Hoezo?quote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, dat is wel erg overdreven (net als de reactie op jou hierboven overigens). Voor mijn gevoel hebben ze echt besloten om "letting go" als thema te gebruiken en daar een hele aflevering omheen te bouwen..het was zo obvious steeds dat je er gewoon niet omheen kon. Zowel de letterlijke als de figuurlijke betekenis. Vooral het letterlijke lag er zoals gezegd echt heeeeeel dik bovenop, met eerst die heg-walker, daarna die tas met drank en uiteindelijk dus Carol.
Ging over de reactie boven jou (van Monolith), sorryquote:
Dit is nou precies waarom ik niet-animatieseries altijd met ondertitels kijk (Nederlands of Engels, maar net wat er beschikbaar is op dat moment), aangezien dit soort series niet altijd evengoed te volgen is.quote:Op maandag 4 november 2013 09:39 schreef Fer het volgende:
[..]
En wat was nou de discussie toen ze vast zaten in die donkere kamer, iets over dat ze liever die walkers achter de geketende deur wilden bevechten dan teruggaan.
Joh, die knakker kijkt de serie 'live', omdat hij in de VS zit, en weet daarna niet hoe snel hij dit topic moet openen om de na-de-aflevering fipo te kunnen plaatsen, opdat de rest zal weten. Niets van aantrekken dusquote:Op maandag 4 november 2013 10:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
spoilers boeien me niet. Maa opmerkingen als "[naam] had ik niet verwacht" elke maandag zeggen helemaal niks. Schrijf dan niets of spoiler gewoon. Desnoods in een tag. Het is al uitgezonden he, geen enkele reden om er geheimzinnig over te doen. En ik vind het altijd wel prettig gespoilered te kijen.
Precies, ik klaag toch ook niet over dat waar Rick en Carol nu zijn, het gras bij die huizen keurig gemaaid is?quote:Op maandag 4 november 2013 23:32 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen, The Walking Dead is nou eenmaal niet Breaking Bad of The Wire.
Dus ga het niveau ook niet vergelijken daarmee, logisch dat het zoveel minder is in jullie opzicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het een groot gebouw is, en het buitenom over het algemeen een stuk veiliger is dan binnendoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef Peunage het volgende:
Wat ik mij wel eens afvraag, waarom gaan ze niet gewoon terug naar buiten op de manier dat ze naar binnen zijn gegaan. Op 1 of andere manier doen ze altijd moeilijk en proberen ze altijd een andere weg naar buiten te vinden. Zoals het groepje van Daryl en die drankorgel.
Kilometers verderop, zal wel aan het einde van het seizoen komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:53 schreef Remqo het volgende:
Waar is die grote horde uit de vorige aflevering gebleven?
Maak je maar geen zorgen, die komt echt wel; iedereen wil dat soort confrontaties zien en dat weten ze bij de regie -echt- welquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:40 schreef Froob het volgende:
Ik ben niet echt een fan van Carol, maar dit had ik niet verwacht. Ik wou die Carol-Tyreese confrontatie zien!
Nou ja, hij heeft voor de trip nog tegen Tyreese gezegd dat de dader een bolt in the head verdient.quote:Op dinsdag 5 november 2013 02:31 schreef Remqo het volgende:
Daryl zal het er zeker niet mee eens zijn en zal waarschijnlijk op zoek gaan.
Maar hij weet nog niet dat het Carol was, waar hij toch een band mee heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2013 02:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft voor de trip nog tegen Tyreese gezegd dat de dader een bolt in the head verdient.
Vertelden ze niet dat ze hun crew kwijt waren geraakt, of dat die afgeslacht waren?quote:Op dinsdag 5 november 2013 02:31 schreef Remqo het volgende:
Carol komt zeker wel terug op een of andere manier.
Daryl zal het er zeker niet mee eens zijn en zal waarschijnlijk op zoek gaan.
En die Bob wil je zeker niet als Bob hebben, met zijn alcoholverslaving, die gaat nog voor problemen zorgen denk ik zo.
Maar dat radiosignaal uit de vorige aflevering houd me nog bezig, zo vertelden die 2 survivors in dat huis dat ze uit een andere survivor-kamp kwamen, maar niet echt terug wilden. Zou dat iets met elkaar te maken hebben?
En dan nog die Governor die nog steeds ergens rondloopt.
Waarschijnlijk zijn er ook wat vegetarische, grazende walkers.quote:Op maandag 4 november 2013 23:59 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Precies, ik klaag toch ook niet over dat waar Rick en Carol nu zijn, het gras bij die huizen keurig gemaaid is?
Dat zou inderdaad een optie zijn! Vond het een hele goede aflevering weerquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:18 schreef Jivis het volgende:
Carol gaat zeker de hoofdrol spelen in die spin-off.
Inderdaad ja. En ze hebben hen nog verteld over de gevangenis ook..quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:21 schreef JackHerrer het volgende:
Het was wel een vage bedoeling met die twee hippies, waarom zou je je twee dagen opsluiten in een badkamer als je wapens hebt en er zit maar één zombie in het huis. Sowieso hing er een heel rare vibe, en waarom lag haar voet er zo clean af. Verder hadden Carol en Rick zeker iets moeten horen als er geschoten was ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |