Voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:32 schreef Rossdale het volgende:
Zullen die heist niet gewoon betaalde DLC worden?
Uhm nee voor alsnog zijn ze nog steeds aangekondigd als gratis.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:35 schreef Vendris het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel.
De aangekondigde content creator en beach bum pack ook.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:37 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Uhm nee voor alsnog zijn ze nog steeds aangekondigd als gratis.
Heists zit niet bij de DLC van november hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:43 schreef Cryothic het volgende:
idd, komende DLC (beachbum package, heists, contentcreator) wordt gewoon gratis.
Begin november.
ow, nou, kijk aan... heb ik dus voorlopig sowiso geen huis nodigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:44 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Heists zit niet bij de DLC van november hoor
auto's op niet-legale wijze verkrijgen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:57 schreef Vendris het volgende:
Weet iemand of het nog steeds mogelijk is om autos op niet legale wijze te krijgen?
Normaal zou ik dit niet vragen, maar mijn xbox is vastgelopen en ben wéér rond de 100k kwijt.. Zo kom ik nooit aan genoeg geld voor een entity of cheetah D:
Haha avondquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:39 schreef Vendris het volgende:
[..]GOEDENMORGEN
dat moest NIET zijn, bedankt.
ja dat kanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:57 schreef Vendris het volgende:
Weet iemand of het nog steeds mogelijk is om autos op niet legale wijze te krijgen?
Normaal zou ik dit niet vragen, maar mijn xbox is vastgelopen en ben wéér rond de 100k kwijt.. Zo kom ik nooit aan genoeg geld voor een entity of cheetah D:
Dupen inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
auto's op niet-legale wijze verkrijgen?
Hoe zie je dat voor je dan?
Het is nog wel mogelijk om via de store te glitchen en zo een hoop geld te verdienen bij LSC. Maar hoe je illegaal aan auto's komt... geen idee. Dupen van een vriendje?
-iemand zoeken met de auto die jij wilt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:03 schreef Vendris het volgende:
[..]
Dupen inderdaad.Al heb ik geen idee hoe, en of iemand daar bij wil helpen.
Wel zorgen dat je geen personal vehicle op de map hebt staan, volgens mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
-iemand zoeken met de auto die jij wilt.
-als passagier er naast gaan zitten.
-dan start jij een missie (in je eentje)
-die missie spawn je dan als het goed is in die auto
-tijdens die missie rijd je snel naar je garage toe om de auto op te slaan
-cancel of voltooi de missie.
Zo simpel?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat heb ik er nog niet expliciet bij zien staan, maar in de filmpjes op youtube was de persoon wel altijd al lopend iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:12 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je geen personal vehicle op de map hebt staan, volgens mij.
jepquote:
Nicequote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat heb ik er nog niet expliciet bij zien staan, maar in de filmpjes op youtube was de persoon wel altijd al lopend idd
[..]
jep
maar je kan bij heel veel missies auto's in je garage zetten die je willekeurig tegen komt
Zo had ik ook een Bodhi (truck van trevor). Inmiddels moest ie plaats maken voor een Sanchez, maar goed... en een Merryweather Mesa3
Die kende ik nog niet eens, ik ken een andere.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Werkt niet met een adder zit een tracker op iemand een idee hoe dit kan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat is wel apart.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:38 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Werkt niet met een adder zit een tracker op iemand een idee hoe dit kan?
Hoe?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet eens, ik ken een andere.
Nee geeft aan dat er een tracker op zit en dat ik hem moet kopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:41 schreef Vendris het volgende:
[..]
Hoe?
Want volgens stink-ui werkt die methode niet.
Precies, dan kun je hem niet dupen dus. Vandaar dat ik benieuwd ben welke methode Rossdale heeft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:42 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Nee geeft aan dat er een tracker op zit en dat ik hem moet kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |