SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de pinguïn op mn douchegordijnquote:
Je hele douche zag er nogal paars uitquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de pinguïn op mn douchegordijn
Ik heb echt mijn best gedaan!!!quote:
dat heb ik met mn stonede hoofd nog staan schrobben!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hele douche zag er nogal paars uit![]()
En idd arme pinguïn
Boh!! Vet gaaf douchegordijn hoor!!quote:
Je moet toch iets doen op een zaterdagnacht?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat heb ik met mn stonede hoofd nog staan schrobben!![]()
Aan de andere kant, die ziet me iedere dag in mn blootje. Lucky pinguïn
mn goede douchegordijn ligt al ruim een jaar bij mn ouweluiquote:
haha prachtig!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt mijn best gedaan!!!
Ik zoeken naar iemand met een boor, dus ik vroeg aan de man van mijn moeder of die een boor had. Wat doet die.... Die belt direct R op.![]()
Hangt ie op, zegt ie. R komt morgen bij je langs.
Ik had R zelf ook wel kunnen bellen natuurlijk
toch jammer dat ik Smurf niet onder handen mocht nemen.. Ik had een beautysalonquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet toch iets doen op een zaterdagnacht?
Nou, wat prachtig!!quote:
ik hoopte dat ze zouden knipperenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh!! Vet gaaf douchegordijn hoor!!
En de lichtjes in haar douche zijn ook
Komt nog wel!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toch jammer dat ik Smurf niet onder handen mocht nemen.. Ik had een beautysalon
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, wat prachtig!!
Ik kan niet wachten om aan hem te vragen of hij ook even dat schilderij boven mn bed wil ophangen
dat sowieso.. Alleen omdat ie indruk moest maken op minimens heb ik m niet gedwongenquote:
Ja. R en ik in mijn slaapkamer. Lijkt me echt een heel slim idee!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Altijd beter dan aan je pa moeten vragen om je bed te fixen omdat je hem piepend en krakend geneukt hebt
gewoon alvast een stipje tekenenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. R en ik in mijn slaapkamer. Lijkt me echt een heel slim idee!!
Ik denk dat dat schilderij in de slaapkamer nog wel even kan wachtenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon alvast een stipje tekenen
vergeet je keukenbordje nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat dat schilderij in de slaapkamer nog wel even kan wachten
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die komt ook zeker wel aan de muur
Het plan is om dat stukje muur naast de keuken vol te krijgen met dat soort bordjes.quote:
zal eraan denkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het plan is om dat stukje muur naast de keuken vol te krijgen met dat soort bordjes.
Althans, meer dat soort teksten
Tofquote:
Waarin ga je proefrijden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:24 schreef PeuRac het volgende:
En toen ging je ipv werken ineens met je vader naar nieuwe auto's kijken![]()
Maandag proefrijden
Mitsubishi Outlander PEHV (oid)quote:
Tofquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mitsubishi Outlander PEHV (oid)
Volvo V60 Hybirde
Lexus RX450H
Door belasting voordelen e.d. betaald hij sowieso maar 1/3 van de consumenten catalogus prijs, daarom moet er nu nog een nieuwe auto komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:32 schreef Tally het volgende:
Op de Mitsubishi ASX kan je meer korting krijgen op het moment
Komt een nieuwe aan.
De Outlander vond ik niks om te zien en in te zitten, veel teveel plastic en dergelijke voor een auto van die prijsquote:
Ik persoonlijk vind de ASX leuker om te zien dan de Outlander.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Door belasting voordelen e.d. betaald hij sowieso maar 1/3 van de consumenten catalogus prijs, daarom moet er nu nog een nieuwe auto komen
Prijs is te laagquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind de ASX leuker om te zien dan de Outlander.
Maar komt misschien omdat we er eentje rijden
Volvoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volvo V60 Hybirde
Lexus RX450H
Heeft ook mijn voorkeur, is alleen wel 12.000 euro duurder dan de Mitsuquote:
plaatjes op google zeggen mij dat je voor de volvo moet gaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volvo V60 Hybirde
Lexus RX450H
Ohja, en het is de laagste auto, eigenlijk wil hij geen lage auto meerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
plaatjes op google zeggen mij dat je voor de volvo moet gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, en het is de laagste auto, eigenlijk wil hij geen lage auto meer
Die andere ogen een beetje lomp.. die V60 zag er best tof uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Outlander is bagger, maar daar krijgt die misschien zelfs nog geld terug als de XC60 wordt ingeruild. De V60 is gewoon het fijnste qua uiterlijk, zitten en afwerking. Is ook het snelste (285pk) De Lexus vind ik niet perse lelijk en is meestal goed inelkaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Die andere ogen een beetje lomp.. die V60 zag er best tof uit.
niet zo nauw kijken. Wat is 12k nouquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft ook mijn voorkeur, is alleen wel 12.000 euro duurder dan de Mitsu![]()
Nu rijdt die een XC60
Ben jij dat op je UI?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:01 schreef sararaats het volgende:
bij mijn auto was het niet moeilijk hoor. een nieuwe kost tegenwoordig evenveel als een okkasie (occasie?)
ik heb een nieuwe sinds 2012. die kwam netjes de band afgerold
mijn jaarloonquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet zo nauw kijken. Wat is 12k nou
Het verschil gaat wel door 3, want belasting voordeel voor ondernemersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet zo nauw kijken. Wat is 12k nou
Geen idee, kleine monitor dus ik zie het niet goed. Maar ik zal je maar op je woord geloven danquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, kleine monitor dus ik zie het niet goed. Maar ik zal je maar op je woord geloven dan
Ik ga iets heel gemeens doen!!quote:
Lachen was verboden?quote:
Dan is een chagrijnige kop idd een veel beter ideequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
als ik lach, lijkt het gemaakt op de foto's
ik was toen heel moe van in de zon te zittenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is een chagrijnige kop idd een veel beter idee
oké ik geloof jequote:
haat!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga iets heel gemeens doen!!
Ik ga jou laten meedelen in mijn pijn.
Onthoud aub wel dat ik je echt wel heel tof en lief en leuk vind!!
Ik haat ook van jouquote:
je hebt mn weekend verpest. Nu al.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu ik succesvol GvsE haar eetlust voor de komende 10 jaar heb verziekt ga ik lekker de bank op en borduren
Met liefde schat!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt mn weekend verpest. Nu al.
wc knuffelen. Ik ga het zo doen denk ik.quote:
Kuthuppel hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt mn weekend verpest. Nu al.
Jij!quote:
Ja en als dank ging jij mij terwijl ik bij de kapper zat op de hoogte brengen van deze natuurramp!!quote:
Jij bent de oorzaak.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en als dank ging jij mij terwijl ik bij de kapper zat op de hoogte brengen van deze natuurramp!!
Wij zijn altijd lief!!quote:
volgende keer niet mn pot maar jij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn altijd lief!!
Vooral GvsE, die is lief én schattig
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
volgende keer niet mn pot maar jij.
echt. Trut.quote:
Omgekeerd had jij heus wel precies hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt. Trut.![]()
What did I ever do to you?
ik had je daarna heul niet lief en schattig genoemd!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omgekeerd had jij heus wel precies hetzelfde gedaan
jullie zijn allebei kuttekoppen. Ik praat vandaag alleen nog tegen mn pleepotquote:
What did i doquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jullie zijn allebei kuttekoppen. Ik praat vandaag alleen nog tegen mn pleepot
Gezelligquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jullie zijn allebei kuttekoppen. Ik praat vandaag alleen nog tegen mn pleepot
julliequote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig
Ik zie nu een gvse die kleppert met de wcbril en rare stemmetjes doet
zo ben ik welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig
Ik heb altijd last van mn maag, bring it on!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jullie![]()
Ik ga ook leuke foto's verzamelen, en wanneer jullie ooit last hebben van jullie magen, wraak
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellig
Ben een vent. Geen pussy!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jullie![]()
Ik ga ook leuke foto's verzamelen, en wanneer jullie ooit last hebben van jullie magen, wraak
waar straf ik hem? Een vrouw die dr mond houdt.. Droom van elke vent. En speciaal voor jou ga ik vandaag slecht spellen vanaf nuquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb altijd last van mn maag, bring it on!!
Wel lullig dat je rival straft voor mijn actie![]()
![]()
Logisch, maar lullig
ik normaal ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ben een vent. Geen pussy!
Al doe je dat tijdens mijn eten ik eet rustig door
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waar straf ik hem? Een vrouw die dr mond houdt.. Droom van elke vent. En speciaal voor jou ga ik vandaag slecht spellen vanaf nu
klopdquote:
Geen eens "clopd"?quote:
nee, Dit vindt jij veel iritanterquote:
Voorlopig zit ik knorrend aan mn bureauquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, Dit vindt jij veel iritanter
dat je erin mag bleivenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik knorrend aan mn bureau
quote:
Vandaag de foto uitgeprint, ingelijst en morgen hangt ie aan mn muurquote:
Even een uitlaat vervangen, dacht ik.quote:
Haha coolquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaag de foto uitgeprint, ingelijst en morgen hangt ie aan mn muur![]()
Had ik je al bedankt?
Dank je!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Even een uitlaat vervangen, dacht ik.
Totdat er een bout afbrak
[..]
Haha cool![]()
Eh nee nog niet
Haha, is al goed hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je!!![]()
Geen idee hoe ik je anders kan bedanken
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Even een uitlaat vervangen, dacht ik.
Totdat er een bout afbrak
open sollicitatiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen idee hoe ik je anders kan bedanken
quote:
Nope, verlaagde auto hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
Uiteraard geen ruimte voor de slijptol of een luchtzaag
quote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Raar volk jullie!!
Ik ga eten bij mn moeder
Dat scheelt dan wel weerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, verlaagde auto he
Gelukkig net ruimte voor een boormachine.
[..]
ik hoop dat er ei in zitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Raar volk jullie!!
Ik ga eten bij mn moeder
Nee joh, kikkerbilletjesquote:
nee ei. Zij laat mij nekken, dus bedankje retourquote:
Is zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef PeuRac het volgende:
Lijkt het trouwens zo, of is/was het vandaag rustig?
Is juist lekker johquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bleh. Gaar. Om 7 uur beginnen is niks voor mij. En mij kennende ben ik om bedtijd weer klaarwakker
dat sowieso niet, ik ben een nachtmensquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is juist lekker johLekker vroeg vrij enzo.
Enige nadeel is dat wanneer je er gewend aan raakt, je ook in het weekend zo vroeg wakker bent
Sja, dat is dan weer balen.quote:
Ja ik ook meer een avondmens dan ochtendmensquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat sowieso niet, ik ben een nachtmens![]()
Ik raak hier nooit aan gewend
Handgymnastiekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dat is dan weer balen.
Dan maar wederom aan handgymnastiek doen.
ik ben mn bed niet uit te slaan ochtends.. Doe mij maar gewoon late dienstquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ook meer een avondmens dan ochtendmens
Scheelt dat je zo vanuit je bed de douche in kan rollenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben mn bed niet uit te slaan ochtends.. Doe mij maar gewoon late dienst
Teveel gefapt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:38 schreef Faxie het volgende:
Ik heb blaren op m'n handenEven geen handgymnastiek voor mij
Toen lag je tot 15.00 in bed?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben meer een ochtendmens, wat ik overigens nooit had verwacht een paar jaar geleden
Ik ben van alle markten thuisquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben meer een ochtendmens, wat ik overigens nooit had verwacht een paar jaar geleden
ochtends heb ik echt geen tijd om te douchen hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt dat je zo vanuit je bed de douche in kan rollen
Ongeveerquote:
Oja, vrouwmensquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ochtends heb ik echt geen tijd om te douchen hoor
Ik kan ook best lang opblijven, maar uitslapen kan ik niet echt meer...quote:
Aaahw kusje d'r opquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Okay, I officially feel ignored
Zo'n bar kan een bitch zijn voor je handen na een flinke sessiequote:
Jezusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ongeveer![]()
Vooral dat ik 's avonds mn bed niet in te krijgen was
Max tot 9 uur meestal, tenzij ik een lange week gehad heb, dan lukt 10 uur ook wel, maar later nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan ook best lang opblijven, maar uitslapen kan ik niet echt meer...
Ja zal wel van die gripribbels opzitten. Dat kan behoorlijk pijn gaan doen jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n bar kan een bitch zijn voor je handen na een flinke sessie
Maarja volgende keer gaan de handschoentjes weer aan. Begint nu wel aardig koud te worden.
Moeten is een groot woord.. Al was het niet nodig kon ik het nog, altijd al zo geweestquote:
quote:
Nou, meer dat ik dan achter mn computer zat op mn kamer, en dan hoorde ik mn ouders naar boven komen rond een uur of 11, om te kijken of ik wel sliep. Dan deed ik mn scherm uit en ging in bed liggen, doen alsof ik sliep. Maar vervolgens zat ik gerust tot een uur of 5 achter mn pcquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus"Ja ik ga naar boven" *sneaky in een hoekje kruipt*
Nee die tijd heb ik ook gehad. Ook dat ik gewoon een hele dag kon slapen.
Gripribbels jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja zal wel van die gripribbels opzitten. Dat kan behoorlijk pijn gaan doen ja
Ik ook max. 9 uur. Ik ben sowieso voor die tijd wel een keertje wakker. Als ik me dan omdraai kan ik er misschien nog half 10/10 uur van maken, maar daarna ben ik veelste wakker om in bed te blijven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Max tot 9 uur meestal, tenzij ik een lange week gehad heb, dan lukt 10 uur ook wel, maar later niet
ik smeer mn make up meestal in de trein opquote:
Ja maar ivm je werk enzo. Dan moet je wel uitgerust zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord.. Al was het niet nodig kon ik het nog, altijd al zo geweest
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Nou, meer dat ik dan achter mn computer zat op mn kamer, en dan hoorde ik mn ouders naar boven komen rond een uur of 11, om te kijken of ik wel sliep. Dan deed ik mn scherm uit en ging in bed liggen, doen alsof ik sliep. Maar vervolgens zat ik gerust tot een uur of 5 achter mn pc
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Nou, meer dat ik dan achter mn computer zat op mn kamer, en dan hoorde ik mn ouders naar boven komen rond een uur of 11, om te kijken of ik wel sliep. Dan deed ik mn scherm uit en ging in bed liggen, doen alsof ik sliep. Maar vervolgens zat ik gerust tot een uur of 5 achter mn pc
Ik denk voor een groot deel van de mensen welquote:
Ga eten danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo'n godvergeten honger de hele dag, wordt er gek van.
Truequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ivm je werk enzo. Dan moet je wel uitgerust zijn
Jij doet er echt alles aan om zo laat mogelijk op te staanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik smeer mn make up meestal in de trein op
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk voor een groot deel van de mensen wel
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook max. 9 uur. Ik ben sowieso voor die tijd wel een keertje wakker. Als ik me dan omdraai kan ik er misschien nog half 10/10 uur van maken, maar daarna ben ik veelste wakker om in bed te blijven.
Tenzij ik activiteiten in bed te doen heb..
Oh, ja, dan kan ik ook de hele dag wel blijven liggen..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook max. 9 uur. Ik ben sowieso voor die tijd wel een keertje wakker. Als ik me dan omdraai kan ik er misschien nog half 10/10 uur van maken, maar daarna ben ik veelste wakker om in bed te blijven.
Tenzij ik activiteiten in bed te doen heb..
Koop zequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik gaat ff naar de Mediamarkt. Houdoe
Ajudevaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik gaat ff naar de Mediamarkt. Houdoe
ja, kwartier/20 minuten voor Ik de deur uit moetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij doet er echt alles aan om zo laat mogelijk op te staan
Half uurtje inclusief douchen en brood smerenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, kwartier/20 minuten voor Ik de deur uit moet
Alleen als ik me verslaapquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een uurquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Half uurtje inclusief douchen en brood smeren
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alvast kijken wat er allemaal is voor de uitzet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee alleen kijken. Mediamarkt is helemaal niet zo goedkoop
Dat dus..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Uurtje hier, op zn minst. Maar dan doe ik ook wel heel erg rustig aan. Ik hou absoluut niet van dat gehaast 's ochtends
ik smeer geen brood en ik douche niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Half uurtje inclusief douchen en brood smeren
ik haat opstaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Uurtje hier, op zn minst. Maar dan doe ik ook wel heel erg rustig aan. Ik hou absoluut niet van dat gehaast 's ochtends
Ik alleen in de winter, maar als ik toch niet meer kan slapen, word ik op den duur wel gek van mijn bedquote:
Omdat het dan koud is?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik alleen in de winter, maar als ik toch niet meer kan slapen, word ik op den duur wel gek van mijn bed
Ja, en omdat het vaak nog donker is buiten, waardoor ik niet zo goed wakker kan worden..quote:
Die kou als je je bed uitkomt vind ik ook maar niksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en omdat het vaak nog donker is buiten, waardoor ik niet zo goed wakker kan worden..
Ik heb verduisterende gordijnen, dus ik zie pas of het licht is of niet wanneer ik al uit bed benquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en omdat het vaak nog donker is buiten, waardoor ik niet zo goed wakker kan worden..
Geboren in de winter?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kou als je je bed uitkomt vind ik ook maar niks
Maar dat het nog donker is vind ik nooit zo erg eigenlijk. Vind die korte dagen wel lekker eigenlijk
Ik heb ook verduisterende gordijnen, maar er komt licht onder door, omdat mijn gordijnen niet tot de grond komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb verduisterende gordijnen, dus ik zie pas of het licht is of niet wanneer ik al uit bed ben
Ja echt verschrikkelijk, soms zou ik wel eens vloerverwarming willen in mn slaapkamer, gewoon alleen 's ochtends even een half uurtje aan. Van t opstaan tot na het aankledenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kou als je je bed uitkomt vind ik ook maar niks
Maar dat het nog donker is vind ik nooit zo erg eigenlijk. Vind die korte dagen wel lekker eigenlijk
Heb jij vloerverwarming?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk, soms zou ik wel eens vloerverwarming willen in mn slaapkamer, gewoon alleen 's ochtends even een half uurtje aan. Van t opstaan tot na het aankleden
Bij mij gelukkig nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook verduisterende gordijnen, maar er komt licht onder door, omdat mijn gordijnen niet tot de grond komen
quote:
Oh, normaal hoor je juist dat lente- en zomerbaby's slecht tegen de donkere dagen kunnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik ben een LentebabyMaar wel een nachtmens
Good for youquote:
Wil je het hebben? Mag het komen halen hierquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk, soms zou ik wel eens vloerverwarming willen in mn slaapkamer, gewoon alleen 's ochtends even een half uurtje aan. Van t opstaan tot na het aankleden
Lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]in mn badkamer van mezelf en mn in woonkamer omdat mn onderbuurman t lekker opstookt
Ik leef juist op met die donkere dagenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, normaal hoor je juist dat lente- en zomerbaby's slecht tegen de donkere dagen kunnen.
Ik ben er in ieder geval ook eentje van
[..]
Good for you
Mijn onderburen moeten gewoon harder stoken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:18 schreef Faxie het volgende:
Ik heb tapijt, dus nooit echt koude vloeren
Waarom zou je niet van vloerverwarming houden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je het hebben? Mag het komen halen hier
Drank alleen dat de verhuurder niet zo blij is als die leidingen uit de vloer getrokken worden.
Houten vloeren overal, behalve de badkamer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:18 schreef Faxie het volgende:
Ik heb tapijt, dus nooit echt koude vloeren
Geen idee. Tamas al een tijd niet gezien hier.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef remlof het volgende:
Hoe staat het met de poolmeet in Arnhem?
Geen ideequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef remlof het volgende:
Hoe staat het met de poolmeet in Arnhem?
quote:
Ja wat spookt die allemaal opeens uit?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Tamas al een tijd niet gezien hier.
Zomerbaby, maar nu geen problemen met de donkere dagenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, normaal hoor je juist dat lente- en zomerbaby's slecht tegen de donkere dagen kunnen.
Ik ben er in ieder geval ook eentje van
[..]
Good for you
Omdat het een vermogen kostquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou je niet van vloerverwarming houden?
[..]
Houten vloeren overal, behalve de badkamer.
Ik ben juist gevoelig voor winterdepressie'squote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik leef juist op met die donkere dagen
Ja ik ben een rare Belg he
Uitzonderingen bevestigen de regel, nietwaar?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de winter maar heb er een pleurishekel aan.
In het huis waarin ik geboren ben en 16 jaar geleefd heb, hadden we ook vloerverwarming in de badkamer. Maar daar hadden we dan ook een verschrikkelijk mooie en luxe badkamerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik houd van mn badkamer vloer, zeker in de winter
Oke, die van mij staat maar eventjes aan, dus merk het niet echt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het een vermogen kost
Bijna 2/3x zoveel
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wat spookt die allemaal opeens uit?
Misschien een keertje per week de zonnestudio induiken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben juist gevoelig voor winterdepressie's
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel, nietwaar?
[..]
In het huis waarin ik geboren ben en 16 jaar geleefd heb, hadden we ook vloerverwarming in de badkamer. Maar daar hadden we dan ook een verschrikkelijk mooie en luxe badkamerInclusief een ruim bubbelbad met verschillende standen
Waaat niet gezellig hier?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Misschien druk met werk, misschien vond ze het niet meer gezellig hier. Ze post geloof ik nog wel elders.
Dat schijn wel serieus goed te helpen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien een keertje per week de zonnestudio induiken?
Ik ga geen geld uitgeven aan iets waar ik toch geen profijt van hebquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien een keertje per week de zonnestudio induiken?
Valt toch best mee de laatste tijd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is de laatste tijd echt zoooo gezellig
Ben het hier liever kwijt dan rijk laat ik het zo stellen, ellendige bende.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, die van mij staat maar eventjes aan, dus merk het niet echt.
Ghehehequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is de laatste tijd echt zoooo gezellig
Hoe weet jij dat nou. Je bent er zelf bijna nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Valt toch best mee de laatste tijd?
Enery light? Even googlen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou. Je bent er zelf bijna niet![]()
Tgnd zou een energy light misschien helpen? Toch anders dan zonnebank
Ik hoor en zie alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou. Je bent er zelf bijna niet![]()
Tgnd zou een energy light misschien helpen? Toch anders dan zonnebank
Hier ook volgens mij ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ligt whatsapp er bij iedereen uit of ligt het aan mij?
Doet al een paar dagen vreemd bij mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doet al een paar dagen vreemd bij mij
Ligt niet aan mijquote:
Hehe ok.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Tamas al een tijd niet gezien hier.
Geef je nummer dan probeer ik het voor je uit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Smoothquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef je nummer dan probeer ik het voor je uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Doe geen moeite, ik heb d'r al een testberichtje gestuurdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef je nummer dan probeer ik het voor je uit.
Ja tis prijzig maar dat soort dingen zouden ze eigenlijk eerst met borg uit bruikleen moeten geven. Niet goed geld terug oidquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enery light? Even googlen.
Klinkt goed, maar duur![]()
En? Werkt hetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik heb d'r al een testberichtje gestuurd
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Smooth
Tsk, zelfs Faxie heeft je nummer al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Faxie het volgende:
Doe geen moeite, ik heb d'r al een testberichtje gestuurd
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Het is wel iets wat ik ga overwegen mocht ik het geld ervoor hebbenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja tis prijzig maar dat soort dingen zouden ze eigenlijk eerst met borg uit bruikleen moeten geven. Niet goed geld terug oid
Ja, dat was ook een foutje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsk, zelfs Faxie heeft je nummer al.
[..]
Slet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Blow mequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Slet.
Fax is dan ook een smoothe hosselbaas.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Slet.
Jij bent helemaal een boefje.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een foutje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, dat was ook een foutje.Doet de blockfunctie van WA het nog wel? Dan kun je ook proberen met Faxie zijn nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Hee breng d'r nou niet op ideeen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet de blockfunctie van WA het nog wel? Dan kun je ook proberen met Faxie zijn nummer.
Hij doet z'n best, maar ik twijfel of het resultaat er ook naar is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax is dan ook een smoothe hosselbaas.
Ik ben hartstikke onschuldigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax is dan ook een smoothe hosselbaas.
[..]
Jij bent helemaal een boefje.
Ik mag graag een aantrekkelijke, jonge, blonde deerne in nood helpen.quote:
Nouja, hij is geen maagd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij doet z'n best, maar ik twijfel of het resultaat er ook naar is.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet de blockfunctie van WA het nog wel? Dan kun je ook proberen met Faxie zijn nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, hij is geen maagd.
There's that.![]()
![]()
Niet indrukwekkend. Je bent pas een hosselbaas als vrouwen jou gaan vragen om meer geneukt te worden omdat het zo geweldig was. Daar twijfel ik nog aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, hij is geen maagd.
There's that.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Goed idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zeg niks....quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet indrukwekkend. Je bent pas een hosselbaas als vrouwen jou gaan vragen om meer geneukt te worden omdat het zo geweldig was. Daar twijfel ik nog aan.![]()
... Dat zegt genoeg, toch?quote:
Volgens mij staat die nu globaal aanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
De blockmodus werkt prima
Lekker rustig![]()
![]()
Ik hoop het, anders moet ik toch es een goed gesprek hebben met mijn vrouw waarom mijn berichten niet afgeleverd worden.quote:
Ik heb nog geen succes gehad met mijn Faxiepetje.quote:Whehehee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet indrukwekkend. Je bent pas een hosselbaas als vrouwen jou gaan vragen om meer geneukt te worden omdat het zo geweldig was. Daar twijfel ik nog aan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan nog word ik zelden geapptquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij staat die nu globaal aan
Lekker rustig.![]()
Heb je een Faxiepetje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen succes gehad met mijn Faxiepetje.
[..]
Whehehee.![]()
![]()
Krijg je van al dat geflirt hierquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders moet ik toch es een goed gesprek hebben met mijn vrouw waarom mijn berichten niet afgeleverd worden.![]()
![]()
Ja. Maar hij trekt nog niet de vrouwtjes aan. Helaas.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wel de mannetjes?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Maar hij trekt nog niet de vrouwtjes aan. Helaas.What you forget, you are gonna repeat.
Dat deed die hier ook niet hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Maar hij trekt nog niet de vrouwtjes aan. Helaas.![]()
![]()
Mocht het onverhoopt misgaan dan heb ik voldoende alternatieven achter de hand ja.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Vorige week wel 1, maar toen had ik mijn pet niet op.quote:Misschien moet ik dan mijn haar millimeteren.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige week wel 1, maar toen had ik mijn pet niet op.![]()
Knappe man?What you forget, you are gonna repeat.
Dat werkt ook niet geweldigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige week wel 1, maar toen had ik mijn pet niet op.
[..]
Misschien moet ik dan mijn haar millimeteren.![]()
Dat werkt ook niet hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige week wel 1, maar toen had ik mijn pet niet op.
[..]
Misschien moet ik dan mijn haar millimeteren.![]()
Gewoon om laten bouwen tot Justin Bieber, net als die kerel laatst![]()
![]()
Als je kindjes van 14 wil aantrekken, ja, vooral doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet hoor![]()
Gewoon om laten bouwen tot Justin Bieber, net als die kerel laatstEen soort van Rajesh?quote:
What you forget, you are gonna repeat.
Ik heb die centen niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet hoor![]()
Gewoon om laten bouwen tot Justin Bieber, net als die kerel laatst
En ik heb zo mijn trots.Is dat die kerel uit TBBT?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jezelf zijn, en gewoon niks doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Indiër
[..]
Wat is dan je geheim, Roy?
Ze komen verdomme maar naar jou toe als ze iets willen.![]()
Ja, zo lukt het zeker welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jezelf zijn, en gewoon niks doen.
Ze komen verdomme maar naar jou toe als ze iets willen.
Ik ben altijd mezelf. Maar dat heeft juist het tegengestelde effect.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jezelf zijn, en gewoon niks doen.
Ze komen verdomme maar naar jou toe als ze iets willen.
Mja, maar dan komen ze alleen profiteren.Nee, hij was iets ouder. En hij droeg een paars-roze geruit overhemd.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, hij was iets ouder. En hij droeg een paars-roze geruit overhemd.
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je kindjes van 14 wil aantrekken, ja, vooral doen
[..]
Een soort van Rajesh?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: