abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:58:23 #151
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_132683822
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:40 schreef Fuszy het volgende:
Koop gewoon het team wat je tof vindt. Moeilijk doen over coins... Je verdient ook coins door het spelen van wedstrijden. Haal je die pricedrop er vaak wel mee uit.
heb de meeste spelers die ik wilde proberen wel al gehad.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:38 schreef Tim86 het volgende:

[..]

En hoe lang gaat die periode zijn? Want in december begint de TOTY pricedrop al bijna..over anderhalve maand ofzo.
dan zijn er wel zo veel IFs dat ik met een full IF team ga spelen #fuckhandicap
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:08:39 #152
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_132683991
Gister in een opwelling me Neymar verkocht met meer dan 100 doelpunten. En nu heb ik er spijt van.
🍆
pi_132684130
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:08 schreef Johnbon het volgende:
Gister in een opwelling me Neymar verkocht met meer dan 100 doelpunten. En nu heb ik er spijt van.
Haha ik ken dat gevoel van insta-spijt _O-
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_132684164
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:58 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

heb de meeste spelers die ik wilde proberen wel al gehad.

[..]

dan zijn er wel zo veel IFs dat ik met een full IF team ga spelen #fuckhandicap
De handicap is er echt niet dit jaar hoor..anders had ik er allang iets van gemerkt :P

Sure, veel cheap spelers geven veel betere value for money, maar dat zal altijd zo blijven.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132684181
Reemi *O* *O* *O*
TV / Win een Jackass Presents: Bad Grandpa-prijzenpakket!

Mag ik nu met je mee naar de film omdat ik de link hier toen heb gepost? *;
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132684186
iemand Bale geprobeerd als ST?
pi_132684196
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:18 schreef byah het volgende:
iemand Bale geprobeerd als ST?
Carlo wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_132684209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:18 schreef Tim86 het volgende:
Reemi *O* *O* *O*

Hahaha nice _O_
Ik mag niet meer meedoen met dat soort prijsvragen, dat is wel balen ;(
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:19:47 #159
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_132684214
quote:

[..]

Carlo wel
Geen onverdeeld succes though...
NAC Breda
Rèsbaarge
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:20:18 #160
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_132684221
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

De handicap is er echt niet dit jaar hoor..anders had ik er allang iets van gemerkt :P

Sure, veel cheap spelers geven veel betere value for money, maar dat zal altijd zo blijven.
Ik vind het dit jaar inderdaad ook mee vallen. Als ik nu echt hele dikke teams tegen kom, dan weet ik ook gewoon dat ik het lastig ga krijgen. Ook gewoon veel EAids dan mijn kant op, dus blijkbaar gunt EA mij alsnog niks, maar goed. Ook met silvers in de divisies spelen is kut. Tegen een niet zo heel bijzonder gold team is het gewoon al heel lastig. Die spelers zijn gewoon echt beter.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_132684233
Wat is die TOTY price drop waar mensen het over hebben?
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:21:52 #162
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_132684247
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:20 schreef MeneerLogica het volgende:
Iedereen gaat zijn dure spelers dumpen, omdat het Team of the Year er aan komt. Dat doen ze omdat ze óf coins willen hebben om packs te openen óf omdat ze die spelers willen gaan kopen. En ook omdat er dan gewoon extreem veel packs worden geopend, waardoor er een overvloed aan dure spelers bij komen, die dan weer voor weinig worden verkocht.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:22:11 #163
356424 PrideoftheSouth
pi_132684252
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:20 schreef MeneerLogica het volgende:
Bij de release van TOTY (Team of the year) zie je altijd dat prijzen van andere spelers (IF's en NIF's) dalen.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_132684278
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:19 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Hahaha nice _O_
Ik mag niet meer meedoen met dat soort prijsvragen, dat is wel balen ;(
Ik heb op FOK nog nooit iets gewonnen, al doe ik ook alleen mee als de prijs me iets boeit. Niet als ik een bluray kan winnen van een film die ik niet hoef te zien en toch meteen op marktplaats zou zetten.

Heb op andere sites weleens wat dvd's gewonnen, wel geinig :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_132684291
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:21 schreef DuTank het volgende:

[..]

Iedereen gaat zijn dure spelers dumpen, omdat het Team of the Year er aan komt. Dat doen ze omdat ze óf coins willen hebben om packs te openen óf omdat ze die spelers willen gaan kopen. En ook omdat er dan gewoon extreem veel packs worden geopend, waardoor er een overvloed aan dure spelers bij komen, die dan weer voor weinig worden verkocht.
Duidelijke uitleg :) Iemand wel eens een TOTY player in een pack gehad? En gaan die dan ook echt voor 900-1000k of niet?
pi_132684300
Tevens ga ik mijn bundesliga team nooit meer opgeven. Heb echt mijn muse gevonden :D
pi_132684304
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:21 schreef DuTank het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Bij de release van TOTY (Team of the year) zie je altijd dat prijzen van andere spelers (IF's en NIF's) dalen.
Aanvulling is dat het hier dus gaat om het FIFPRO Team of the year wat ze jaarlijks in januari bekend maken op het FIFA gala.. Die 11 spelers komen dan met dikke TOTY kaarten op de markt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:25:07 #168
356424 PrideoftheSouth
pi_132684307
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:24 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Duidelijke uitleg :) Iemand wel eens een TOTY player in een pack gehad? En gaan die dan ook echt voor 900-1000k of niet?
Ligt er aan hoor. Vooral aan de pace eigenlijk. TOTY-spelers met weinig pace gingen voorgaande jaren voor veel minder.
NAC Breda
Rèsbaarge
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:25:14 #169
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_132684309
quote:

[..]

als jij een ronaldo, messi of zlatan hebt gaat hij wel voor 2.5miljoen of meer.
#FreeTrapz
pi_132684333
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik heb op FOK nog nooit iets gewonnen, al doe ik ook alleen mee als de prijs me iets boeit. Niet als ik een bluray kan winnen van een film die ik niet hoef te zien en toch meteen op marktplaats zou zetten.

Heb op andere sites weleens wat dvd's gewonnen, wel geinig :)
Ik mocht toen via FOK! naar de première van Warrior. Sowieso een vette film, maar als vechtfan ook nog eens heel vet dat de top van de Nederlandse vechtsport er ook aanwezig was. Alleen jammer dat Alistair Overeem achter me zat en de hele tijd door de film heen zat te praten met zn chickies. E dat is nou niet zo'n gast waar je even tegen zegt of ie stil wil zijn, al helemaal niet toen hij in die tijd aan de TRT zat _O-
pi_132684356
quote:

[..]

Patje had vorig jaar Iniesta en die ging wel voor rond die prijs ja. Sommige spelers zijn veel duurder (Ronaldo, Messi), sommige veel goedkoper (Pique bijv). Interessante aan deze kaarten is dat er in principe nooit een hogere kaart uit zal komen dit jaar (alleen bij Messi weet je het nooit als hij weer in zo'n zieke vorm kan komen dat hij er wekelijks 3 maakt).

Zo heb ik vorig jaar TOTY Falcao gekocht met een 95 rating. Ook zijn Team of the season kaart een klein half jaar later had een lagere rating van 94(na dit seizoen komt er voor iedere grote league + nog wat gezamenlijke leagues een team of the season)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_132684391
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:26 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ik mocht toen via FOK! naar de première van Warrior. Sowieso een vette film, maar als vechtfan ook nog eens heel vet dat de top van de Nederlandse vechtsport er ook aanwezig was. Alleen jammer dat Alistair Overeem achter me zat en de hele tijd door de film heen zat te praten met zn chickies. E dat is nou niet zo'n gast waar je even tegen zegt of ie stil wil zijn, al helemaal niet toen hij in die tijd aan de TRT zat _O-
[ afbeelding ]
Ik zie de koppen al voor me ja..FOK!ker afgetuigd door UFC-vechter :')

Wel echt een supertoffe film ja..en ik heb helemaal niks met vechtsport :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:31:06 #173
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_132684427
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:26 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
des te groter ze zijn, des te harder ze vallen :P
al betwijfel ik dat hier :%
#FreeTrapz
pi_132684451
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Patje had vorig jaar Iniesta en die ging wel voor rond die prijs ja. Sommige spelers zijn veel duurder (Ronaldo, Messi), sommige veel goedkoper (Pique bijv). Interessante aan deze kaarten is dat er in principe nooit een hogere kaart uit zal komen dit jaar (alleen bij Messi weet je het nooit als hij weer in zo'n zieke vorm kan komen dat hij er wekelijks 3 maakt).

Zo heb ik vorig jaar TOTY Falcao gekocht met een 95 rating. Ook zijn Team of the season kaart een klein half jaar later had een lagere rating van 94(na dit seizoen komt er voor iedere grote league + nog wat gezamenlijke leagues een team of the season)
Hmm ik koop niet veel packs, alleen met happy hour maar het is dus interessant om te wachten tot toty release :D Is die happy hour wekelijks btw?
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:33:11 #175
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_132684472
quote:
Reemi *O* *O* *O*

Wut _O- :D Nou bedankt Tim!
Smile like you mean it
www.wefut.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')