abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 01:18:58 #61
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132681174
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Zonet nog op pownews. Die vrouw die een pro zwartepieten-demonstratie zogenaamd verstoorde. Domme, enge haat was haar deel. Ze moest maar "opkankeren naar Papoea", en meer van dat soort teksten. Het zat dicht tegen een molestatie aan.
Helaas een teken des tijds: superdomme, bevooroordeelde, racistische randdebielen met het IQ van een pantoffeldiertje, die helaas menen zonder enige kennis van zaken recht te hebben op een "mening".

Ik word er zo langzamerhand kotsmisselijk van.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132681202
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 01:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Helaas een teken des tijds: superdomme, bevooroordeelde, racistische randdebielen met het IQ van een pantoffeldiertje, die helaas menen zonder enige kennis van zaken recht te hebben op een "mening".

Ik word er zo langzamerhand kotsmisselijk van.
Natuurlijk wel de ultieme democratie hè. Het recht op racisme, vooroordelen, kortzichtigheid etc. opeisen...
I´m back.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 01:22:43 #63
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_132681207
Meer foto's
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 01:25:16 #64
323439 HetKlusKonijn
pi_132681232
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 01:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel de ultieme democratie hè. Het recht op racisme, vooroordelen, kortzichtigheid etc. opeisen...
Ja, en ik kan het niet helpen, maar het lijkt toch echt wel steeds erger te worden. "
Als je alleen al dat oliedomme geblaat ziet dagelijks op de site van de Telegrof... :X
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_132681256
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 01:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ja, en ik kan het niet helpen, maar het lijkt toch echt wel steeds erger te worden. "
Als je alleen al dat oliedomme geblaat ziet dagelijks op de site van de Telegrof... :X
Ja, ik kom dat soort mensen over het algemeen niet tegen, volgens mij, waar ze die steeds weer vandaan halen is mij een raadsel... of ze verzinnen het gewoon zelf?
Ondanks dat Nederland zich graag aanprijst als een land waarvan het gemiddelde opleidingsniveau relatief gesproken vrij hoog ligt, lopen er legio randmongolen in de ronde iig.
Los dus, zeg maar.
I´m back.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 01:30:50 #66
323439 HetKlusKonijn
pi_132681281
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 01:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik kom dat soort mensen over het algemeen niet tegen, volgens mij, waar ze die steeds weer vandaan halen is mij een raadsel... of ze verzinnen het gewoon zelf?
Goeie vraag... :{

quote:
Ondanks dat Nederland zich graag aanprijst als een land waarvan het gemiddelde opleidingsniveau relatief gesproken vrij hoog ligt, lopen er legio randmongolen in de ronde iig.
Ach, heel simpel toch, als je meent dat maar liefst de helft van de bevolking "hoogopgeleid" is of zou moeten zijn, dan kan dat niveau van "hoogopgeleid" toch niet al te hoog liggen.
pi_132681302
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 01:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Goeie vraag... :{

[..]

Ach, heel simpel toch, als je meent dat maar liefst de helft van de bevolking "hoogopgeleid" is of zou moeten zijn, dan kan dat niveau van "hoogopgeleid" toch niet al te hoog liggen.
Het is mij allemaal een raadsel, statistisch gezien kom je wel eens van het soort bosapen tegen irl, die zo posten op die sites van de Televaag & GS (ik bedoel het zou zo maar je collega kunnen zijn bwvs), en je kunt het er wrs niet vanaf zien of zo...
I´m back.
pi_132681442
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 01:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De meest omstreden post op FOK! van de week-award (categorie forum) gaat naar....
Lodewijk XIV.
Gefeliciteerd, mien jong.
yvonne, kan deze user een tagje krijgen?
Je kunt een redenering opbouwen dat dit soort moordlustige eigenrichting de schuld is van een ideologie die het goedpraat met de rechtvaardiging dat justitie niet streng genoeg straft.
=, die overigens steeds meer opschuift...dieper de extreemrechtse duisternis in.

Maar iemand zonder bewijs van schuld lynchen doet me denken aan wat op het Malieveld gebeurde met een papoea-vrouw.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 29-10-2013 02:05:20 ]
pi_132681470
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 01:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je kunt een redenering opbouwen dat dit soort moordlustige eigenrichting de schuld is van een ideologie die het goedpraat met de rechtvaardiging dat justitie niet streng genoeg straft.
die overigens steeds meer opschuift...dieper de extreemrechtse duisternis in.
Lodewijk zie ik nog niet helemaal als representant van die ideologie eigenlijk, maar in feite is die ideologie ook de ideologie van het neoliberalisme hè...
In Nederland veramerikaniseren we, in de slechtste betekenis van het woord, in rap tempo, ook met onze zogenaamde participatie maatschappij...
Op 1 of andere manier verafschuwen ze ook in DH dit soort praat, maar ergens hebben ze er ook wel weer baat bij, en zelfs manipuleren ze de boel een beetje in die richting... Rutte met zijn inbreker die je het huis mag uitslaan... de verheerlijking van ongenuanceerd geweld, die eruit sprak...
De sluit bijna naadloos aan op een man vermoorden waarvan jij als buurt denkt dat-ie een pedofiel is, of iig zou het een consequentie ervan kunnen zijn...
En ja politie-agenten die maar raak schieten, dat is er ook een consequentie van...
Net zo goed als je bezig houden met dit soort dingen ipv dat de boel gewoon in breder perspectief totaal verneukt wordt (neem bijv. de ontslagversoepeling, of alle ontslagen in de zorg die ons te wachten staan...), en niemand kan er iets tegen kan doen, want zowel politiek-links als -rechts volgen hetzelfde stramien, sluiten de rijen...
(NSA pikt dit op wrs... :D.)

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 29-10-2013 02:07:57 ]
I´m back.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 02:12:56 #70
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_132681489
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 01:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat recht hebben ze en mogen ze gelukkig ook opeisen. Net zoals iedere andere randdebiel met een mening.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_132681500
Het is mooi geweest. We gaan hier niet als ellendelingen een hetze tegen een user beginnen.

En nu weer een geval waarvan ik denk dat degenen die hier aan mee hebben gedaan door die hetze op te zetten gewoon medeschuldig zijn. Waren de twee daders alleen? Of stonden die 20 mensen waar het nieuwsbericht het over heeft ook te kijken?
quote:
"There were about 20 people out there all having a say. They had him down as a 100 per cent paedophile.
http://www.bristolpost.co(...)y.html#ixzz2j4K2Q6ty
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_132681502
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 02:12 schreef Interloper het volgende:

[..]

Ja, dat recht hebben ze en mogen ze gelukkig ook opeisen. Net zoals iedere andere randdebiel met een mening.
De barricaden op gaan voor racisme.
I´m back.
pi_132681506
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 02:15 schreef paddy het volgende:
Het is mooi geweest. We gaan hier niet als ellendelingen een hetze tegen een user beginnen.

En nu weer een geval waarvan ik denk dat degenen die hier aan mee hebben gedaan door die hetze op te zetten gewoon medeschuldig zijn. Waren de twee daders alleen? Of stonden die 20 mensen waar het nieuwsbericht het over heeft ook te kijken?

[..]

http://www.bristolpost.co(...)y.html#ixzz2j4K2Q6ty
Is geen hetze tegen LXIV. Hoe kom je daar nu weer bij.
I´m back.
pi_132681511
Waren de daders alleen? Of waren er meer mensen aanwezig? Die zijn dan niet onschuldig wanneer ze niets deden om de mannen van hun daad te weerhouden
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_132681518
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 02:18 schreef paddy het volgende:
Waren de daders alleen? Of waren er meer mensen aanwezig? Die zijn dan niet onschuldig wanneer ze niets deden om de mannen van hun daad te weerhouden
Hallo?
Geen hetze tegen Lodewijk, hier op FOK! kijken de mensen al meer dan 10 jaar tegen elkaar aan in discussies, soms gaan die van dik hout zaagt men planken, maar uiteindelijk hebben we elkaar allemaal nodig, dat begrijpt Lodewijk ook.
Niet zo neurotisch doen aub.
I´m back.
pi_132681521
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 00:16 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Dat is gewoon de onderklasse. Heb je er honderdduizenden van in ieder land westers land. Het is hetzelfde type volk dat in Griekenland de markten op gaat om kramen van buitenlanders te slopen.
Dan kan ik het nog wel ziek vinden.

Verder denk ik dat dit soort debielen ook in niet westerse landen zijn.
ROBODEMONS..................|:(
pi_132681532
NWS / [NWS FeedBack] Het mag niet gezegd worden

[ Bericht 88% gewijzigd door Specularium op 29-10-2013 02:28:29 ]
pi_132681537
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 01:56 schreef Bluesdude het volgende:
Maar iemand zonder bewijs van schuld lynchen doet me denken aan wat op het Malieveld gebeurde met een papoea-vrouw.
Gast, serieus :') ... Ga je nu de "ZOMG racism everywhere"-kaart hier spelen middels zo'n draak van een vergelijking? Die fittie op het Malieveld heeft hiermee helemaal niets te maken. Dat mens is daar niet eens afgetuigd, alleen verbaal flink onder vuur genomen, en dan ook vooral omdat ze voor een schreeuwerige anti-pieten-protestant werd aangezien. Die ""pedo"" waar de OP over gaat kan het niet meer navertellen omdat hij letterlijk tot as is wedergekeerd, omdat-tie volgens de daders "smerige plaatjes" van een paar etterbakjes van buurkinders heeft genomen en dus "wel een pedo moest zijn". Oftewel, je ziet voor het gemak ook nog eens eventjes het verschil in achterliggende motieven over het hoofd.
pi_132681560
Ja
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 02:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hallo?
Geen hetze tegen Lodewijk, hier op FOK! kijken de mensen al meer dan 10 jaar tegen elkaar aan in discussies, soms gaan die van dik hout zaagt men planken, maar uiteindelijk hebben we elkaar allemaal nodig, dat begrijpt Lodewijk ook.
Niet zo neurotisch doen aub.
Ik vond ook wel dat een zekere user wiens naam mij verboden is te noemen toch credits verdiende, ondanks zijn extreemrechtse neigingen. Ze leken ook eerder op complottheoriecontructies.
Maar nu met het verdedigen van een moord vind ik die user -wiens naam ik niet mag noemen- toch echt te ver gaan. Dit is meer een geweldvergoeilijkingcontructie. Vandaar mijn hardere beoordeling.
Het is prima als iemand betoogt dat de kwalificatie extreemrechts niet klopt. Vooral doen... dan komt er zo mogelijk een zinnige diskussie over het verschil tussen extreemrechts en rigide rechts
pi_132681578
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 02:41 schreef Bluesdude het volgende:
Ja

[..]

Ik vond ook wel dat een zekere user wiens naam mij verboden is te noemen toch credits verdiende, ondanks zijn extreemrechtse neigingen. Ze leken ook eerder op complottheoriecontructies.
Maar nu met het verdedigen van een moord vind ik die user -wiens naam ik niet mag noemen- toch echt te ver gaan. Dit is meer een geweldvergoeilijkingcontructie. Vandaar mijn hardere beoordeling.
Het is prima als iemand betoogt dat de kwalificatie extreemrechts niet klopt. Vooral doen... dan komt er zo mogelijk een zinnige diskussie over het verschil tussen extreemrechts en rigide rechts
Ik denk toch wel (althans zo ken ik hem) dat als hij er dieper over nadenkt de boel wel nuanceert... Ik geloof nooit dat hij morgen achter een bewering kan staan dat de moord in dit geval in feite uit goede bedoelingen is voort gekomen vanwege D66-achtige rechters ook in de UK... en dat zij dus de eigenlijke schuldigen zijn van de moord op deze onschuldige.
Wat ik ook aan paddy wil duidelijk maken, dit soort uitspraken komen voort uit een typisch Fok!kiaanse dynamiek.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')