proberen met een goedkoper autotjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
met een 'volgens mij wel' ga ik geen gok wagen met een ton kostende wagen natuurlijk
Aan de andere kant.... Heb er toch 2
Toch maar eens proberen dan...
Ik andersom... Als ik met iemand battle en dood ga neemt de politie ook maar meteen mijn wagen mee ofzo.... hinderlijke zooiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
proberen met een goedkoper autotje
ik zal er eens op letten volgende keer, maar dit zou gewoon moeten werken. Ik heb nog niet veel impounds meegemaakt. Alleen destroyed.
ja, maar ik ontplof nog wel eens (mislukte stuntjumps enzo... mensen die op m'n auto schieten. of gewoon rossen tot ie stuk is. )quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik andersom... Als ik met iemand battle en dood ga neemt de politie ook maar meteen mijn wagen mee ofzo.... hinderlijke zooi
Ja met een Comet krijgen ze je wat moeilijker te pakken hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, maar ik ontplof nog wel eens (mislukte stuntjumps enzo... mensen die op m'n auto schieten. of gewoon rossen tot ie stuk is. )
Stuntjumps doe ik alleen als ik in freeroam niks te doen heb en ze tegen komquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ja met een Comet krijgen ze je wat moeilijker te pakken he
Doe stuntjumps eigenlijk alleen in de SP... Ben in de MP alleen bezig met verdienen....
Das B.C.S groen, aka mijn crewkleurquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Stuntjumps doe ik alleen als ik in freeroam niks te doen heb en ze tegen kom
Maar als je ze alle 50 haalt unlock je ook weer dingen (waaronder Lime Green verf)
Lime-green krijg je al bij iets van 25 stuntjumpsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Stuntjumps doe ik alleen als ik in freeroam niks te doen heb en ze tegen kom
Maar als je ze alle 50 haalt unlock je ook weer dingen (waaronder Lime Green verf)
POMPUUUUUUH!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:49 schreef Vendris het volgende:
Jat ik net een auto, komt dít ding er uit..
[ afbeelding ]
Waar is al je chrome?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit op mijn entity![]()
[ afbeelding ]
niet zo fel eigenlijk.. beetje dof lijkt het.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit op mijn entity![]()
[ afbeelding ]
Kan ook aan de belichting liggen, hier zie je het beter iigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
niet zo fel eigenlijk.. beetje dof lijkt het.
Kijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Kan ook aan de belichting liggen, hier zie je het beter iig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog die stunt jumps zien te vinden, en een slordige miljoen voor die auto..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Kan ook aan de belichting liggen, hier zie je het beter iig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt zo'n interactieve map van alle stuntjumps met omschrijvingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef Vendris het volgende:
[..]
Nu nog die stunt jumps zien te vinden, en een slordige miljoen voor die auto..
google.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef Vendris het volgende:
[..]
Nu nog die stunt jumps zien te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets dus.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Vendris het volgende:
Deze is een stuk beter, heb ik ook gebruikt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets dus.
http://www.ign.com/maps/g(...)y?filter=stunt-jumps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |