Maar waarom zouden ze dat doen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:44 schreef Iwanius het volgende:
Wil men bij RTL Nederland er een soort precedent meescheppen door steeds meer dit soort verwijfde types op prime-time uit te zenden?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:50 schreef penny-wise het volgende:
Ik dacht eerst dat het de zoon van Froger was....
Ik heb gisteren naar beide programma's zitten kijken, om daar achter te komen. Matsoe Matsoe vind ik een baas, dus dat staat hier eigenlijk een beetje buiten. Dat programma met Roy Donders was best grappig, maar daar bedoel ik mee dat wij kei hard al die simpele zielen hebben uitgelachen. Hij komt uit de wijk Broekhoven in Tilburg, maar dat kunnen ze beter veranderen naar Trainingsbroekhovenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb de previews gezien op tv, wat een ellende samen met die serie over die airhead Matsoe. Wanneer houdt dit soort ellende op tv eens op? Maar het blijft kijkcijfers scoren dat is pas de echte ellende. Wie kijkt er nou vrijwillig naar dit soort pulp?
Onder dwang dan zeker...?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb gisteren naar beide programma's zitten kijken, om daar achter te komen. Matsoe Matsoe vind ik een baas, dus dat staat hier eigenlijk een beetje buiten. Dat programma met Roy Donders was best grappig,
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb gisteren naar beide programma's zitten kijken, om daar achter te komen. Matsoe Matsoe vind ik een baas, dus dat staat hier eigenlijk een beetje buiten. Dat programma met Roy Donders was best grappig, maar daar bedoel ik mee dat wij kei hard al die simpele zielen hebben uitgelachen. Hij komt uit de wijk Broekhoven in Tilburg, maar dat kunnen ze beter veranderen naar Trainingsbroekhoven
ik snap dat ook werkelijk niet. De ganze bevolking kijkt liever naar jokertje, roy donders, matsoe, gyspy weddings, dat ene camping programma en dan natuurlijk de rest vd sbs6 programma's en andere bullshit tv... waarom? Maar echt, waarom??quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb de previews gezien op tv, wat een ellende samen met die serie over die airhead Matsoe. Wanneer houdt dit soort ellende op tv eens op? Maar het blijft kijkcijfers scoren dat is pas de echte ellende. Wie kijkt er nou vrijwillig naar dit soort pulp?
Zo had ik laatst ook een interessant onderzoek gepost over hoeveel procent van het inkomen elke inkomensgroep aan collectieve lasten uitgeeft, 0 likes. Plaats iemand een flauwe grap over Zwarte Piet, tientallen likes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:26 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik snap dat ook werkelijk niet. De ganze bevolking kijkt liever naar jokertje, roy donders, matsoe, gyspy weddings, dat ene camping programma en dan natuurlijk de rest vd sbs6 programma's en andere bullshit tv... waarom? Maar echt, waarom??
En dan iemand tippen over bijv. een interessant stuk uit bijv. Tegenlicht en ze kijken jou aan of je niet wijs bent
Je bent niet wijs. Barbie, in love with sterretje, sterren springen, schaatsen, ski'en, neuken en klismaschijten. Dat is televisie pur sang.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:26 schreef Sosa het volgende:
[..]
En dan iemand tippen over bijv. een interessant stuk uit bijv. Tegenlicht
dat dus, het is niet te gelovenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo had ik laatst ook een interessant onderzoek gepost over hoeveel procent van het inkomen elke inkomensgroep aan collectieve lasten uitgeeft, 0 likes. Plaats iemand een flauwe grap over Zwarte Piet, tientallen likes.
dit meen je toch niet. Dat is geen televisie maar hersenloze programmering.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:41 schreef Drrk het volgende:
[..]
Je bent niet wijs. Barbie, in love with sterretje, sterren springen, schaatsen, ski'en, neuken en klismaschijten. Dat is televisie pur sang.
Goede uitzending van Tegenlicht gisterquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:26 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik snap dat ook werkelijk niet. De ganze bevolking kijkt liever naar jokertje, roy donders, matsoe, gyspy weddings, dat ene camping programma en dan natuurlijk de rest vd sbs6 programma's en andere bullshit tv... waarom? Maar echt, waarom??
En dan iemand tippen over bijv. een interessant stuk uit bijv. Tegenlicht en ze kijken jou aan of je niet wijs bent
zekers! sowieso, Tegenlicht is altijd wel goed. Wel fijn dat er ook vaak achtergronden, artikelen en sprekers op de site te vinden zijn waardoor je je verder kan verdiepen. De vorige, technomens, was ook goed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Goede uitzending van Tegenlicht gister
Eens! En dan te bedenken dat zulke paupertv als Roy Donders zoveel meer kijkers trekt. Ik vind het haast zorgelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:30 schreef Sosa het volgende:
[..]
zekers! sowieso, Tegenlicht is altijd wel goed. Wel fijn dat er ook vaak achtergronden, artikelen en sprekers op de site te vinden zijn waardoor je je verder kan verdiepen. De vorige, technomens, was ook goed.
Ach, het matcht wel aardig met de politieke ontwikkelingen. De verhalvezoling van Nederland is in volle gangquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:32 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Eens! En dan te bedenken dat zulke paupertv als Roy Donders zoveel meer kijkers trekt. Ik vind het haast zorgelijk
Tja, dat wel. Dat maakt het des te zorgelijker eigenlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach, het matcht wel aardig met de politieke ontwikkelingen. De verhalvezoling van Nederland is in volle gang.
Inderdaad. Het punt is dat dit soort informatie je ook nog aan het denken zet. Je verrijkt jezelf én je weet een beetje wat je te wachten staat ipv achter het gepeupel aan te lopen. En het zijn ook best nog wel onderwerpen die er behoorlijk toe doen in maatschappelijk opzicht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:32 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Eens! En dan te bedenken dat zulke paupertv als Roy Donders zoveel meer kijkers trekt. Ik vind het haast zorgelijk
Je hebt ook gewoon homo's op de Russische staatstv..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:49 schreef zovty het volgende:
Misschien kun je beter naar Rusland verhuizen als je je zo stoort aan dit soort homo propaganda.
Het is bonton om dom te zijn, ben je slim/intelligent behoor je tot 'de elite' en ben je fout.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:26 schreef Sosa het volgende:
NOU AS IK EEN DAG DRUK OP DE BUS HEB GESTAAN DAN WIL IK SAVONDS GEWOON FF NAAR BARREBIE KIJKEN EN NAAR DIE NEGER VAN DIE DUBBELTJES ROT OP MET JE ELITAIR LINKS GEDOE UITKERINGSTREKKER!!1111111quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:34 schreef Sosa het volgende:
[..]
Inderdaad. Het punt is dat dit soort informatie je ook nog aan het denken zet. Je verrijkt jezelf én je weet een beetje wat je te wachten staat ipv achter het gepeupel aan te lopen. En het zijn ook best nog wel onderwerpen die er behoorlijk toe doen in maatschappelijk opzicht.
En je hier ook niet voor te schamen (en het actief te uiten) lijkt het.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is bonton om dom te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |