quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:58 schreef Toto69 het volgende:
"Ouders op vakantie. Mooi sex in de huiskamer, op een gegeven moment anale sex. Trek terug hop schijt ze heel de bank onder . Poetsen op dat witte leer, maar ja in dat stiksel krijg je er nooit niet uit.
Ouders komen thuis en gelijk wat is er met de bank gebeurd? Wij ja de hond heeft op de bank gescheten.
Paar dagen later vraag ik waar is de hond? Hebben ze hem in laten slapen"
Omg
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bn ook van teaminsomnia, wij zijn broeders for life
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:58 schreef Toto69 het volgende:
"Ouders op vakantie. Mooi sex in de huiskamer, op een gegeven moment anale sex. Trek terug hop schijt ze heel de bank onder . Poetsen op dat witte leer, maar ja in dat stiksel krijg je er nooit niet uit.
Ouders komen thuis en gelijk wat is er met de bank gebeurd? Wij ja de hond heeft op de bank gescheten.
Paar dagen later vraag ik waar is de hond? Hebben ze hem in laten slapen"
Omg
In m'n broek jaquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens: anaal zonder schoonhouden!
Ik snap ook niet hoe je dat voor elkaar krijgt inderdaadquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens: anaal zonder schoonhouden!
Oh ja, different area codesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:01 schreef essnhills het volgende:
Ik sprak laatst met iemand over dat m'n vriend weg is 'Ja maar nu mag je gewoon scharrelen hè? Als je vriend de grens over is is het geen vreemdgaan meer'![]()
![]()
Ik zat er ook zo aan te kijkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja, different area codes![]()
bullshit, gewoon trouw zijn
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zat er ook zo aan te kijken![]()
![]()
![]()
Wat jij wilt
![]()
![]()
Tjacka hield van een vinger tussen zijn billetjes zei hij gister dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:01 schreef xcachet het volgende:
Jongens, tjacka is aan het eten niet zo viez.
Hahahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:01 schreef essnhills het volgende:
Ik sprak laatst met iemand over dat m'n vriend weg is 'Ja maar nu mag je gewoon scharrelen hè? Als je vriend de grens over is is het geen vreemdgaan meer'![]()
![]()
en hoe denk jij hier over?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:01 schreef essnhills het volgende:
![]()
What do you thinkquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:01 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ik godzijdank ook niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je dat voor elkaar krijgt inderdaadecht nog nooit meegemaakt
Kom jij maar even mee naar het bureauquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
"een kleine blunder...
vakantie vriendje...woon vlak bij een CenterParks... Hij was er 4 wkn... in de 4e week toch maar een keer verder gaan... de hele dag al elkaar aan het opgeilen enzo en s'avonds was het zover... in de bosjes op CP... het was al behoorlijk donker en we waren de tijd volledig vergeten...
Zitten we beiden zo'n beetje aan het hoogtepunt.. horen we zijn naam roepen.... dus verstijven even.. maar gaan door.. super zacht kreunen.. en ik ben ben bezig met klaarkomen.. staat de politie naast ons..
Pardon..ben jij die en die?
Hij had zijn ouders niet verteld waar hij was.. en al de heel dag weg...
Beetje balen....
Ik was toen 14.."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |