quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Oh die mini zwartwit fotoquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij hebt al eens een foto van mij gezien.. Die ik toen op ICM had.
Ik zei niet dat je dom was, maar dat ik het te moeilijk had opgeschreven. Soms ben ik net Rijkman Groenink, dat schijnt ook een hele grappige kerel te zijn volgens hemzelf. Alleen niemand snapt zijn grapjes.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap het plaatje in de OP nietben ik toch zo dom als robby vanavond zei.
Oh kijk jij ook De Prooi?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je dom was, maar dat ik het te moeilijk had opgeschreven. Soms ben ik net Rijkman Groenink, dat schijnt ook een hele grappige kerel te zijn volgens hemzelf. Alleen niemand snapt zijn grapjes.
Voor elke armvrouw.quote:
Dus jij bent niet rijk?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:01 schreef Waaghals het volgende:
een rijk man heeft aan elke arm een vrouw ja
dat klopt
Je hebt het er zelf ingezet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap het plaatje in de OP nietben ik toch zo dom als robby vanavond zei.
Ja, in de hoop dat iemand het zou uitleggenquote:
Dat is denk ik wat Njos zich ook afvraagt...quote:
Jay-Z? Zelf of voor werk?quote:
Veel plezier dan.quote:
Veel plezier!quote:
quote:
En hoe was het?quote:
Dat is waar, maar ik wíst dat het niet klopte.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:08 schreef ArtistA het volgende:
Jij las in het vorige topic ook 'snoep' terwijl je er zelf 'soep' had geschreven.
Nice! Ik heb erg genotenquote:
Wat voor gehypte film was dat en hij gaat over de vrijheid van het amerikaanse volk... Dat trekt echt wel cijfers... En slecht was de film niet... maar ik slaap nog half, misschien is dat een goed excuus...quote:
Die film is te oud om van de hype te hebben kunnen profiteren in IMDB rating.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat voor gehypte film was dat en hij gaat over de vrijheid van het amerikaanse volk... Dat trekt echt wel cijfers... En slecht was de film niet... maar ik slaap nog half, misschien is dat een goed excuus...
Ik vond het wel bagger, een van de meest debiele plots ooit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat voor gehypte film was dat en hij gaat over de vrijheid van het amerikaanse volk... Dat trekt echt wel cijfers... En slecht was de film niet... maar ik slaap nog half, misschien is dat een goed excuus...
Daarom staan er ook zoveel recente films in de top 250quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:37 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik vond het wel bagger, een van de meest debiele plots ooit.
Virus uploaden naar een alien spaceship![]()
Er zijn nog zoveel "betere" films met slechtere plots... maar ik heb er toch wel van genoten... Smaken verschillenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:37 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik vond het wel bagger, een van de meest debiele plots ooit.
Virus uploaden naar een alien spaceship![]()
nou ben benieuwd welkequote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zijn nog zoveel "betere" films met slechtere plots... maar ik heb er toch wel van genoten... Smaken verschillen![]()
Ja, dat is toch wel 1 van de leukste scenes uit de film sands
ok... you got me there... ik kan je er geen noemen.. maar kom op die zijn er vast wel...quote:
whehehquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:58 schreef Waaghals het volgende:
Ik weet niet, er zijn wel meer films met een bagger plot natuurlijk. Maar deze is de enige die me is bijgebleven waar het echt de hele film verpestte.
ook stom van die aliens om op hun windows pctje geen virusscanner te zetten natuurlijk
Yep, grappig. Maar ik vind Indiana Jones niks dus erg veel deed het me nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:58 schreef Waaghals het volgende:
Trouwens iemand The Big Bang Theory gezien over Raiders of the Lost Ark.
Grappige analyse
linkje?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:58 schreef Waaghals het volgende:
Grappige analyse
quote:
quote:After Sheldon thanked her for watching, Amy added, “It was very entertaining despite the glaring story problem.” When Sheldon defied Amy to find any story problems, Amy claimed, “Indiana Jones plays no role in the outcome of the story. If he weren’t in the film, it would turn out exactly the same.”
After Sheldon said Amy must not understand that Indiana Jones was the one in the hat with the whip, Amy explained, “No, I do, and if he weren’t in the movie, the Nazis would have still found the Ark, taken it to island, opened it up, and all died, just like they did.”
Ja, de aflevering van 3 weken terug toch, ben je zolang weggeweest?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:58 schreef Waaghals het volgende:
Grappige analyse
okquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:47 schreef hornage het volgende:
@Drakin, je mag wel een doorstarter stellen of de vraag overnemen ipv iemand ergens op wijzen die net aangaf dat hij wegging dus dat nu toch niet leest
Was het niet gewoon de aflevering van afgelopen week?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, de aflevering van 3 weken terug toch, ben je zolang weggeweest?
Nee, afgelopen week heeft Sheldon een nieuw element ontdektquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Was het niet gewoon de aflevering van afgelopen week?
Owh jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, afgelopen week heeft Sheldon een nieuw element ontdekt
Ja, en de week daarvoor was volgens mij met een boze Bernadette en dat Amy bij Sheldon op het werk kwam werkenquote:
Heb je een uitje geknapt?quote:
Af en toe kan ik echt overal slapen. Erg handig als ik aan het werk ben dat ik gewoon in de auto kan liggen slapenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee ik kan dat niet zo makkelijk als donny.
Als je maar op tijd wakker kan wordenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Af en toe kan ik echt overal slapen. Erg handig als ik aan het werk ben dat ik gewoon in de auto kan liggen slapen
Daarvoor zijn wekkers uitgevondenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je maar op tijd wakker kan worden
Daar kun je ook doorheen slapenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daarvoor zijn wekkers uitgevonden
Nee, ik heb zo'n f*cking irritant piepje dat erg luid is... Ik ben er vorige week wel een beetje doorheen geslapen. Toen was die al een minuut aan het piepen voordat ik door had dat het de wekker was. Maar ik ben er dus wel wakker van geworden. Maar toen was ik ook wel zo ontzettend moe...quote:
Ik heb gewoon muziek aanstaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo'n f*cking irritant piepje dat erg luid is... Ik ben er vorige week wel een beetje doorheen geslapen. Toen was die al een minuut aan het piepen voordat ik door had dat het de wekker was. Maar ik ben er dus wel wakker van geworden. Maar toen was ik ook wel zo ontzettend moe...
Daar zou ik dan weer wel door heen slapen...quote:
Dat extra duwtje heeft hij niet nodig voor zoiets hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:11 schreef ArtistA het volgende:
Ik zou het topic laten doodbloeden tot een uur of 12 Sands, heb je sowieso gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |