Lmfaoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Lounch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En oh ja, dat laatste had ik kunnen weten.
The Rootsquote:
Wat doe je mad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk ons eens rappers met een boodschap opnoemen. Kijk ons eens niet naar commerciële rap luisteren
.
St Germain is geen rapperquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kijk ons eens rappers met een boodschap opnoemen. Kijk ons eens niet naar commerciële rap luisteren
.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Ik ben wel 50ct fan, ik houd ervan hoe hij zijn bitches played.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
.
Ben totaal niet mad hoorquote:
Don't know, don't carequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
St Germain is geen rapper
Nujabes is geen rapper
The Roots is geen rapper
Dacht dat er enkel en alleen rappers in stonden hoowr.quote:We waren de artiesten/groepen uit mijn UI aan het opnoemen die ik nog vergeten was, faggot
Misschien jewtube linkje posten want lui xddddquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Beebiel het volgende:
Sia - The Girl You Lost To Cocaine
beste remix?
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:27 schreef Gridlok het volgende:
https://soundcloud.com/maddecent/riff-raff-dolce-gabbana
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen die, vond dat rap (8,01/10 geef ik dit nummer btw), dus de rest van die lijst ook.
Amerikaanse Steen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Riff Raff is een baas. Sinds MTV's From G's to Gents .
Die coverpic, me gusta.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:27 schreef Gridlok het volgende:
https://soundcloud.com/maddecent/riff-raff-dolce-gabbana
Steen vond ik echt de gaarste mongool ooitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Amerikaanse Steen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn allebij " typetjes "quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Steen vond ik echt de gaarste mongool ooit. Riff Raff is een bazengimmick (or however you'd call it
).
Allebijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn allebij " typetjes "![]()
![]()
typetjes
Meneer denkt omdat 'ie op #1 stond van de Chlorolijst 'ie meteen praatjes kan hebben en shitquote:
Was altijd al grammatica/spellingnazi hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meneer denkt omdat 'ie op #1 stond van de Chlorolijst 'ie meteen praatjes kan hebben en shit.
Chloro lijstjes zijn wel waarheid hoor, veel moeite en focus ingestoken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meneer denkt omdat 'ie op #1 stond van de Chlorolijst 'ie meteen praatjes kan hebben en shit.
FOK! lijstquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:36 schreef krioro het volgende:
Is geen gevolg van mijn plaats op de belangrijkste FOK! lijst ever.
Jij vond jouw plek terecht?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Chloro lijstjes zijn wel waarheid hoor, veel moeite en focus ingestoken.
Gewoon anglicisme; wordt verworpen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
FOK! lijst. Gewoon één woord, vriend.
Heb geen sushi besteld uiteindelijk want had nog kipvleugeltjes in de vriezer en die liggen nu in de oven.quote:
Geef jezelf niet te veel eer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ach, ze wil gewoon aandacht van me.
okquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:59 schreef Beebiel het volgende:
Lijstjes, middelbaar onderwijs niveau
in klb op fok
I can't
please kill me
Op een dag ben je too old for this shit, dan ben ik daarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
Komt ie aan hoor, denkend mij van de troon te kunnen stoten.
Snap overigens niet hoe je zo hoog bent geplaatst, heb je die Iraanse berggrot een keer uit liggen lepelen met je tong of zo, achter mijn rug om?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:04 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb ook een lijstje gemaakt, chloroform staat eerste op dat lijstje.
inb4 fatty jokesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:04 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb ook een lijstje gemaakt, chloroform staat eerste op dat lijstje.
Ook nice. Smakelijk alvast.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen sushi besteld uiteindelijk want had nog kipvleugeltjes in de vriezer en die liggen nu in de oven.
Thanks.quote:
Doei.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:09 schreef Gridlok het volgende:
Wow he, aardig doen en dan nog steeds gemocked worden wow, fuck dit ik ga vluchten naar Azeroth :SS
Wil bijten in je fatty.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nose jokes liefje. Fatty is voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |