Ik ben dus niemand? Bedankt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:29 schreef Stink-ui het volgende:
Iemand invite kan bij niemand in game komen
Ik vind het kut dat mijn Bati RR een livery moet hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:09 schreef Racerblade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Garage bijna af.Granger links achterin wordt een Youga (ook geel natuurlijk) en de Mesa rechts wordt een Stinger GT en dan vind ik het prima.
Edit: Zie net dat mijn Akuma een andere kleur geel is.Straks even veranderen.
Chroom op auto'squote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het kut dat mijn Bati RR een livery moet hebbenIk heb al mijn andere voertuigen nu chroom met oranje of volledig chroom
Oh, jij gaat speciaal voor die stijlquote:
Kan dat eventueel ook met volledig gepimpte, niet premium autos, waar al een tracker etc op zit? Dan zou ik misschien eventueel een auto of 2 van iemand kunnen 'lenen' om te verkopen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:44 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt geen high end auto's dupen. Je kunt alleen auto's dupen die je bij Los Santos Customs kunt verkopen
CHROMEquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:54 schreef Rossdale het volgende:
Daarom juist, alhoewel een chroom Carbonizarre er wel echt heel gaaf uit ziet.
Haha dat was mooi ja. Ik hoefde ook niet meer te schieten omdat ze elkaar in brand stakenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:08 schreef Exentric90 het volgende:
Ik ga pitten mensenSlaap lekker! morgen zeker weer!
Mijn selfie:
[ afbeelding ]
Dit was trouwens even een spelletje Survival met wiebeldak![]()
[ afbeelding ]
Onderweg naar het appartementAchterop de moter!
[ afbeelding ]
yepquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
what the... is dat een JP 700 naast die Gauntlet?
Ah, ik lees net dat je die kunt kopen.quote:
Hij is wel gaaf inderdaad, alleen twijfel nog of ik die ga vervangen met een Pegassi Monroequote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, ik lees net dat je die kunt kopen.
ik vroeg me al af hoe je daar in hemelsnaam aan kwam
nice!
ik moet eerst m'n garage gaan vervangen door een groterequote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij is wel gaaf inderdaad, alleen twijfel nog of ik die ga vervangen met een Pegassi Monroe
Probleem heb ik ook, ik heb nu in alle race classes een auto + een akuma & bati. Toch zijn er nog heel veel auto's die ik wilquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik moet eerst m'n garage gaan vervangen door een grotere
heb nu:
-futo
-peyote
-dominator
-ratloader
-mesa3
-sanchez
en ik kan er zo nog een stuk of 6 opnoemen die ik in m'n garage erbij wil
volgens mij is de ruiner een sports classic, geen musclecar, toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb mijn rat loader verkocht. Leuke auto maar voor races heb je er totaal niets aan. Ik heb nu een Ruiner als muscle car, dat ding heeft pas power en weg ligging. Gaat enorm snel ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |