Lucas heeft low/high en is daar de beste van, gevolgd door Nigel de Jong.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voornamelijk die med/high workrates vind ik altijd wel fijnanders was ik miss wel voor paulinho gegaan.
maar de beste ? de rossi is er toch ook nog
Vond hem maar kut.. yaya vind ik een heel stuk beter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:12 schreef MeneerLogica het volgende:
CDM kan niemand tippen aan fellaini
Dat mag ook wel, voor dat geldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vond hem maar kut.. yaya vind ik een heel stuk beter.
Ja dat is waar. In de eerste week had ik hem voor 40k gekocht. Nu van de week weer gekocht. Nu is die over de 100k.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, voor dat geld
Ik zag het ook ja. Daar kun je een elftal Fellaini's voor kopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is waar. In de eerste week had ik hem voor 40k gekocht. Nu van de week weer gekocht. Nu is die over de 100k.
ook een heeeeel stuk duurderquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vond hem maar kut.. yaya vind ik een heel stuk beter.
Hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja. Daar kun je een elftal Fellaini's voor kopen
Hij is weer mooiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:21 schreef Tim86 het volgende:
Maver? Waar is de update vanuit het ontbijtbuffet? Ter vervanging dan maar de Lucky van gisteren kijken
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/302793
Jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja. Daar kun je een elftal Fellaini's voor kopen
Had je coins gekocht?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaMaarja had die coins toch dus toch maar gekocht
Is wel echt een baas met ramires naast hem in een 4-2-2-2
Nee, ik had de coins. En met die coins kocht ik yaya.quote:
hier budget teams totdat die belachelijke prijsdrop over isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, ik had de coins. En met die coins kocht ik yaya.
Daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier budget teams totdat die belachelijke prijsdrop over is
http://www.easports.com/u(...)Id=kkkbWHC6nKopx:ps3quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin inWil gewoon met goede teams spelen.
Sowieso is over een maand de ps4 er. En dan zal ik fifa toch minder spelen.
En hoe lang gaat die periode zijn? Want in december begint de TOTY pricedrop al bijna..over anderhalve maand ofzo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier budget teams totdat die belachelijke prijsdrop over is
Die eerste is wel echt ziekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een Halloween outfits![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die eerste is wel echt ziek
Die laatste. Zijn dat de Twin Towers of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |