Dat is een interessante uitspraak van Vuijsje, die joods is en dus helemaal geen Sinterklaas viert. Joodse huishoudens houden zich niet met een christelijke bisschop (of Wodan in vermomming?) bezig.quote:Ik denk niet dat we over vijf jaar nog Sinterklaas vieren met Zwarte Pieten.
Iemand die het serieus over ' witte' mensen heeft neem ik sowieso niet serieus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef Hexagon het volgende:
Vuijsje is gewoon een blaaskaak die wel vaker onzin lult
Beschaafde mensen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef Dance99Vv het volgende:
wie koopt er nog boeken? laat staan leest ze?
en was het een kassucces?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:15 schreef Ulx het volgende:
D'r zijn wel meer boeken met kleurenpieten gemaakt.
De Bouquet reeks is mijn persoonlijke favoriet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
beschaafde mensen kopen beschaafde boeken (meestal romannetjes)
kleurboeken met piet zekerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:15 schreef Ulx het volgende:
D'r zijn wel meer boeken met kleurenpieten gemaakt.
Neuh. Net zo succesvol als het invoeren van kleurenpieten een jaar of wat geleden.quote:
ik wou het nou net niet bij naam noemenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:16 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
De Bouquet reeks is mijn persoonlijke favoriet.
wel dapper , ze proberen het ieder jaar opnieuw.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Neuh. Net zo succesvol als het invoeren van kleurenpieten een jaar of wat geleden.
Ik denk dat die man best een mening kan formuleren die helemaal niets met zijn joodse achtergrond te maken heeft.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef jiomk het volgende:
Robert Vuijsje schrijft Sinterklaasboek met Kleurenpiet
http://www.nu.nl/boek/361(...)met-kleurenpiet.html
[..]
Dat is een interessante uitspraak van Vuijsje, die joods is en dus helemaal geen Sinterklaas viert. Joodse huishoudens houden zich niet met een christelijke bisschop (of Wodan in vermomming?) bezig.
Is de aanval op Sinterklaas wraak voor de kritiek op ritueel slachten? Wat denken jullie?
Pijnlijk maar waar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:43 schreef jogy het volgende:
Door dit hele Zwarte pieten gejank is de populariteit van het sinterklaasfeest zodanig verhoogt dat het langzame sterven van deze goedheiligman met minimaal 25 jaar is verlengd.
Zeker nu het Tokkie gedeelte van Nederland door de onderbuik is gemobiliseerd en Sinterklaas en Zwarte piet nu het boegbeeld is van Nederlandse trots.
Helaas zal het Sinterklaasfeest voor de rest van zijn bestaan besmeurd zijn met de voetstappen van schreeuwende en wild om zich heen slaande achterlijken die het laatste restje onschuld wat het sinterklaasfeest nog in zich had compleet hebben verneukt. In de kont. Met een brandende cactus.
Een dikke zwarte cactus?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:43 schreef jogy het volgende:
Door dit hele Zwarte pieten gejank is de populariteit van het sinterklaasfeest zodanig verhoogt dat het langzame sterven van deze goedheiligman met minimaal 25 jaar is verlengd.
Zeker nu het Tokkie gedeelte van Nederland door de onderbuik is gemobiliseerd en Sinterklaas en Zwarte piet nu het boegbeeld is van Nederlandse trots.
Helaas zal het Sinterklaasfeest voor de rest van zijn bestaan besmeurd zijn met de voetstappen van schreeuwende en wild om zich heen slaande achterlijken die het laatste restje onschuld wat het sinterklaasfeest nog in zich had compleet hebben verneukt. In de kont. Met een brandende cactus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |