Woorden!quote:
Iedereen en alles!quote:
Sarin!quote:
Een facial bij je ex?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:03 schreef rijsttafel het volgende:
Hier een gedicht
Ja, dat is even slikken
Had je niet verwacht he?
Hoop dat je 'r in zal stikken
Sensu stricto, nullo metro compositum est.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:03 schreef rijsttafel het volgende:
Hier een gedicht
Ja, dat is even slikken
Had je niet verwacht he?
Hoop dat je 'r in zal stikken
Mondje openquote:
Slikken zonder te stikken als ik m'n zaad in je mond mag mikken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mondje open
Nee, niets zeggen
Pas open
Als ik het zeg
Ja, doe maar
OOH ik kom klaar!
Usb-kabeltje ertussen en even een paar verschillende standjes proberen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef Ang3l het volgende:
En niet te genieten zo traagTerwijl ie toch zegt 80% signala te hebben in de studeerkamer
Alles is trager! Alles moet nu dubbel gedaan worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Alles lijkt nu trouwens wel trager, ook WiFi op m'n iPad
It's not the size it's how you use itquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Heatwave z'n dongeltje er in gestoken en ik ben online
Klein dingetje is t trouwens maar ze
Ik doe er nu 5 uur over ipv 5 min om een aflevering binnen te halen. Not amused.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
It's not the size it's how you use it.
Staat je PC onder een tafel oid? Wat KT zegt, even USB kabel eraan en hoger hangen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe er nu 5 uur over ipv 5 min om een aflevering binnen te halen. Not amused.
Ik wil mijn oude modem uit 1968 terug
Hallo mensch!quote:
Ja onder m'n bureau. Maar het rare is, zodra ik hem naar voren schuif (en dus jouw dongeltje in zicht is) zou je denken dat ie meer bereik heeft, maar dan schiet ie van gemiddeld 80 naar 60%quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat je PC onder een tafel oid? Wat KT zegt, even USB kabel eraan en hoger hangen.
Drivers geinstalleerd? Want hij zal hem standaard wel herkennen, maar misschien niet optimaal.
HW zit met zijn dongel onder jouw bureau?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja onder m'n bureau. Maar het rare is, zodra ik hem naar voren schuif (en dus jouw dongeltje in zicht is) zou je denken dat ie meer bereik heeft, maar dan schiet ie van gemiddeld 80 naar 60%
Gewoon even iets van een meter kopen, hier ofzo, kost bijna niets en is er morgen:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja onder m'n bureau. Maar het rare is, zodra ik hem naar voren schuif (en dus jouw dongeltje in zicht is) zou je denken dat ie meer bereik heeft, maar dan schiet ie van gemiddeld 80 naar 60%
Dus ik kan nu weer ergens een USB kabeltje gaan scoren? *zucht*
Ja, drivers zijn geinstalleerd met t cd'tje weat er bij zat![]()
Ik heb hier toch heul geen zin in en geen tijd voor? Hij deed 't gvd. UPC, make it work!
Dat gezeik steeds als je iets veranderd..... daar word ik autistisch van!
Nou, nog even en ik draai 't zijn nekje okquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HW zit met zijn dongel onder jouw bureau?
You've turned him!
Ik zal je nog eens proberen te helpenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, nog even en ik draai 't zijn nekje ok
Ligt niet aan jouquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens proberen te helpen.
Vrouwen.
Het is toch erg raar, het is allemaal geen rocket science en redelijk plug and play.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou
Ligt aan het feit dat ik t bloedirritant vind dat de oude opstelling met modem en router (voor wifi) het gewoon goed deed en dat ik nu, voor weliswaar iets minder geld, een betere snelheid zou moeten hebben met die nieuwe modem, maar ik inmiddels al een week aan het klooien ben en nog steeds dikke stront door een rietje heb.
Ik mag vanavond bij mijn zwager komen opdraven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn ouders hebben sinds vandaag ook een nieuwe UPC-router. Hun mazzel dat ik vanavond in de buurt ben, want alles werkt natuurlijk weer voor geen meter nu
Goed punt, moet de dierenarts nog bellen over de boulimia van de kat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
het gaat hier nooit meer over hond/kat maar altijd over games of computer zooi
Oh, en bier! Goed gelukt afgelopen lang weekend op Ameland. Misschien iets te goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, dus? Wat is er zo boeiend aan die zakken vlees dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
beestjes kunnen veel beter kroelen dan gamesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is er zo boeiend aan die zakken vlees dan?.
I guess, maar angel heeft een PC-probleem, geen beestjes probleem.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beestjes kunnen veel beter kroelen dan games
Je zal maar beestjes op je 'dongeltje' hebben!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I guess, maar angel heeft een PC-probleem, geen beestjes probleem.
Nou ja, denk ik dan.
En daar gaat het fout.quote:
Boekje met cliche-grappen op de zolder bij je Opa gevonden?quote:
M'n opa is doodvermoord.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boekje met cliche-grappen op de zolder bij je Opa gevonden?.
Goeie familietraditie is hij begonnen danquote:
Maar hij heeft wel een puik grappenboekje achter gelaten dus!quote:
Yep we hebben sindsdien besloten om massaal te sterven als we oud zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie familietraditie is hij begonnen dan.
Oud is gelukkig relatiefquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep we hebben sindsdien besloten om massaal te sterven als we oud zijn.
Wil jij m'n Pikachu verzorgen dan?quote:
Ik ga het meemaken vrijdag.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
ik had eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik op school zou gaan werken, omdat ik mij hier thuis af laat leiden
maar ik dacht: kom op, je kunt ook best thuis werken!
Ik ben een half uur bezig en ik ben al aan het googlen welk model ikea stoel ik heb staan ipv werken
aaaaaaaargh! I suck!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wil jij m'n Pikachu verzorgen dan?
want dan ga je thuis werken?quote:
Wow, heb je serieus een half uur kunnen werken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
ik had eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik op school zou gaan werken, omdat ik mij hier thuis af laat leiden
Ik ben een half uur bezig en ik ben al aan het googlen welk model ikea stoel ik heb staan ipv werken
aaaaaaaargh! I suck!
Nou, blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is toch erg raar, het is allemaal geen rocket science en redelijk plug and play.
Jep, elke vrijdag. Werk in Sloterdijk, sport bij de Euroborg (Groningen). Beetje lange reistijd anders.quote:
Ja. Zodra je extra kabels moet gaan trekken of met dongels, extenders en verlengkabels in de weer moet... vind ik het niet bepaald plug en play meerquote:
Nee niet echt neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Zodra je extra kabels moet gaan trekken of met dongels, extenders en verlengkabels in de weer moet... vind ik het niet bepaald plug en play meer
En aan het fokken, googlen en fokken dus. Werken ho maarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
aaaaaaaargh! I suck!
Ik ben al op de helft van de eerste van de 4 opdrachten die ik vandaag moet doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En aan het fokken, googlen en fokken dus. Werken ho maar
Vergeleken met 'vroeger' is dat nog ontzettend plug en play.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Zodra je extra kabels moet gaan trekken of met dongels, extenders en verlengkabels in de weer moet... vind ik het niet bepaald plug en play meer
*duwtje geeft*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben al op de helft van de eerste van de 4 opdrachten die ik vandaag moet doen
ja ja het tempo zit er echt in
als je nou frietjes in het vooruitzicht zou stellen...quote:
How about donderdag 28 november?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je nou frietjes in het vooruitzicht zou stellen...
Dan wel raspatat uit de oven. Minst ongezond, en errugh lekker.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je nou frietjes in het vooruitzicht zou stellen...
De vorige modem was: Kabeltje in, kabeltje uit. Klaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergeleken met 'vroeger' is dat nog ontzettend plug en play.![]()
Waarschijnlijk is het in 9 van de 10 gevallen ook niet nodig. Maar ja, jij wilt weer bijzonder zijn!
Dat is het bijna altijd met een modem. Het probleem is dat je er nu geen stekker in wilt steken. Of tenminste die kabel niet door het huis wil hebben.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vorige modem was: Kabeltje in, kabeltje uit. Klaar
sure!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
How about donderdag 28 november?
Nee, als ik friet ga eten is het van Henk!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan wel raspatat uit de oven. Minst ongezond, en errugh lekker.
En je wilt even (langs) wippen zeker?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohai CL. Ik ben vanavond in je buurstad.
On Ice? EuroDisney? Details woman!!!!!quote:
Lunteren? Bennekom?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohai CL. Ik ben vanavond in je buurstad.
EuroDisneyquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Disney wat? Disney film kijken op DVD? Dat kan ook wel een andere dag
Van Lunteren!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was in Lunteren ooit!
jeetje wat kneuterig
Met zijn drieën is ook een optie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Whoa ik ga liever met CL naar disney als dat ook een optie is
maar dan moet er altijd iemand alleen in een karretje....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met zijn drieën is ook een optie.
Gewoon random stranger ernaast, zit je niet alleen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan moet er altijd iemand alleen in een karretje....
Nee, t probleem is dat die nieuwe modem niet zo ver van het entreepunt af mag staan als de oude, omdat ie zwakker is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is het bijna altijd met een modem. Het probleem is dat je er nu geen stekker in wilt steken. Of tenminste die kabel niet door het huis wil hebben.
Het is eerder dat je dan geluk had dan dat de vorige wel werkte. Voor een optimaal signaal wil je zo dicht mogelijk bij binnenkomst erbij zitten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, t probleem is dat die nieuwe modem niet zo ver van het entreepunt af mag staan als de oude, omdat ie zwakker is.DAAR begon het mee!
Kutmodem!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, t probleem is dat die nieuwe modem niet zo ver van het entreepunt af mag staan als de oude, omdat ie zwakker is.DAAR begon het mee! Die kabel ligt er hoor. Netjes weggewerkt. Hoe had ik anders de oude aangesloten?
Het leven valt niet meequote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, t probleem is dat die nieuwe modem niet zo ver van het entreepunt af mag staan als de oude, omdat ie zwakker is.DAAR begon het mee! Die kabel ligt er hoor. Netjes weggewerkt. Hoe had ik anders de oude aangesloten?
Nou, ik zal m'n huis wel gaan verbouwen danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is eerder dat je dan geluk had dan dat de vorige wel werkte. Voor een optimaal signaal wil je zo dicht mogelijk bij binnenkomst erbij zitten.
dibs op CL dan!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon random stranger ernaast, zit je niet alleen.
No way, netjes om de beurt naast CL zitten!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dibs op CL dan!
ik hoef geen random vreemde naast mebrrr
In een betonnenhuis zal een verdieping al snel een probleem zijn. Dan zit je vrij snel aan extenders op logische plekken. Als je een houten huis hebt met niet al te veel obstakels dan kom je soms wel 3 verdiepingen ver moet goed signaal.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:58 schreef Ang3l het volgende:
En het gaat niet over optimaal signaal, het gaat gewoonweg over GEEN signaal. Ding haalt t gewoon niet. En dan heb ik een appartement. Hoe doet iemand dat met een studeerkamer op een andere verdieping dan in godsnaam, als het entreepunt voor bij de deur zit?
Ik heb echt geen idee wat je verkeerd doet, ik heb gewoon een simpel Linksys routertje en heb overal 100% signaal, ook buiten doet het het allemaal nog goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:58 schreef Ang3l het volgende:
En het gaat niet over optimaal signaal, het gaat gewoonweg over GEEN signaal. Ding haalt t gewoon niet. En dan heb ik een appartement. Hoe doet iemand dat met een studeerkamer op een andere verdieping dan in godsnaam, als het entreepunt voor bij de deur zit?
Dat zal ik nu ook moeten want ik ben de enige die daadwerkelijk in attracties gaat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon random stranger ernaast, zit je niet alleen.
Ik had bij m'n ouders op zolder een wat zwakker signaal. iPhone deed het op zich wel, alleen laptop viel nog vaak weg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb in ons huis met 3 verdiepingen ook overal een goed signaal, wilde eerst boven nog een repeater neerleggen maar was niet nodig.
nee want ik zei dibsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
No way, netjes om de beurt naast CL zitten!
om Eeyore te knuffelen!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal ik nu ook moeten want ik ben de enige die daadwerkelijk in attracties gaat.
Waarom we dan gaan? Geen idee, maar ze mogen lekker drie dagen lang op mij wachten.
Duidelijk, Rhu en ik moeten mee. Eten we daar wel een frietje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal ik nu ook moeten want ik ben de enige die daadwerkelijk in attracties gaat.
Waarom we dan gaan? Geen idee, maar ze mogen lekker drie dagen lang op mij wachten.
Compleet verkracht nu het moet gaan lijken op CoD.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Afspraak gaat niet door vanavond, dan maar aan de Battlefield 4 vanavond.
So? Ik vind CoD ook gewoon leuk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Compleet verkracht nu het moet gaan lijken op CoD.
Ja dat dacht ik al.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Ik vind CoD ook gewoon leuk..
Nou, ik dus ook niet.....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat je verkeerd doet, ik heb gewoon een simpel Linksys routertje en heb overal 100% signaal, ook buiten doet het het allemaal nog goed.
3 dagen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Probleem lijkt mij vrij duidelijk dan. Als het signaal op de overige apparaten wel goed is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik dus ook niet.....
Oude situatie:
Entreepunt in meterkast voor buiten.
Kabel onder de vloer door richting studeerkamer
Kabel daar in modem, kabel naar router
Router met kabel aan PC (want PC geen wifi en kabel is toch iets beter/stabieler)
En router lekker wifi'en naar PS3 en iPad etc.
Nieuwe situatie:
Entreepunt nog steeds in meterkast voor buiten.
Modem aan kabel in studeerkamer werkt niet, want "te ver van entreepunt".
Dus modem in de meterkast.
Nieuwe modem heeft eigen wifi-dinges, dus router niet meer nodig, en iPad en PS3 doen het meteen.
PC heeft geen wifi-ontvanger, dus met dat dongeltje er in wel signaal, maar super ruk.
Ik snap er geen hond van, want dit wordt me dan daarna te technischTot zover plug en play in een appartement van 1995 wat geen bunker is en ook geen enorme villa.
ik denk dat "voor" in deze "aan de voorkant" betekent.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:13 schreef Godtje het volgende:
Dus je modem hangt buiten? Wat bedoel je met voor buiten? Is het voor buiten gebruik? Of is het buiten?
De meterkasten van onze appartementetn zitten naats de voordeur (en de deur daarbvan is op de galerij). Dat bedoel ik met buitenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:13 schreef Godtje het volgende:
Dus je modem hangt buiten? Wat bedoel je met voor buiten? Is het voor buiten gebruik? Of is het buiten?
maar je moet sowieso een miljoen keer in de buzz lightyear, dus dat duurt al evenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
3 dagen?Dan hebben ze de tijd om te wachten ook.
Van het voorjaar in 1 dag zo'n beetje alle attracties doorgeweest
Als je het dan meteen ff opschrijft hoef ik niet te gissenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Probleem lijkt mij vrij duidelijk dan. Als het signaal op de overige apparaten wel goed is.
ga met je peuterbeestjes spelen ofzoquote:
Kun je zwaaien naar m'n ouders vanuit de bus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die ja!
Ik zal zwaaien als ik de trein uit kom.
Die hebben we overgeslagen ivm het onheilspellend grote aantal lege kinderwagens voor de deur.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je moet sowieso een miljoen keer in de buzz lightyear, dus dat duurt al even
neeee die is mega vet!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die hebben we overgeslagen ivm het onheilspellend grote aantal lege kinderwagens voor de deur.
Dus je modem en wifi staan nu buiten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meterkasten van onze appartementetn zitten naats de voordeur (en de deur daarbvan is op de galerij). Dat bedoel ik met buitenEn "voor, buiten" is dus voorkant huis, buiten.
Yep.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je het dan meteen ff opschrijft hoef ik niet te gissen
De dongel? Die zegt 80-90% signaal te hebben, met de opmerking "uitstekend".
Ja maar we hebben geen zin om te rennen. Vorige keer waren we er twee dagen maar ik vond dat zelf iets te kort. En het was nu derde nacht gratis ofzo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
3 dagen?Dan hebben ze de tijd om te wachten ook.
Van het voorjaar in 1 dag zo'n beetje alle attracties doorgeweest
Oh die heeft gewoon signaal? Zeik dan nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je het dan meteen ff opschrijft hoef ik niet te gissen
De dongel? Die zegt 80-90% signaal te hebben, met de opmerking "uitstekend".
We hebben wel de Space Mountain 3x gedaan, de Rock 'n Rollacoaster 2x en alle andere achtbanen 1x. En her en der nog wat overige attacties.quote:
Daarom! Ik wil ook een keer winnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je moet sowieso een miljoen keer in de buzz lightyear, dus dat duurt al even
Ja de Space Mountain doet het dus niet vanwege onderhoud als ik er ben. Rukzooi.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
We hebben wel de Space Mountain 3x gedaan, de Rock 'n Rollacoaster 2x en alle andere achtbanen 1x. En her en der nog wat overige attacties.
heb je ook voor die studio's of hoe heet dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar we hebben geen zin om te rennen. Vorige keer waren we er twee dagen maar ik vond dat zelf iets te kort. En het was nu derde nacht gratis ofzo.
Mijn favo!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
We hebben wel de Space Mountain 3x gedaan, de Rock 'n Rollacoaster 2x en alle andere achtbanen 1x. En her en der nog wat overige attacties.
Ik hou niet van slenteren. En we hoefden nergens te wachten, prima dagje zo dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar we hebben geen zin om te rennen. Vorige keer waren we er twee dagen maar ik vond dat zelf iets te kort. En het was nu derde nacht gratis ofzo.
Heb nog een leuke foto van vriendin en mij in die attractie, ze had nog gewonnen ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom! Ik wil ook een keer winnen.
dat gaat niet, dat kutding is riggedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom! Ik wil ook een keer winnen.
Studio's ook jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je ook voor die studio's of hoe heet dat?
een paar jaar geleden (2 of 3 of zo?) waren wij er ook 1 dagje en ik heb daar echt bijna geen attracties gedaan
Ik heb me alleen een of andere bizarre spooktoren in laten lullen waar ik nog weken wakker van heb gelegen
dat klinkt verdacht veel als die dwaze torenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de Space Mountain doet het dus niet vanwege onderhoud als ik er ben. Rukzooi.
Vorige keer lag de Rock 'n Rollercoaster eruit
Als de Tower of Terror het maar doet.
Die Tower of Terror had een error die kwam door onsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de Space Mountain doet het dus niet vanwege onderhoud als ik er ben. Rukzooi.
Vorige keer lag de Rock 'n Rollercoaster eruit
Als de Tower of Terror het maar doet.
fucking evil kutdingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Studio's ook jaDaar staat de ToT en die is echt geweldig. Mocht er de vorige keer alleen in want niemand durfde mee, volgende dag ging m'n moeder wel mee, dapper van d'r
Maar nu mag ze nergens meer in.
Jij bent echt m'n tweelingziel he.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat gaat niet, dat kutding is rigged
ik kan maar niet winnen!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent echt m'n tweelingziel he.
Naast de voorder, in de meterkast, aan de voorkant van het huis. "Buiten" is alleen maar omdat de toegang tot de meterkast (de deur dus) buiten is (op de galerij). Fysiek bevindt ie zich dus naast de voordeur/gang.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je modem en wifi staan nu buiten?
Nee die staat in de woonkamer, maar scheelt wel hemelsbreed 2 a 3 meter en 1 muur. Heb nog niet getest hoe snel de verbinding met de PS3 is trouwens (maar PSN is altijd traagquote:PS3 haalt wel signaal binnen draadloos? Staat die vrij direct tegen het modem wat buiten staat aan?
Tussen de PS3 en de modem zit een gang en een muur en zo'n 3 a 4 meter. Ongeveer halverwege van afstand PC en modem dus.quote:Kan me voorstellen dat die in de woonkamer staat en dat het modem tegen de muur van de woonkamer aan staat of dat er een groot raam tussen zit?
M'n iphone heeft geen of amper wifi in de studeerkamer (oud kreng), m'n iPad wel. Het is niet alle boogjes vol, maar wel 3 of zo. Plus dat die dongel dus zegt dat ie goed bereik heeft. Alleen als ik dan bij de data kijk zou het een 150 MB/s ding moeten zijn en hij geeft maar iets van 14 aan.quote:En heel veel muren naar je pc?
Heb je geen iphone/tablet om te kijken waar het signaal wegvalt?
Dat had m'n moeder ook, die stond te gillen in de liftquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
Toen ik nog een klein Rhutje was ben ik ooit het spookhuis in disney uitgezet
samen met mijn mama en zusje want we waren zo aan het janken en in paniek (toen we in de rij stonden) dat we andere mensen van streek maakten
Dat ding is een dag oud en geinstalleerd vanaf de cd die er bij zat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep.Is al gezegd, maar check de drivers even.
Dat is toch juist het idee van een spookhuis? Mission Accomplished zou ik zeggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
samen met mijn mama en zusje want we waren zo aan het janken en in paniek (toen we in de rij stonden) dat we andere mensen van streek maakten
Welke heb je nou uiteindelijk gekocht?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ding is een dag oud en geinstalleerd vanaf de cd die er bij zat.
Viel zwaar tegen, het was vooral de sfeer en setting.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fucking evil kutding
ik weet zeker dat ik bijna dood ging!
Ja, met een snelheid van versteende stroop door een rietje ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh die heeft gewoon signaal? Zeik dan niet
Ander channel proberen??quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, met een snelheid van versteende stroop door een rietje ja.
Ja kijk, en daar stopt mijn kennis dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de "dongel" niet automatisch het snelste wifi-protocol pakt eigenlijk.
Vanavond.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga met je peuterbeestjes spelen ofzo.
En die lui die er rondlopen en oude mensen laten schrikkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Viel zwaar tegen, het was vooral de sfeer en setting.
Allebei tofquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Veul beter dan die ripoff in Walibi
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
Van de Twilight Zonequote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat klinkt verdacht veel als die dwaze toren
Ja ook leuk, maar als je de versie met licht en geluid gehad hebt is die in Walibi toch een beetje "quote:
Ik had laatst een filmpje van de set van de film gezien waarbij die acteur en twee kinderen werden onthoofd door een neerstortende helikopterquote:
Welke is dat? Die Superman, of hoe dat ding nu ook heet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja ook leuk, maar als je de versie met licht en geluid gehad hebt is die in Walibi toch een beetje ""
Die lieve schattige kleine van TP link omdat mijn router daar ook van was. Ik denk "mocht ik die dan ook nog ooit ergens voor moeten aansluiten, kunnen ze vast beter praten samen".quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke heb je nou uiteindelijk gekocht?
Hij heeft nu expresse ofzo, maar die ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke is dat? Die Superman, of hoe dat ding nu ook heet.
je zit helemaal niet vast man!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Viel zwaar tegen, het was vooral de sfeer en setting.
Yep ze doen het wel tof.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die lui die er rondlopen en oude mensen laten schrikken
Toen ik er was hebben we 1 ritje in de rock en roallacoaster gehad waarin het geluid het niet deed. Dat was dan eigenlijk ook wel weer heel apart, en vet!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja ook leuk, maar als je de versie met licht en geluid gehad hebt is die in Walibi toch een beetje ""
Moet je nagaan hoe lang ik er al niet meer ben geweestquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij heeft nu expresse ofzo, maar die ja.
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kijk, en daar stopt mijn kennis dus.
Nou ja, eigenlijk al 3 stappen daarvoor, maar ik had jullie
daar is mijn mama ook uitgezet vanwege te hard krijsenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke is dat? Die Superman, of hoe dat ding nu ook heet.
oke, een beetjequote:
Omdat het niet nodig is.quote:
Onze mama's zijn zussen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar is mijn mama ook uitgezet vanwege te hard krijsen
Laten we dan de Efteling doen. Daar is nog flink wat nieuws bijgekomen sinds ik er voor het laatst geweest ben.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe lang ik er al niet meer ben geweest
R&P Meet in Walibi
Voor!quote:
welke heeft dat tikibad? daar moet ik nog heenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe lang ik er al niet meer ben geweest
R&P Meet in Walibi
jawel!quote:
Duinrellquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke heeft dat tikibad? daar moet ik nog heen
Efteling kom ik elk jaar, ben er drie weken geleden al geweest en ga in december als het goed is weer.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Laten we dan de Efteling doen. Daar is nog flink wat nieuws bijgekomen sinds ik er voor het laatst geweest ben.
Walibi is al 100 jaar het zelfde.
dat zou wel verklaren waarom wij tweelingzielen zijnquote:
Eftelingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Laten we dan de Efteling doen. Daar is nog flink wat nieuws bijgekomen sinds ik er voor het laatst geweest ben.
Walibi is al 100 jaar het zelfde.
Kijk, we hebben alvast een parkgids.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Efteling kom ik elk jaar, ben er drie weken geleden al geweest en ga in december als het goed is weer.
ow....quote:
Ik zit op m'n werk. Dus zal t ff naar huis mailen. Thanks!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:28 schreef HeatWave het volgende:
http://www.tp-link.com/re(...)N725N_V2_Utility.zip
Download dat eens, kijken of er iets 123 te zien is qua instellingen
OK, het is iig een tooltje om wat te kunnen zien qua instellingen etc. Maar ik denk dat het USB kabeltje wat ik je liet zien sowieso geen kwaad kan hoor, gewoon om het dingetje wat hoger te hangen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk. Dus zal t ff naar huis mailen. Thanks!
Als die coax-kabel door een buis loopt, zou ik die gewoon vervangen door een netwerkkabel. Ben je van al het gedoe af.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk. Dus zal t ff naar huis mailen. Thanks!
het is ook niet altijd even eenvoudig, techniek, maar wel allemaal bitchen op de IT- afdeling als er iets niet werkt, want "dat is toch allemaal niet zo moeilijk?"quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Blij dat ik niet de enige ben die met soort dingen loopt te kloten
Ja die wilde ik bestellen, maar m'n e-reader lig top de salontafel. Thuis. In mijn bunker van betonquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, het is iig een tooltje om wat te kunnen zien qua instellingen etc. Maar ik denk dat het USB kabeltje wat ik je liet zien sowieso geen kwaad kan hoor, gewoon om het dingetje wat hoger te hangen.
Support.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ook niet altijd even eenvoudig, techniek, maar wel allemaal bitchen op de IT- afdeling als er iets niet werkt, want "dat is toch allemaal niet zo moeilijk?"
Ja daar heb ik ook al aan zitten denken iddquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als die coax-kabel door een buis loopt, zou ik die gewoon vervangen door een netwerkkabel. Ben je van al het gedoe af.
Ik bitch niet met "is niet zo moeilijk", ik bitch als iets simpel moet zijn en plug 'n play en het dat dus blijkbaar niet is!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ook niet altijd even eenvoudig, techniek, maar wel allemaal bitchen op de IT- afdeling als er iets niet werkt, want "dat is toch allemaal niet zo moeilijk?"
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is sowieso altijd sneller, zeker als je een Gigabit-aansluiting hebt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook al aan zitten denken iddEn volgens mij HEB ik zelfs nog een netwerkkabel van zo'n 5 meter...... van toen we nog in een boerderij woonden
Dat is echt misvatting nummer 1 op het gebeid van de IT-afdeling, dat die mensen de hele dag zitten te wachten op een probleem. Of uberhaupt alleen maar problemen oplossen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Especially true op het gebied van routers
Wie de F is Henkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sure!
Ga je ook mee CL?
[..]
Nee, als ik friet ga eten is het van Henk!
Nou ja, Henk zijn zoon
Lekker in de achtbaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Afspraak gaat niet door vanavond, dan maar aan de Battlefield 4 vanavond.
de man met de beste friet ter wereld!quote:
hoezo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft mijn laatste beetje motivatie voor mijn werk is zojuist vakkundig door de plee gespoeld.
Als hij niet eens raspatat heeft, klopt dat al niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de man met de beste friet ter wereld!
kom maar eens testenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij niet eens raspatat heeft, klopt dat al niet.
Nouja ik zou mezelf moeten bijscholen zodat ik voor een deel kan gaan helpen bij iets wat ik eigenlijk minder leuk vind.quote:
Raspatatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij niet eens raspatat heeft, klopt dat al niet.
K'ook, maar ga wel eerst een keer uit eten met mrs. vanavond.quote:
Best nog kans dat we naar een pizzaria gaan. Zit een redelijk goede aan het eind van de straat die op woensdag alle pasta's voor 6e hebben.quote:
Pizza zei ik, vlegel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best nog kans dat we naar een pizzaria gaan. Zit een redelijk goede aan het eind van de straat die op woensdag alle pasta's voor 6e hebben.
Pizzeriaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Best nog kans dat we naar een pizzaria gaan. Zit een redelijk goede aan het eind van de straat die op woensdag alle pasta's voor 6e hebben.
Eigen schuld, jij wilt SAPper zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:18 schreef Q. het volgende:
Lekker, na 5 dagen cursus de laatste anderhalf uur nog even gruwelijk saaie en langdradige theorie behandelen.
Nee, moet van de baas.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eigen schuld, jij wilt SAPper zijn.
Hoezo? Jij kwam daar aan het werk, en bent pas toen SAPper geworden?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, moet van de baas.
Sowieso, de laatste vijf werkdagen voor 4 weken vakantie nog 'even' op cursus.
Please shoot me.
Lekker man! Ze mogen mij altijd op cursus sturen, beetje in de klas kutten, duur lunchen, uurtje of 4 aftaaien.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, moet van de baas.
Sowieso, de laatste vijf werkdagen voor 4 weken vakantie nog 'even' op cursus.
Please shoot me.
Waren zeker Duitsers, die doen niet aan invoegers.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:22 schreef Seikcid het volgende:
Gisteren was ik nog bijna dood.
Bij het invoegen had ik gelijk een rits trucks links naast me. De eerste schoof gelijk voor mij en de 2e wilde daar gelijk weer achter. Maar daar reed ik dus.Moest uitwijken op de vluchtstrook om het na te kunnen vertellen.
Hier gaan ze tot 6 uur door. Beetje fanatieke docent en club. En het is in Den Bosch dus anderhalf uur reistijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker man! Ze mogen mij altijd op cursus sturen, beetje in de klas kutten, duur lunchen, uurtje of 4 aftaaien.
Ok, ja dat is dan kutquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier gaan ze tot 6 uur door. Beetje fanatieke docent en club. En het is in Den Bosch dus anderhalf uur reistijd.
That's settled then.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik er nog even een pizza bijhalen.
Ook weer zo, maar goed, wel een lekkere toevoeging op je CV altijd.quote:
Eh, maar dan loop je het risico dat je er mee moet werken...,quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo, maar goed, wel een lekkere toevoeging op je CV altijd.
Whatever pays the rent dudequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, maar dan loop je het risico dat je er mee moet werken...,
Oke, maar dan is dus dit het verschil tussen oud & nieuw:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is sowieso altijd sneller, zeker als je een Gigabit-aansluiting hebt.
Ethernet kan tot behoorlijk lange afstanden, dus dat zou probleemloos moeten werken ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, maar dan is dus dit het verschil tussen oud & nieuw:
Oud
Lange coaxabel van meterkast naar studeerkamer
Coaxkabel in modem
Netwerkkabel van modem naar PC
Nieuw
Korte coaxkabel van meterkast naar modem in meterkast
Lange netwerkabel naar studeerkamer
Netwerkkabel in PC
Begrijp ik dat nou goed?
Dat zou ie dan wel kunnen? Lange netwerkkabel ipv lange coaxkabel?
Ik bedank 'm wel voor de modem hulpquote:
Nog nog zo'n trekdraadveerding scoren ergensquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ethernet kan tot behoorlijk lange afstanden, dus dat zou probleemloos moeten werken ja.
ja hoor, opeens gaat het weer over seksquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog nog zo'n trekdraadveerding scoren ergens
Ja, naast dat kleine dongeltje van je zoek ik toch nog ff wat langers om eens flink te trekkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, opeens gaat het weer over seks.
het is een bloeddongel!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, naast dat kleine dongeltje van je zoek ik toch nog ff wat langers om eens flink te trekken
quote:
R&P / Hetero en gaygevoelens?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Die heb ik 't liefste.
Surpriiiiiise!
Er zit toch al een coax kabel in? Gewoon aan elkaar knuppen en trekken!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog nog zo'n trekdraadveerding scoren ergens
Lekker FOK!ken op andere plaatsen in de wereld dan je werk!quote:
Yeah!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker FOK!ken op andere plaatsen in de wereld dan je werk!
Geniet!quote:
Dan ga jequote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil ook weer vakantie. Helaas wachten tot na kerst. En die boeit mij eigenlijk niet eens. Ik wil naar Oostenrijk!
De ik van 3~4 jaar geleden was het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:01 schreef HeatWave het volgende:
Sneeuw, in welke omstandigheid dan ook.
Ook al kan ik het plezier van de wintersport qua sfeer en omgeving inzien, toch:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De ik van 3~4 jaar geleden was het helemaal met je eens.
Totdat ik het probeerde.
Ik had het ook nooit, maat dit jaar ben ik er toch vrijwel doorheen, 3 weken vakantie en tig concerten doordeweeks, dan tikt het aardig aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:04 schreef Godtje het volgende:
Ik snap nooit dat mensen hun dagen op zijn. Ik hou echt altijd over en echt weinig ga ik toch niet weg.
Ja, zo uniek als een kind zekerquote:
Precies. Bevroren water hoort in mijn cocktail, en je gaat toch niet op je drank staan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:01 schreef HeatWave het volgende:
Sneeuw, in welke omstandigheid dan ook.
*zoekt goedkope tickets naar Malta*.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:11 schreef Barbusse het volgende:
In twee daagjes naar Amsterdam btw. best wel zin in.
Vliegende hertjes in de sneeuw drinken is nog beter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Bevroren water hoort in mijn cocktail, en je gaat toch niet op je drank staan?
Hoeveel dagen heb jij? Ik 25, een keertje vier weken weg en door het jaar heen af en toe een dagje en dan is het wel op. Ik werk wel 5x8.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:04 schreef Godtje het volgende:
Ik snap nooit dat mensen hun dagen op zijn. Ik hou echt altijd over en echt weinig ga ik toch niet weg.
Wondertjes.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo uniek als een kind zeker.
26. Daagjes vrij is vaak compensatie/overwerk en doe ik vrij weinig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel dagen heb jij? Ik 25, een keertje vier weken weg en door het jaar heen af en toe een dagje en dan is het wel op. Ik werk wel 5x8.
Ik snap niet dat mensen over houden. Iig als het veel over is. 1 of 2 dagen ok, maar meer dan dat... Ik zorg er wel voor dat het op gaat. Ik vind vrij zijn belangrijker dan werken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:04 schreef Godtje het volgende:
Slechts 260 eurootjes!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*zoekt goedkope tickets naar Malta*.
Ik heb er 33 (nog wel, mijn arbeidsvoorwaarden zijn verandert, volgend jaar nog maar 28). 3 weken zomer, 1 week met O&N, week in het najaar, week in februari voor wintersport. Dat zijn al 6 weken. Moeten de festivals nog bij komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
26. Daagjes vrij is vaak compensatie/overwerk en doe ik vrij weinig.
Dit jaar 3 weken weg zomer, 1 week sneeuw, 3 steden trips.
Heb iets van 8 dagen over. Steden trips geheel op compensatie.
Dat is niet duur idd. Maar nee, ik heb dus geen dagen meerquote:
Ik ben zo vaak weg als ik wil. Ik mag ook over mijn dagen heen gaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen over houden. Iig als het veel over is. 1 of 2 dagen ok, maar meer dan dat... Ik zorg er wel voor dat het op gaat. Ik vind vrij zijn belangrijker dan werken.
Ik werk niet over, ik vind 40 uur wel genoeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
26. Daagjes vrij is vaak compensatie/overwerk en doe ik vrij weinig.
Dit jaar 3 weken weg zomer, 1 week sneeuw, 3 steden trips.
Heb iets van 8 dagen over. Steden trips geheel op compensatie.
Voor 26 euro had ik het nog wel gedaan maar 260 is dat stink-rotsblok niet waard.quote:
Ik werk liever op tijden dat het mij uitkomt. Als ik de ene week 50 maak om de volgende week een dag op mijn luie reet op het strand te hangen dan doe ik dat. Zo werk ik het liefste ook maandag tm donderdag meer zodat ik vrijdag vroeg weg benquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk niet over, ik vind 40 uur wel genoeg.
Dan heb je maar binnen te blijven komend weekend.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is niet duur idd. Maar nee, ik heb dus geen dagen meer.
Jij bent sowieso persona non grata want jij drinkt al ons bier op.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor 26 euro had ik het nog wel gedaan maar 260 is dat stink-rotsblok niet waard.
Mwah, ik denk niet dat jij in deze teringbende nog een enorme extra bedreiging vormtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je maar binnen te blijven komend weekend.
[..]
Jij bent sowieso persona non grata want jij drinkt al ons bier op.
Dat geldt voor mij ook. Alleen vind ik 8 uur op een dag werken meestal al stroef genoeg, dus komt het er nooit vanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik werk liever op tijden dat het mij uitkomt. Als ik de ene week 50 maak om de volgende week een dag op mijn luie reet op het strand te hangen dan doe ik dat. Zo werk ik het liefste ook maandag tm donderdag meer zodat ik vrijdag vroeg weg ben
Ik ben ook geen bedreiging, ik ben heul aardig en ongevaarlijk en zulks.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat jij in deze teringbende nog een enorme extra bedreiging vormt.
En ik moet naar de HMH zondag.
Ik ook , ik ben Ang3l nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook geen bedreiging, ik ben heul aardig en ongevaarlijk en zulks.
Die moet komend weekend dan maar gewoon in Eindhoven blijven. Gewoon, voor onze veiligheid.quote:
Ach die is met zijn wifi aan de gang gegaan, die is waarschijnlijk geelectrocuteerd inmiddelsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die moet komend weekend dan maar gewoon in Eindhoven blijven. Gewoon, voor onze veiligheid.
RIP aan de nabestaanden van Ang3ls interwebs.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach die is met zijn wifi aan de gang gegaan, die is waarschijnlijk geelectrocuteerd inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |