packs zijn altijd zonde. meestal is het ruk wat er in zit namelijk zeker met de huidige spelers prijzenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm ik koop niet veel packs, alleen met happy hour maar het is dus interessant om te wachten tot toty releaseIs die happy hour wekelijks btw?
Nee, dat is altijd maar afwachten. Vorig jaar waren er wel veel meer HH's.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm ik koop niet veel packs, alleen met happy hour maar het is dus interessant om te wachten tot toty releaseIs die happy hour wekelijks btw?
Nee, die HH's doen ze echt een beetje op willekeurige momentenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Happy hour is er wanneer EA er zin in heeft..soms weken niet, dan weer heel vaak. Meestal duurt het een uur, soms ineens een complete dag. Maar echt veel heb je er niet aan..gewoon een marketingdingetje. Veel interessanter zijn die jumbopacks niet en ze hebben zelden iets als double chance ofzo met IF kaarten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ga maar na: van alle users op dit forum was er 1 persoon die een TOTY-kaart pullde. En dan durf ik nog wel te beweren dat dit relatief veel wasquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Happy hour is er wanneer EA er zin in heeft..soms weken niet, dan weer heel vaak. Meestal duurt het een uur, soms ineens een complete dag. Maar echt veel heb je er niet aan..gewoon een marketingdingetje. Veel interessanter zijn die jumbopacks niet en ze hebben zelden iets als double chance ofzo met IF kaarten.
En TOTY release ging afgelopen jaren in delen. 2 dagen lang verdedigers, 2 dagen lang middenvelders, 2 dagen lang aanvallers en dan vaak nog op de laatste dag een paar uur lang alles tegelijk in een pack. Dus heel groot is de kans ook niet dat je succesvol bent, al zit de reguliere TOTW wel gewoon ook in packs.
Jezus, zo aantrekkelijk is het dus niet.. Heb wel een totw speler gehadquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga maar na: van alle users op dit forum was er 1 persoon die een TOTY-kaart pullde. En dan durf ik nog wel te beweren dat dit relatief veel was
Ik kan toevallig wel een plu gebruikenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gouden pik, ik zou snel wat packs openen
[ afbeelding ]
En pas op met je paraplu in de wind
Zoals Suarez al terecht zei: packs openen is zonde van je coins. In 99,5% van de gevallen in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jezus, zo aantrekkelijk is het dus niet.. Heb wel een totw speler gehadmaarja was maar 20k waard
Ja, ik vind TOTS ook veel interessanter..dan heb je gewoon 36 IF's in packs zitten tegelijkertijd. Enige waar TOTY vorig jaar goed voor was, was het opnieuw inkopen van week 1 IF's die ineens weer gigantisch zakten en amper een week later alweer terug waren op de prijs van voor TOTY. Toen had ik in een week tijd 10x 50k winst op IF Hernanesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga maar na: van alle users op dit forum was er 1 persoon die een TOTY-kaart pullde. En dan durf ik nog wel te beweren dat dit relatief veel was
Of je geld. Als je FIFA punten kooptquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals Suarez al terecht zei: packs openen is zonde van je coins. In 99,5% van de gevallen in ieder geval wel.
hier zijn ze ook allemaal zo slim dat ze geen packs openquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het tweede ding vlot na elkaar dat je al gewonnen hebt toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kan toevallig wel een plu gebruikenEn die pet zet ik voortaan dagelijks op naar de uni natuurlijk
Niet dat ik weet.. Wat heb ik nog meer gewonnen dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:41 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het tweede ding vlot na elkaar dat je al gewonnen hebt toch?
O dacht ergens tickets voor ofzo. Nevermind.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. Wat heb ik nog meer gewonnen dan?
Dat zijn leuke kaartenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:44 schreef Tim86 het volgende:
TOTY ook nooit gehad in een pack. TOTY Falcao is ook de enige TOTY speler die ik ooit heb gehad.
TOTS wel genoeg uiteraard. En vorig jaar TOTS Benteke in een pack toen hij 400k waard was
Neequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik hoorde ook van iemand dat ronaldo en messi bijna niet meer in pakjes voor komen omdat ze anders niet meer rare zijn. Dus dat nu eigenlijk alle messis al getrokken zijn en je die niet meer kan verwachten. Klopt dat?
ze hebben een cardweight. sommige spelers komen bijvoorbeeld in de 10000 kaarten 100 keer voor en messi en ronaldo op de 10000 kaarten 1 keer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik hoorde ook van iemand dat ronaldo en messi bijna niet meer in pakjes voor komen omdat ze anders niet meer rare zijn. Dus dat nu eigenlijk alle messis al getrokken zijn en je die niet meer kan verwachten. Klopt dat?
Ah, dus als er veel mensen packs openen blijft de kans gewoon bestaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze hebben een cardweight. sommige spelers komen bijvoorbeeld in de 10000 kaarten 100 keer voor en messi en ronaldo op de 10000 kaarten 1 keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |