abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:59:58 #1
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132689322

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopklaar (In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2013.

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.

Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:00:10 #2
378682 JohnBercow
pi_132689329
Hier verder
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132689396
Bezig met de lampjes worp *O*
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:04:12 #4
378682 JohnBercow
pi_132689412
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:03 schreef mujentas het volgende:
Bezig met de lampjes worp *O*
En tussendoor kun je dan ook nog FOK!-en?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132689444
Kan die andere niet quoten want topic zit dicht.
Jawel ik heb wel recht op vakantie, maar ik kan bijvoorbeeld nooit 3 of 4 weken op vakantie ivm de betaalperiodes omdat ik van hun (UWV dus) verplicht die 48 uur per betaalperiode van de AH moet maken.
pi_132689529
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:04 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

En tussendoor kun je dan ook nog FOK!-en?
De meter met de lampjes is af, nu de overige meters nog. Ik moest nog lunchen, ben dat dus eerst even aan het doen voordat ik de rest afmaak.
pi_132689594
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:05 schreef donald500 het volgende:
Kan die andere niet quoten want topic zit dicht.
Jawel ik heb wel recht op vakantie, maar ik kan bijvoorbeeld nooit 3 of 4 weken op vakantie ivm de betaalperiodes omdat ik van hun (UWV dus) verplicht die 48 uur per betaalperiode van de AH moet maken.
Maar als je vakantie neemt bij AH krijg je toch gewoon doorbetaald en maakt het toch niet uit?
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:13:08 #8
378682 JohnBercow
pi_132689621
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:12 schreef mujentas het volgende:

[..]

Maar als je vakantie neemt bij AH krijg je toch gewoon doorbetaald en maakt het toch niet uit?
Hij heeft een contract van 48 uur per periode; Dus all-in loon. Hij krijgt dus zijn vakantie-uren al betaald bij zijn uurloon.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132689640
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:13 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Hij heeft een contract van 48 uur per periode; Dus all-in loon. Hij krijgt dus zijn vakantie-uren al betaald bij zijn uurloon.
Oh ja, ik zat niet goed te lezen :')
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:16:09 #10
378682 JohnBercow
pi_132689674
Maar Donald500 even voor mijn beeldvorming: Je krijgt dus een WAJONG-uiterkering en daarnaast neemt het UWV 50% van het salaris dat je bij Albert Heijn verdient voor haar rekening?

En waar wordt je precies op gekort als je een maand vakantie neemt? Op je WAJONG-uitkering of op je salaris?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132689729
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:09 schreef mujentas het volgende:

[..]

De meter met de lampjes is af, nu de overige meters nog. Ik moest nog lunchen, ben dat dus eerst even aan het doen voordat ik de rest afmaak.
Bij ons veranderde bijna niks bij de vuilniszakken en boterhamzakjes. Lampen was meeste werk, ook door verkeerd vullen,etc.
pi_132689854
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:19 schreef Fivel het volgende:

[..]

Bij ons veranderde bijna niks bij de vuilniszakken en boterhamzakjes. Lampen was meeste werk, ook door verkeerd vullen,etc.
Die downies bij ons zien geen verschil tussen een kleine en grote fitting :)
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:26:34 #13
378682 JohnBercow
pi_132689913
Onbesteld toegevoegd 812021 1 Ah bonuskaart uitdeelset 1 *O* *O* *O* *O* :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132690004
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:16 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar Donald500 even voor mijn beeldvorming: Je krijgt dus een WAJONG-uiterkering en daarnaast neemt het UWV 50% van het salaris dat je bij Albert Heijn verdient voor haar rekening?

En waar wordt je precies op gekort als je een maand vakantie neemt? Op je WAJONG-uitkering of op je salaris?
Wajong-uitkering als ik het goed begreep van SM.
En misschien ook wel salaris?
Idd 50/50 Ah betaalt helft, uwv betaalt helft.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:39:50 #15
378682 JohnBercow
pi_132690244
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:30 schreef donald500 het volgende:

[..]

Wajong-uitkering als ik het goed begreep van SM.
En misschien ook wel salaris?
Idd 50/50 Ah betaalt helft, uwv betaalt helft.
Ik heb er niet heel veel verstand van. Maar is het niet gewoon zo dat als jij niet werkt bij AH dat er voor het UWV ook geen uren te betalen zijn en dat je dus "gekort" wordt op je salaris, maar niet op je uitkering?

Zoals ik het bekijk hou jij gewoon je volledige uitkering maar krijg jij - net als alle andere AH medewerkers met een contract van of minder dan 48 uur per periode - geen salaris wanneer je met vakantie gaat. Alleen jij wordt hierin enigzins benadeeld omdat jij over het UWV-gedeelte geen vakantiedagentoeslag in het kader van het all-in loon krijgt, terwijl "normale"-medewerkers die wel krijgen. Maar goed, ik werk niet bij het UWV en ook niet bij de afdeling HR van Albert Heijn

Op de site van Rijksoverheid staat het volgende(http://www.rijksoverheid.(...)land-gaan-wonen.html) :

Kan ik met een Wajong-uitkering met vakantie of in het buitenland gaan wonen?
U kunt met een uitkering volgens de Wet werk en arbeidsondersteuning jonggehandicapten (Wet Wajong) gewoon met vakantie gaan. U hoeft het UWV niet te informeren als u in Nederland blijft.

Ik zou als ik jou was maar eens met het UWV bellen en daar al je vragen voorleggen.

[ Bericht 6% gewijzigd door JohnBercow op 29-10-2013 14:50:09 ]
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132691967
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:39 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik heb er niet heel veel verstand van. Maar is het niet gewoon zo dat als jij niet werkt bij AH dat er voor het UWV ook geen uren te betalen zijn en dat je dus "gekort" wordt op je salaris, maar niet op je uitkering?

Zoals ik het bekijk hou jij gewoon je volledige uitkering maar krijg jij - net als alle andere AH medewerkers met een contract van of minder dan 48 uur per periode - geen salaris wanneer je met vakantie gaat. Alleen jij wordt hierin enigzins benadeeld omdat jij over het UWV-gedeelte geen vakantiedagentoeslag in het kader van het all-in loon krijgt, terwijl "normale"-medewerkers die wel krijgen. Maar goed, ik werk niet bij het UWV en ook niet bij de afdeling HR van Albert Heijn

Op de site van Rijksoverheid staat het volgende(http://www.rijksoverheid.(...)land-gaan-wonen.html) :

U kunt met een uitkering volgens de Wet werk en arbeidsondersteuning jonggehandicapten (Wet Wajong) gewoon met vakantie gaan. U hoeft het UWV niet te informeren als u in Nederland blijft.

Ik zou als ik jou was maar eens met het UWV bellen en daar al je vragen voorleggen.
Dit ja. Het zou wat zijn als je niet op vakantie kunt. Kom nou 8)7 _O_
pi_132691980
quote:
Heb bij ons niks met wapen/worpen bezig, maar had zo'n gevoel dat er best wel veel veranderde. Bij wijnen ging een stuk of 15 wijnen uit assortiment en in october al gluhwein met vier facings. :') Chocola lijkt mij beetje standaard te worden met al die steeds wisselende uitvoeringen Cote D'Or om de twee maanden... Lampjes zal bij ons wel het ergste zijn geweest, vooral omdat het samen met sokken het slechtst gevulde meter is. En boterhamzakjes/vuilniszakken wordt toch nog steeds niet 100% uitgeleverd, dus zal ook wel meevallen.
pi_132692060
quote:

[..]

Alle planken zijn wel op andere hoogtes komen te hangen, ook bij de vuilniszakken.
pi_132694533
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:39 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Hij zegt niet dat hij niet op vakantie kan/mag, alleen dat hij op salaris wordt gekort wanneer hij wel volop 4 weken achter elkaar gaat.

Dit heeft overigens ook te maken met de discussie of UWV ook een all-in uurloon aan hem uitkeert of niet. Zo ja, wordt hij tijdens eventuele vakantie niet uitbetaald, want all-in uurloon. Zo niet, krijgt hij tijdens zijn vakantie wel uit betaald.

Alleen de hamvraag is, als hij geen all-in uurloon van UWV ontvang dus tijdens zijn vakantie wel uit betaald krijgt: ziet UWV die 'uren' dan als gewerkte uren en komt hij dan aan zijn minimale uren van 48 per 4 week (periode) of niet? En wat als hij geen all-in uurloon van UWV ontvangt, hoe gaat het dan met zijn uren van de vakantie? Moet hij die in de resterende dagen van de periode maar krijgen, of wat?

Kortom: ik zou als ik hem was eens gaan informeren bij UWV. :P
pi_132694570
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:42 schreef mujentas het volgende:

[..]

Alle planken zijn wel op andere hoogtes komen te hangen, ook bij de vuilniszakken.
Volgens mij heeft onze WORP'en man (tijdelijk een andere, niet die oude knar) daar niet naar gekeken. Er moesten ook 2 planken worden omgewisseld. Echt omgewisseld, qua indeling van de plank veranderde er niets. Die heeft ie ook maar laten hangen. :P
pi_132694859
Da's pech, vlaggenmast weg. :D
pi_132694890
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:42 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dat laatste vond ik overigens maar merkwaardig, want daar veranderde verder niet zoveel. Het verhangen van die paar planken had totaal geen nut. Ik heb ze dan ook gewoon op dezelfde hoogte laten hangen.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:45:47 #23
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_132695862
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje

Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_132696117
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:45 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje

[ afbeelding ]
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:58:54 #25
346939 Janneke141
pi_132696219
*O*
pi_132696698
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:54 schreef d4v1d het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jezus, D4v1d. :D
pi_132696726
Hm, zat er aan te denken om van mijn vlaggenmast-foto's een extra zoekplaatje te maken. Maar daar zit totaal geen herkenningspunt in. :P
pi_132699778
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:58 schreef einschtein het volgende:

[..]

Hij zegt niet dat hij niet op vakantie kan/mag, alleen dat hij op salaris wordt gekort wanneer hij wel volop 4 weken achter elkaar gaat.

Dit heeft overigens ook te maken met de discussie of UWV ook een all-in uurloon aan hem uitkeert of niet. Zo ja, wordt hij tijdens eventuele vakantie niet uitbetaald, want all-in uurloon. Zo niet, krijgt hij tijdens zijn vakantie wel uit betaald.

Alleen de hamvraag is, als hij geen all-in uurloon van UWV ontvang dus tijdens zijn vakantie wel uit betaald krijgt: ziet UWV die 'uren' dan als gewerkte uren en komt hij dan aan zijn minimale uren van 48 per 4 week (periode) of niet? En wat als hij geen all-in uurloon van UWV ontvangt, hoe gaat het dan met zijn uren van de vakantie? Moet hij die in de resterende dagen van de periode maar krijgen, of wat?

Kortom: ik zou als ik hem was eens gaan informeren bij UWV. :P
Heb ik ook gedaan vandaag!
Alleen volgens mij klopt er geen zak van!
Die medewerkster zei dus dat AH mij die ¤204,50 per maand betaald (salaris) en de uwv mijn wajong-uitkering van 925.
Nu vroeg ik dus aan haar wie dan het andere gedeelte van het AH-loon opzich nam.
Volgens haar is dat de helft van die ¤204,50 dus ¤102,25 die zij aan AH betalen.
Maar hoe beland dat geld dan bij mij?
Of ik begrijp het verkeerd of ik ben verkeerd voorgelicht.
pi_132699955
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef donald500 het volgende:

[..]

Die medewerkster zei dus dat AH mij die ¤204,50 per maand betaald (salaris) en de uwv mijn wajong-uitkering van 925.
Nu vroeg ik dus aan haar wie dan het andere gedeelte van het AH-loon opzich nam.
Volgens haar is dat de helft van die ¤204,50 dus ¤102,25 die zij aan AH betalen.
Misschien zij aan AH en AH weer aan jou? Misschien dat AH er een procedure (systeemtechnisch) voor heeft opgezet.
pi_132700908
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Wat een gezelligheid. Dacht zelf aan een thema rond vlees in verband met de nieuwe WORP en de biefstukproeverij die binnenkort gepland staan.
2 weken route 99 dan 47/48 vleesthema. En dan denk ik 49 alvast een thema naar sinterklaas die eenvoudig om kan naar kerstthema.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_132701203
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef donald500 het volgende:

[..]

Je uurloon is al verlaagd met 50% je factor op je loonstrook zal wel iets van 3 euro ofzo zijn.
Die 50% betaald Albert Heijn. Dat ze nog een subsidie verder krijgen is buitenbeschouwing.
Door je inkomsten van 204,50 zal je op je Wajong iets gekort worden. Als je inkomsten lager zijn zal je neem ik aan minder gekort worden door het UWV.
Ik ben niet helemaal thuis in deze materie maar dit verhaal klinkt mij nog altijd niet correct in de oren. (ondanks dat wij een wajonger hebben die ook gewoon volgende week een weekje vrij is.... en naar mijn weten niks inhaalt.)
pi_132701756
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:00 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Je uurloon is al verlaagd met 50% je factor op je loonstrook zal wel iets van 3 euro ofzo zijn.
Die 50% betaald Albert Heijn. Dat ze nog een subsidie verder krijgen is buitenbeschouwing.
Door je inkomsten van 204,50 zal je op je Wajong iets gekort worden. Als je inkomsten lager zijn zal je neem ik aan minder gekort worden door het UWV.
Ik ben niet helemaal thuis in deze materie maar dit verhaal klinkt mij nog altijd niet correct in de oren. (ondanks dat wij een wajonger hebben die ook gewoon volgende week een weekje vrij is.... en naar mijn weten niks inhaalt.)
Normaliter betaald AH toch bij Wajongers 50% van de uren uit tegen het normale uurloon van zijn of haar leeftijd?
pi_132701853
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:00 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Klopt, Wajong was 930 en nu 925.
Dus ik ben er wel op vooruit gegaan want ik heb natuurlijk die 200 van AH.
Maar ik volg ook alleen maar het beleid van UWV.
Wil geen regels overtreden en in problemen komen oid.
pi_132701880
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:12 schreef Halldor het volgende:

[..]

Normaliter betaald AH toch bij Wajongers 50% van de uren uit tegen het normale uurloon van zijn of haar leeftijd?
Doen ze ook.
Zou ¤10,17 p/u verdienen zonder wajong en nu ¤5,09 p/u met wajong
pi_132702111
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:12 schreef Halldor het volgende:

[..]

Dat verschilt per persoon. Maar in dit geval betalen ze 100% van de uren tegen 50% tarief.
(Om de OPWU de compenseren komt er in teamloos een compensatie van de helft van de uren)
pi_132702228
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:15 schreef donald500 het volgende:

[..]

Klopt, Wajong was 930 en nu 925.
Dus ik ben er wel op vooruit gegaan want ik heb natuurlijk die 200 van AH.
Maar ik volg ook alleen maar het beleid van UWV.
Wil geen regels overtreden en in problemen komen oid.
Moet je iedere 4 weken je verdiensten ook opgeven?
Volgens mij zit de issue er namelijk in dat je ls je 2 weken vrij bent dus minder krijgt van AH. en maakt het voor je WAJONG niets uit.
pi_132702419
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Moet je iedere 4 weken je verdiensten ook opgeven?
Volgens mij zit de issue er namelijk in dat je ls je 2 weken vrij bent dus minder krijgt van AH. en maakt het voor je WAJONG niets uit.
Nee, ik hoef niks door te geven.
SM zegt dat ik echt van UWV de 48 uur per periode moet maken.
Betaling van UWV gaat ook per maand (23e) en AH natuurlijk per 4 weken.
pi_132702762
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:15 schreef donald500 het volgende:

[..]

Doen ze ook.
Zou ¤10,17 p/u verdienen zonder wajong en nu ¤5,09 p/u met wajong
50% van de uren is wat anders dan 50% van het uurloon...
pi_132702836
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:27 schreef donald500 het volgende:

[..]

Nee, ik hoef niks door te geven.
SM zegt dat ik echt van UWV de 48 uur per periode moet maken.
Betaling van UWV gaat ook per maand (23e) en AH natuurlijk per 4 weken.
Gaat Wajong per maand... WW gaat dacht ik per 4 weken.

Waar haalt die SM dat vandaan??? Ik heb dat nog nooit gehoord.....
pi_132702961
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:37 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Gaat Wajong per maand... WW gaat dacht ik per 4 weken.

Waar haalt die SM dat vandaan??? Ik heb dat nog nooit gehoord.....
Van het gesprek wat we toendertijd met arbeidsdeskundige gehad hebben met UWV, zei zij dat ook, dat er dan minder inkomsten komen.
Ja, Wajong gaat per maand.
pi_132703072
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef donald500 het volgende:

[..]

Van het gesprek wat we toendertijd met arbeidsdeskundige gehad hebben met UWV, zei zij dat ook, dat er dan minder inkomsten komen.
Ja, Wajong gaat per maand.
Ja er zijn minder inkomsten omdat AH minder betaald. Niet omdat het UWV minder betaald.
pi_132703166
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ja er zijn minder inkomsten omdat AH minder betaald. Niet omdat het UWV minder betaald.
Het zal wel goed zijn, ik word zo gestoord van UWV en iedereen die wat anders zegt en wat van me wilt.
Neem liever geen risico.
pi_132703405
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:44 schreef donald500 het volgende:

[..]

Het zal wel goed zijn, ik word zo gestoord van UWV en iedereen die wat anders zegt en wat van me wilt.
Neem liever geen risico.
Snap ik maar het kan niet kloppen dat je nooit vrij kan zijn omdat AH een all-innloon heeft....
pi_132703552
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:49 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Snap ik maar het kan niet kloppen dat je nooit vrij kan zijn omdat AH een all-innloon heeft....
4 weken achter elkaar dus blijkbaar wel, dat is toch teveel voor mij om vrij te zijn, maar het zijn inderdaad rare regeltjes.
pi_132703704
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:53 schreef donald500 het volgende:

[..]

4 weken achter elkaar dus blijkbaar wel, dat is toch teveel voor mij om vrij te zijn, maar het zijn inderdaad rare regeltjes.
Dus eigenlijk zeggen ze/we hiermee. Wajongers moet je geen all-inn loon geven en wel 9 weken per jaar vakantie/adv-uren......
pi_132703789
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:55 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeggen ze/we hiermee. Wajongers moet je geen all-inn loon geven en wel 9 weken per jaar vakantie/adv-uren......
Ik weet nog dat er bezwaar was ingediend door onze Wajonger toen het all in loon werd ingevoerd (vermoedelijk dus ivm vakantieuren en ADV), ik weet alleen de afloop niet meer.
pi_132704665
Zondag opname van een nieuwe commercial in het filiaal waar mijn nichtje werkt.
Zaterdag moet ze extra werken om de winkel mooi te krijgen ofzo iets.
pi_132709859
Nou :')

1 persoon ziek, degene van AGF en ik beide verkouden als de tering, de TL was de enige die een beetje normaal was nog :') Ging geweldig :')14.gif

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2013 22:53:15 ]
pi_132711499
Niet tegen griepepidemie kunnen. :')
pi_132711664
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:31 schreef exelletor het volgende:
Niet tegen griepepidemie kunnen. :')
Ziek zijn :')
pi_132711927
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:36 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ziek zijn :')
Ik wil verkoudheid nou niet echt een ziek noemen, het is irritant maar het is niet zo dat je ervan gaat overgeven of echt knallende koppijn krijgt :P
pi_132713547
Welke weken krijgen we uitbetaald op 11 november?
Week 41,42,43,44 of zit week 45 er ook al bij?
pi_132713629
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 00:50 schreef terrorsjaak het volgende:
Is steeds 4 weken. De week voordat het loon komt valt al in de volgende periode.

Bekijk de data op je meest recente loonstrook en tel daar 4 weken bij op :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2013 01:01:18 ]
pi_132713654
Wat haat ik in slaap vallen bij het voetbal en nu niet kunnen slapen....

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 00:50 schreef terrorsjaak het volgende:
41 t/m 44
pi_132713715
Bedankt voor het snelle antwoord altijd hier! Zelfs rond dit tijdstip!
pi_132713722
Albert Heijn broeders :D
pi_132713727
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:44 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik wil verkoudheid nou niet echt een ziek noemen, het is irritant maar het is niet zo dat je ervan gaat overgeven of echt knallende koppijn krijgt :P
Dat is ook zo, verkouden is niet ziek zijn. Al zijn er sommige die dat wel denken. :P
pi_132714474
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:44 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Keiharde bikkel die d4v1d :)
pi_132714823
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 06:25 schreef mujentas het volgende:

[..]

Keiharde bikkel die d4v1d :)
Ik bespeur hier sarcasme :')
pi_132716315
Merken jullie ook dat vers vaak te leeg ligt, en dan met name kip/vlees, vis en maaltijden?

Ook op houdbaar vaak producten waar nog 1 of 2 pakjes in het vak staan en je een nieuwe colli eigenlijk net even te laat binnenkrijgt.

Ik krijg een beetje het idee dat replenishment te strak staat afgesteld.
pi_132716689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:54 schreef mujentas het volgende:
Merken jullie ook dat vers vaak te leeg ligt, en dan met name kip/vlees, vis en maaltijden?

Ook op houdbaar vaak producten waar nog 1 of 2 pakjes in het vak staan en je een nieuwe colli eigenlijk net even te laat binnenkrijgt.

Heeeeel herkenbaar...

Door de computerstoring op DC Zwolle, vandaag bijna geen vers gekregen. Alleen zuivel en kaas. Houdbaar zal ook wel niks worden. Die computerstoringen op dc word je niet goed van.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:15:29 #62
378682 JohnBercow
pi_132716804
quote:

In welk blok krijgen jullie vers geleverd?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132716862
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:10 schreef Fivel het volgende:

[..]

Heeeeel herkenbaar...

Door de computerstoring op DC Zwolle, vandaag bijna geen vers gekregen. Alleen zuivel en kaas. Houdbaar zal ook wel niks worden. Die computerstoringen op dc word je niet goed van.
Ik bedoelde eigenlijk meer in het algemeen, dus los van het procesincident.
pi_132716870
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:15 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

In welk blok krijgen jullie vers geleverd?
Blok 2.
pi_132716900
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:18 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer in het algemeen, dus los van het procesincident.
Ja sorry, dat laatste stuk was niet als reactie op jou. Over algemeen laatste tijd erg veel vakken met 1,2 en te laat een colli krijgen. Systeem heeft dit vorige week donderdag wat rechtgetrokken. Winkel zag er toen voller uit.. Voor zolang als dat het duurt..
pi_132718088
quote:
Leveringen DCO (2)
Er zijn systeemproblemen op DCO (Zwolle). De problemen raken de vers- en de houdbare leveringen voor winkels beleverd door DCO. De transitostroom is niet geraakt door de problemen.

Door het probleem kunnen geen orders vers en houdbaar worden geproduceerd en uitgeleverd. De oorzaak van het probleem is nog niet bekend, de oplostijd ook niet.

Het gevolg is dat alle winkels beleverd door DCO die een levering krijgen, hierin alleen transito ontvangen, en geen vers en houdbaar.
Een tweede gevolg is dat vandaag tijdigheidsproblemen met de leveringen ontstaan. Leveringen kunnen met vertraging aankomen bij de winkels.

Aan de oplossing wordt gewerkt. We doen er alles aan om de situatie zo snel mogelijk weer normaal te krijgen zodat de uitleveringen weer volledig zijn en het probleem zo min mogelijk winkels raakt.

EAB en FVOS
Bij de transitostroom wordt de EAB normaal verzonden.
Voor de vers en de houdbaarstroom wordt nog geen EAB verzonden. Dit wordt later hersteld.
Grijp niet zelf in de systemen in, doe geen tellingen in FVOS. Afwijkingen worden centraal weer rechtgetrokken bij de oplossing van het probleem.

Volgende bericht
Rond 11.30 uur informeren we je verder over dit probleem. De afdelingen Expeditie en Customer Support hebben geen extra informatie.
Tja..
  woensdag 30 oktober 2013 @ 11:34:59 #67
378682 JohnBercow
pi_132718708
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef Questionmarks het volgende:

[..]

Tja..
Wat is een "transito-levering"? Is dat een ander duur woord voor handel uit het LDC in Geldermalsen en het Non-Food DC?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132719306
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Wat is een "transito-levering"? Is dat een ander duur woord voor handel uit het LDC in Geldermalsen en het Non-Food DC?
ja, en kaas en bloemen. Containers die op een andere plaats geproduceerd worden ipv het dc.
pi_132719317
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Jep, en bloemen+planten.
pi_132721067
Wij zijn niet geraakt. :)
pi_132721210
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:42 schreef Questionmarks het volgende:
Wij zijn niet geraakt. :)
Hier alleen de tweede vers en eerste houdbaar levering een uurtje vertraging.
pi_132721634
Ben niet aan het werk maar denk dat vers-levering is geraakt en HB niet.

HB is gisteravond al klaar gezet op DV, want wij krijgen om 3:45 levering. Vers echter pas om 15:30 dus die wordt echt vandaag klaar gemaakt, dus ben benieuwd.
pi_132722295
Je kan pakbon bekijken op Plaza, dan zie je het meteen ;)
pi_132723072
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:24 schreef Fivel het volgende:
Je kan pakbon bekijken op Plaza, dan zie je het meteen ;)
Ah, ja. :)

Zoals ik al dacht, HB was gisteravond al klaar gemaakt dus die is volledig aan gekomen. De vers pakbonnen, die wij om 15:30 geleverd krijgen, staan er volgens mij nog niet op. Ja, er staat 1 op die 3 labels bevat.

Of dat is alles wat we binnen krijgen, of de tweede pakbon moet er nog bij komen. Volgens het proces incident op Plaza moesten we rekenen op een vertraging.
pi_132723907
Iemand anders hier al persoonlijke aanbiedingen gehad?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:24:02 #76
378682 JohnBercow
pi_132724184
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:16 schreef d4v1d het volgende:
Alleen 25% op alle "bubbels". Ze kennen mij nog niet ( :') ), dus binnenkort krijg ik persoonlijkere aanbiedingen..
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132724373
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:16 schreef d4v1d het volgende:
Ja, alle wijn met bubbels 25% korting.
Deze aanbieding was enkel voor personen van 18 jaar of ouder.
pi_132724896
Waarom kost suikervrije drop véél meer dan gewone (met suiker dus) drop? Je zou verwachten 1 ingrediënt minder, prijs omlaag... maar wil ik dus eens gezond doen, moet ik meer dokken ook nog. Dan maar gewoon normale drop hoor.
pi_132724972
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:24 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Alleen 25% op alle "bubbels". Ze kennen mij nog niet ( :') ), dus binnenkort krijg ik persoonlijkere aanbiedingen..
Hier inmiddels al 2 klanten die gebruik hebben gemaakt van de deal. Loopt wel redelijk storm dus.
pi_132724995
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:45 schreef Deezertje het volgende:
Waarom kost suikervrije drop véél meer dan gewone (met suiker dus) drop? Je zou verwachten 1 ingrediënt minder, prijs omlaag... maar wil ik dus eens gezond doen, moet ik meer dokken ook nog. Dan maar gewoon normale drop hoor.
Goedkope suiker eruit, duurdere sorbitol (of andere zoetstof) erin.
pi_132725068
quote:
Misschien omdat het in minder grote volumes wordt geproduceerd en dan worden de kosten per eenheid product hoger. Wellicht zitten er andere ingrediënten in ter vervanging van de suiker?
pi_132725080
quote:
:')

Suiker is zowat het goedkoopste voedingsmiddel wat er bestaat. Én het is nog eens verslavend ook. Vandaar dat producenten het liefst zo veel mogelijk suiker in de producten flikkeren.
pi_132725936
-laat maar :')

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2013 15:18:54 ]
pi_132728067
quote:
Vervangende ingrediënt van suiker is duurder dan suiker. :)
pi_132731594
Had gehoord dat zoetstof goedkoper was dan suiker. In veel normale sapjes zit het nu zelfs..
pi_132732016
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:09 schreef Kadooosh het volgende:
Had gehoord dat zoetstof goedkoper was dan suiker. In veel normale sapjes zit het nu zelfs..
Zou best kunnen. Maar aspartaam is zo mogelijk nog ongezonder dan suiker :P
pi_132732036
quote:
Ik heb me er niet in verdiept, maar ik kan me niet voorstellen dat suikervrije drop gezonder is dan normale, er moet haast wel een hoop zooi in zitten om het nog een beetje lekker te laten smaken.
pi_132732151
Ja, als je gezond wilt doen, dan moet je sowieso geen drop (met of zonder suiker) eten :P
pi_132735660
quote:

Er was van de week een bericht over dt om de beschikbaarheid te verhogen de "voorraden van zacht lopers zouden worden verhoogt. Zag al wel wat meer colli's de laatste dagen.
pi_132739966
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Er was van de week een bericht over dt om de beschikbaarheid te verhogen de "voorraden van zacht lopers zouden worden verhoogt. Zag al wel wat meer colli's de laatste dagen.
Dat ging toch puur om de actie?
pi_132740354
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:18 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dat ging toch puur om de actie?
nee

Regulier assortiment
Voor de reguliere schappen geldt dat er de aankomende weken meer veiligheidsvoorraad wordt ingestuwd. Dit gaat in basis in het vak passen, waarmee dit ook voller gaat worden. Het is zichtbaar vanaf week 44, vooral op het LDC assortiment.
pi_132740989
Ik werk bij een ah franchise en ik heb 2 vragen:
- Krijg ik ook personeels korting?
- Ik kan nergens op mijn loonstrook een code vinden voor ah plaza?

Bedankt
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:46:57 #93
378682 JohnBercow
pi_132741440
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:36 schreef GelePiet het volgende:
Ik werk bij een ah franchise en ik heb 2 vragen:
- Krijg ik ook personeels korting?
- Ik kan nergens op mijn loonstrook een code vinden voor ah plaza?

Bedankt
Of je korting krijgt hangt van jouw ondernemer af. Die kan er voor kiezen om dit wel of niet te doen. Moet je dus aan hem of haar vragen.

Als het goed is kan jouw TL, ASM of SM de pincode voor jouw Plaza-account opvragen. Hierna kun je zelf een wachtwoord instellen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132741473
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:24 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

nee

Regulier assortiment
Voor de reguliere schappen geldt dat er de aankomende weken meer veiligheidsvoorraad wordt ingestuwd. Dit gaat in basis in het vak passen, waarmee dit ook voller gaat worden. Het is zichtbaar vanaf week 44, vooral op het LDC assortiment.
Oh ja, dat stukje had ik over het hoofd gezien.

Maar het ging mij ook eigenlijk meer om vers, alhoewel het in mindere mate ook om houdbaar gaat. Gisterochtend, een paar uur voordat de vrachtwagen kwam, hadden wij ongeveer 150 nee-verkopen op vers. Het winkelbeeld is eigenlijk behoorlijk droevig 's morgens. Op vers wordt natuurlijk gestuurd op afboekingen, maar ik denk dan; als je het niet hebt, kun je het ook niet verkopen?

Maar wat ik begreep is dit zo'n beetje het landelijke beeld? Dat moeten we eigenlijk niet willen met zijn allen.
pi_132742353
2 weken terug was er vlak voor sluitingstijd een vent in de winkel die enkele biertjes in zijn tas had gestopt en er vervolgens maar eentje wilde afrekenen bij de kassa. De cassiëre vertrouwde het al niet helemaal, dus die vroeg of ze in zijn tas mocht kijken. Meneer had er kleren in zitten (zijn tas was leeg toen hij binnenkwam) en rende vervolgens de winkel uit.

Het was een bekende, maandagavond was hij weer in de winkel, dus ik stapte op hem af en vroeg wat er 2 weken geleden allemaal gebeurd was. Nou, hij had haast want hij moest heel nodig naar de WC, en bleef volhouden dat er kleren in de tas zaten. Ik zei dus, je tas was leeg en op de camera is heel duidelijk te zien dat je er bier in stopt. Uiteindelijk gaf hij het toe en dat hij geen geld had bla bla.. Hij heeft ze dus alsnog netjes afgerekent en afgesproken dat hij voortaan goed in de gaten wordt gehouden.

Prima tot dusver.

Komt meneer 5 minuten later terug, en wilde mij nog een keer spreken. In al zijn haast had hij 50 cent bij de kassa laten liggen (om dat ene biertje af te rekenen). Die wilde hij nog even terug. Ik zei dus, dat is het verlies wat je zult moeten nemen. Je mag nog blij zijn dat we geen aangifte doen. Uiteindelijk 5 minuten discusseren, maar hij was het wel met me eens 8)7
pi_132742456
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:47 schreef mujentas het volgende:

Maar het ging mij ook eigenlijk meer om vers, alhoewel het in mindere mate ook om houdbaar gaat. Gisterochtend, een paar uur voordat de vrachtwagen kwam, hadden wij ongeveer 150 nee-verkopen op vers. Het winkelbeeld is eigenlijk behoorlijk droevig 's morgens. Op vers wordt natuurlijk gestuurd op afboekingen, maar ik denk dan; als je het niet hebt, kun je het ook niet verkopen?

Tot een tijdje terug stond onze halve vers afdeling(panklaar/maaltijden/aardappelen/vlees/sappen) om een uur of een standaard halfleeg. Nu is dat alleen het geval bij maaltijdgemak en aardappelen. *)
pi_132742790
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:47 schreef mujentas het volgende:

[..]

Oh ja, dat stukje had ik over het hoofd gezien.

Maar wat ik begreep is dit zo'n beetje het landelijke beeld? Dat moeten we eigenlijk niet willen met zijn allen.
Als blok1 winkel herken ik dit probleem toch eigelijk veel minder op vers. Zeker geen 150 nee-verkoop. AGF meestal 1 of 2 panklaar wat. Op dit moment trekt vlees het wat slecht maar daar was dan ook een plaza bericht nu over. Nee bij mij niet echt herkenbaar.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:15:14 #98
378682 JohnBercow
pi_132742880
Wat is de tijdsverdeling van de afleverblokken eigenlijk?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132742964
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:07 schreef exelletor het volgende:

[..]

Tot een tijdje terug stond onze halve vers afdeling(panklaar/maaltijden/aardappelen/vlees/sappen) om een uur of een standaard halfleeg. Nu is dat alleen het geval bij maaltijdgemak en aardappelen. *)
Omdat? Wat is er veranderd?
pi_132743033
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:16 schreef mujentas het volgende:
Omdat? Wat is er veranderd?
Ons omzet. De laatste twee(?) maanden zijn echt een drama. :o
pi_132743054
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:15 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat is de tijdsverdeling van de afleverblokken eigenlijk?
Bij benadering
0 22:00 - 07:00
1 07:00 - 10:00
2 10:00 - 13:00
3 13:00 - 16:00
4 16:00 - 19:00
5 19:00 - 22:00

Zo ziet het er geloof ik zo'n beetje uit.
pi_132743071
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef exelletor het volgende:

[..]

haha,

Deze week lijkt die behoorlijk aan te trekken.
pi_132743111
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:15 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/pro[quote]0s.gif [b]Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Bij benadering
0 22:00 - 07:00
1 07:00 - 10:00
2 10:00 - 13:00
3 13:00 - 16:00
4 16:00 - 19:00
5 19:00 - 22:00

Zo ziet het er geloof ik zo'n beetje uit.
06.00 - 09.00
09.00 - 12.00
12.00 - 15.00
15.00 - 18.00
18.00 - 21.00

en dan nachtlevering blok 0

?
pi_132743262
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef exelletor het volgende:

[..]

Dus de prognoses zijn nog gebaseerd op de oude omzet? Dan is het logisch dat alles voller ligt :P

Maar ik herken het wel wat betreft de omzet. De torenhoge omzetten van voor de zomervakantie die halen wij niet meer.
pi_132743343
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef ikbenschipper het volgende:
haha,

Deze week lijkt die behoorlijk aan te trekken.
Onze colli-aantallen zijn de laatste dagen idd wel wat hoger dan normaal, ben benieuwd naar de exacte cijfers. Route 99 brengt hopelijk ook wat extra op, want zo vind ik niet eens leuk om te werken. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132743414
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef exelletor het volgende:

[..]

Onze colli-aantallen zijn de laatste dagen idd wel wat hoger dan normaal, ben benieuwd naar de exacte cijfers. Route 99 brengt hopelijk ook wat extra op, want zo vind ik niet eens leuk om te werken. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat drukker hou ik ook van vind die rust maar niks.
pi_132743453
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef mujentas het volgende:

[..]

06.00 - 09.00
09.00 - 12.00
12.00 - 15.00
15.00 - 18.00
18.00 - 21.00

en dan nachtlevering blok 0

?
Ja twijfel of 1 om 6 of 7 begint. Dacht alleen dat blok 5 wel tot 22 liep. Dus misschien ergens wel een blok van 4 uur of 2 van 3,5 :)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:27:08 #108
378682 JohnBercow
pi_132743498
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef mujentas het volgende:
Maar ik herken het wel wat betreft de omzet. De torenhoge omzetten van voor de zomervakantie die halen wij niet meer.
Hier hetzelfde beeld. Consumenten geven ook sinds september steeds minder uit aan levensmiddelen. Dat gecombineerd met de prijsverlagingen maakt natuurlijk ook dat de omzet flink onder druk staat.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132743524
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ja twijfel of 1 om 6 of 7 begint. Dacht alleen dat blok 5 wel tot 22 liep. Dus misschien ergens wel een blok van 4 uur of 2 van 3,5 :)
Het is nergens terug te vinden. Wij hebben een tijdje terug een ssctje erover getikt, maar ik kan deze nu niet zo snel vinden in de mail, maar volgens mij was het zoiets.

(Omdat onze ASM mij niet wilde geloven dat onze verslevering in blok 2 zit)
pi_132743540
Over laatste 5 jaar gezien, was twee week terug echt een dieptepunt.
pi_132743640
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef mujentas het volgende:
Dus de prognoses zijn nog gebaseerd op de oude omzet? Dan is het logisch dat alles voller ligt :P

Bij ons is het ook zo dat er twee AH winkels verbouwd zijn en bij beiden is het assortiment flink uitgebreid... Dus de mensen hebben nu meer baat om vijf minuten om te rijden, heb het ook teruggelezen/gehoord van (zeik)klanten. Maarja, vind het ook niet gek dat de verbouwde filiaal met een meter aan vijftien of chips betere beschikbaarheid heeft dan wij met een meter of acht.
pi_132744136
Iemand nog wat speculaasbrokken? :P

woensdag 30 oktober 2013 @ 22:42:08 #113
378682 JohnBercow
pi_132744157
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:41 schreef Ferry_76 het volgende:

[ link | afbeelding ]
Stuur maar een doosje op ;)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132744162
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:41 schreef Ferry_76 het volgende:

[ link | afbeelding ]
beetje te veel? Al zullen we dit product dus niet geruimd gaan krijgen :)
pi_132744203
De foto is wel van vorige week? Wel lekker gespiegelde zonnebloemolie....

SPOILER
pi_132744221
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:43 schreef exelletor het volgende:
Zo staat het bij ons elke avond hoor :')
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:43:52 #117
378682 JohnBercow
pi_132744227
quote:
Scherp!
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:44:21 #118
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_132744248
Ik had wel een mooier kaartje gemaakt hoor.
BAM dit is 3KB
pi_132744263
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:43 schreef mujentas het volgende:
Zo staat het bij ons elke avond hoor :')
Ga eens kijken bij de niet-franchise winkels. Had paar topics eerder paar foto's gepost. :)
pi_132744276
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:43 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Scherp!
inderdaad. Ben benieuwd van welke dag want die glorix kop zag er bij mij op maandagochtend en zaterdagochtend niet zo vol uit helaas.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:45:30 #121
304381 Loll
pi_132744299
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:44 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ga eens kijken bij de niet-franchise winkels. Had paar topics eerder paar foto's gepost. :)
Ik zeg repost :P
BAM dit is 3KB
pi_132744391
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:44 schreef ikbenschipper het volgende:
inderdaad. Ben benieuwd van welke dag want die glorix kop zag er bij mij op maandagochtend en zaterdagochtend niet zo vol uit helaas.
Meh, vind wel meevallen. Die Glorix hadden we op vrijdag avond zo goed als dezelfde hoeveelheid staan en was zaterdag helemaal uitverkocht. Andy staat aardig leeg, alleen maar uitgefacet. En Ajax had RE bij ons wat problemen mee idd, maar paar doosjes alsnog binnengekregen op zaterdag middag.
pi_132744394
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:44 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ik heb gisteren de lampjes weer goed gezet en helemaal gespiegeld met de worp. De eerste die er nu een zooitje van maakt die gaat voorlopig maar schoonmaken ofzo.
pi_132744413
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:45 schreef Loll het volgende:
Ik zeg repost :P
Zal even opzoeken voor je. :)
pi_132744596
Hoe gaat de TV en Espressomachine verkoop bij jullie?
pi_132744607
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef mujentas het volgende:
Ik heb gisteren de lampjes weer goed gezet en helemaal gespiegeld met de worp. De eerste die er nu een zooitje van maakt die gaat voorlopig maar schoonmaken ofzo.
Bij ons staan ze nu(althans daar ga ik vanuit) ook prima, maar over paar maanden is het alweer een drama.

Hier de foto's:

Hoe zo, wijn uit het plastic halen?

Promo vergeten weg te halen, missende kaartjes:

Spreekt voor zich:

Waren geschoten op een rustige doordeweekse ochtend, dus niet nadat alles op vrijdag/zaterdag leeg geroofd wordt.
pi_132744627
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:55 schreef ikbenschipper het volgende:
Zal morgen eens kijken. Op ma avond waren alleen twee tv's bij ons weg. :D
pi_132744655
quote:
Volgens mij 0 en 0 verkocht :D
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:56:29 #129
346939 Janneke141
pi_132744656
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:55 schreef exelletor het volgende:

[..]

Welkom in de Aldi.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:56:32 #130
378682 JohnBercow
pi_132744659
quote:
Tot gisteren 1 espressomachine verkocht en 1 tv, maar die is weer teruggebracht ;')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132744672
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:42 schreef ikbenschipper het volgende:
beetje te veel? Al zullen we dit product dus niet geruimd gaan krijgen :)
Nee hoor, is al bijna op. Zo'n honderd dozen binnen een week. :P

quote:

SPOILER
Donderdagavond net voor sluiting. En Cross gebruiken is schijnbaar voor sommigen nog steeds te moeilijk.
pi_132744714
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

[..]

Donderdagavond net voor sluiting. En Cross gebruiken is schijnbaar voor sommigen nog steeds te moeilijk.
Nou, ik gebruik het nooit hoor. Pauperprogramma :')
pi_132744729
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Tot gisteren 1 espressomachine verkocht en 1 tv, maar die is weer teruggebracht ;')
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

[..]

Heb ook Cross gebruikt maandag en volgens mij had ik ook even een omschrijving moeten aanpassen. Vrijdag maar even doen op mijn 2 nieuwe standaard planken voor verkoop.
pi_132744798
quote:

[..]

Bij ons staan ze nu(althans daar ga ik vanuit) ook prima, maar over paar maanden is het alweer een drama.

Hier de foto's:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spreekt voor zich:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Waren geschoten op een rustige doordeweekse ochtend, dus niet nadat alles op vrijdag/zaterdag leeg geroofd wordt.
De bier/fris meters worden nu eenmaal snel een zooitje en hebben constant aandacht nodig. Het moet ook eigenlijk wel dagelijks gespiegeld worden om alles netjes te houden en om de aangebroken verpakkingen weg te halen e.d.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:00:06 #135
304381 Loll
pi_132744801
quote:

[..]

Hier de foto's:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spreekt voor zich:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat de blikjes energy en aa uit doosjes weggaan begrijp kan ik nog wel begrijpen, Maar de wijn niet uit het plastic halen is echt not done en de promo vergeten weg te halen kan echt niet.
BAM dit is 3KB
pi_132744856
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef mujentas het volgende:

[..]

De bier/fris meters worden nu eenmaal snel een zooitje en hebben constant aandacht nodig. Het moet ook eigenlijk wel dagelijks gespiegeld worden om alles netjes te houden en om de aangebroken verpakkingen weg te halen e.d.
dagelijks? meerdere keren per dag, wacht nog steeds op het moment dat ik en rondje SRP maak en de OM en RM komen binnen.
pi_132744912
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:01 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

dagelijks? meerdere keren per dag, wacht nog steeds op het moment dat ik en rondje SRP maak en de OM en RM komen binnen.
Je bedoelt meerdere keren per dag als in de lege verpakkingen srp weghalen?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:02:54 #138
304381 Loll
pi_132744917
quote:

[..]

je moet ze eigenlijk gewoon is uitnodigen.
BAM dit is 3KB
pi_132744923
quote:
Niet helemaal een excuus, maar sinds kort krijgen we de laatste en grootste houdbaar levering pas rond acht uur, dus word er eerst gespiegeld en daarna gesplitst en gevuld. Dus als de winkel tot tien uur open is, zien sommige vakken er niet meer geweldig uit tegen sluitingstijd.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:03:05 #140
346939 Janneke141
pi_132744928
quote:

[..]

Je bent beter af als dat niet gebeurt.
pi_132744936
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:02 schreef mujentas het volgende:

[..]

Je bedoelt meerdere keren per dag als in de lege verpakkingen srp weghalen?
Ja en dus dergelijke vakken verzorgen
pi_132744939
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef Loll het volgende:
Dat de blikjes energy en aa uit doosjes weggaan begrijp kan ik nog wel begrijpen, Maar de wijn niet uit het plastic halen is echt not done en de promo vergeten weg te halen kan echt niet.
AA is bij ons inmiddels ook al SRP. Zit zoveel slechter uit... En jammer genoeg willen sommige vullers de blikjes ES Energy/Cola/Sinas/Cassis niet uit het plastic halen, dus bier/fris beeld is bij ons vooral afhankelijk van wie het heeft gevuld...
pi_132744968
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ja en dus dergelijke vakken verzorgen
Ah zo, wij doen geen srp dus dat hoeft verder niet bij ons, dus volstaat het om eenmaal per dag het bier/fris pad te spiegelen :P
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:04:15 #144
346939 Janneke141
pi_132744980
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef exelletor het volgende:
dus bier/fris beeld is bij ons vooral afhankelijk van wie het heeft gevuld...
Van de TL van dienst die de vullers controleert, in mijn optiek. Je vindt het belangrijk of je vindt van niet.
pi_132744999
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

nee hoor :) moet op de vloer zijn en dat ben ik dan. De actiekoppen wijn SRP kan ik moeilijk 40 uur een medewerker naast zetten he....
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:04:52 #146
378682 JohnBercow
pi_132745011
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef exelletor het volgende:
En jammer genoeg willen sommige vullers de blikjes ES Energy/Cola/Sinas/Cassis niet uit het plastic halen, dus bier/fris beeld is bij ons vooral afhankelijk van wie het heeft gevuld...
Ze hebben niks te willen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132745024
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
Van de TL van dienst die de vullers controleert, in mijn optiek. Je vindt het belangrijk of je vindt van niet.
Dat ook.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:05:19 #148
304381 Loll
pi_132745037
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

want leg is uit?
BAM dit is 3KB
pi_132745063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ze hebben niks te willen.
Mja, je kunt moeilijk de hele dag in hun nek hijgen, en eigen inzicht en initiatief is tegenwoordig ver te zoeken.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:05:58 #150
346939 Janneke141
pi_132745064
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

nee hoor :) moet op de vloer zijn en dat ben ik dan. De actiekoppen wijn SRP kan ik moeilijk 40 uur een medewerker naast zetten he....
Jij krijgt commentaar op het slechte winkelbeeld dat het rechtstreekse gevolg is van keuzes die jij niet maakt. Het is maar waar je zin in hebt.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:06:14 #151
346939 Janneke141
pi_132745077
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef mujentas het volgende:

[..]

Mja, je kunt moeilijk de hele dag in hun nek hijgen, en eigen inzicht en initiatief is tegenwoordig ver te zoeken.
Dus moet je hijgen.
pi_132745078
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

en van de (A)SM die vervolgens iedere keer de TL er op aanspreekt als hij het niet geregeld heeft. En dan is de cirkel weer rond.
pi_132745134
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Jij krijgt commentaar op het slechte winkelbeeld dat het rechtstreekse gevolg is van keuzes die jij niet maakt. Het is maar waar je zin in hebt.
Dus dat slechte winkelbeeld ruim ik in mijn winkelrondes dus weer op :) Maar zou graag eens willen dat ze merken dat dat in veel winkels dus door (A)SM en TL gebeurd. Weet niet of dat de goedkoopste oplossing is.
pi_132745149
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:06 schreef ikbenschipper het volgende:
en van de (A)SM die vervolgens iedere keer de TL er op aanspreekt als hij het niet geregeld heeft. En dan is de cirkel weer rond.
SM is om de dag twee dagen ziek en ASM zit meer in de kantine dan dat ie in de winkel bezig is.
pi_132745163
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:06 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dus moet je hijgen.
Zeker als je een flink aantal vullertjes hebt lopen is het lastig om ieder dingetje te signaleren. Maar niet losgetrokken verpakkingen zouden in ieder geval moeten opvallen tijdens het nee-verkoop lopen.
pi_132745173
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:08 schreef exelletor het volgende:

[..]

SM is om de dag twee dagen ziek en ASM zit meer in de kantine dan dat ie in de winkel bezig is.
Leuke winkel....
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:10:17 #157
378682 JohnBercow
pi_132745237
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:08 schreef mujentas het volgende:

[..]

Zeker als je een flink aantal vullertjes hebt lopen is het lastig om ieder dingetje te signaleren. Maar niet losgetrokken verpakkingen zouden in ieder geval moeten opvallen tijdens het nee-verkoop lopen.
Als het goed is loop je de klaar-met-vullen-check samen met de medewerker. Dan kun je dit ook signaleren

In de praktijk pakt dit uiteraard anders uit :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:10:27 #158
346939 Janneke141
pi_132745245
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:07 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dus dat slechte winkelbeeld ruim ik in mijn winkelrondes dus weer op :) Maar zou graag eens willen dat ze merken dat dat in veel winkels dus door (A)SM en TL gebeurd. Weet niet of dat de goedkoopste oplossing is.
En ik zou graag willen dat ze merken dat het OPWU- en SRP-beleid een AH-onwaardig winkelbeeld oplevert. Maar ja.
pi_132745265
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:08 schreef ikbenschipper het volgende:
Leuke winkel....
Vorige week was de SM alleen op vrijdag en zaterdag er. Had even paar kleine dingetjes gedaan, paar instructies gegeven en deze week is die weer ziek. En de ASM was vorige week heel de week vrij. :)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:10:50 #160
378682 JohnBercow
pi_132745268
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

En ik zou graag willen dat ze merken dat het OPWU- en SRP-beleid een AH-onwaardig winkelbeeld oplevert. Maar ja.
Dit :Y.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132745327
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:10 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Als het goed is loop je de klaar-met-vullen-check samen met de medewerker. Dan kun je dit ook signaleren

In de praktijk pakt dit uiteraard anders uit :')
De restanten checken wij en als er iets niet goed is mag de medewerker dit corrigeren. Verder moeten ze zo snel mogelijk gaan spiegelen o|O
pi_132745360
quote:

[..]

Helemaal mee eens, maar ben bang dat dat nog een paar jaar gaat duren. Ik denk dat de hoeveelheid langdurig ziekteverzuim van (A)SM daar al voldoende over zegt.
pi_132745409
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:10 schreef exelletor het volgende:

[..]

Vorige week was de SM alleen op vrijdag en zaterdag er. Had even paar kleine dingetjes gedaan, paar instructies gegeven en deze week is die weer ziek. En de ASM was vorige week heel de week vrij. :)
Zo wel goed voor de OPWU, kan me toch niet voorstellen dat de OM hier van op de hoogte is. Want dit zou toch echt niet meer moeten kunnen in deze tijd.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:14:24 #164
346939 Janneke141
pi_132745431
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik denk dat de hoeveelheid langdurig ziekteverzuim van (A)SM daar al voldoende over zegt.
De primaire oorzaak daarvan is nog niet eens direct de onvrede op het beleid maar de manier waarop erop wordt gestuurd.
pi_132745531
quote:

[..]

Blijkbaar ligt de lat niet meer zo hoog, en is dit tegenwoordig acceptabel.
pi_132745639
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
Zo wel goed voor de OPWU, kan me toch niet voorstellen dat de OM hier van op de hoogte is. Want dit zou toch echt niet meer moeten kunnen in deze tijd.
Het is ook de vraag voor hoe lang we huidige SM houden. Zijn gezondheid zit hem niet echt mee, dus de vraag is of hij het nog gaat redden in onze winkel. Vind het eigenlijk ook erg voor hem, maar ja... EN om het gebrek aan MT, hebben we een paar teamlozen in de winkel lopen, dus de uren worden wel gebruikt. :)
pi_132745689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:20 schreef exelletor het volgende:

[..]

Het is ook de vraag voor hoe lang we huidige SM houden. Zijn gezondheid zit hem niet echt mee, dus de vraag is of hij het nog gaat redden in onze winkel. Vind het eigenlijk ook erg voor hem, maar ja... EN om het gebrek aan MT, hebben we een paar teamlozen in de winkel lopen, dus de uren worden wel gebruikt. :)
Maar de ASM zit de hele dag koffie te drinken ofzo :?
pi_132745796
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:21 schreef mujentas het volgende:
Beetje overdreven, maar hij zit wel idd veel met zijn telefoon en af en toe gaat ie met iemand praten(kan ook een klant zijn). Af en toe gaat ie wel een heel verhaal ophangen, waarvan je echt denkt "laat me nou werken" ~O> En heel af en toe helpt/verzint hij een grote ombouw waaraan hij deelneemt. Hij heeft bijvoorbeeld nog geholpen met de dv-ombouw laatst en magazijn ombouw hebben we ook aan hem te danken. :)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:24:28 #169
378682 JohnBercow
pi_132745810
quote:

[..]

Herkenbaar :D, laat het plebs maar werken :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132745814
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:20 schreef exelletor het volgende:

[..]

Toen ik 4,5 maand alleen stond heb ik een teamleider op mijn vrije dag boven de planning gezet en eventueel als ik extern was. De rest van de tijd was gewoon over. Hielden we over of stopte ik op bewuste momenten in de winkel. Ik ga niet "zinloos" iemand over laten lopen. Volgens mij is de ASM ook maar ongeschikt als ik dat zo lees.
quote:

[..]

Goede vraag

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:17 schreef mujentas het volgende:

[..]

Blijkbaar ligt de lat niet meer zo hoog, en is dit tegenwoordig acceptabel.
En dat is dus weer niet waar (helaas)
pi_132746059
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:24 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

En dat is dus weer niet waar (helaas)
Nou ja, als de benodigde uren voor winkelverzorging worden geschrapt, dan accepteer je dat het winkelbeeld achteruit gaat.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:31:45 #172
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_132746130
Hoppa, contract met een heel jaar verlengd :). Doe ik toch wat goed, had ook met een half jaar gekund. Gelijk de noot gegeven graag op termijn naar de counter over te stappen. Reactie was: ik zal het zeker onthouden, goed dat je het aangeeft. Dus ben benieuwd hoe dat zich gaat uitpakken.

Was vandaag vergeten dat ik moest werken en kwam dus 20 minuten te laat :'). Hoofdcaissière was er, dus ik kneep 'm een beetje, mede door die offi voor een afroomfoutje van m'n collega laatst. Na 15 minuten belde ze m'n kassa en zei op een beetje norse toon: "kan je even sluiten en hierheen komen.", dus ik kneep 'm al flink hard. Kom ik daar zegt ze : "Hey man, hier ligt je nieuwe contract dat met een jaar verlengd is, en je mag 'm tekenen als je wil!". Ik :"Oh, ik dacht een preek te krijgen over het vergeten te moeten werken." Zij: "Oh, joh, kan gebeuren. Niet erg." :D.
Kan gelukkig een potje breken. Moet het niet misbruiken of zo, maar zolang er incidenteel eens een foutje insluipt is er gelukkig geen vuiltje aan de lucht :).
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_132746188
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:24 schreef exelletor het volgende:

[..]

Beetje overdreven, maar hij zit wel idd veel met zijn telefoon en af en toe gaat ie met iemand praten(kan ook een klant zijn). Af en toe gaat ie wel een heel verhaal ophangen, waarvan je echt denkt "laat me nou werken" ~O> En heel af en toe helpt/verzint hij een grote ombouw waaraan hij deelneemt. Hij heeft bijvoorbeeld nog geholpen met de dv-ombouw laatst en magazijn ombouw hebben we ook aan hem te danken. :)
Dus feitelijk zeg je dat hij geen zak doet?

Afgezien van een enkele ombouw waar hij niet omheen kan.
pi_132746265
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:33 schreef mujentas het volgende:

[..]

Waar sommige (A)SM's en zelfs TL's volgens dit topic die zelfs hebben gedoken.......
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef mujentas het volgende:

[..]

Nou ja, als de benodigde uren voor winkelverzorging worden geschrapt, dan accepteer je dat het winkelbeeld achteruit gaat.
Er word hetzelfde verwacht in minder tijd. Maar dat zien we in de winkel toch verkeerd.
pi_132746278
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:31 schreef OudeBok het volgende:
Hoppa, contract met een heel jaar verlengd :). Doe ik toch wat goed, had ook met een half jaar gekund. Gelijk de noot gegeven graag op termijn naar de counter over te stappen. Reactie was: ik zal het zeker onthouden, goed dat je het aangeeft. Dus ben benieuwd hoe dat zich gaat uitpakken.

Was vandaag vergeten dat ik moest werken en kwam dus 20 minuten te laat :'). Hoofdcaissière was er, dus ik kneep 'm een beetje, mede door die offi voor een afroomfoutje van m'n collega laatst. Na 15 minuten belde ze m'n kassa en zei op een beetje norse toon: "kan je even sluiten en hierheen komen.", dus ik kneep 'm al flink hard. Kom ik daar zegt ze : "Hey man, hier ligt je nieuwe contract dat met een jaar verlengd is, en je mag 'm tekenen als je wil!". Ik :"Oh, ik dacht een preek te krijgen over het vergeten te moeten werken." Zij: "Oh, joh, kan gebeuren. Niet erg." :D.
Kan gelukkig een potje breken. Moet het niet misbruiken of zo, maar zolang er incidenteel eens een foutje insluipt is er gelukkig geen vuiltje aan de lucht :).
Oei, dat is maar net goed gegaan :P

Maar inderdaad, als je een enkel keertje te laat komt is het meestal geen probleem, zo lang je er maar geen gewoonte van maakt.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:36:55 #176
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_132746344
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:35 schreef mujentas het volgende:

[..]

Oei, dat is maar net goed gegaan :P

Maar inderdaad, als je een enkel keertje te laat komt is het meestal geen probleem, zo lang je er maar geen gewoonte van maakt.
Nee, en als ik net vijf minuutjes later ben -gebeurt zo hooguit 1x/maand- bel ik even. Laatst ging ik 2 bussen vantevoren weg en kwamen ze alletwee niet. Daar sta je dan :')). Dan vinden ze het ook geen probleem, want ik draai bijna altijd rustige diensten.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:40:18 #177
378682 JohnBercow
pi_132746447
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:35 schreef ikbenschipper het volgende:
Waar sommige (A)SM's en zelfs TL's volgens dit topic die zelfs hebben gedoken.......

Wat :? ?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132746454
Omzet onder druk is ook niet zo gek. Laatste tijd alleen maar 25% korting aanbiedingen onderhand. Tja, als consumenten gewoon jarenlang 1+1 gratis gewend zijn wachten ze wel weer op de hamsterweken of Route 99 (ik wel iig ;)). En anders zijn er zat andere supermarkten. Alleen artikelen als brood enzo blijven verkopen. Merkartikelen gewoon flink inslaan tijdens de échte actieweken en dan maanden niks kopen tijdens de belabberde aanbiedingen...
pi_132746456
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:33 schreef mujentas het volgende:

Magazijn was wel zijn eigen initiatief. :) En verder helpt ie ook weleens met de WAP of navullen van bijv. vlees, maar hij doet niet veel, nee.
pi_132746502
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:40 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Wat :? ?
gemist? dat de (A)SM en TL's, van wie was het ook weer, niet konden op zondag en dus diegene maar moest openen en sluiten?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:44:09 #181
378682 JohnBercow
pi_132746555
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:42 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

gemist? dat de (A)SM en TL's, van wie was het ook weer, niet konden op zondag en dus diegene maar moest openen en sluiten?
Dat was volgens mij bij Einschtein. Begreep het woord "gedoken" niet echt. Volgens mij wilde je "ontdoken" schrijven.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132746638
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:44 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat was volgens mij bij Einschtein. Begreep het woord "gedoken" niet echt. Volgens mij wilde je "ontdoken" schrijven.
gedoken word bij ons in de omgeving gebruikt. Dan zou ik eerder ontweken schrijven. Ontdoken is voor mijn gevoel een samenvoeging van beide woorden.
pi_132746658
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:46 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

gedoken word bij ons in de omgeving gebruikt. Dan zou ik eerder ontweken schrijven. Ontdoken is voor mijn gevoel een samenvoeging van beide woorden.
Ik snapte hem ook niet hoor :P
pi_132746692
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:47 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik snapte hem ook niet hoor :P
hehe nu wel gok ik :)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:48:16 #185
346939 Janneke141
pi_132746693
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:35 schreef ikbenschipper het volgende:
Maar dat zien we in de winkel toch verkeerd.
Uiteraard. Je wordt sowieso niet geacht om een mening te hebben in de winkel.
pi_132747092
Wij hadden van de week een avond als start voor het 'elke dag beter' gedoe. Dat ging verrassend goed, alle aanwezigen voelden zich vrij om hun mening te delen en ik denk dat er echt een paar goede verbeterpunten zijn genoemd. Het is natuurlijk afwachten wat er mee gedaan wordt, maar het was fijn om even gehoord te worden ook over kleinere frustraties. Zelfs als er niks mee gedaan wordt is het wel even benoemd en door de aanwezige collega's aangehoord.

Sowieso was het leuk dat ik als een van de 12 medewerkers werd gevraagd aanwezig te zijn :)
pi_132747316
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 23:44 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

:Y
pi_132747324
Werk net bij Albert Heijn en wil ff mijn eerste salarisstrook van 20-09 tot 07-10 laten zien, waarom heb ik zoveel loonheffing? En bij de Jumbo kreeg ik rond de 5 euro per uur dus vakantiegeld zit hier niet bij of wat?
pi_132747337
Afgelopen maandag, met de storm, zijn wij 3 uurtjes (2-5) dicht geweest. Was dinsdagmiddag erg goed te merken qua drukte.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 00:10:44 #190
378682 JohnBercow
pi_132747361
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 00:09 schreef Nickskuh het volgende:
Werk net bij Albert Heijn en wil ff mijn eerste salarisstrook van 20-09 tot 07-10 laten zien, waarom heb ik zoveel loonheffing? En bij de Jumbo kreeg ik rond de 5 euro per uur dus vakantiegeld zit hier niet bij of wat?
[ afbeelding ]
Omdat je loonheffingskorting niet aanstaat. Je hebt dus geen loonheffingsformulier ingevuld, of aangegeven dat Albert Heijn de loonheffingskorting niet moet toepassen. Zie de rij boven "Gewerkt". Daar staat Heffingskorting met vervolgens een "N" eronder. Er is dus geen sprake van loonheffingskorting. Heb je toevallig nog ander werk? Je kunt de heffingskorting namelijk maar bij 1 werkgever laten toepassen.

Je vakantiegeld staat onder "Vooschot vak. toeslag KPT". Je hebt dus gewoon een all-in loon, waarmee je uitkomt op ongeveer EUR 5,03 bruto per uur

Overigens staat je rekeningnummer op je loonstrook ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door JohnBercow op 31-10-2013 00:15:50 ]
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132747480
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 00:09 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Wat Schuimpjes zegt, en;

Het teveel betaalde belasting kun je terugvragen via de belastingaangifte.
pi_132747753
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 00:10 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Omdat je loonheffingskorting niet aanstaat. Je hebt dus geen loonheffingsformulier ingevuld, of aangegeven dat Albert Heijn de loonheffingskorting niet moet toepassen. Zie de rij boven "Gewerkt". Daar staat Heffingskorting met vervolgens een "N" eronder. Er is dus geen sprake van loonheffingskorting. Heb je toevallig nog ander werk? Je kunt de heffingskorting namelijk maar bij 1 werkgever laten toepassen.

Je vakantiegeld staat onder "Vooschot vak. toeslag KPT". Je hebt dus gewoon een all-in loon, waarmee je uitkomt op ongeveer EUR 5,03 bruto per uur

Overigens staat je rekeningnummer op je loonstrook ;)
Ik heb echt helemaal niks in moeten vullen behalve mijn sollicitatieformulier haha.
En zo'n formulier moet ik aan mijn baas vragen? En wat veranderd er dan precies? Krijg ik dat hele bedrag erbij of een gedeelte?
Want heb nou echt zo'n gevoel of ik maar voor 3,38 werk per uur. :P
Dat geld kun je wanneer eigenlijk weer opvragen?
In ieder geval bedankt voor je antwoorden al.
pi_132747922
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 00:27 schreef Nickskuh het volgende:

[..]

Ik heb echt helemaal niks in moeten vullen behalve mijn sollicitatieformulier haha.
En zo'n formulier moet ik aan mijn baas vragen? En wat veranderd er dan precies? Krijg ik dat hele bedrag erbij of een gedeelte?
Je basisloon is 3.78 p/u.

Het loonheffingsformulier invullen heeft als gevolg dat je minder loonheffing afdraagt.

Op de korte termijn betekent dit dat je meer over houdt, maar op d lange termijn maakt het niet uit omdat je eventueel teveel betaalde belasting terug kan vragen.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 06:48:57 #194
378682 JohnBercow
pi_132749522
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 00:27 schreef Nickskuh het volgende:

[..]

Dat formulier zat in je introductiepakket maar heeft je leidinggevende ook op voorraad als het goed is. Het invullen van dit formulier is erg belangrijk. Regel dit dus liever vandaag dan morgen! Heb je trouwens uberhaupt een contract getekend, want je schrijft dat je alleen een sollicitatieformulier hebt moeten invullen?

Wat er verandert? Met het brutoloon wat je nu verdient zou je alleen nog de Premie WGA Werkn. moeten betalen. Je betaald dat (bijna) geen loonheffing (belasting) meer. Vul je niks in, dan is Albert Heijn verplicht om het hoogste belastingtarief in rekening te brengen.

Je belastingaangifte kun je volgend jaar invullen nadat je je jaaropgave hebt ontvangen en nadat de Belastingdienst het Aangifteprogramma 2013 beschikbaar heeft gesteld. Als je voor 1 april je aangifte invult krijg je voor 1 juni of 1 juli bericht over wat je terugkrijgt of eventueel moet bijbetalen.

Wellicht dat een van de vaste gasten uit dit topic kan aangeven of je de loonbelastingsverklaring ook met terugwerkende kracht kan en/of mag invullen. Dat weet ik even niet. Dan zou je die met ingang van datum indienst kunnen invullen en opsturen en dan maakt Genpact (het bedrijf dat de salarissen verwerkt) een herberekening en dat bedrag krijg je dan ook gewoon gestort.

Je basisloon is, zoals mujentas al schrijft, EUR 3,78 per uur. Echter staan op je loonstrook de volgende componenten vermeld:
Gewerkt: Dit zijn je gewerkte uren
Vakantie-uren Uitbet. KPT: Dit zijn je vakantie-uren uitbetaald als onderdeel van het all-in loon
ADV-uren Uitbetaald KPT: Dit zijn je ADV-uren uitbetaald als onderdeel van het all-in loon
Voorschot WUK KPT: Dit is het voorschot winstuitkering als onderdeel van het all-in loon
Voorschot vak.toeslag KPT: Dit is het voorschot vakantietoeslag uitbetaald als onderdeel van het all-in loon.

Als je kijkt naar de bedragen van die laatste 4 genoemde componenten en hoe zich verhouden tot je EUR 50,09 die onder gewerkt staat, dan zul je zien dat dit ongeveer 32,97% is. De toeslag voor all-in loners is 32,97% waarmee je op ongeveer bruto EUR 5,03 per uur uitkomt. Hier verandert een loonheffingskortingsformulier NIETS aan.

[ Bericht 2% gewijzigd door JohnBercow op 31-10-2013 07:01:38 ]
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132749795
Kan inderdaad ook met terugwerkende kracht. Je moet dan bij ingangsdatum de datum van indiensttreding invullen. Genpact maakt dan netjes een herberekening voor je.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 09:25:55 #196
378682 JohnBercow
pi_132751004
Wij kregen van de week een hele container met sinterklaas non-food (al dat speelgoed), terwijl we nooit display's hebben ontvangen :'). Hebben nu twee oude radjes leeggemaakt, behangen met Sinterklaasinpakpapier en daar dat non-food maar in gepresenteerd. Loopt wel goed, alleen jammer dat we in beginsel geen display's hebben gekregen (terwijl wij wel een hoog abonnement hebben).
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132752015
quote:
AH Basic goedkoper dan Lidl

Supermarkt
31-10-2013

AH Basic
De AH Basic-lijn is 14,7 procent goedkoper dan soortgelijke producten bij Lidl. Dat blijkt uit een prijsvergelijking van achttien producten door Levensmiddelenkrant. Dirk van den Broek is 4,5 procent duurder dan Albert Heijn met zijn voordeelproducten.

Voor alle achttien producten zijn consumenten bij Albert Heijn 19,76 euro kwijt. Bij Dirk van den Broek is dit 20,65 euro en bij Lidl komen de boodschappen neer op 22,66 euro. Bij Albert Heijn bestonden de producten enkel uit AH Basic-producten, afgezien van de halfvolle melk van Zaanse hoeven, bij Dirk van den Broek gaat het om een mix van C-merken, fancy merken en het huismerkproduct de Beste.

De afgelopen tijd maakten Albert Heijn en Dirk van den Broek veel reclame voor de budgetmerken. Cijfers van GfK tonen dan ook aan dat de verkoop van basisproducten van huismerken het niet zo goed doen. Zo kenden ze in het derde kwartaal van 2012 een omzetaandeel van 6,5 procent, maar liep dat in diezelfde periode nog terug tot zes procent. Het totale omzetaandeel van huismerken groeide het afgelopen jaar van 44,3 procent naar 45,6 procent.

Bron : Levensmiddelenkrant.nl
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:32:21 #198
378682 JohnBercow
pi_132752421
Controle leeftijd voor alcohol en tabak gaat per 1 januari 2014 naar 25 jaar. Ik voorzie gezellige taferelen aan de kassa :Y. Als is het alleen maar omdat Pietje van 17 op 31 december nog een krat bier mocht kopen en dan op 1 januari niet meer mag doen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:39:02 #199
346939 Janneke141
pi_132752587
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Controle leeftijd voor alcohol en tabak gaat per 1 januari 2014 naar 25 jaar. Ik voorzie gezellige taferelen aan de kassa :Y. Als is het alleen maar omdat Pietje van 17 op 31 december nog een krat bier mocht kopen en dan op 1 januari niet meer mag doen.
Mysteryguests van 24. Succes.
pi_132752678
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:32 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik verwacht dat dat nog wel goed gaat komen. Ik voorzie eerder een probleem dat iemand van 25 zich niet wil legitimeren.... En helemaal stennis gaat trappen.
Ik verwacht dat er vanuit AH wel weer een teamavond voor word in gefiets hardje december.....
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:39 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het is nu soms al zo lastig in te schatten collega vroeg laatst nog iemand van 33 :X Laten we gewoon wetgeving maken dat iedereen zich bij aankoop van drank of tabak in de supermarkt moet legitimeren. Hoe de horeca dat gaat regelen moeten ze zelf dan maar weer weten.
pi_132752701
25 jaar???!!?? Te bizar....
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:44:26 #202
378682 JohnBercow
pi_132752719
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:39 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat ik op Verkoopklaar sta :P.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132752742
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat is bij sterke drank nu ook al zo. En de leeftijden worden hetzelfde...
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:48:41 #204
378682 JohnBercow
pi_132752812
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:42 schreef ikbenschipper het volgende:
Het is nu soms al zo lastig in te schatten collega vroeg laatst nog iemand van 33 Laten we gewoon wetgeving maken dat iedereen zich bij aankoop van drank of tabak in de supermarkt moet legitimeren. Hoe de horeca dat gaat regelen moeten ze zelf dan maar weer weten.
Er zijn hier in de regio bij een C1000 proeven geweest met een ID-checker. Zodra er alcohol of tabak wordt gescand moet de caissiere het ID van de klant over een apparaat halen. Het is een handeling van een seconde en lost volgens mij veel problemen op. Iedere klant, jong of oud, zou zich dan zijn of haar moeten afgeven.

http://www.degroesbeek.nl(...)licht-voor-iedereen/
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132752927
Had van de week dit bij de kassa: 3 meiden wilden een fles wijn kopen. 2 hadden geen id bij zich. Dus ik kon het niet verkopen. Staat er zo'n kerel achter hun die het dan wel wilde kopen voor die meiden. Dat mag ook niet want ik weet dat hij het voor die meiden koopt. Een hele discussie verder gaf hij het op.

Hoewel ik het punt snap, neemt dit wel bizarre vormen aan. In hoeverre is het nodig om discussies aan te gaan, verrot gescholden te worden etc. ?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:59:02 #206
378682 JohnBercow
pi_132753062
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Had van de week dit bij de kassa: 3 meiden wilden een fles wijn kopen. 2 hadden geen id bij zich. Dus ik kon het niet verkopen. Staat er zo'n kerel achter hun die het dan wel wilde kopen voor die meiden. Dat mag ook niet want ik weet dat hij het voor die meiden koopt. Een hele discussie verder gaf hij het op.

Hoewel ik het punt snap, neemt dit wel bizarre vormen aan. In hoeverre is het nodig om discussies aan te gaan, verrot gescholden te worden etc. ?
Het gaat inderdaad erg (lees: te) ver. Als ik jou was zou ik in geval van discussies gewoon je leidinggevende erbij roepen. Uitgescholden worden gaat al helemaal te ver en zou in mijn filiaal direct tot een winkelontzegging leiden vermoed ik.

Ik had laatst ook een discussie met de SM over valse paspoorten en ID's. Het ging erover dat hij vond dat ik aan de serivcebalie (daar draai ik nog wel eens kassa bij) ook de echtheid van ID's moest gaan controleren. Toen ik hem vroeg of hij dan even een cursus daarvoor wilde boeken krabbelde hij direct terug.

Het moet niet gekker worden. Nog even en AH-medewerkers kunnen als invalkrachten worden ingezet bij de grensbewaking op Schiphol
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:00:51 #207
346939 Janneke141
pi_132753110
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:48 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Er zijn hier in de regio bij een C1000 proeven geweest met een ID-checker. Zodra er alcohol of tabak wordt gescand moet de caissiere het ID van de klant over een apparaat halen. Het is een handeling van een seconde en lost volgens mij veel problemen op. Iedere klant, jong of oud, zou zich dan zijn of haar moeten afgeven.

AH wil pertinent geen 100%-controles.
pi_132753189
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:48 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

AH is ook aan het experimenteren met technische hulpmiddelen. Op Plaza staat hier meer informatie over.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:05:14 #209
378682 JohnBercow
pi_132753226
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:00 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

AH wil pertinent geen 100%-controles.
Ik las op Plaza dat er wel een proef gaat plaatsvinden:

quote:
Het is een wens van Albert Heijn om ook een technisch hulpmiddel te hebben bij de naleving van de alcoholwet. De afdelingen Formule en Business Services hebben daarom onderzocht welke hulpmiddelen er zijn op de markt. Er zijn er nog maar weinig. Toch hebben ze een ID-reader gevonden die meer dan 50 verschillende ID-passen kan lezen, ook buitenlandse. Een andere oplossing is de geboortedatum van de klant in moeten toetsen op de kassa. De kassa blokkeert dan als iemand te jong is. Daarbij komt ook een knop 'Volwassen' voor mensen die duidelijk oud genoeg zijn. Dit is dus anders dan de datum-melding die op dit moment op de kassa’s verschijnt en weggedrukt kan worden.

Heel binnenkort starten hier twee proeven mee, in Utrecht en Eindhoven. In ongeveer 10 winkels worden de genoemde nieuwe ID-scanners geplaatst. Deze geven dus aan of je de betreffende klant wel of geen alcohol mag verkopen. In ongeveer 30 andere winkels wordt getest met het intoetsen van de geboortedatum. De OR kijkt voor jullie mee met deze proeven. Wij hopen dat een van de twee manieren een verbetering zal blijken te zijn zodat het ‘Nee’ zeggen tegen jeugdige alcoholkopers een stukje makkelijker wordt.
Er komt dan wel een knop "volwassen" bij, maar die is volgens mij alleen bedoeld voor het intoetsen van de leeftijd-proef.

Ik lees eigenlijk niks over een blokkade van de kassa. Het zal dus wel geen 100%-controle zijn.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:05:41 #210
378682 JohnBercow
pi_132753239
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:03 schreef mujentas het volgende:

[..]

AH is ook aan het experimenteren met technische hulpmiddelen. Op Plaza staat hier meer informatie over.
Lol, ik was net bezig met hetzelfde bericht van Plaza :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132753241
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wij vragen tot 30 jaar om er zeker van te zijn dat de legitimatie wordt gevraagd.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:06:35 #212
378682 JohnBercow
pi_132753271
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:05 schreef mujentas het volgende:

[..]

Wij vragen tot 30 jaar om er zeker van te zijn dat de legitimatie wordt gevraagd.
Dat vind ik persoonlijk wel heel erg ver gaan.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132753301
Waar ik een hekel aan heb? Als de terminal niet snel genoeg laadt...
pi_132753307
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:05 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Te bizar.

Waar zijn de ouders in dit verhaal?? Het kan toch niet zo zijn dat wij alle klappen moet opvangen en de ouders er zo mee weg komen??
pi_132753325
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:06 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk wel heel erg ver gaan.
Ja, maar goed, de ondernemer wil het nu eenmaal om eventuele boetes te voorkomen en om te zorgen dat we alcohol mogen blijven verkopen.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:08:34 #216
346939 Janneke141
pi_132753327
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Er komt dan wel een knop "volwassen" bij, maar die is volgens mij alleen bedoeld voor het intoetsen van de leeftijd-proef.

Ik lees eigenlijk niks over een blokkade van de kassa. Het zal dus wel geen 100%-controle zijn.
Dat betekent dus dat nog steeds niet iedereen een ID hoeft te laten zien, en het de beoordeling van de caissière blijft of iemand 'volwassen' is. En dat ze, als ze/hij dat een keertje fout beoordeelt, direct een schriftelijke berisping tegemoet kan zien in sommige regio's.

Het scheelt trouwens al dat de jongeren die de alcohol bezitten, nu eindelijk ook in overtreding zijn. Dat is namelijk heel lang niet zo geweest.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:13:29 #217
378682 JohnBercow
pi_132753437
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:08 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ja, maar goed, de ondernemer wil het nu eenmaal om eventuele boetes te voorkomen en om te zorgen dat we alcohol mogen blijven verkopen.
Uiteraard. Een boete raakt de ondernemer direct. Hoe reageren jullie klanten daarop?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132753464
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:08 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ja ok. Maar het moet ook wel haalbaar zijn. Als een caissière van 16 een id moet vragen aan een 29 jarige... Ze moeten dan wel heel sterk in hun schoenen staan om dat vol te blijven houden.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:17:06 #219
378682 JohnBercow
pi_132753536
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat betekent dus dat nog steeds niet iedereen een ID hoeft te laten zien, en het de beoordeling van de caissière blijft of iemand 'volwassen' is. En dat ze, als ze/hij dat een keertje fout beoordeelt, direct een schriftelijke berisping tegemoet kan zien in sommige regio's.

Het scheelt trouwens al dat de jongeren die de alcohol bezitten, nu eindelijk ook in overtreding zijn. Dat is namelijk heel lang niet zo geweest.
Dat zeg ik, geen 100% controle.

Het blijft voor iedereen een schatting om in eerste instantie vast te stellen of iemand jonger of ouder is dan 20. Soms lijkt iemand veel ouder dan 20, maar is ze 19. Soms lijkt iemand 17 maar is ze 21. ik vind het beleid m.b.t. het sanctioneren van "een overtreding" dan ook erg ver gaan. Ook omdat je als TL direct een waarschuwing krijgt wanneer jouw caissiere een fout maakt.

Maar als AH geen 100% controle wilt hebben, dan blijft het schattingsaspect altijd bestaan.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132753711
Dus de leeftijd voor controle gaat naar 25 per 1 januari?
Maar mag je dan vanaf 16 jaar nog wel alcohol verkopen of gaat dat ook naar 18 of misschien zelfs 21?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:24:22 #221
346939 Janneke141
pi_132753737
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:23 schreef donald500 het volgende:
Maar mag je dan vanaf 16 jaar nog wel alcohol verkopen of gaat dat ook naar 18 of misschien zelfs 21?
18
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:26:49 #222
304381 Loll
pi_132753807
Gaat naar 18 helaas pindakaas voor velen het gaat nog wennen worden want veel caissières mogen dan zelf ook niks meer kopen.
BAM dit is 3KB
pi_132753877
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:26 schreef Loll het volgende:
Gaat naar 18 helaas pindakaas voor velen het gaat nog wennen worden want veel caissières mogen dan zelf ook niks meer kopen.
Idd, ik zie mezelf al als ik een x bij moet draaien een collega naar een ID vragen...maar ja wat moet dat moet.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:29:03 #224
378682 JohnBercow
pi_132753889
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:23 schreef donald500 het volgende:
Alcohol en tabak gaat naar 18 jaar. Daarnaast zijn jongeren onder de 18 die op een openbare plek in het bezit zijn van alcohol strafbaar, wat ze een boete oplevert van 90 euro (onder de 16, 45 euro).

Maar we weten allemaal: Sigaretten komen ze toch wel aan, en drank ook.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:29:45 #225
378682 JohnBercow
pi_132753905
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:28 schreef donald500 het volgende:

[..]

Idd, ik zie mezelf al als ik een x bij moet draaien een collega naar een ID vragen...maar ja wat moet dat moet.
Ook collega's moet je inderdaad vragen ja. De ambtenaar/toezichhouder/oom agent weet namelijk niet dat jouw collega jouw collega is :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:30:22 #226
304381 Loll
pi_132753932
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:29 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ook collega's moet je inderdaad vragen ja. De ambtenaar/toezichhouder/oom agent weet namelijk niet dat jouw collega jouw collega is :P
Gelukkig weet je van je collega's dat ze geen mysterie shopper zijn
BAM dit is 3KB
pi_132753960
Mja, ik vind het nogal dubbel allemaal. NL staat bekend om drugsgebruik en coffeeshops, maar ondertussen moet er wel legitimatie aan 24 jarige gevraagd worden :')
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:31:56 #228
346939 Janneke141
pi_132753976
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:30 schreef Loll het volgende:

[..]

Gelukkig weet je van je collega's dat ze geen mysterie shopper zijn
Ook niet helemaal waar. Hier in het minicluster worden caissières naar naburige filialen gestuurd als interne controle.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:32:29 #229
378682 JohnBercow
pi_132753991
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mja, ik vind het nogal dubbel allemaal. NL staat bekend om drugsgebruik en coffeeshops, maar ondertussen moet er wel legitimatie aan 24 jarige gevraagd worden :')
De wet zegt niet dat jij tot 25 jaar ID moet vragen. De supermarkten hebben dat gezamelijk afgesproken en omgevormt tot beleid en huisregels ;). Uiteraard is dit ook in overleg gebeurt met het Ministerie voor Volksgezondheid

De wet zegt gewoon: Onder 18 jaar geen alcohol- en tabakverkoop.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132754003
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:29 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Alcohol en tabak gaat naar 18 jaar. Daarnaast zijn jongeren onder de 18 die op een openbare plek in het bezit zijn van alcohol strafbaar, wat ze een boete oplevert van 90 euro (onder de 16, 45 euro).

Maar we weten allemaal: Sigaretten komen ze toch wel aan, en drank ook.
Zozo dat is de moeite die boetes!
Ja wat je zegt, ze komen er toch wel aan, maar zolang wij ons maar aan de wet houden.
pi_132754018
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ook niet helemaal waar. Hier in het minicluster worden caissières naar naburige filialen gestuurd als interne controle.
Hier doen wij ook onderling alcohol en tabakscontrole.
pi_132754028
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:32 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

De wet zegt niet dat jij tot 25 jaar ID moet vragen. De supermarkten hebben dat gezamelijk afgesproken en omgevormt tot beleid en huisregels ;)
Oh aha, dacht dat het wettelijk verplicht was.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:33:55 #233
378682 JohnBercow
pi_132754033
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Doen wij inderdaad ook. Wekelijks.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:34:41 #234
378682 JohnBercow
pi_132754057
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oh aha, dacht dat het wettelijk verplicht was.
Gelukkig niet. Want dan is het dadelijk nog strafbaar als je het ID van een 24-jarige niet vraagt :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132754106
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:13 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Uiteraard. Een boete raakt de ondernemer direct. Hoe reageren jullie klanten daarop?
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja ok. Maar het moet ook wel haalbaar zijn. Als een caissière van 16 een id moet vragen aan een 29 jarige... Ze moeten dan wel heel sterk in hun schoenen staan om dat vol te blijven houden.
De meeste vinden het niet echt een probleem. Over het algemeen gaat het wel goed, al zit er natuurlijk altijd wel een uitzondering tussen. Vooral mensen zonder ID die toch oud genoeg zijn krijgen natuurlijk niets mee, en dat valt niet altijd even goed. Het is meer gemakszucht van de klant denk ik dan, want je bent immers verplicht om legimitatie bij je te hebben.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:37:34 #236
346939 Janneke141
pi_132754138
Mijn ervaring is dat je de meeste problemen krijgt met jongeren die twee maanden zestien zijn, en niet met mensen van 22.
pi_132754875
quote:
Daar staan wel wat interessante aanbiedingen in. :D
pi_132754926
quote:
Goeie aanbiedingen! Maar alweer Unox rookworst in de aanbieding? Wel andere inhoud, maar toch..
pi_132754949
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:01 schreef Fivel het volgende:

[..]

Goeie aanbiedingen! Maar alweer Unox rookworst in de aanbieding? Wel andere inhoud, maar toch..
Het was toch de AH rookworst die 2 weken terug ofzo in de aanbieding was?
pi_132754962
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:02 schreef mujentas het volgende:

[..]

Het was toch de AH rookworst die 2 weken terug ofzo in de aanbieding was?
Klopt, maar deze week Unox met 25% korting (http://www.ah.nl/appie/zoeken?rq=unox)
pi_132755009
Zo te zien stoppen we even met extra AH Basic presentatie. Die tafels die we daar voor gebruikten zijn hard nodig voor Route 99.
pi_132755020
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:03 schreef Fivel het volgende:

[..]

Klopt, maar deze week Unox met 25% korting (http://www.ah.nl/appie/zoeken?rq=unox)
Ah, zo bedoel je :P

Maar nu is niet echt specifiek de rookworst in de aanbieding, gewoon alle Unox, en de rookworst valt daar toevallig ook onder :)
pi_132755076
De slogan was toch altijd '99 aanbiedingen voor 99 cent' :?
pi_132755167
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:06 schreef mujentas het volgende:
Ja toch?
pi_132755192
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:06 schreef mujentas het volgende:
Zijn er inderdaad geen 99, in bonusboekje staan er 76.. Misschien nog paar die niet in bonusboekje staan..
pi_132755268
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:10 schreef Fivel het volgende:

[..]

Zijn er inderdaad geen 99, in bonusboekje staan er 76.. Misschien nog paar die niet in bonusboekje staan..
Omdat er nu staat 'veel aanbiedingen voor 99 cent'?
pi_132755324
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:12 schreef mujentas het volgende:

[..]

Omdat er nu staat 'veel aanbiedingen voor 99 cent'?
Ah scherp, nog niet opgevallen..
pi_132755431
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:04 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ah, zo bedoel je :P

Maar nu is niet echt specifiek de rookworst in de aanbieding, gewoon alle Unox, en de rookworst valt daar toevallig ook onder :)
Sterker nog, een normale rookworst is 275 gram, deze is speciaal lichter voor route 99 lijkt het. Vandaar ook op=op.
pi_132755477
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:18 schreef bigbass het volgende:

[..]

Sterker nog, een normale rookworst is 275 gram, deze is speciaal lichter voor route 99 lijkt het. Vandaar ook op=op.
Die 200 gram is toch die kleine rookworst die normaal gesproken in de bodembak(?) ligt?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 12:21:26 #251
346939 Janneke141
pi_132755495
200 gram is '2 kleintjes'.
pi_132755523
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:20 schreef mujentas het volgende:

[..]

Die 200 gram is toch die kleine rookworst die normaal gesproken in de bodembak(?) ligt?
Is toch 2 kleintjes..?
pi_132755545
Ja ik dacht aan deze

Maar blijkbaar is het toch een speciale verpakking :P
pi_132755649
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:23 schreef mujentas het volgende:
Ja ik dacht aan deze

[ afbeelding ]

Maar blijkbaar is het toch een speciale verpakking :P
De 200 gram verpakking staat inderdaad ook niet op Appie..
  donderdag 31 oktober 2013 @ 12:57:21 #255
378682 JohnBercow
pi_132756331
Rookworsten, Sun, Glorix, Andy, wéér groenteconserven en ook weer bapao. Wat orgineel zeg :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132757208
Zie wel de droste er weer bij zitten. Was vorige keer een echt toppper

en weere de wittev reus, had net 4 pakken van de vorige actie voor 35% in de winkel gezet.
pi_132757258
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:57 schreef Schuimpjes het volgende:
Rookworsten, Sun, Glorix, Andy, wéér groenteconserven en ook weer bapao. Wat orgineel zeg :')
Saucijzenbroodjes, activia en die bertolli was toch laatst ook al? :P
  donderdag 31 oktober 2013 @ 13:31:21 #258
378682 JohnBercow
pi_132757280
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:30 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Saucijzenbroodjes, activia en die bertolli was toch laatst ook al? :P
Activia Yoghurt is deze week zelfs in de aanbieding. Bertolli was vorige week ja.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132757376
Morgen een eendaagse demonstratie met twee soorten coolbest, vandaag al onbesteld ruim 250 colli afgeleverd....
pi_132757649
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:21 schreef Janneke141 het volgende:
200 gram is '2 kleintjes'.
Maar als ik de afbeelding en de tekst op=op lees denk ik dat het een gewone van 200 gram is.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 13:50:38 #261
304381 Loll
pi_132757899
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:57 schreef Schuimpjes het volgende:
Bij jumbo ook idd het lijkt er op als in het begin van het jaar groot hebben ingekocht en de aanbiedingen om de 3 weken herhalen.
BAM dit is 3KB
pi_132760268
Zelfde voor Unox-soepen. Vandaag blikken binnen gekregen van 515ml, wij dachten 'ah, alle Unox in de aanbieding deze week, dus dan is dit geen actie volgende week'.

En ja hoor, actie volgende week. :P Is ook een speciale 'grootte', hebben wij in ieder geval niet in het assortiment.
pi_132761472
AH Basic 10 bolletjes schommelen ook iedere week in prijs. Nu 85 cent blijkbaar. Komt alleen geen 35% sticker op aan einde van de dag.
pi_132762158
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:36 schreef Deezertje het volgende:
AH Basic 10 bolletjes schommelen ook iedere week in prijs. Nu 85 cent blijkbaar. Komt alleen geen 35% sticker op aan einde van de dag.
Ja, maandag waren ze nog 92 cent.
pi_132762352
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:36 schreef Deezertje het volgende:
Dat zal dan winkelbeleid zijn want ik weet er niks van dat we die niet zouden afprijzen..
pi_132762680
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:01 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dat zal dan winkelbeleid zijn want ik weet er niks van dat we die niet zouden afprijzen..
Waarom zou je die dan niet afprijzen? Als ze je daarmee toch nog verkoopt?
pi_132762728
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:09 schreef donald500 het volgende:

[..]

Misschien was het eenmalig. Wij prijzen ook niet af als er nog heel weinig ligt, dat verkoopt wel. Daarnaast heb je mensen die erop wachten, of er zelfs om gaan vragen... Dat laatste heb ik hekel aan, en vertel de klant dat we elke dag kijken of we gaan afprijzen of niet.
pi_132762793
AH basic producten zijn nooit in de Bonus. Misschien daardoor ook geen extra korting? (marge zou al weinig zijn...)
pi_132762821
Komt dat Jamie Olivier servies weer de winkel in. Dat word de komende weken echt een super volle winkel met route99, sint maarten en de gewone displays voor de sint.

Winkels met een Rad 9 abbo ik gok dus een seizoensabbo. geweldig dat we dat weer mogen verkopen in een houten display.

quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:09 schreef donald500 het volgende:

[..]

Geen idee, ik snap die keuze dan ook niet.
pi_132762845
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:11 schreef Deezertje het volgende:
AH basic producten zijn nooit in de Bonus. Misschien daardoor ook geen extra korting? (marge zou al weinig zijn...)
Ik zou de marge niet onderschatten :)
pi_132762879
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:12 schreef ikbenschipper het volgende:
Komt dat Jamie Olivier servies weer de winkel in. Dat word de komende weken echt een super volle winkel met route99, sint maarten en de gewone displays voor de sint.

Winkels met een Rad 9 abbo ik gok dus een seizoensabbo. geweldig dat we dat weer mogen verkopen in een houten display.

[..]

De display mag t/m week 4 in de winkel staan :)
pi_132762925
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:10 schreef Fivel het volgende:

[..]

Misschien was het eenmalig. Wij prijzen ook niet af als er nog heel weinig ligt, dat verkoopt wel. Daarnaast heb je mensen die erop wachten, of er zelfs om gaan vragen... Dat laatste heb ik hekel aan, en vertel de klant dat we elke dag kijken of we gaan afprijzen of niet.
Beleid gewoon uitvoeren.....
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:11 schreef Deezertje het volgende:
mujentas heeft volgens mij al eens aangegeven dat de marge op deze bollen gewoon goed is.
pi_132762953
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:13 schreef Fivel het volgende:

[..]

De display mag t/m week 4 in de winkel staan :)
Geweldig ja, ben ik zo blij mee. Toen met Pasen was de verkoop al ingestort dus.....
pi_132762982
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:12 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

In het begin liep dat servies wel goed, maar daarna kakte het in. Gelukkig mocht het destijds retour.
pi_132763039
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:16 schreef mujentas het volgende:

[..]

In het begin liep dat servies wel goed, maar daarna kakte het in. Gelukkig mocht het destijds retour.
Zie mijn post hierboven ja :). Heb 0 0 starterssets verkocht paar weken geleden. Mar goed misschien met Kerst loopt het gewoon beter dan met Pasen.
pi_132763074
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:10 schreef Fivel het volgende:

[..]

Ja, dat is echt irritant als er mensen gaan vragen of er een 35% sticker op een product mag (meestal brood of bolletjes idd).
Heb ik ook een hekel aan!
Niet dat ik mag afprijzen, maar ze vragen het gewoon aan wie er dan ook op dat moment in de winkel loopt.
pi_132763147
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:18 schreef donald500 het volgende:

[..]

Ja, dat is echt irritant als er mensen gaan vragen of er een 35% sticker op een product mag (meestal brood of bolletjes idd).
Heb ik ook een hekel aan!
Niet dat ik mag afprijzen, maar ze vragen het gewoon aan wie er dan ook op dat moment in de winkel loopt.
Hier ook altijd zo'n krenterige zelfstandig ondernemer. Verder wel een aardige vent, maar om nou elke dag zo moeilijk te doen over een paar cent :')
pi_132763195
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:17 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Zie mijn post hierboven ja :). Heb 0 0 starterssets verkocht paar weken geleden. Mar goed misschien met Kerst loopt het gewoon beter dan met Pasen.
Ja, je was me net voor :P

Ik kan mij die startersets niet herinneren? Wij hebben alleen dat losse servies gehad.
pi_132763259
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:21 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ja, je was me net voor :P

Ik kan mij die startersets niet herinneren? Wij hebben alleen dat losse servies gehad.
Stonden een paar weken geleden op NF actiekop1.
pi_132763281
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:22 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Stonden een paar weken geleden op NF actiekop1.
Ah, vandaar :P Die hebben wij niet :)
pi_132763330
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:23 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ah, vandaar :P Die hebben wij niet :)
Met dank aan die actiekop staat er n het schoonmaakthema van afgelopen week weer een hele rolly met troep in onze opslaghok
pi_132763462
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:24 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Met dank aan die actiekop staat er n het schoonmaakthema van afgelopen week weer een hele rolly met troep in onze opslaghok
Ik was eigenlijk wel blij met het schoonmaakthema omdat de dreft vaatwastabs en de dash ook meeliepen met de actie en wij hadden er nog een hoop van op de uit assortiment container van de vorige actie.

Uiteindelijk werd op vrijdag de hele actiekop nog eens volgepropt met die Dash waspoeder dozen door replenishment, dus alsnog hadden we nog steeds een heleboel over.
pi_132763717
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:27 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk wel blij met het schoonmaakthema omdat de dreft vaatwastabs en de dash ook meeliepen met de actie en wij hadden er nog een hoop van op de uit assortiment container van de vorige actie.

Uiteindelijk werd op vrijdag de hele actiekop nog eens volgepropt met die Dash waspoeder dozen door replenishment, dus alsnog hadden we nog steeds een heleboel over.
Word serieus niet goed ervan hoe vol sommige koppen op dag 1 getrapt worden geloof dat we voor een heel weeshuis aan schuursponsen, afwasborstels e.d. hebben.
pi_132763893
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:33 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Word serieus niet goed ervan hoe vol sommige koppen op dag 1 getrapt worden geloof dat we voor een heel weeshuis aan schuursponsen, afwasborstels e.d. hebben.
Volgens de Plaza berichtgeving willen ze nog meer instuwen :P

Ook de wijn is de laatste tijd weer een drama. Er komt zoveel van binnen en echt goed verkopen doet het niet.

Ik denk altijd, zorg eerst dat je gewoon alles initieel instuwt, omdat de vers bancarella's vaak tot maandagochtend laat leeg liggen.
pi_132764177
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:38 schreef mujentas het volgende:

[..]

Volgens de Plaza berichtgeving willen ze nog meer instuwen :P

Ook de wijn is de laatste tijd weer een drama. Er komt zoveel van binnen en echt goed verkopen doet het niet.

Ik denk altijd, zorg eerst dat je gewoon alles initieel instuwt, omdat de vers bancarella's vaak tot maandagochtend laat leeg liggen.
Al lijken de aantallen die ik nu initieel zag staan voor a.s. zaterdag veel minder dan normaal bij route 99. Dus ik snap het denk ik nog niet helemaal......

Wijn gaat laatste tijd redelijk goed. Vorige week waren het allemaal 99/999 wijnen dus die kunnen zo de afprijs op één deze dagen
pi_132771204
De stand van vandaag is dat er sinds begin van de week iets van 5 tv's en een espresso-machine verkocht is. Die espresso's wilt dus niet echt lopen, maarja... Dan niet, he. :)

quote:
Wijn gaat laatste tijd redelijk goed. Vorige week waren het allemaal 99/999 wijnen dus die kunnen zo de afprijs op één deze dagen
Wij hebben nu iets van vijf dolly's met wijnrestanten. Een groot deel van de aanwezige zooi is vooral de restanten wijntthema's, meestal zijn dat de minder gangbare wijnen en die blijven bij ons dus een jaar restant liggen(bijvoorbeeld Santa Julia). Verder zit er bijvoorbeeld ook aardig wat lindemans/Wild Pig in. Die torres van nu begint wel een beetje leger te worden, maar wss gaat RE op laatste donderdag/vrijdag nog een hoeveelheid instuwen die we uiteraard niet kwijt raken. Om de week Nederburg in de aanbieding(via wijnthema of regulier) vind ik ook een beetje jammer.
pi_132772316
Net even in een andere Albert Heijn wat boodschapjes gedaan die wij niet verkopen.
Maar daar hadden de TL's al de nieuwe kleding aan.
Ziet er mooi uit!
Maar er liep een meisje rond en die had eronder van die (verschrikkelijke, naar mijn mening dan) Uggs onder en een spijkerbroek met allemaal rafels en gaten erin. Ik vind wel dat je het dan een beetje beter op elkaar moet afstemmen, als je toch een beetje een beter winkelbeeld wilt hebben, bij ons lopen ze ook niet met gaten in de kleren bij wijze van spreken.
pi_132773727
Hier hebben de tl's de nieuwe kleding ook al. Vind het bij de wat breder gebouwde mensen niet echt mooi staan, maar goed. Overigens hebben wij iig voor de mannen tl's de uitvoering met heel groot teamleider op de achterkant.
pi_132773748
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:38 schreef donald500 het volgende:
Net even in een andere Albert Heijn wat boodschapjes gedaan die wij niet verkopen.
Maar daar hadden de TL's al de nieuwe kleding aan.
Ziet er mooi uit!
Maar er liep een meisje rond en die had eronder van die (verschrikkelijke, naar mijn mening dan) Uggs onder en een spijkerbroek met allemaal rafels en gaten erin. Ik vind wel dat je het dan een beetje beter op elkaar moet afstemmen, als je toch een beetje een beter winkelbeeld wilt hebben, bij ons lopen ze ook niet met gaten in de kleren bij wijze van spreken.
Uggs op je werk? _O- Tenzij het kassa was, dan kan het wel.
pi_132774046
Even een vraag - -24% afwijking tov OPWU vereist, is dat slecht? :P
pi_132774050
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:04 schreef exelletor het volgende:
Hier hebben de tl's de nieuwe kleding ook al. Vind het bij de wat breder gebouwde mensen niet echt mooi staan, maar goed. Overigens hebben wij iig voor de mannen tl's de uitvoering met heel groot teamleider op de achterkant.
Breder gebouwd :D

Maar bij de dames staat toch ook teamleider op de rug?
pi_132774126
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:10 schreef mujentas het volgende:
Breder gebouwd :D

Maar bij de dames staat toch ook teamleider op de rug?
Geen idee, dacht dat iemand zei dat het er niet meer op zou staan...
pi_132774196
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Uggs op je werk? _O- Tenzij het kassa was, dan kan het wel.
Vind ik ook hoor. Het zijn niet echt schoenen om naar werk aan te doen. Veel mensen lopen naast hun Uggs en dat is al helemaal geen gezicht. Het valt ook wel op dat Uggs dragers meestal weigeren om hun voeten op te tillen en zich sloffend voortbewegen.
pi_132774314
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef exelletor het volgende:

[..]

Geen idee, dacht dat iemand zei dat het er niet meer op zou staan...
Het is de bedoeling dat het er juist wel opstaat :)

Het hoeft van mij niet zo nodig, maar het is wel goed voor de herkenbaarheid
pi_132774330
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef mujentas het volgende:

[..]

Vind ik ook hoor. Het zijn niet echt schoenen om naar werk aan te doen. Veel mensen lopen naast hun Uggs en dat is al helemaal geen gezicht. Het valt ook wel op dat Uggs dragers meestal weigeren om hun voeten op te tillen en zich sloffend voortbewegen.
Vergeet de panterprint niet.

gr gr
pi_132774475
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Vergeet de panterprint niet.

gr gr
Een tijgerprintje wordt normaliter alleen gedragen door tokkies die high-class pretenties hebben ;)
pi_132774805
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:10 schreef exelletor het volgende:
Even een vraag - -24% afwijking tov OPWU vereist, is dat slecht? :P
Dramatisch
pi_132775213
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:23 schreef Halldor het volgende:
Dramatisch
Oh. ;(
pi_132775256
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:30 schreef exelletor het volgende:

[..]

Oh. ;(
Hahah -24% is inderdaad om te janken.
pi_132775287
min min is toch plus?
pi_132775302
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:31 schreef Fivel het volgende:
Hahah -24% is inderdaad om te janken.
Weet ook niet eens hoe wij dat voor elkaar hebben gekregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')