abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132691032
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
Vreemdgaanregels:

3 month gracy period - cheating during the first 3 months doesn't really count. still basically single.

Area code rule - dont believe in this one.

pay back - they cheated first (or I cheated first).

full disclosure - if I tell her I have other partners than its not cheating.

The X rule- if you stole me or I stole you from another person that entitle me to one free pass so I can be sure I am making the right choice.

*** if you are married there is no loophole. Cheating is adultery and if my wife cheats on me, I'll kill her.
:')
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:08:09 #177
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132691037
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:05 schreef Toto69 het volgende:
"Maandje terug even weer voor het eerst flink uit geweest met een vriendin. Was erg leuk en veel op. Lekker dansen sjansen je weet het wel. Komt er ineens een bloedmooie brede halfbloedje naar mij toegelopen en begint met mij te dansen enzo. Naja natuurlijk kon ik een heerlijke geile zoen niet afwijzen van hem dus zowat de hele nacht verder gezoent en geklooit. Naja heel leuk, heb zijn MSN gekregen en heb hem de volgende dag toegevoegd.

Beetje gechat en toen ik vroeg wat voor werk hij deed zegtie ik ben student, op een middelbare school (!!!!) Ik dus in paniek van nee het zal toch niet.. Blijk dat die paupertje net 16 jaar is geworden :o :o . Dat terwijl hij er heel oud uit lijkt, wel een jaar of 30 ongeveer.

Hij schrok trouwens ook van mijn leeftijd, haha. Hij dacht dat ik net zo oud als hem was, maar toen ik hem even vertelde dat ik 25 jaar was en 2 kindjes heb stond hij ook even vreemd te kijken haha.

Het stomste is nog dat die paupertje er niet mee zat en juist graag met mij verder wilde. Hij dacht dat ik zijn ware was :') Nou, ik heb hem dus wel meteen geblokt en verwijderd en krijg nu nog een rood hoofd als ik eraan denk dat ik heb lopen zoenen met een minderjarig blaag :o

Heb ik weer :'( :')"

:')!!!
lekker toch een milfje?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132691075
wat is dit voor ellende wat jullie posten
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:09:13 #179
319979 Fok-it
All is well
pi_132691078
Wtf trouwens die buren die die 'pedo' levend hebben verbrand :') echt wtf :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_132691098
Afgelopen zomer ook echt een hele lelijke blunder meegemaakt, echt te erg eigenlijk als k er aan terugdenk. We waren boven op haar kamer elkaar behoorlijk aan het opgeilen. Zij pakt m'n fallus en begint er hevig aan te zuigen. Tijdens die handeling vraag ik aan haar "waar moet ik het nu laten"? dus zij met haar zaadvragende ogen zegt op haar beurt "kom maar in m'n mond en over m'n gezicht" dus ik natuurlijk nog geiler worden tot het moment suprème, ik haar hele gezicht onder blaffen gaat serieus net op dat moment haar deur open staat haar moeder daar met de was in haar hand. Ik natuurlijk in een reactie supersnel onder de dekens kruipen maar het was natuurlijk al veel te laat. Bleek achteraf dat haar moeder inderdaad die cumshot had gezien in de face van haar dochter :') en of we het in het vervolg wat netter konden houden haha. Natuurlijk niet aan gehouden off course.

pi_132691116
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
Afgelopen zomer ook echt een hele lelijke blunder meegemaakt, echt te erg eigenlijk als k er aan terugdenk. We waren boven op haar kamer elkaar behoorlijk aan het opgeilen. Zij pakt m'n fallus en begint er hevig aan te zuigen. Tijdens die handeling vraag ik aan haar "waar moet ik het nu laten"? dus zij met haar zaadvragende ogen zegt op haar beurt "kom maar in m'n mond en over m'n gezicht" dus ik natuurlijk nog geiler worden tot het moment suprème, ik haar hele gezicht onder blaffen gaat serieus net op dat moment haar deur open staat haar moeder daar met de was in haar hand. Ik natuurlijk in een reactie supersnel onder de dekens kruipen maar het was natuurlijk al veel te laat. Bleek achteraf dat haar moeder inderdaad die cumshot had gezien in de face van haar dochter :') en of we het in het vervolg wat netter konden houden haha. Natuurlijk niet aan gehouden off course.

waar is dit
Groot fan van User Wotte
  Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:11:58 #184
pi_132691165
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:

Betrappende ouders kan gebeuren, vind ik niet extreem opvallend hoewel wel genant natuurlijk. :D
pi_132691179
Groot fan van User Wotte
pi_132691192
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:10 schreef Tjacka het volgende:

[..]

haha nu kan je bitterlemon niet pijpen hihihihi
Wacht, wat?
graag op anoniem
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:13:10 #187
319979 Fok-it
All is well
pi_132691207
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Betrappende ouders kan gebeuren, vind ik niet extreem opvallend hoewel wel genant natuurlijk. :D
Het ligt er natuurlijk ook wel aan met wat ze je betrappen. Normaal seks is niet zo erg nee maar als ze hun dochter flink anaal vernederd zien worden met tepelklemmen en handboeien om :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_132691229
ik ga hem schoppen weten jullie en goed verhaal
Groot fan van User Wotte
  Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:13:57 #189
pi_132691242
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het ligt er natuurlijk ook wel aan met wat ze je betrappen. Normaal seks is niet zo erg nee maar als ze hun dochter flink anaal vernederd zien worden met tepelklemmen en handboeien om :D
_O- _O-

Dat doe je meestal ook niet met ouders in huis :')
  Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:14:17 #190
pi_132691257
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
ik ga hem schoppen weten jullie en goed verhaal
Doe iets a la hai2u
pi_132691260
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

bedankt
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:15:01 #192
319979 Fok-it
All is well
pi_132691272
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

_O- _O-

Dat doe je meestal ook niet met ouders in huis :')
Of juist wel
Ik hield daar echt geen rekening mee hoor :P ze kwamen dan ook nooit binnen wandelen :+
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:15:16 #193
319979 Fok-it
All is well
pi_132691279
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:14 schreef Tjacka het volgende:

[..]

bedankt
_O-
pi_132691283
Willem
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_132691294
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Willem
  Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:16:16 #196
pi_132691308
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Of juist wel
Ik hield daar echt geen rekening mee hoor :P ze kwamen dan ook nooit binnen wandelen :+
Dan verschillen we daarin in mening :P
pi_132691322
Geloof dat ik niets mis door niet mee te lezen :s)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_132691337
"had ooit eens een relatie met een vrouw die politie agent was. Seks was altijd recht-op-en neer en nooit eens wat anders. Maar ze had geweldige borsten.

Ik ging met een stel vrienden een weekendje weg en zouden naar een eilandje gaan. We kwamen wat meiden tegen en dus liep dat iets anders. We raken aan de praat en in de jachthaven waar de dames op een bruine vloot boot zaten is een feest aan de gang want dit was de laatste avond en ze zouden de dag daarop weer naar huis gaan.

Ik raak aan de praat met een amerikaanse student en al snel gaat het verder dan dat. Ze stelt voor om met haar auto een stukje verderop te rijden en het wat grondiger aan te pakken.

Zo gezegd zo gedaan en rijden naar een parkeerplaats.

Daar pakken we het inderdaad grondiger aan en gaat ze bovenop en maken een geweldig nummertje en terwijl ik bezig ben met haar borsten wordt erop het raam geklopt door de politie met het verzoek de auto te verlaten.

En nu voel je het natuurlijk aankomen............

Inderdaad werden we staande gehouden door mijn vriendin...... Ze bleef uiterst kalm en schreef heel rustig een bekeuring uit.

Heb via de SMS nog een bevestiging gehad van haar dat ze me niet meer wilde."

_O- _O-
pi_132691340
Seks :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:17:33 #200
319979 Fok-it
All is well
pi_132691345
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dan verschillen we daarin in mening :P
Mijn ouders waren daar sowieso wel makkelijk in :P nooit awkward momenten gehad of zo. Kwamen zelfs af en toe leuke discussies naar boven _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')