Welke racismekaart. Die jij net op tafel gooit? Jij speelt die... Ik niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:31 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Gast, serieus... Ga je nu de "ZOMG racism everywhere"-kaart hier spelen middels zo'n draak van een vergelijking?
Wie is jullie ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:59 schreef paddy het volgende:
Nu ben ik erg nieuwsgierig naar een bron waardoor jullie overtuigd zijn van racisme.
quote ik jou dan? Er zijn meer users hier die beweren dat de daad uit racistische gronden gedaan is. Ik kan daar geen enkele bron over vinden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 03:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie is jullie ?
Bedoel je dat ik daarbij hoor? Ik reageerde op een user - wiens naam ik niet mag noemen van jou- en ik had het toch echt niet over racisme bij die moord in Engeland.
Ik weet daar veel te weinig van af.
Wat jij in de "VN vs ZP" reeks in jouw discussie met o.a. Jian voortdurend op racisme als hoofdmotief zit te steken, terwijl ze waarschijnlijk eerder voor het feit dat ze voor zo'n drammende anti-pieten-protestant werd aangezien op de korrel is genomen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:52 schreef Bluesdude het volgende:
Welke racismekaart. Die jij net op tafel gooit? Jij speelt die... Ik niet.
Het viel me in dat rigiderechts op het malieveld iemand veroordeelde zonder bewijzen en zonder haar woorden serieus te nemen.
Erhm, nee. Die daders waren er niet op voorhand van het oordeel overtuigd dat de buurman een pedo was; die overtuiging kregen ze pas nadat ze zagen dat hij foto's van de buurkinders had genomen. Een foutief oordeel op basis van actie; reactief dus.quote:Dat is ook wat de moordenaars in Engeland deden.
Ik mis de motieven in die vgl...quote:De 'gespeelde kaart" is dus.... vooroordelen+agressie = iemand onterecht beschuldigen
Mmmm...ik mis een gedeelte. Kinderen vernielden zijn bloemen. Denk herhaaldelijk, anders ging hij er geen foto's van maken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 03:24 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Wat jij in de "VN vs ZP" reeks in jouw discussie met o.a. Jian voortdurend op racisme als hoofdmotief zit te steken, terwijl ze waarschijnlijk eerder voor het feit dat ze voor zo'n drammende anti-pieten-protestant werd aangezien op de korrel is genomen.
[..]
Erhm, nee. Die daders waren er niet op voorhand van het oordeel overtuigd dat de buurman een pedo was; die overtuiging kregen ze pas nadat ze zagen dat hij foto's van de buurkinders had genomen. Een foutief oordeel op basis van actie; reactief dus.
[..]
Ik mis de motieven in die vgl...
In niet westerse landen is het vaak zelfs de meerderheid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dan kan ik het nog wel ziek vinden.
Verder denk ik dat dit soort debielen ook in niet westerse landen zijn.
quote:
Kortom: je mag altijd eigen rechter spelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef Confetti het volgende:
Eigenrichting is prima als de rechtsstaat duidelijk faalt, zoals hier. Maar dan moet je wel de juiste persoon pakken. Nu mogen ze heel, heel lang op de blaren zitten.
Een falende rechtspraak is ook totaal geen subjectief begrip ofzo...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef Confetti het volgende:
Eigenrichting is prima als de rechtsstaat duidelijk faalt, zoals hier. Maar dan moet je wel de juiste persoon pakken. Nu mogen ze heel, heel lang op de blaren zitten.
In landen waar streng gestraft wordt worden veel fouten gemaakt en de burgerbevolking zelden beschermd. Sterker nog; In dergelijke landen loop je als onschuldige burger een veel hoger risico gemarteld, vermoord of levenslang achter de tralies gezet te worden dan als crimineel. Schijnt iets met 'machtswellust' en 'corruptie' te maken te hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de cijfers mbt eigenrichting in landen met zo'n 'verschrikkelijk soft rechtssysteem' nog wel eens lager konden liggen dan in landen waar strenger gestraft wordt.
Persoonlijk vond ik de anti-pieten in Debat op 2 een stuk irritanter en schreeuweriger dan de pro-pieten daar. Die laatsten konden geen zin afmaken zonder letterlijk door de anti-pieten overschreeuwd te worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dit is de Engelse variant van dat gekke volk dat hier bij P&W en Debat op 2 kwam opdagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |