Woorden!quote:
Iedereen en alles!quote:
Sarin!quote:
Een facial bij je ex?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:03 schreef rijsttafel het volgende:
Hier een gedicht
Ja, dat is even slikken
Had je niet verwacht he?
Hoop dat je 'r in zal stikken
Sensu stricto, nullo metro compositum est.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:03 schreef rijsttafel het volgende:
Hier een gedicht
Ja, dat is even slikken
Had je niet verwacht he?
Hoop dat je 'r in zal stikken
Mondje openquote:
Slikken zonder te stikken als ik m'n zaad in je mond mag mikken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mondje open
Nee, niets zeggen
Pas open
Als ik het zeg
Ja, doe maar
OOH ik kom klaar!
Usb-kabeltje ertussen en even een paar verschillende standjes proberen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef Ang3l het volgende:
En niet te genieten zo traagTerwijl ie toch zegt 80% signala te hebben in de studeerkamer
Alles is trager! Alles moet nu dubbel gedaan worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Alles lijkt nu trouwens wel trager, ook WiFi op m'n iPad
It's not the size it's how you use itquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Heatwave z'n dongeltje er in gestoken en ik ben online
Klein dingetje is t trouwens maar ze
Ik doe er nu 5 uur over ipv 5 min om een aflevering binnen te halen. Not amused.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
It's not the size it's how you use it.
Staat je PC onder een tafel oid? Wat KT zegt, even USB kabel eraan en hoger hangen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe er nu 5 uur over ipv 5 min om een aflevering binnen te halen. Not amused.
Ik wil mijn oude modem uit 1968 terug
Hallo mensch!quote:
Ja onder m'n bureau. Maar het rare is, zodra ik hem naar voren schuif (en dus jouw dongeltje in zicht is) zou je denken dat ie meer bereik heeft, maar dan schiet ie van gemiddeld 80 naar 60%quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat je PC onder een tafel oid? Wat KT zegt, even USB kabel eraan en hoger hangen.
Drivers geinstalleerd? Want hij zal hem standaard wel herkennen, maar misschien niet optimaal.
HW zit met zijn dongel onder jouw bureau?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja onder m'n bureau. Maar het rare is, zodra ik hem naar voren schuif (en dus jouw dongeltje in zicht is) zou je denken dat ie meer bereik heeft, maar dan schiet ie van gemiddeld 80 naar 60%
Gewoon even iets van een meter kopen, hier ofzo, kost bijna niets en is er morgen:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja onder m'n bureau. Maar het rare is, zodra ik hem naar voren schuif (en dus jouw dongeltje in zicht is) zou je denken dat ie meer bereik heeft, maar dan schiet ie van gemiddeld 80 naar 60%
Dus ik kan nu weer ergens een USB kabeltje gaan scoren? *zucht*
Ja, drivers zijn geinstalleerd met t cd'tje weat er bij zat![]()
Ik heb hier toch heul geen zin in en geen tijd voor? Hij deed 't gvd. UPC, make it work!
Dat gezeik steeds als je iets veranderd..... daar word ik autistisch van!
Nou, nog even en ik draai 't zijn nekje okquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HW zit met zijn dongel onder jouw bureau?
You've turned him!
Ik zal je nog eens proberen te helpenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, nog even en ik draai 't zijn nekje ok
Ligt niet aan jouquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens proberen te helpen.
Vrouwen.
Het is toch erg raar, het is allemaal geen rocket science en redelijk plug and play.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou
Ligt aan het feit dat ik t bloedirritant vind dat de oude opstelling met modem en router (voor wifi) het gewoon goed deed en dat ik nu, voor weliswaar iets minder geld, een betere snelheid zou moeten hebben met die nieuwe modem, maar ik inmiddels al een week aan het klooien ben en nog steeds dikke stront door een rietje heb.
Ik mag vanavond bij mijn zwager komen opdraven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn ouders hebben sinds vandaag ook een nieuwe UPC-router. Hun mazzel dat ik vanavond in de buurt ben, want alles werkt natuurlijk weer voor geen meter nu
Goed punt, moet de dierenarts nog bellen over de boulimia van de kat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
het gaat hier nooit meer over hond/kat maar altijd over games of computer zooi
Oh, en bier! Goed gelukt afgelopen lang weekend op Ameland. Misschien iets te goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, dus? Wat is er zo boeiend aan die zakken vlees dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
beestjes kunnen veel beter kroelen dan gamesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is er zo boeiend aan die zakken vlees dan?.
I guess, maar angel heeft een PC-probleem, geen beestjes probleem.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beestjes kunnen veel beter kroelen dan games
Je zal maar beestjes op je 'dongeltje' hebben!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I guess, maar angel heeft een PC-probleem, geen beestjes probleem.
Nou ja, denk ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |