Het is dat jij dit soort vragen stelt, doorgaans gaat het hier helemaal niet over FUTquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vind van persie kut spelenmaar snap wel het idee nu. Heerlijk topic dit, iedereen weet alles haha
Ach, ik was de eerste keer vergeten te gaan. Dat was nog stommer omdat ik daardoor ook pas veel later mn rijexamen kon doen. Die ik ook zaktequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:49 schreef detennismaster het volgende:
Gezakt voor mijn theorie examen.Gisteravond eigenlijk pas begonnen en dat bleek toch wat kortdag.
6400 voor 2quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je die Shadows gekocht?
Jij weetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:54 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon alles in één keer halen als een ekte baas
Hmm, prijzen beginnen lekker te stijgen danquote:
volgende keer dit soort dingen altijd inslaan een uur nadat het HH begonnen isquote:
Ik speel nog steeds zonder chem styles...tenzij die er al toevallig op zat als ik een speler kochtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmm, prijzen beginnen lekker te stijgen dan
Ja heel stom, maar ben dit weekend 2x uit geweest dus was zondag brakjes en maandag eigenlijk de hele dag een beetje die shit voor mezelf uit lopen schuiven. Het ging ook mis op van die vragen die je gewoon moet weten zoals hoeveel millimeter de bandendikte moet zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Knuppel![]()
Zonde van het geld en van je tijd
Ik had het maximaal aantal fout wat je mocht hebben overigens..ook wat te weinig aan gedaan toen. Had het boekje op de wc liggen en las steeds een stukje tijdens het poepen
En tijdens het examen zat er een gek wijf naast me die het al 10x niet had gehaald en alles hardop zei wat ze invulde..kon me echt niet focussen toen..best irritant als iemand foute antwoorden in je oor schreeuwt
Ik heb 1x een ps3 spel gewonnen. En 1x DLC voor een ps3 spel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb op FOK nog nooit iets gewonnen, al doe ik ook alleen mee als de prijs me iets boeit. Niet als ik een bluray kan winnen van een film die ik niet hoef te zien en toch meteen op marktplaats zou zetten.
Heb op andere sites weleens wat dvd's gewonnen, wel geinig
Ik slaagde destijds foutloos...maar ik geloof dat dat in een ander tijdperk wasquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja heel stom, maar ben dit weekend 2x uit geweest dus was zondag brakjes en maandag eigenlijk de hele dag een beetje die shit voor mezelf uit lopen schuiven. Het ging ook mis op van die vragen die je gewoon moet weten zoals hoeveel millimeter de bandendikte moet zijn.
Ik probeer altijd de goedkoopste BIN te pakken met chemstylequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds zonder chem styles...tenzij die er al toevallig op zat als ik een speler kocht
sta je daar dan de hele dag met je steakquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:57 schreef Tim86 het volgende:
http://www.ed.nl/polopoly(...)file/psv%20forum.pdf
ED heeft dat PSV rapport online gezet..ziet er echt uit als een mavO profielwerkstuk zeg
Hoogtepunt:
[ afbeelding ]
Steakholders...smakelijk grapjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:57 schreef Tim86 het volgende:
ED heeft dat PSV rapport online gezet..ziet er echt uit als een mavO profielwerkstuk zeg
Hoogtepunt:
[ afbeelding ]
Steakholderquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:57 schreef Tim86 het volgende:
Hoogtepunt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:56 schreef Johnbon het volgende:
Staats examen als een debiel hier. Moest eerst een tekening binnen de lijntjes tekenen voordat ik ging rijden. En er zat een groene sticker op gas geven en rood op remmen.
Theorie wel in 1 keer. Schrale troost.
Heeft me toen echt onnodig geld gekost.
Onervaren FUTer haha, moet dat soort handigheidjes nog leren. Handelen kan ik ook niet, per ongeluk 25k winst op suarez gemaakt eergister haha.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volgende keer dit soort dingen altijd inslaan een uur nadat het HH begonnen is(als het een uur HH is dan.)
Holy mekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:57 schreef Tim86 het volgende:
Hoogtepunt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:56 schreef Johnbon het volgende:
Staats examen als een debiel hier. Moest eerst een tekening binnen de lijntjes tekenen voordat ik ging rijden. En er zat een groene sticker op gas geven en rood op remmen.
Gisteren bivakkeerde hier iemand die nog wel wat tips voor je heeftquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Onervaren FUTer haha, moet dat soort handigheidjes nog leren. Handelen kan ik ook niet, per ongeluk 25k winst op suarez gemaakt eergister haha.
Jullie geven allemaal goede tips, behulpzame mensen hier. Heeft me al een heel eind op weg geholpenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren bivakkeerde hier iemand die nog wel wat tips voor je heeft
Whehehequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:56 schreef Johnbon het volgende:
Dat is ook niet altijd bij iedereen die hier nieuw isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jullie geven allemaal goede tips, behulpzame mensen hier. Heeft me al een heel eind op weg geholpen
https://www.facebook.com/(...)18957&type=2&theaterquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja heel stom, maar ben dit weekend 2x uit geweest dus was zondag brakjes en maandag eigenlijk de hele dag een beetje die shit voor mezelf uit lopen schuiven. Het ging ook mis op van die vragen die je gewoon moet weten zoals hoeveel millimeter de bandendikte moet zijn.
Wen er maar niet aan. De kinderen zitten nu op school..meestal komen die irritant en bijdehand doen als je een vraag steltquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jullie geven allemaal goede tips, behulpzame mensen hier. Heeft me al een heel eind op weg geholpen
Ook voor het eerst dat een nieuweling dat hier zegtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
als die persoon mij dat ook uit kan leggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren bivakkeerde hier iemand die nog wel wat tips voor je heeft
De meeste nieuwelingen hier weten het allemaal al beterquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook voor het eerst dat een nieuweling dat hier zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |