Kan die van mij niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb mijn CV zo ingesteld dat hij om kwart voor 6 begint. Als ik dan om 6 uur opsta, is de badkamer precies lekker warm
Dat is nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:51 schreef wonton het volgende:
treinen doen weer normaal. Hopelijk vanavond ook
"Langzamer rijden door herfstachtige omstandigheden"quote:Dinsdag zouden wel vertragingen kunnen ontstaan omdat treinen langzamer moeten rijden door herfstachtige omstandigheden. Reizigers krijgen het advies kort voor vertrek te informeren of de treinen op hun traject volgens planning rijden
Vanavond potje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:51 schreef wonton het volgende:
treinen doen weer normaal. Hopelijk vanavond ook
Aka blaadjes op het spoor?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag.
[..]
"Langzamer rijden door herfstachtige omstandigheden"![]()
Op initiatief van Lindgren, die zet hem ineens op 175kquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:17 schreef FCsuarez het volgende:
Moguhhh![]()
@Pots jij ga wel steeds hoger met de prijs he![]()
maar heeft wel effect staan ook al 2 CAMs op voor 185 en 175![]()
oh dat is lindgrenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op initiatief van Lindgren, die zet hem ineens op 175k
Ik dacht, laat ik eens gek doen![]()
Lindgren heeft er gisteren een gekocht voor 100k, toen mijn coins op waren. Benieuwd voor hoeveel we deze uiteindelijk gaan slijtenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oh dat is lindgren4 op de markt waarvan er 3 op dit forum zitten dat gaat de goede kant op
als ik op ultimatedb kijk is hij zo veranderlijk als de pest. dus als er niet te veel op de markt komen kunnen we het gewoon lekker zelf beslissenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lindgren heeft er gisteren een gekocht voor 100k, toen mijn coins op waren. Benieuwd voor hoeveel we deze uiteindelijk gaan slijten
Als ik op ultimatedb kijk, krijg ik voor PS3 maar data t/m 25 oktquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ik op ultimatedb kijk is hij zo veranderlijk als de pest. dus als er niet te veel op de markt komen kunnen we het gewoon lekker zelf beslissen![]()
IF gervinho is trouwens
doelstelling voor vandaag vervanger voor IF Gervinhoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik op ultimatedb kijk, krijg ik voor PS3 maar data t/m 25 okt![]()
Op Xbox staat hij trouwens gewoon t/m vandaag, prijs is 80k
IF Gerrie doet het nog niet best nee, maar ik geef hem nog wat tijd
Sandro speelt best prima. Maar dat schijnt Leiva ook te zijn, heb ik ergens gelezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doelstelling voor vandaag vervanger voor IF Gervinho
en een nieuwe CDM voor mijn BPL team. daar staat nu IF Ramsey, maar is het toch niet helemaal.
twijfel tussen sandro en leiva.. iemand ervaringen?
Totti voor IF Gervinho?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doelstelling voor vandaag vervanger voor IF Gervinho
en een nieuwe CDM voor mijn BPL team. daar staat nu IF Ramsey, maar is het toch niet helemaal.
twijfel tussen sandro en leiva.. iemand ervaringen?
zo ver was ik nog niet. first things firstquote:
Hele mooie profit. Ik had mijn goedkoopste voor 77k, en verkocht gisteren mijn hoogste voor 129kquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik had mijn IF Zusi gekocht voor 83k en verkocht voor 125k
#teamjaysnake
(paar dagen geleden)
Sandro is ook veel groter dan Lucas Leiva dus waarschijnlijk alsnog beter in de luchtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:04 schreef FCsuarez het volgende:
Sandro met Powerhouse is het geworden
passing was iets minder dan leiva en heading maar dat doen mijn CBs wel
Ik heb Sandro niet geprobeerd maar ik ben best tevreden over Leiva. Hij is wel een beetje klein maar heeft nog geen echte fouten gemaakt en zelfs al gescoord.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:04 schreef FCsuarez het volgende:
Sandro met Powerhouse is het geworden
passing was iets minder dan leiva en heading maar dat doen mijn CBs wel
voornamelijk die med/high workrates vind ik altijd wel fijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sandro is ook veel groter dan Lucas Leiva dus waarschijnlijk alsnog beter in de luchtLucas Leiva wel de beste CDM van het spel met low/high work rates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |