Die problemen ken ik ook niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:45 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dat jij nergens last van hebt, betekent niet dat het voor iedereen zo is.
Andere games werken stabiel, geen verbindingproblemen. Ook zit ik vaak in een party waar ik zonder problemen in blijf zitten. Tegelijkertijd krijg ik zo nu en dan nog steeds de melding dat ik gekicked ben en ik ken er genoeg die dezelfde problemen nog steeds ervaren en die hebben allemaal jarenlang al stabiel internet.
Ik vind het sowieso belachelijk dat het algemeen geaccepteerd wordt dat je je netwerkinstellingen naar die van Google moet aanpassen. Een veel duidelijkere hint dat Rockstar zijn zaken niet op orde heeft, krijg je toch niet?
En niet alleen dat hoor, probeer maar eens een Playlist op te zetten, kijk wat er gebeurt. Races worden onspeelbaar door de onverdraaglijke lag en heel vaak wordt de lobby opgesplitst naar twee verschillende races of men kan auto's selecteren die helemaal niet in de klasse horen. Een paar dagen geleden moest ik een straaljagerrace uitvoeren met een sportauto.De game is duidelijk nog steeds kapot.
En nu klopt er geen zak meer van.quote:Verder werd GTA Online aangekondigd met tonnen aan content die er nu nog niet in zit en zo te horen kunnen we nog wel een paar maanden wachten voor sommige content. Iedere andere game met deze problemen zou compleet de grond geboord in worden en als het even kan wordt de volgende game geboycot. Maar ja, dit zijn de goden van Rockstar, die mogen alles, dus laten we het allemaal even vergeten.
fixed... en over welke beloftes hebben we het nu?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Eerst een onspeelbare game leveren, weken de tijd nemen nodig hebben om de game te verbeteren en dan je beloftes niet nakomen kan ik slecht tegen.
Misschien komen deze problemen als het erg druk is in zo'n playlist... Ik speel alleen met een handjevol mensen steeds.. Misschien dat ik er daarom geen last van heb?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Mijn NAT staat al een aantal jaren op Open, dat is het probleem niet.
Laat ik even mijn vorige post nuanceren, die problemen komen ook alleen voor in Playlists en die kicks gebeuren één keer in de zoveel uur, het is absoluut verbeterd over de afgelopen weken. Ik word er alleen een beetje ziek van hoe men met twee maten meet. Eerst een onspeelbare game leveren, weken de tijd nemen om de game te verbeteren en dan je beloftes niet nakomen kan ik slecht tegen.
ik heb uberhaubt nog geen playlists gedaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien komen deze problemen als het erg druk is in zo'n playlist... Ik speel alleen met een handjevol mensen steeds.. Misschien dat ik er daarom geen last van heb?
Heb je wel eens een eigen playlist aangemaakt?quote:
Heists en de content editor mis ik enorm, ja. En de geldbelofte die inmiddels al twee keer uitgesteld is.quote:GTA Online is aangekondigd met tonnen aan content die r niet in zit? Zoals? Die Heists? Klopt, die moeten nog komen. Wat is er nog meer aangekondigd wat er nog niet in zit? Heb ik wat gemist?
Oh, en dat vind je niet raar? Je bevestigt precies mijn punt, als je weken nodig hebt om je eigen game te fixen, denk je dan niet dat het ergens eerder in het proces fout is gegaan? Misschien hadden ze iets intensiever mogen testen? Misschien toch maar iets meer de tijd nemen voordat je dit wanproduct aan de consument geeft?quote:fixed...
Onspeelbare gamequote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Mijn NAT staat al een aantal jaren op Open, dat is het probleem niet.
Laat ik even mijn vorige post nuanceren, die problemen komen ook alleen voor in Playlists en die kicks gebeuren één keer in de zoveel uur, het is absoluut verbeterd over de afgelopen weken. Ik word er alleen een beetje ziek van hoe men met twee maten meet. Eerst een onspeelbare game leveren, weken de tijd nemen om de game te verbeteren en dan je beloftes niet nakomen kan ik slecht tegen.
En weer een bevestiging. Nogmaals, races met 16 man werken inderdaad. Playlists niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb uberhaubt nog geen playlists gedaan.
wel races met 15 man...
Zou kunnen. Vorige keer zat ik met 8 man in een playlist.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien komen deze problemen als het erg druk is in zo'n playlist... Ik speel alleen met een handjevol mensen steeds.. Misschien dat ik er daarom geen last van heb?
Ja, want daar gaat hier toch niet om? Jij vond GTA Online vanaf het eerste moment perfect speelbaar?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Onspeelbare game
De singleplayer ben je voor het gemak even vergeten?
Ik denk niet dat er ooit een game komt met online gameplay die vanaf dag 1 perfect werkt. Ze hadden inderdaad de release net zo vaak kunnen verzetten tot het goed was maar ja dan komt die er nooit want perfectie bestaat nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:19 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Heb je wel eens een eigen playlist aangemaakt?
[..]
Heists en de content editor mis ik enorm, ja. En de geldbelofte die inmiddels al twee keer uitgesteld is.
[..]
Oh, en dat vind je niet raar? Je bevestigt precies mijn punt, als je weken nodig hebt om je eigen game te fixen, denk je dan niet dat het ergens eerder in het proces fout is gegaan? Misschien hadden ze iets intensiever mogen testen? Misschien toch maar iets meer de tijd nemen voordat je dit wanproduct aan de consument geeft?
Klopt helemaal. Ik heb het woord perfectie echter nooit genoemd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ooit een game komt met online gameplay die vanaf dag 1 perfect werkt. Ze hadden inderdaad de release net zo vaak kunnen verzetten tot het goed was maar ja dan komt die er nooit want perfectie bestaat niet
Nee maar gta heeft altijd om singleplayer gedraait. Je hebt een goede singleplayer game voor je 50e. Alles wat ik aan online features erbij krijg is gewoon een bonus voor mij, dat het niet goed werkt is niet zo raar, aangezien rockstar weinig ervaring heeft met zon grote online release. Als je een beetje inzicht hebt in software ontwikkeling weet je hoeveel hierbij komt kijken. De problemen waren aangekondigd en veel problemen komen ook doordat iedereen een andere modem/router heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:22 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ja, want daar gaat hier toch niet om? Jij vond GTA Online vanaf het eerste moment perfect speelbaar?
Nope. Schijnt buggy te zijn hoor ik net, blijf ik nog wel even vanaf.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:19 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Heb je wel eens een eigen playlist aangemaakt?
[..]
Al voor de release (van iig Online) was er al bekend dat Heists en de ContentCreator later zouden komen. Je hebt er ook alleen maar wat aan als je systeem stabiel draait.quote:Heists en de content editor mis ik enorm, ja. En de geldbelofte die inmiddels al twee keer uitgesteld is.
[..]
Dit enorme success hadden ze niet verwacht (niet publiekelijk iig), en de toestroom online is beduidend groter dan dat zij ooit zouden kunnen testen. Ja, ze zouden hem "beta" kunnen noemen, maar dat is ook maar een labeltje. Ze hebben vaak genoeg aangegeven veel problemen met de start te verwachten. En niet elk probleem is zomaar even te reproduceren. Ik vind 2 weken best een redelijke tijd. Daarbij zijn er meerdere updates geweest in die twee weken.quote:Oh, en dat vind je niet raar? Je bevestigt precies mijn punt, als je weken nodig hebt om je eigen game te fixen, denk je dan niet dat het ergens eerder in het proces fout is gegaan? Misschien hadden ze iets intensiever mogen testen? Misschien toch maar iets meer de tijd nemen voordat je dit wanproduct aan de consument geeft?
Zo zie ik t ook. Online kreeg je er gratis bij (letterlijke woorden van R*, omdat het uiteindelijk toch los weekt van GTA5 zelf)... leuke extra. Het ging om de SP, en die bugs zijn opgelost volgens mijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee maar gta heeft altijd om singleplayer gedraait. Je hebt een goede singleplayer game voor je 50e. Alles wat ik aan online features erbij krijg is gewoon een bonus voor mij, dat het niet goed werkt is niet zo raar, aangezien rockstar weinig ervaring heeft met zon grote online release. Als je een beetje inzicht hebt in software ontwikkeling weet je hoeveel hierbij komt kijken. De problemen waren aangekondigd en veel problemen komen ook doordat iedereen een andere modem/router heeft.
Klopt ook helemaal. Maar als ik me niet vergis was dat niet de initiële aankondiging. Van buitenaf lijkt het hierdoor dat Rockstar veel te veel wilde doen in te weinig tijd en daar ging de kwaliteit aan ten onder.quote:Al voor de release (van iig Online) was er al bekend dat Heists en de ContentCreator later zouden komen. Je hebt er ook alleen maar wat aan als je systeem stabiel draait.
Hetzelfde geldt voor die geld-bonus. Pas als zij het systeem stabiel genoeg vinden (en dan vooral dat er geen data meer verloren gaat) heeft het nut om mensen geld te geven.
Volgens mij was de aankondiging van dat geld een goedmaker voor mensen die data zijn verloren. Zolang er nog steeds mensen melding maken van verloren data heeft het dus geen zin om geld uit te delen. Ik durf niet te zeggen of ze met die aankondiging ook daadwerkelijk al zeiden dat het pas komt zodra de problemen over zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:02 schreef Racerblade het volgende:
Dan is dat misschien het verschil. Ik heb me in GTA IV veel meer vermaakt met het online gedeelte dan de singleplayer en in GTA V had ik eigenlijk geen interesse tot die trailer van GTA Online werd uitgebracht. Ik heb de singleplayer dan ook al weken niet gespeeld. Misschien dat dat de reden is dat ik me er drukker over maak dan anderen. Ik heb zelf ook twee characters verloren, dus dat maakt de frustratie alleen maar groter.
[..]
Klopt ook helemaal. Maar als ik me niet vergis was dat niet de initiële aankondiging. Van buitenaf lijkt het hierdoor dat Rockstar veel te veel wilde doen in te weinig tijd en daar ging de kwaliteit aan ten onder.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze intern niet wisten wat de vraag was naar hun game. Van tevoren indekken verhelpt het probleem niet, dus dat vind ik ook een zwak excuus. Ja, ik had liever uitstel gehad. En ja, mensen gaan klagen, maar die had je sowieso gehad, dat wist Rockstar ook. Liever ietwat kortzichtige klachten dan deze, die je imago ook behoorlijk schaden.
Ook iets anders, vanaf de lancering van GTA Online heeft een beperkt aantal mensen ook last gehad van een bug waardoor de singleplayer zelfs onspeelbaar wordt. Het feit dat Rockstar deze bug nog steeds niet erkent heeft is me ook in het verkeerde keelgat geschoten.
Hm, daar had ik nog niet eerder over gehoord. In ieder geval staat er geen oplossing voor dat probleem in de beschrijving van de updates die sindsdien zijn uitgebracht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:15 schreef Cryothic het volgende:
Alleen dat singleplayer probleem hebben ze weldegelijk erkent. Ik heb iig op de supportpagina voorbij zien komen dat ze er van wisten. Of het al opgelost is, weet ik niet. Ik heb die problemen nooit gehad.
Ik heb de updates nooit zo bijgehouden, dus dat weet ik niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:22 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Hm, daar had ik nog niet eerder over gehoord. In ieder geval staat er geen oplossing voor dat probleem in de beschrijving van de updates die sindsdien zijn uitgebracht.
Na dit stukje van deze overduidelijke meestertroll stopte ik al met lezen, en ga ik niet eens op de rest reageren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:45 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden moest ik een straaljagerrace uitvoeren met een sportauto.De game is duidelijk nog steeds kapot.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:41 schreef Vendris het volgende:
[..]
Na dit stukje van deze overduidelijke meestertroll stopte ik al met lezen, en ga ik niet eens op de rest reageren.
In die missie heb je 2 teams, 't team met de vliegtuigen jaagt op de autos.
Droeftoeter.
Ik heb zelf EDP Net die de adsl lijnen huurt van KPN. Ook ik had heel veel gezeik in het begin maar ik heb gewoon die kut router/ modem van hun weggegooid en er zelf 1 neergezet. Problemen opgelost.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:41 schreef Vendris het volgende:
[..]
Na dit stukje van deze overduidelijke meestertroll stopte ik al met lezen, en ga ik niet eens op de rest reageren.
Droeftoeter.
Wat netwerk problemen betreft, deze zijn sinds 1.04 bijna non-existant, alleen op zaterdag in combinatie met een KPN experiabox v8 wil het nog wel eens de fout in gaan.
Zelf geen KPN, en bijna nooit problemen, maar als we bij een vriend spelen, welke KPN heeft, is het huilen met tuiten zo slecht. Dit ligt echter volledig aan de KPN Experiabox, en niet aan rockstar (internet staat vol met klachten over die kut box icm xbox / xboxlive)
Wat de melding dat de cloud offline betreft, inderdaad DNS aanpassen naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4
Die box van hem kun je zelf niet replacen, is een glasvezelmodem. Je kunt die kut modems niet eens instellen als bridge zodat je er zelf een router aan kan hangen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb zelf EDP Net die de adsl lijnen huurt van KPN. Ook ik had heel veel gezeik in het begin maar ik heb gewoon die kut router/ modem van hun weggegooid en er zelf 1 neergezet. Problemen opgelost.
Goed dat je precies weet hoe mijn playlist eruit ziet en wat ik er wel en niet in heb gedaan. Ik geloofde niet zo in helderzienden, maar je hebt het tegendeel bewezen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:41 schreef Vendris het volgende:
[..]
Droeftoeter.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:55 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Goed dat je precies weet hoe mijn playlist eruit ziet en wat ik er wel en niet in heb gedaan. Ik geloofde niet zo in helderzienden, maar je hebt het tegendeel bewezen.
Leuk hoor, maar ondanks dat je maar een klein gedeelte van mijn post gelezen hebt, heb je zelfs dat niet kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:57 schreef Vendris het volgende:
[..]Bedankt voor het compliment.
Als U mij wilt excuseren, ga ik nog een paar keer Top Fun II doen.
De modem kun je wel weghalen hoor, ik heb hier ook kpn glasvezel en ik gebruik een Zyxel modem.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:54 schreef Vendris het volgende:
[..]
Die box van hem kun je zelf niet replacen, is een glasvezelmodem. Je kunt die kut modems niet eens instellen als bridge zodat je er zelf een router aan kan hangen.
Dat stond er los van, ik heb alleen ineens gigantische zin in Top Fun II gekregen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:59 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar ondanks dat je maar een klein gedeelte van mijn post gelezen hebt, heb je zelfs dat niet kunnen begrijpen.
Interessant, ga ik doorspelenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De modem kun je wel weghalen hoor, ik heb hier ook kpn glasvezel en ik gebruik een Zyxel modem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |