We gaan beginnenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Deze is een stuk beter, heb ik ook gebruikt:
http://www.ign.com/maps/g(...)y?filter=stunt-jumps
Is ook vooral handig als je er niet zelf uit komt, sommige zijn vrij lastigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:45 schreef rival het volgende:
De locatie is voldoende, anders is de lol er al vanaf
Hahahaha truequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:38 schreef Cryothic het volgende:
Met iemand meerijden in GTA:O
[ afbeelding ]
tofquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:25 schreef einschtein het volgende:
XBOX-tag: EinschteinNL
SC-tag: Einschtein
Heb net de invite van de crew geaccepteerd, misschien dat ik vandaag nog online kom.
Zolang je de dns nog niet hebt veranderd zit het probleem echt in je eigen internetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:09 schreef robben93 het volgende:
[..]
Hahahaha true
overweeg GTA in te ruilen voor fifa.. Kan soms een uur normaal spelen en dan opeens zijn de rockstar services weer offline.. Nu al 3 dagen zo en dan kan ik uren wachten voordat ze weer online komen
Ook zie ik soms dat iedereen tegelijk leaved.. Zit je weer alleen in een world -.-
Iemand hetzelfde?
Nee hoor, servers zijn nog steeds instabiel. Sterker nog, de laatste week is het alleen maar slechter geworden voor mij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:13 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Zolang je de dns nog niet hebt veranderd zit het probleem echt in je eigen internet
Geen idee heb echt geen last meer gehad door de dns!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:15 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Nee hoor, servers zijn nog steeds instabiel. Sterker nog, de laatste week is het alleen maar slechter geworden voor mij.
zojuist nog gespeeld, nergens last van. Heb je toevallig KPN?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:06 schreef Tijn het volgende:
Wtf... Na wekenlang het spel even te hebben laten rusten, dacht ik vanavond eens te checken hoe het ervoor staat. En gewoon weer (nog steeds?) de social club en cloud servers offline. Wat is dit?!
ah, kijk aan, ik typ mobiel dus net iets te langzaamquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:15 schreef Tijn het volgende:
Hmmm... Net DNS settings omgegooid en nu werkt het idd wel. Cool
Als je de verbinding verliest staat er ook dat je kicked bent, maar het is dan vaak een connectie probleemquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:44 schreef Tijn het volgende:
Wtf, waarom word ik nou weer gekicked? Het ging juist lekker! Race gewonnen, eerste drugspakket gescoord en dan opeens kick
DIt inderdaad. En dat ligt helaas aan de Rockstarservers, niet je persoonlijke connectie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je de verbinding verliest staat er ook dat je kicked bent, maar het is dan vaak een connectie probleem
Dat jij nergens last van hebt, betekent niet dat het voor iedereen zo is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:27 schreef rival het volgende:
Heb nooit verbindingsproblemen. Nooit gekickt. Nooit cloud servers offline. (op die eerste week na dan)
Dus wat, zit ik dan op de enige goede rockstarserver ofzo?
Nog steeds allemaal dingen die ik niet tegenkom....quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:45 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dat jij nergens last van hebt, betekent niet dat het voor iedereen zo is.
Andere games werken stabiel, geen verbindingproblemen. Ook zit ik vaak in een party waar ik zonder problemen in blijf zitten. Tegelijkertijd krijg ik zo nu en dan nog steeds de melding dat ik gekicked ben en ik ken er genoeg die dezelfde problemen nog steeds ervaren en die hebben allemaal jarenlang al stabiel internet.
Ik vind het sowieso belachelijk dat het algemeen geaccepteerd wordt dat je je netwerkinstellingen naar die van Google moet aanpassen. Een veel duidelijkere hint dat Rockstar zijn zaken niet op orde heeft, krijg je toch niet?
En niet alleen dat hoor, probeer maar eens een Playlist op te zetten, kijk wat er gebeurt. Races worden onspeelbaar door de onverdraaglijke lag en heel vaak wordt de lobby opgesplitst naar twee verschillende races of men kan auto's selecteren die helemaal niet in de klasse horen. Een paar dagen geleden moest ik een straaljagerrace uitvoeren met een sportauto.De game is duidelijk nog steeds kapot.
Verder werd GTA Online aangekondigd met tonnen aan content die er nu nog niet in zit en zo te horen kunnen we nog wel een paar maanden wachten voor sommige content. Iedere andere game met deze problemen zou compleet de grond geboord in worden en als het even kan wordt de volgende game geboycot. Maar ja, dit zijn de goden van Rockstar, die mogen alles, dus laten we het allemaal even vergeten.
Mijn NAT staat al een aantal jaren op Open, dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
Nog steeds allemaal dingen die ik niet tegenkom....
Ben je al eens langs portforward.com gegaan? staan je NAT instellingen allemaal juist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |