abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132681582
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 02:31 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Gast, serieus :') ... Ga je nu de "ZOMG racism everywhere"-kaart hier spelen middels zo'n draak van een vergelijking?
Welke racismekaart. Die jij net op tafel gooit? Jij speelt die... Ik niet.

Het viel me in dat rigiderechts op het malieveld iemand veroordeelde zonder bewijzen en zonder haar woorden serieus te nemen.
Dat is ook wat de moordenaars in Engeland deden.
De 'gespeelde kaart" is dus.... vooroordelen+agressie = iemand onterecht beschuldigen

Overigens zag ik een POWnedreportage die liet zien dat die man met de pet op het Malieveld dacht dat de vrouw de Amerikaanse vlag droeg en een vrouw die dacht dat het de VN-vlag was.
Goed van die rechtse club POW-news dat zij de waanzin van dit soort rigiderechts liet zien.
Is er toch nog hoop voor POWned.
pi_132681586
Nu ben ik erg nieuwsgierig naar een bron waardoor jullie overtuigd zijn van racisme. Tot nu toe vond ik alleen bronnen waarin de man die man hebben gehaat omdat ze dachten dat hij een pedofiel was. Stond ook in de link van de vorige pagina in dit topic.

Voor de rest ben ik nieuwsgierig of die 20 mensen die in feite bij een eerdere onterechte aangifte tegen die meneer Bijan hebben gedaan ook bij deze moord als omstanders aanwezig waren, want dan vind ik ze medeschuldig wanneer ze er niets tegen hebben ondernomen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_132681592
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 02:59 schreef paddy het volgende:
Nu ben ik erg nieuwsgierig naar een bron waardoor jullie overtuigd zijn van racisme.
Wie is jullie ?
Bedoel je dat ik daarbij hoor? Ik reageerde op een user - wiens naam ik niet mag noemen van jou- en ik had het toch echt niet over racisme bij die moord in Engeland.
Ik weet daar veel te weinig van af.
pi_132681594
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 03:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wie is jullie ?
Bedoel je dat ik daarbij hoor? Ik reageerde op een user - wiens naam ik niet mag noemen van jou- en ik had het toch echt niet over racisme bij die moord in Engeland.
Ik weet daar veel te weinig van af.
quote ik jou dan? Er zijn meer users hier die beweren dat de daad uit racistische gronden gedaan is. Ik kan daar geen enkele bron over vinden.

Hoe denk je trouwens over het tweede gedeelte van mijn post?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_132681598
Wat een malheur. Zowel het voorval, als het feit dat dit topic weer wordt overgenomen door de zwartepietendiscussie.
-
pi_132681605
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 02:52 schreef Bluesdude het volgende:
Welke racismekaart. Die jij net op tafel gooit? Jij speelt die... Ik niet.

Het viel me in dat rigiderechts op het malieveld iemand veroordeelde zonder bewijzen en zonder haar woorden serieus te nemen.
Wat jij in de "VN vs ZP" reeks in jouw discussie met o.a. Jian voortdurend op racisme als hoofdmotief zit te steken, terwijl ze waarschijnlijk eerder voor het feit dat ze voor zo'n drammende anti-pieten-protestant werd aangezien op de korrel is genomen.

quote:
Dat is ook wat de moordenaars in Engeland deden.
Erhm, nee. Die daders waren er niet op voorhand van het oordeel overtuigd dat de buurman een pedo was; die overtuiging kregen ze pas nadat ze zagen dat hij foto's van de buurkinders had genomen. Een foutief oordeel op basis van actie; reactief dus.

quote:
De 'gespeelde kaart" is dus.... vooroordelen+agressie = iemand onterecht beschuldigen
Ik mis de motieven in die vgl...
pi_132681609
Jammer dat er een onschuldige dood is, maar goed, beter dat dan een onschuldig kind op de foto. Of zo.
pi_132681611
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 03:24 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Wat jij in de "VN vs ZP" reeks in jouw discussie met o.a. Jian voortdurend op racisme als hoofdmotief zit te steken, terwijl ze waarschijnlijk eerder voor het feit dat ze voor zo'n drammende anti-pieten-protestant werd aangezien op de korrel is genomen.

[..]

Erhm, nee. Die daders waren er niet op voorhand van het oordeel overtuigd dat de buurman een pedo was; die overtuiging kregen ze pas nadat ze zagen dat hij foto's van de buurkinders had genomen. Een foutief oordeel op basis van actie; reactief dus.

[..]

Ik mis de motieven in die vgl...
Mmmm...ik mis een gedeelte. Kinderen vernielden zijn bloemen. Denk herhaaldelijk, anders ging hij er geen foto's van maken.

Volgens mij moet er nog meer info bij dat gedeelte, maar kan daar niets over vinden
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 03:42:57 #89
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_132681616
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 02:21 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dan kan ik het nog wel ziek vinden.

Verder denk ik dat dit soort debielen ook in niet westerse landen zijn.
In niet westerse landen is het vaak zelfs de meerderheid.
pi_132681623
*zucht*
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 03:52:36 #91
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_132681624
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef boyv het volgende:
Wat is dat voor zieke wijk :')
Duindorp? :D
pi_132681642
In before Zwarte Piet! Of wacht, te laat. De nieuwe Godwin. 8)7
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_132681643
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Scorpie het volgende:
Teringlijers :r
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_132681893
Kwestie van tijd voordat dit in Nederland gebeurd.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:19:45 #95
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_132684212
Mijn God wat ziek
En altijd het laatste woord.
pi_132684273
Eigenrichting is prima als de rechtsstaat duidelijk faalt, zoals hier. Maar dan moet je wel de juiste persoon pakken. Nu mogen ze heel, heel lang op de blaren zitten.
pi_132684325
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef Confetti het volgende:
Eigenrichting is prima als de rechtsstaat duidelijk faalt, zoals hier. Maar dan moet je wel de juiste persoon pakken. Nu mogen ze heel, heel lang op de blaren zitten.
Kortom: je mag altijd eigen rechter spelen.
pi_132684417
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef Confetti het volgende:
Een falende rechtspraak is ook totaal geen subjectief begrip ofzo... :|W
pi_132684475
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de cijfers mbt eigenrichting in landen met zo'n 'verschrikkelijk soft rechtssysteem' nog wel eens lager konden liggen dan in landen waar strenger gestraft wordt.
In landen waar streng gestraft wordt worden veel fouten gemaakt en de burgerbevolking zelden beschermd. Sterker nog; In dergelijke landen loop je als onschuldige burger een veel hoger risico gemarteld, vermoord of levenslang achter de tralies gezet te worden dan als crimineel. Schijnt iets met 'machtswellust' en 'corruptie' te maken te hebben.

Daarbij de kanttekening dat de oorzaak daarvan veelal niet in de strengere straffen gezocht dient te worden maar in een decennia lange periode van corruptie en machtswellust waaruit die strenge straffen voort kwamen.
pi_132684586
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 00:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dit is de Engelse variant van dat gekke volk dat hier bij P&W en Debat op 2 kwam opdagen.
Persoonlijk vond ik de anti-pieten in Debat op 2 een stuk irritanter en schreeuweriger dan de pro-pieten daar. Die laatsten konden geen zin afmaken zonder letterlijk door de anti-pieten overschreeuwd te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')