SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef Susie het volgende:
Meldt zich met peuter al bijna een week, maar erg druk geweest....
Dametje wil niet echt lachen op foto's
nog gefeliciteerd en welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Sofie drinkt alleen maar laxo en krijgt veel pruimen. Ze heeft dr hele leven al last van vertopping. Zo gaat t weer een aantal maanden goed en dan is het weer mis. Ze heeft lactulose gehad maar dat hielp niks. Forlax heeft ze ook gehad. Maar daar waren we mee gestopt omdat het goed ging. Denk dat we vrijdag even langs de huisarts gaan met dr.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:02 schreef danic het volgende:
Susie welkomen wat heeft ze toch een leuke toet
![]()
Ferrari goede stats! Ze is eva nu echt voorbij.
KJ wat sneu zeg! Denk je dat ze het al die tijd opgehouden heeft omdat ze het potje spannend vindt?
Eva had een half jaar geleden iets vergelijkbaars maar dan zonder aanwijsbare reden. Echt zo sneu wat het deed echt loeizeer. Eva heeft toen lactulose gekregen, maar dat maar 2x ingenomen. Roosvicee laxo was voldoende. Dat zou je haar misschien kunnen geven.
Hier gaat het nu ineens heel goed met het potje. Het heeft even stilgelegen en we willen haar niet pushen, maar ineens wil ze het zelf. Alleen plassen, poepen nog niet. Ze slaapt ook nog met luier, maar de luier van afgelopen nacht en die van vanmiddag waren nog droog toen ze wakker werd![]()
![]()
Vanmorgen was ze te laat en even dikke paniek. Maar ik heb haar verteld dat dat kan gebeuren en we gewoon dr kleren in de was doen en schone aantrekken. Dit kan gebeuren en is niet erg.
Diepe zucht en toen was het goedguppie
![]()
Ik hoop dat ze nu doorpakt.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:15 schreef The_Tankgirl het volgende:
Susie, trouwens, dat meiske van jou he, ik krijg de neiging om die wangen op te eten
Nathan mocht een sticker plakken voor elke keer dat het gelukt was. Had bij de prenatal een heel leuk boekje met 80 vakjes en 80 stickers gekocht. Was een zindelijkheidsboekje. Hij heeft ook z'n houten trein ervoor gekregen. Maar de focus lag op stickers plakken.quote:Op zondag 3 november 2013 14:02 schreef danic het volgende:
Fijn ja! Dat vond ik als kind ook zo irritant. En ik had niet eens hapwangen.
Mag ik even trots doen want mijn peuter gaat ineens zo hard! as we speak ligt ze in haar grote bed te slapen. Ik heb besloten dat ze daar 's middags kan slapen om te wennen. Gisteren bleef ze wakker maar ze is nu lekker aan het slapen.
Ze drinkt eindelijk uit een beker ipv die stomme rietjesbeker, hoewel die nog niet helemaal uit beeld is en ze zit bij ons aan tafel ipv in de kinderstoel.
Ik heb ineens een groot kind![]()
![]()
Oh en niet onbelangrijk: thuis draagt ze geen luier meer sinds een dag of 3/4. Ze plast op het potje of op de grote wc en wil dat dan zonder brilverkleiner.
Net gaf ze aan te moeten poepen en wilde dat wel op het potje proberendat is niet gelukt, maar ze doet er niet meer zo paniekerig over. Ik ben benieuwd hoe dit ontwikkeld maar ik vind het leuk!
Als iemand nog beloningssuggesties heeft graag, anders ligt het hier straks vol met speelgoed![]()
Ze heeft tot nu toe wat boekjes gehad en er liggen nu raamstickers klaar. Ze heeft ook al eens een badspeeltje gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |