abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132689228
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_132690367
Over een klein weekje heb ik 2 kinderen in dit topic :7
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_132703509
Wij zijn weer gestopt met het potje.. Sofie heeft de afgelopen week enorm verstopt gezeten. Ze had een week geen ontlasting en buikpijn. Net toen ik de hap belde voor tips (Sofie at niet bij de mac, en dat was voor mij een teken dat ze echt buikpijn had) had ze gepoept, enorm groot. Arm kind, dat moet dr zeer gedaan hebben. Dit was zondag avond. Nu is er elke dag wel iets, maar niet veel.

We leggen er nu even geen nadruk meer op. Even laten gaan. Als ze wil mag ze, als ze niet wil dan niet. We laten het even aan haar.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:04:56 #4
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132704184
Nathan gebruikt echt nooit meer Eem ver kleiner. Dus ook hier vaak schoonmaken want hij houdt zich vast aan de bril..
pi_132705704
Oh wat zielig KJ!
Komt vast wel weer goed. Inderdaad goed om er maar ff geen aandacht aan te besteden.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:50:27 #6
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_132723105
:W Meldt zich met peuter al bijna een week, maar erg druk geweest....
Dametje wil niet echt lachen op foto's ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_132724005
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef Susie het volgende:
:W Meldt zich met peuter al bijna een week, maar erg druk geweest....
Dametje wil niet echt lachen op foto's ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog gefeliciteerd en welkom *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:33:44 #8
259886 pessie
pi_132724528
Susie, wat leuk. Welkom!
pi_132726992
Welkom Susie! :W

En dat poepleed bij kinderen lijkt me zo verschrikkelijk ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_132728882
Susie welkom
Kj AH wat sneu voor Sofie.

Hier naar het cb geweest. 12,5 kilo en 90cm.
pi_132729525
Susie welkom :W en wat heeft ze toch een leuke toet O+

Ferrari goede stats! Ze is eva nu echt voorbij.

KJ wat sneu zeg! Denk je dat ze het al die tijd opgehouden heeft omdat ze het potje spannend vindt?
Eva had een half jaar geleden iets vergelijkbaars maar dan zonder aanwijsbare reden. Echt zo sneu wat het deed echt loeizeer. Eva heeft toen lactulose gekregen, maar dat maar 2x ingenomen. Roosvicee laxo was voldoende. Dat zou je haar misschien kunnen geven.

Hier gaat het nu ineens heel goed met het potje. Het heeft even stilgelegen en we willen haar niet pushen, maar ineens wil ze het zelf. Alleen plassen, poepen nog niet. Ze slaapt ook nog met luier, maar de luier van afgelopen nacht en die van vanmiddag waren nog droog toen ze wakker werd :o *O*
Vanmorgen was ze te laat en even dikke paniek. Maar ik heb haar verteld dat dat kan gebeuren en we gewoon dr kleren in de was doen en schone aantrekken. Dit kan gebeuren en is niet erg.
Diepe zucht en toen was het goed O+ guppie O+
Ik hoop dat ze nu doorpakt.
pi_132736246
En ean is al redelijk klein en licht voor d'r leeftijd.
Ik hoop dat eva het nu doorpakt. Hier vanavond out of tje blue een spugende ean dus geen potje meer vandaag.
pi_132748317
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:02 schreef danic het volgende:
Susie welkom :W en wat heeft ze toch een leuke toet O+

Ferrari goede stats! Ze is eva nu echt voorbij.

KJ wat sneu zeg! Denk je dat ze het al die tijd opgehouden heeft omdat ze het potje spannend vindt?
Eva had een half jaar geleden iets vergelijkbaars maar dan zonder aanwijsbare reden. Echt zo sneu wat het deed echt loeizeer. Eva heeft toen lactulose gekregen, maar dat maar 2x ingenomen. Roosvicee laxo was voldoende. Dat zou je haar misschien kunnen geven.

Hier gaat het nu ineens heel goed met het potje. Het heeft even stilgelegen en we willen haar niet pushen, maar ineens wil ze het zelf. Alleen plassen, poepen nog niet. Ze slaapt ook nog met luier, maar de luier van afgelopen nacht en die van vanmiddag waren nog droog toen ze wakker werd :o *O*
Vanmorgen was ze te laat en even dikke paniek. Maar ik heb haar verteld dat dat kan gebeuren en we gewoon dr kleren in de was doen en schone aantrekken. Dit kan gebeuren en is niet erg.
Diepe zucht en toen was het goed O+ guppie O+
Ik hoop dat ze nu doorpakt.
Sofie drinkt alleen maar laxo en krijgt veel pruimen. Ze heeft dr hele leven al last van vertopping. Zo gaat t weer een aantal maanden goed en dan is het weer mis. Ze heeft lactulose gehad maar dat hielp niks. Forlax heeft ze ook gehad. Maar daar waren we mee gestopt omdat het goed ging. Denk dat we vrijdag even langs de huisarts gaan met dr.
*poef* nu is het weg
pi_132784676
Oh jemig -O- dat wist ik niet.
Hopelijk kan de huisarts iets voor jullie betekenen. Want ik weet nog heel goed de blik in eva dr ogen. De angst en paniek toen ze eindelijk wel kon poepen maar het ontzettend zeer deed omdat het keihard was ;(
Wat vond ik dat erg om te zien.
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:12:42 #15
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_132805733
Wij gebruiken nog steeds 2x per dag forlax bij Larissa Kaatjejannie, anders raakt ze sowieso verstopt. Vorige week nog 5 dagen niet kunnen poepen, arm mupke. We stonden al klaar met de microlax maar gelukkig kwam alles er toen met heel veel moeite en gegil eruit :(
Misschien dat jullie nog een tijdje nog door moeten gaan met de Forlax, ken zelfs een kind van 4 waarbij de ouders het nog steeds moeten geven.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:15:29 #16
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_132805873
Susie, trouwens, dat meiske van jou he, ik krijg de neiging om die wangen op te eten O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:09:19 #17
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_132832481
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:15 schreef The_Tankgirl het volgende:
Susie, trouwens, dat meiske van jou he, ik krijg de neiging om die wangen op te eten O+
O+
Laatst was ik bij de kleermaker in het dorp, een jongeman van 24; "wat een lekkere bolle wangen heeft zij" en vervolgens "knijpt" hij met 2 handen in haar wangen :D Je had het gezicht van Anouk moeten zien, zoiets als deze smiley: }:| _O- Om het later, nadat mijn jas gemaakt was, het nog eens te doen :X
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_132851203
Fijn ja! Dat vond ik als kind ook zo irritant. En ik had niet eens hapwangen.

Mag ik even trots doen want mijn peuter gaat ineens zo hard! as we speak ligt ze in haar grote bed te slapen. Ik heb besloten dat ze daar 's middags kan slapen om te wennen. Gisteren bleef ze wakker maar ze is nu lekker aan het slapen.
Ze drinkt eindelijk uit een beker ipv die stomme rietjesbeker, hoewel die nog niet helemaal uit beeld is en ze zit bij ons aan tafel ipv in de kinderstoel.
Ik heb ineens een groot kind :o O+
Oh en niet onbelangrijk: thuis draagt ze geen luier meer sinds een dag of 3/4. Ze plast op het potje of op de grote wc en wil dat dan zonder brilverkleiner.
Net gaf ze aan te moeten poepen en wilde dat wel op het potje proberen :o dat is niet gelukt, maar ze doet er niet meer zo paniekerig over. Ik ben benieuwd hoe dit ontwikkeld maar ik vind het leuk!

Als iemand nog beloningssuggesties heeft graag, anders ligt het hier straks vol met speelgoed :')
Ze heeft tot nu toe wat boekjes gehad en er liggen nu raamstickers klaar. Ze heeft ook al eens een badspeeltje gekregen.
pi_132851293
Wat goed danic!

Hier zijn we ook begonnen met het potje.

Tot nu toe veel natte broeken, maar ook al meerdere plasjes op het potje. Zelf een poging tot een grote boodschap.
Ik vind het wel lastig hoor. Plast hij netjes op het potje, en dan de 5 minuten erna gewoon twee keer flink mis. Maar ik wil het ook niet te snel opgeven.
  zondag 3 november 2013 @ 20:00:59 #20
259886 pessie
pi_132864405
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:02 schreef danic het volgende:
Fijn ja! Dat vond ik als kind ook zo irritant. En ik had niet eens hapwangen.

Mag ik even trots doen want mijn peuter gaat ineens zo hard! as we speak ligt ze in haar grote bed te slapen. Ik heb besloten dat ze daar 's middags kan slapen om te wennen. Gisteren bleef ze wakker maar ze is nu lekker aan het slapen.
Ze drinkt eindelijk uit een beker ipv die stomme rietjesbeker, hoewel die nog niet helemaal uit beeld is en ze zit bij ons aan tafel ipv in de kinderstoel.
Ik heb ineens een groot kind :o O+
Oh en niet onbelangrijk: thuis draagt ze geen luier meer sinds een dag of 3/4. Ze plast op het potje of op de grote wc en wil dat dan zonder brilverkleiner.
Net gaf ze aan te moeten poepen en wilde dat wel op het potje proberen :o dat is niet gelukt, maar ze doet er niet meer zo paniekerig over. Ik ben benieuwd hoe dit ontwikkeld maar ik vind het leuk!

Als iemand nog beloningssuggesties heeft graag, anders ligt het hier straks vol met speelgoed :')
Ze heeft tot nu toe wat boekjes gehad en er liggen nu raamstickers klaar. Ze heeft ook al eens een badspeeltje gekregen.
Nathan mocht een sticker plakken voor elke keer dat het gelukt was. Had bij de prenatal een heel leuk boekje met 80 vakjes en 80 stickers gekocht. Was een zindelijkheidsboekje. Hij heeft ook z'n houten trein ervoor gekregen. Maar de focus lag op stickers plakken.
En tof dat het zo goed gaat!

Ik wil ook even trots doen: sinds een week is Nathan speen-loos en hij taalt er echt helemaal niet meer naar! Zegt zelfs dat spenen voor baby's zijn O+ . Pfff, ik had zo ontzettend veel drama verwacht, volledig onterecht dus!
pi_132864612
Hier gisteren de eerste poep op het potje. Zonder er eigenlijk veel mee bezig te zijn. Vooral bij oma zit hij graag op het potje en wilde er na z'n poepluier ook op, en hij poept zo nog een keer.. *O*
Verder nog niet heel veel interesse er voor vanuit hem. Maar heb ook stikkers gekocht om hem op die manier te stimuleren of belonen. Eerdaags eens introduceren hier. Kijken of hij dan vaker wil proberen.
pi_132864710
Wat goed zeg Hillie!
Eva heeft vandaag gewoon in haar luier gepoept. Is ook niet erg, ze kan niet alles tegelijk denk ik dan maar.
Ik heb stickervellen van internet geplukt, Denk dat er zo'n 20 stickers op kunnen. Nu moet ze er dus nog 2 dus die is morgen vol. Dan krijgt ze de raamstickers.
Maar dan? Ze is er nog niet aan toe om het stickerplakken af te schaffen. Dat hoort echt nog bij het proces.

Oh en ze wilde vanavond ook in het grote bed. Ik ben benieuwd. Weet niet of het verstandig was, want vriend heeft de nacht dus ik sta er alleen voor. Maar ach, dat zie ik dan wel en als het echt niet gaat kieper ik haar zo d'r ledikant weer in :D
pi_132865294
Je kunt ipv een cadeautje bij een vol stickervel ook iets samen ondernemen bijvoorbeeld een keer naar een grotere speeltuin of zwemmen of iets anders wat je niet standaard doet. Of een feestelijk toetje oid (al is belonen met eten ook niet mijn eerste keus).. Of een tekenfilm kijken.. Denk dat er vanalles te bedenken is waardoor zij zich beloond voelt zonder materialistisch te belonen.
pi_132865360
Ja dat heb ik ook bedacht inderdaad. Nu nog verzinnen wat.
Ik kreeg pasgeleden de Kampioen (ANWB) en daar stond een aanbieding in voor de Beekse Bergen.
Denk dat we dat binnenkort maar eens gaan doen.
pi_132868217
Wat goed dat die kleintjes van jullie al zo bezig zijn met de zindelijkheid!

Hier gisteren gestart met poging 3 na twee mislukte pogingen in mei en juli.

Vandaag was ze de hele dag plasdroog, maar poepen op de wc vindt ze kennelijk eng en dat doet ze dus gewoon in haar onderbroek. En het probleem blijft (daardoor zijn de vorige twee pogingen ook gestrand), dat ze zelf niet aangeeft dat ze moet plassen. Nu heb ik het haar ook ieder uur/anderhalf uur gevraagd en dan ging ze telkens braaf. Misschien moet ik dat niet meer doen, maar vrees dat ze het dan ook weer gewoon laat lopen. Ik vind het wel lastig hoor, die zindelijkheid. Had ik nooit verwacht, zeker niet omdat ze vanaf 20 maanden al zo braaf op het potje ging. Ik denk nu wel eens, had ik toen maar doorgezet. Ik vond haar toen nog zo jong...maar wellicht heb ik het moment nu wel gemist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')