DIt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:46 schreef Chai het volgende:
Het ligt gewoon aan jezelf dat je geen alpha kunt zijn.
Zo een huillie die zeurt dat het allemaal niet aan hem ligt is voor vrouwen heel onaantrekkelijk.
Ik dacht dat de gevoelige metroman helemaal hip is?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:46 schreef Chai het volgende:
Zo een huillie die zeurt dat het allemaal niet aan hem ligt is voor vrouwen heel onaantrekkelijk.
Het ligt aan mezelf dat ik niet alpha genoeg ben, maar mijn topic is een betoog over dat het ideaalbeeld van mannen moeilijker te bereiken is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:46 schreef Chai het volgende:
Een echte alpha heeft geen fuck met dat ideaalbeeld te maken. Die kan er zoveel van afwijken als hij wil.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het ligt aan mezelf dat ik niet alpha genoeg ben, maar mijn topic is een betoog over dat het ideaalbeeld van mannen moeilijker te bereiken is.
Je hebt een erg leuke stelling, maar het heeft echt geen kanker met mijn topic te maken en dat is zonde.
bitch please.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Een echte alpha heeft geen fuck met dat ideaalbeeld te maken. Die kan er zoveel van afwijken als hij wil.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Niks mis met een beetje mollig. Beter dan graatmager. Veel beter zelfs. Heb schijt aan het ideaalbeeld. Gecreëerd door modehomo's, die vallen niet eens op vrouwenPerse een dunne vrouw willen hebben omdat een paar homo's die kleding ontwerpen beweren dat dat het ideaalbeeld is
1ste vrouw is nou niet echt een voorbeeld van een gemiddelde dunne vrouw, met die jetsers. Hij heeft het over modellen met 2 ruggen gok ik zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:00 schreef dustbrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
ik vind dikzakken echt lelijk. Ik weet niet ot in hoeverre jij van dikzakken houdt maar de keuze is bij mij snel gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |