quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
Vreemdgaanregels:
3 month gracy period - cheating during the first 3 months doesn't really count. still basically single.
Area code rule - dont believe in this one.
pay back - they cheated first (or I cheated first).
full disclosure - if I tell her I have other partners than its not cheating.
The X rule- if you stole me or I stole you from another person that entitle me to one free pass so I can be sure I am making the right choice.
*** if you are married there is no loophole. Cheating is adultery and if my wife cheats on me, I'll kill her.
lekker toch een milfje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:05 schreef Toto69 het volgende:
"Maandje terug even weer voor het eerst flink uit geweest met een vriendin. Was erg leuk en veel op. Lekker dansen sjansen je weet het wel. Komt er ineens een bloedmooie brede halfbloedje naar mij toegelopen en begint met mij te dansen enzo. Naja natuurlijk kon ik een heerlijke geile zoen niet afwijzen van hem dus zowat de hele nacht verder gezoent en geklooit. Naja heel leuk, heb zijn MSN gekregen en heb hem de volgende dag toegevoegd.
Beetje gechat en toen ik vroeg wat voor werk hij deed zegtie ik ben student, op een middelbare school (!!!!) Ik dus in paniek van nee het zal toch niet.. Blijk dat die paupertje net 16 jaar is geworden![]()
. Dat terwijl hij er heel oud uit lijkt, wel een jaar of 30 ongeveer.
Hij schrok trouwens ook van mijn leeftijd, haha. Hij dacht dat ik net zo oud als hem was, maar toen ik hem even vertelde dat ik 25 jaar was en 2 kindjes heb stond hij ook even vreemd te kijken haha.
Het stomste is nog dat die paupertje er niet mee zat en juist graag met mij verder wilde. Hij dacht dat ik zijn ware wasNou, ik heb hem dus wel meteen geblokt en verwijderd en krijg nu nog een rood hoofd als ik eraan denk dat ik heb lopen zoenen met een minderjarig blaag
![]()
Heb ik weer![]()
"
!!!
waar is ditquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
Afgelopen zomer ook echt een hele lelijke blunder meegemaakt, echt te erg eigenlijk als k er aan terugdenk. We waren boven op haar kamer elkaar behoorlijk aan het opgeilen. Zij pakt m'n fallus en begint er hevig aan te zuigen. Tijdens die handeling vraag ik aan haar "waar moet ik het nu laten"? dus zij met haar zaadvragende ogen zegt op haar beurt "kom maar in m'n mond en over m'n gezicht" dus ik natuurlijk nog geiler worden tot het moment suprème, ik haar hele gezicht onder blaffen gaat serieus net op dat moment haar deur open staat haar moeder daar met de was in haar hand. Ik natuurlijk in een reactie supersnel onder de dekens kruipen maar het was natuurlijk al veel te laat. Bleek achteraf dat haar moeder inderdaad die cumshot had gezien in de face van haar dochteren of we het in het vervolg wat netter konden houden haha. Natuurlijk niet aan gehouden off course.
Betrappende ouders kan gebeuren, vind ik niet extreem opvallend hoewel wel genant natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
Afgelopen zomer ook echt een hele lelijke blunder meegemaakt, echt te erg eigenlijk als k er aan terugdenk. We waren boven op haar kamer elkaar behoorlijk aan het opgeilen. Zij pakt m'n fallus en begint er hevig aan te zuigen. Tijdens die handeling vraag ik aan haar "waar moet ik het nu laten"? dus zij met haar zaadvragende ogen zegt op haar beurt "kom maar in m'n mond en over m'n gezicht" dus ik natuurlijk nog geiler worden tot het moment suprème, ik haar hele gezicht onder blaffen gaat serieus net op dat moment haar deur open staat haar moeder daar met de was in haar hand. Ik natuurlijk in een reactie supersnel onder de dekens kruipen maar het was natuurlijk al veel te laat. Bleek achteraf dat haar moeder inderdaad die cumshot had gezien in de face van haar dochteren of we het in het vervolg wat netter konden houden haha. Natuurlijk niet aan gehouden off course.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #20
Wacht, wat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha nu kan je bitterlemon niet pijpen hihihihi
Het ligt er natuurlijk ook wel aan met wat ze je betrappen. Normaal seks is niet zo erg nee maar als ze hun dochter flink anaal vernederd zien worden met tepelklemmen en handboeien omquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Betrappende ouders kan gebeuren, vind ik niet extreem opvallend hoewel wel genant natuurlijk.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook wel aan met wat ze je betrappen. Normaal seks is niet zo erg nee maar als ze hun dochter flink anaal vernederd zien worden met tepelklemmen en handboeien om
Doe iets a la hai2uquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
ik ga hem schoppen weten jullie en goed verhaal
bedanktquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook wel aan met wat ze je betrappen. Normaal seks is niet zo erg nee maar als ze hun dochter flink anaal vernederd zien worden met tepelklemmen en handboeien om
Of juist welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Dat doe je meestal ook niet met ouders in huis
quote:
Dan verschillen we daarin in meningquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of juist wel
Ik hield daar echt geen rekening mee hoorze kwamen dan ook nooit binnen wandelen
Mijn ouders waren daar sowieso wel makkelijk inquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin in mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |