Nou, zo heel spectaculair is het verder niet, maar als je het niet erg vind hou ik het lekker privé.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, ben nieuwsgierig aangezien je het al paar keer had gepost maar niet wou vertellen wat het is.
Interesseert me verder niks, kan ook niks aan doen dat ik zo nieuwsgierig ben
Dafuq gaan we nou krijgen?quote:
Nee idd!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet niet, maar wat sowieso niet uitziet: een ecto met een dikke vrouw.
Als het niet spectaculair is, dan is het toch ook niet erg om te vertellen lijkt mij?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, zo heel spectaculair is het verder niet, maar als je het niet erg vind hou ik het lekker privé.
[..]
Dafuq gaan we nou krijgen?
Ja beter te dik dan te mager dus schijt aan een gezond gewicht!!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Niks mis met een beetje mollig. Beter dan graatmager. Veel beter zelfs. Heb schijt aan het ideaalbeeld. Gecreëerd door modehomo's, die vallen niet eens op vrouwenPerse een dunne vrouw willen hebben omdat een paar homo's die kleding ontwerpen beweren dat dat het ideaalbeeld is
Klopt, maar het is ook niet erg om het niet te vertellen. Ik heb er totaal geen behoefte aan om dat met jou te delen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als het niet spectaculair is, dan is het toch ook niet erg om te vertellen lijkt mij?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, zo heel spectaculair is het verder niet, maar als je het niet erg vind hou ik het lekker privé.
[..]
Dafuq gaan we nou krijgen?
Jammer ditquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Klopt, maar het is ook niet erg om het niet te vertellen. Ik heb er totaal geen behoefte aan om dat met jou te delen.
Denk jij wat ik denk dat het is?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]. Je hoeft het natuurlijk niet te vertellen, maar zo nu en dan drop je van die hints.
Waarom? Omdat je nieuwsgierigheid nu niet bevredigd wordt? Tja, moet ik alles maar met iedereen delen, ook degene die ik verder niet ken?quote:
Jezus ik post alleen jammer, zeg toch niet dat het moet ofzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je nieuwsgierigheid nu niet bevredigd wordt? Tja, moet ik alles maar met iedereen delen, ook degene die ik verder niet ken?
I fucked Ted.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:44 schreef Fascination het volgende:
Ik merk dat ik vollere vrouwen (niet dik) vaak aantrekkelijker vind dan slanke vrouwen, maar op zich is het figuur van een slanke vrouw wel mooier.
Stop it.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef Inktvisch het volgende:
Neuken tussen de vetrollen?
Drillend vet tijdens neukseks?
Verzuipen in haar terwijl ze op je ligt?
Wat een wijsheden allemaal.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:02 schreef Inktvisch het volgende:
Ik ben niet eens met de TT het is moeilijker om een vrouw te zijn... Maar mannen hebben het wel moeilijker met het krijgen van een vrouw over het algemeen. Maar dat maakt hun leven juist makkelijk en simpel.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:02 schreef Inktvisch het volgende:
Ik ben niet eens met de TT het is moeilijker om een vrouw te zijn... Maar mannen hebben het wel moeilijker met het krijgen van een vrouw over het algemeen. Maar dat maakt hun leven juist makkelijk en simpel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |