Helaas een teken des tijds: superdomme, bevooroordeelde, racistische randdebielen met het IQ van een pantoffeldiertje, die helaas menen zonder enige kennis van zaken recht te hebben op een "mening".quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zonet nog op pownews. Die vrouw die een pro zwartepieten-demonstratie zogenaamd verstoorde. Domme, enge haat was haar deel. Ze moest maar "opkankeren naar Papoea", en meer van dat soort teksten. Het zat dicht tegen een molestatie aan.
Natuurlijk wel de ultieme democratie hè. Het recht op racisme, vooroordelen, kortzichtigheid etc. opeisen...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Helaas een teken des tijds: superdomme, bevooroordeelde, racistische randdebielen met het IQ van een pantoffeldiertje, die helaas menen zonder enige kennis van zaken recht te hebben op een "mening".
Ik word er zo langzamerhand kotsmisselijk van.
Ja, en ik kan het niet helpen, maar het lijkt toch echt wel steeds erger te worden. "quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel de ultieme democratie hè. Het recht op racisme, vooroordelen, kortzichtigheid etc. opeisen...
Ja, ik kom dat soort mensen over het algemeen niet tegen, volgens mij, waar ze die steeds weer vandaan halen is mij een raadsel... of ze verzinnen het gewoon zelf?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, en ik kan het niet helpen, maar het lijkt toch echt wel steeds erger te worden. "
Als je alleen al dat oliedomme geblaat ziet dagelijks op de site van de Telegrof...
Goeie vraag...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik kom dat soort mensen over het algemeen niet tegen, volgens mij, waar ze die steeds weer vandaan halen is mij een raadsel... of ze verzinnen het gewoon zelf?
Ach, heel simpel toch, als je meent dat maar liefst de helft van de bevolking "hoogopgeleid" is of zou moeten zijn, dan kan dat niveau van "hoogopgeleid" toch niet al te hoog liggen.quote:Ondanks dat Nederland zich graag aanprijst als een land waarvan het gemiddelde opleidingsniveau relatief gesproken vrij hoog ligt, lopen er legio randmongolen in de ronde iig.
Het is mij allemaal een raadsel, statistisch gezien kom je wel eens van het soort bosapen tegen irl, die zo posten op die sites van de Televaag & GS (ik bedoel het zou zo maar je collega kunnen zijn bwvs), en je kunt het er wrs niet vanaf zien of zo...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Goeie vraag...
[..]
Ach, heel simpel toch, als je meent dat maar liefst de helft van de bevolking "hoogopgeleid" is of zou moeten zijn, dan kan dat niveau van "hoogopgeleid" toch niet al te hoog liggen.
Je kunt een redenering opbouwen dat dit soort moordlustige eigenrichting de schuld is van een ideologie die het goedpraat met de rechtvaardiging dat justitie niet streng genoeg straft.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De meest omstreden post op FOK! van de week-award (categorie forum) gaat naar....
Lodewijk XIV.
Gefeliciteerd, mien jong.
yvonne, kan deze user een tagje krijgen?
Lodewijk zie ik nog niet helemaal als representant van die ideologie eigenlijk, maar in feite is die ideologie ook de ideologie van het neoliberalisme hè...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je kunt een redenering opbouwen dat dit soort moordlustige eigenrichting de schuld is van een ideologie die het goedpraat met de rechtvaardiging dat justitie niet streng genoeg straft.
die overigens steeds meer opschuift...dieper de extreemrechtse duisternis in.
Ja, dat recht hebben ze en mogen ze gelukkig ook opeisen. Net zoals iedere andere randdebiel met een mening.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel de ultieme democratie hè. Het recht op racisme, vooroordelen, kortzichtigheid etc. opeisen...
http://www.bristolpost.co(...)y.html#ixzz2j4K2Q6tyquote:"There were about 20 people out there all having a say. They had him down as a 100 per cent paedophile.
De barricaden op gaan voor racisme.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:12 schreef Interloper het volgende:
[..]
Ja, dat recht hebben ze en mogen ze gelukkig ook opeisen. Net zoals iedere andere randdebiel met een mening.
Is geen hetze tegen LXIV. Hoe kom je daar nu weer bij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:15 schreef paddy het volgende:
Het is mooi geweest. We gaan hier niet als ellendelingen een hetze tegen een user beginnen.
En nu weer een geval waarvan ik denk dat degenen die hier aan mee hebben gedaan door die hetze op te zetten gewoon medeschuldig zijn. Waren de twee daders alleen? Of stonden die 20 mensen waar het nieuwsbericht het over heeft ook te kijken?
[..]
http://www.bristolpost.co(...)y.html#ixzz2j4K2Q6ty
Hallo?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:18 schreef paddy het volgende:
Waren de daders alleen? Of waren er meer mensen aanwezig? Die zijn dan niet onschuldig wanneer ze niets deden om de mannen van hun daad te weerhouden
Dan kan ik het nog wel ziek vinden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is gewoon de onderklasse. Heb je er honderdduizenden van in ieder land westers land. Het is hetzelfde type volk dat in Griekenland de markten op gaat om kramen van buitenlanders te slopen.
Gast, serieusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:56 schreef Bluesdude het volgende:
Maar iemand zonder bewijs van schuld lynchen doet me denken aan wat op het Malieveld gebeurde met een papoea-vrouw.
Ik vond ook wel dat een zekere user wiens naam mij verboden is te noemen toch credits verdiende, ondanks zijn extreemrechtse neigingen. Ze leken ook eerder op complottheoriecontructies.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hallo?
Geen hetze tegen Lodewijk, hier op FOK! kijken de mensen al meer dan 10 jaar tegen elkaar aan in discussies, soms gaan die van dik hout zaagt men planken, maar uiteindelijk hebben we elkaar allemaal nodig, dat begrijpt Lodewijk ook.
Niet zo neurotisch doen aub.
Ik denk toch wel (althans zo ken ik hem) dat als hij er dieper over nadenkt de boel wel nuanceert... Ik geloof nooit dat hij morgen achter een bewering kan staan dat de moord in dit geval in feite uit goede bedoelingen is voort gekomen vanwege D66-achtige rechters ook in de UK... en dat zij dus de eigenlijke schuldigen zijn van de moord op deze onschuldige.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 02:41 schreef Bluesdude het volgende:
Ja
[..]
Ik vond ook wel dat een zekere user wiens naam mij verboden is te noemen toch credits verdiende, ondanks zijn extreemrechtse neigingen. Ze leken ook eerder op complottheoriecontructies.
Maar nu met het verdedigen van een moord vind ik die user -wiens naam ik niet mag noemen- toch echt te ver gaan. Dit is meer een geweldvergoeilijkingcontructie. Vandaar mijn hardere beoordeling.
Het is prima als iemand betoogt dat de kwalificatie extreemrechts niet klopt. Vooral doen... dan komt er zo mogelijk een zinnige diskussie over het verschil tussen extreemrechts en rigide rechts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |