Lmfaoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Lounch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En oh ja, dat laatste had ik kunnen weten.
The Rootsquote:
Wat doe je mad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk ons eens rappers met een boodschap opnoemen. Kijk ons eens niet naar commerciële rap luisteren
.
St Germain is geen rapperquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk ons eens rappers met een boodschap opnoemen. Kijk ons eens niet naar commerciële rap luisteren
.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Ik ben wel 50ct fan, ik houd ervan hoe hij zijn bitches played.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Ben totaal niet mad hoorquote:
Don't know, don't carequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
St Germain is geen rapper
Nujabes is geen rapper
The Roots is geen rapper
Dacht dat er enkel en alleen rappers in stonden hoowr.quote:We waren de artiesten/groepen uit mijn UI aan het opnoemen die ik nog vergeten was, faggot
Misschien jewtube linkje posten want lui xddddquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Beebiel het volgende:
Sia - The Girl You Lost To Cocaine
beste remix?
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:27 schreef Gridlok het volgende:
https://soundcloud.com/maddecent/riff-raff-dolce-gabbana
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen die, vond dat rap (8,01/10 geef ik dit nummer btw), dus de rest van die lijst ook.
Amerikaanse Steen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Riff Raff is een baas. Sinds MTV's From G's to Gents .
Die coverpic, me gusta.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:27 schreef Gridlok het volgende:
https://soundcloud.com/maddecent/riff-raff-dolce-gabbana
Steen vond ik echt de gaarste mongool ooitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Amerikaanse Steen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn allebij " typetjes "quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Steen vond ik echt de gaarste mongool ooit. Riff Raff is een bazengimmick (or however you'd call it
).
Allebijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn allebij " typetjes "![]()
![]()
typetjes
Meneer denkt omdat 'ie op #1 stond van de Chlorolijst 'ie meteen praatjes kan hebben en shitquote:
Was altijd al grammatica/spellingnazi hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meneer denkt omdat 'ie op #1 stond van de Chlorolijst 'ie meteen praatjes kan hebben en shit.
Chloro lijstjes zijn wel waarheid hoor, veel moeite en focus ingestoken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meneer denkt omdat 'ie op #1 stond van de Chlorolijst 'ie meteen praatjes kan hebben en shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |