Fable 3 is dat volgens mijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tof ja, ik heb ook verschillende fables gespeeld maar niet die hond volgens mij.
haha jep! toffe garage man!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:34 schreef sjonnie1990 het volgende:
Haha had je nou een selfie gemaakt Exentric?
Zag je al in een keer uitstappen, terwijl we 4 sterren hadden. Ik ben er in ieder geval ook vandoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:37 schreef Exentric90 het volgende:
DisconnectEerste probleem met Online
HSV Hoekquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Eerst nog ff een armzalige wedstrijd van Feyenoord afkijken. dan kom ik nog ff online.
ik zit in een crew met 5 man waarvan ik de enige ben met een garage geloof ik. De rest heeft dure appartementen. Tegen de tijd dat we heists kunnen doen mogen zij plannen. Verder zie ik nog geen voordelen van een huisquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:17 schreef Racerblade het volgende:
Waarom kopen jullie geen huis trouwens? Zal je later waarschijnlijk nodig hebben.
Ik heb een garage van 32k voor 2 voertuigen, klaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:17 schreef Racerblade het volgende:
Waarom kopen jullie geen huis trouwens? Zal je later waarschijnlijk nodig hebben.
Invited.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:07 schreef DaMook het volgende:
DaMook82 DaMook DaMook82
Zojuist een invite gevraagd op social club.
Ik heb dat persbericht over villa's blijkbaar even gemist?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb een garage van 32k voor 2 voertuigen, klaar
Ik wacht wel op de heists en de villa's die later komen
Volgens mij alleen maar speculatie, ik heb in ieder geval nog niks officieels gelezen over villa's. Ik hoop zelf wel dat ze komen, en dat je meerdere properties kan bezitten, want 10 auto's is te weinigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:11 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb dat persbericht over villa's blijkbaar even gemist?
Bron iemand?
Ik begrijp de meerwaarde van villa's over een appartement niet helemaalquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:12 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Volgens mij alleen maar speculatie, ik heb in ieder geval nog niks officieels gelezen over villa's. Ik hoop zelf wel dat ze komen, en dat je meerdere properties kan bezitten, want 10 auto's is te weinig
Speculaties iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:11 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb dat persbericht over villa's blijkbaar even gemist?
Bron iemand?
En wat is nu dan de meerwaarde van een 400K $ appartement tegen een 100K $ 10-car garage?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:16 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik begrijp de meerwaarde van villa's over een appartement niet helemaalZiet er leuk uit enzo, maar daar houdt het op.
Een extra garage erbij kopen lijkt mij wel een goed plan
20 auto's
Vanuit een apartement kun je heists plannen met de heist DLC, een garage voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En wat is nu dan de meerwaarde van een 400K $ appartement tegen een 100K $ 10-car garage?
Dit dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:17 schreef Vendris het volgende:
[..]
Vanuit een apartement kun je heists plannen met de heist DLC, een garage voor zover ik weet niet.
Pak gewoon het goedkoopste apartement, met 10 slot garage.
Wat ik persoonlijk wel dom vind is dat je geen apartement met 10 garageslots kunt kopen én een losse garagebox.
Maar die heists zijn er nog niet. En aangezien de rest van m'n crew allemaal appartementen hebben... hoef ik niks te plannen. Ik loop wel met hun meequote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:17 schreef Vendris het volgende:
[..]
Vanuit een apartement kun je heists plannen met de heist DLC, een garage voor zover ik weet niet.
Pak gewoon het goedkoopste apartement, met 10 slot garage.
Wat ik persoonlijk wel dom vind is dat je geen apartement met 10 garageslots kunt kopen én een losse garagebox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |