Hoe start je een crew sessie eigenlijk? Bij mij is private session uit de menulijst verdwenen.quote:
Vacca is erg mooi maar waardeloos in races omdat de adder en de entity veel beter zijn in die classe. Dus ik zou voor de 9F gaanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:46 schreef Shadeauw het volgende:
Stel, je kan nog maar 1 auto kiezen. De Vacca of de Obey 9F. Welke zou het worden?
Alleen vanuit de singleplayer mogelijk geloof ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe start je een crew sessie eigenlijk? Bij mij is private session uit de menulijst verdwenen.
1 ding, ik ga er niet mee racen. Puur voor freeroamquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Vacca is erg mooi maar waardeloos in races omdat de adder en de entity veel beter zijn. Dus ik zou voor de 9F gaan
Neem dan gewoon welke je mooier vind, dat kan je toch alleen zelf bepalen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:55 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
1 ding, ik ga er niet mee racen. Puur voor freeroam
Dat is waar. Maar ik ben wel benieuwd welke auto meer opties heeft qua tuning etc. en welke beter rijdt, dus ik denk ik vraag even rondquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Neem dan gewoon welke je mooier vind, dat kan je toch alleen zelf bepalen?
En die spijkers voor in racesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:03 schreef OMG het volgende:
Ik zou 'em alleen willen als die schietstoel erin zou zitten. Lekker crewmembers de lucht in lanceren!
Ik vind het engine/exhaust geluid over het algemeen flink tegenvallen. Bij de motoren ook, flinke racemotor en dan een stofzuiger geluid.quote:
Jij zat op die gele motor toch? Sorry van die laatste bocht, had 'm niet helemaal goed ingeschatquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef Exentric90 het volgende:
haha jullie allemaal customized motors ik zon standaard kut ding
haha ja! geeft nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Jij zat op die gele motor toch? Sorry van die laatste bocht, had 'm niet helemaal goed ingeschat
Keihard op de remmetjes trappenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:56 schreef tralalala het volgende:
Hoe nemen jullie die laatste bocht? Ik word elke keer 3 meter de lucht ingeslingerd en de rest gaat er soepeltjes met volle snelheid doorheen.
Ik vraag me af of die kills meetellen voor die tattoo waarbij je andere spelers moet opblazen door je eigen voertuig op te blazenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:22 schreef Desunoto het volgende:
Leuk, eerst een vervelend mannetje overhoop schieten met de Buzzard om vervolgens de Buzzard dicht in de buurt te landen en er een sticky bomb op te plakken. Dan stapt het vervelende mannetje er in want die denkt natuurlijk "wauw, wat een sukkel, zomaar een onbeschadigde Buzzard voor mij achterlaten!" eeeeen... boem. Sommige mensen zijn zo naïef.
Ik moet alleen nog even testen hoe ver het bereik is van de ontsteker. Nu blijf ik dicht in de buurt voor het geval dat, maar eigenlijk zou het toch ook moeten werken van een paar honderd meter afstand?
leuke film ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb me echt de tyfus gelachen toen ik dat als kleine jongen in de bioscoop zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |