Joh...maak me niet eens wakkerquote:
Leintjuh heeft wel tietjes.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er nog ergens een foto van een meeting ja
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoor net dat ik morgenavond al laminaat ga leggen
Yupquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Mannetjes?
Lekker!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
YupMijn mannetje heeft morgenavond al tijd
Plintjes verven doe ik erna wel
Maar dan is mijn woonkamer met een beetje geluk zondagavond leeg
Wel handig als je servies wilt aanvullen...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker!
Wij hebben nieuwe glazen gespaard
Dus mochten er heel veel oude weg
Kwamen we bij de kringloop, daar wilde ze ze graag
Lopen we zelf door de kringloop, staan er stellingen vol glazenEcht niet normaal zoveel
twitter:centraal_beheer twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 17:30:26De storm veroorzaakte veel schade. Ook bij verzekeraars... @DeltaLloyd Jullie hebben ons nummer. #evenapeldoornbellen http://t.co/GyWCSm5Uor reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:centraal_beheer twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 17:30:26De storm veroorzaakte veel schade. Ook bij verzekeraars... @DeltaLloyd Jullie hebben ons nummer. #evenapeldoornbellen http://t.co/GyWCSm5Uor reageer retweet
Die is scherper en beterquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:centraal_beheer twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 17:30:26De storm veroorzaakte veel schade. Ook bij verzekeraars... @DeltaLloyd Jullie hebben ons nummer. #evenapeldoornbellen http://t.co/GyWCSm5Uor reageer retweet
Ehm.. whut?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef z80 het volgende:
ik wil naar bed maar de vaatwasser staat nog te draaien. luxe probleem.
de vaatwasser is wat minder jong en die laat ik niet graag aan staan als ik niet in de buurt ben.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm.. whut?
Autumnwatch gekeken, heerlijke BBC tv weer
Ah, ik dacht al dat hij handbediend was of zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:34 schreef z80 het volgende:
[..]
de vaatwasser is wat minder jong en die laat ik niet graag aan staan als ik niet in de buurt ben.
een vrouwelijke handbediende vaatwasser is ook welkomquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat hij handbediend was of zo
Sipko Schat roosteren is per definitie terecht. Als er iemand had moeten ophoepelen is hij het wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef AnneX het volgende:
Wat roostert Twan de Rabo bank meneer![]()
# irritant mannetje.
Je kan dan beter kiezen voor een vrouwelijke handbediende fysio Zetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:38 schreef z80 het volgende:
een vrouwelijke handbediende vaatwasser is ook welkom.
Wis heppie ending.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Je kan dan beter kiezen voor een vrouwelijke handbediende fysio Zet
Goedemorgen P!quote:
Hier ook al een uurtje inmiddelsquote:
Ik wil het chaletje in mijn tuin ook gaan verven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:55 schreef Isabeau het volgende:
42The answer to everything!
Wat een super huis. En dat chaletje had ik laten staan, reuze handig voor gereedschap, stoelen, bbq, fietsen etc. Maar dan wel met polkadots geverfd. Of overwoekerd met klimop of zo
Gaaf zeg! En dat chaletje is tof, waarom moet het weg?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar wat slechte telefoonfoto's, betere volgen![]()
Woonkamer, openslaande deuren naar de tuin (chalet gaan we slopen) :
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Boom in de achtertuin:
[ afbeelding ]
Nerdy pret om ons nieuwe huisnummer:
[ afbeelding ]
Later meer!
Ik denk dat daar moestuin komt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:17 schreef Selestha het volgende:
Gaaf zeg! En dat chaletje is tof, waarom moet het weg?
Wat Bluezz vroegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Universum,_en_Alles
bestaat dat ook al? ik zou het filmen joh, kan best grappig zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:15 schreef borisz het volgende:
Poes heeft weer last van ren-je-rot-eritus
Ze sprint het huis door van boven naar beneden en weer terug. Achter haar eigen staart aan enzo.
Oh natuurlijk dat is ook wel supergaafquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat daar moestuin komt?
Ohquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Universum,_en_Alles
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:15 schreef borisz het volgende:
Poes heeft weer last van ren-je-rot-eritus
Ze sprint het huis door van boven naar beneden en weer terug. Achter haar eigen staart aan enzo.
quote:
Ik zie meer interessante keywords bij Geeky staanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet of je dan wel een echte nerd bentMisschien ben je meer een geek! Ik ben absoluut nerdy
[ afbeelding ]
Ik zit in beide groepenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet of je dan wel een echte nerd bentMisschien ben je meer een geek! Ik ben absoluut nerdy
[ afbeelding ]
Ik vind interessante woorden aan beide kantenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb juist niets met geek woorden! Trendy, technologie, gadgets, apple, iphones? nah...niks voor mij.
Biochemistry, neuroscience, biology, studeren, boeken? oh yes!
Gaming is overigens zeer hoog voor zowel geeks als nerdEn 42 staat er niet tussen
Cello is coolquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef Isabeau het volgende:
En cello spelen is blijkbaar heel nerdyToch eens een cello'tje kopen, ken nog wel een uitstekende cello-lerares.
Wat een tof huis!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:47 schreef minilot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Boom in de achtertuin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later meer!
Spannend, Selestha!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:19 schreef Selestha het volgende:
Vandaag mijn laatste nachtje in dit huisVanaf morgen zit ik bij mijn moeder. Vanaf vrijdag is het ook officieel niet meer van mij
Dat dusquote:
succesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:19 schreef Selestha het volgende:
Vandaag mijn laatste nachtje in dit huisVanaf morgen zit ik bij mijn moeder. Vanaf vrijdag is het ook officieel niet meer van mij
Dat ja!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:58 schreef AnneX het volgende:
Chaletswat een stom uitzicht in je eigen tuin ! vanuit een prachtig ruim huis.
Heb je helemaal gelijk in!quote:Affijn...mini Hou je nog even in bij ikea![]()
Als je er even woont, weet je beter wat je kwijt kunt.
Ik was nog maar een heel jong jochie tijdens die speech en weet dus niet of het alleen maar een afleidingsmanoeuvre was om de slechte economie te verdoezelen. Het was natuurlijk wel volop Koude Oorlogstijd en de wapen- en rakettenwedloop tussen de Sovjets en de USA was toen ongeveer op het hoogtepunt. (Cubacrisis).quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:33 schreef AnneX het volgende:
Een bekende stem "...we choose to go to the moon..."
Hier http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3DkwFvJog2dMw
J.F.K. meer dan 50 jaar geleden.
Was het geen afleidingsmanoeuvre van de (slechte). amerikaanse economie?
Golfer? als je klaar bent met je broodje![]()
Piet ? Iemand anders?
( Mn.X zit de geluidsfragmenten voor de radiouitzending vanavond vast te luisteren. )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Wil jouw familie niet samen met jou op de foto?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen zin, zo lekker eten en alvast dingen klaar zetten voor familieshoot morgenavond. Moet om 7.30u beginnen met werken. Bij de shoot 's avonds ben ik de enige zonder aanhang
Ik ga ook!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:29 schreef AnneX het volgende:
En na een maandje weer naar zangpopkoorlesavond![]()
Ben benieuwd of er nieuwe liedjes zijn ...
gefeliciteerd met jullie eigen woning. veel klus plezier.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 07:47 schreef minilot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Boom in de achtertuin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later meer!
Ik duim!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:47 schreef Myraela het volgende:
Vriend heeft net op een bed geboden, de veilig duurt nog 45 minuten.spannend.
LOL!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:01 schreef borisz het volgende:
Bijbelquiz: per ongeluk vijf vd zeven vragen goed in de eerste ronde
Gelukkig gaat het daarna zoals het hoort, heul veul fout
Moet ik nu dat hele subforum doorzoeken om erachter te komen waarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:10 schreef borisz het volgende:
In OUD zijn ze lekker aan het rellen
Ouder(s)
Ik gok deze: Hoe executeer ik mijn baby?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet ik nu dat hele subforum doorzoeken om erachter te komen waar
Aantal keer page down is voldoendequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet ik nu dat hele subforum doorzoeken om erachter te komen waar
Dat ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef Myraela het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics
Om dit topic.
Ik zie het, maar dan nog vraag ik me af hoe en waarom dat begonnen is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef Myraela het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics
Om dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |