SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nog eentje en het staat gelijk aan geen leven hebbenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat was volledige correct (voor de 2e keer)
Principe is hetzelfdequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik weet het al..
Nee, die van de spoorwegovergang hier in NL zijn wit met rood..
[ afbeelding ]
Klopt, ik zei alleen dat ze erop lijken niet dat ze hetzelfde zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik weet het al..
Nee, die van de spoorwegovergang hier in NL zijn wit met rood..
[ afbeelding ]
scheelt, heb ik toch nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog eentje en het staat gelijk aan geen leven hebben
Ik quote jou?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lol serieus gast? Leer quoten dan want jij post een opmerking zonder dat het MIJ duidelijk is aan wie die is gericht.
Ik keek verkeerd, Huppel zat er 1x tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Lastig mens die huppelquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik keek verkeerd, Huppel zat er 1x tussen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie mening graag.
Hoeft niet inhoudelijk over de foto of over het gedicht maar gewoon als geheel.
Ik zit erover te denken om deze op redelijk formaat uit te printen en op te hangen. Ik heb geloof ik al in geen 16 jaar een foto van mezelf aan de muur gehad dus ik ben ff onzeker
Zo snel naar het geheel kijkende; mooooooooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen!
![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
In het vorige topic ookquote:
Tekst mag wel iets hogerquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo snel naar het geheel kijkende; mooooooooiDoen!
![]()
He wat? Nee? Hoezo?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer lekker eigenwijs aan het zijn i see?
Hehe, zou ik ook zeker doenquote:
Best wel jaquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In het vorige topic ookheb het ff nagekeken
Terwijl ik TGND quote.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie mening graag.
Hoeft niet inhoudelijk over de foto of over het gedicht maar gewoon als geheel.
Ik zit erover te denken om deze op redelijk formaat uit te printen en op te hangen. Ik heb geloof ik al in geen 16 jaar een foto van mezelf aan de muur gehad dus ik ben ff onzeker
Zou ik zeker doen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
we mochten toch geen commentaar gevenquote:
Nee hoor, het is altijd de schuld van de vrouwenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, zie het inderdaad. De jongetjes zijn weer bezig
Eerst kijken, dan....quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, zie het inderdaad. De jongetjes zijn weer bezig
Daarover wel, inhoudelijk op de tekst van het gedicht niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
we mochten toch geen commentaar geven
Ooh zo, dan wat er hierboven verder al is gezegd en dan doen!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarover wel, inhoudelijk op de tekst van het gedicht niet.
Hmm verspringend links.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En mooi gedicht![]()
Misschien mooi om het gedicht in de lijn van jou te laten lopen? Ipv rechts uitgelijnd?
Neequote:
Oh toch wel?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, het is altijd de schuld van de vrouwen
Oke. Ik vind het juist mooi omdat je dan de tekst koppelt aan de foto. Nu lijkt de tekst los te staan van de foto. Zegmaar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm verspringend links.
Ik heb er zelf juist altijd een hekel aan als men dat doet. Haalt naar mijn idee de afleiding weg van zowel de foto als de tekst
Correctie, text staat in principe prima, maar(!) plaats het iets hoger, er moet ff een randje onderlangs, die mag smaller zijn dan boven, maar minstens 2 regels.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm verspringend links.
Ik heb er zelf juist altijd een hekel aan als men dat doet. Haalt naar mijn idee de afleiding weg van zowel de foto als de tekst
Ja duhquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
Als je grafisch wat dingen veranderd wil geef je maar een gil he huppel
[..]
Nee
[..]
Oh toch wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Kan jij dat? Want ik ben nu gewoon in Paint aan het kuttenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
Als je grafisch wat dingen veranderd wil geef je maar een gil he huppel
[..]
Nee
[..]
Oh toch wel?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Tekst is nu hoger en zo wil ik hem uitgeprint hebben denk ik!!
Morgen even regelen
Dat is net weer te hoog, de ruimte is het mooiste als boven gelijk is aan of net iets groter is dan onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij verspringt na opslaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is net weer te hoog, de ruimte is het mooiste als boven gelijk is aan of net iets groter is dan onder.
Dan moet hij wel even reageren hequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anders laat je Sedan gewoon even knutselen en kijken wat hij er van maakt? Dan kun je altijd nog voor je eigen gaan, als het tegenvalt
Af en toe roep je best slimme dingenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anders laat je Sedan gewoon even knutselen en kijken wat hij er van maakt? Dan kun je altijd nog voor je eigen gaan, als het tegenvalt
Ja, als je me morgen even een schop geeft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij dat? Want ik ben nu gewoon in Paint aan het kutten
Dan pas?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, als je me morgen even een schop geeft.
Paint schiet inderdaad niet op
Zou rechts iets meer ruimte pakken als je dat hebt qua foto.
Wat al gezegd is boven/beneden qua tekst gelijk en mocht je nog een ander font willen zou ik daar even naar gaan zoeken.
Niet zo heel spannend om dat aan te passen
Inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet hij wel even reageren he
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe roep je best slimme dingen
Heel af en toequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe roep je best slimme dingen
Ik moet nog bijkomen, net bij Rotterdam in de buurt geweest om spullen op te halenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan pas?![]()
Ik kan je ook nu de foto en de tekst wel even sturen
Watje, dat doe je toch wel even voor Hups..quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heel af en toe
[..]
Ik moet nog bijkomen, net bij rotterdam in de buurt geweest om spullen op te halen
EN DAN KOM JE VERDOMME NIET EENS EVEN LANGS BIJ MIJquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heel af en toe
[..]
Ik moet nog bijkomen, net bij Rotterdam in de buurt geweest om spullen op te halen
Zet maar neer, als je dan ondertussen even een lettertype zoekt welke je mooi vindquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EN DAN KOM JE VERDOMME NIET EENS EVEN LANGS BIJ MIJ![]()
Aww toe, wil je nu nog even kijken?![]()
Ik wil morgen graag gaan regelen dat ie geprint wordt enz
Hehequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heel af en toe
[..]
Ik moet nog bijkomen, net bij Rotterdam in de buurt geweest om spullen op te halen
nouja, vrouw, blond en zo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
[ afbeelding ]
Nou weet ik nog steeds niet of die reactie sarcastisch was of serieus...quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe
[..]
nouja, vrouw, blond en zo.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou weet ik nog steeds niet of die reactie sarcastisch was of serieus...
quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zet maar neer, als je dan ondertussen even een lettertype zoekt welke je mooi vind
http://www.1001freefonts.com/
quote:Lieve Jan, nee lieve Pa
Voor mijn zoon een lieve opa,
Opa Jan,
Gewoon omdat het kan.
Dat was voor jou vanzelfsprekend,
Dat heeft voor ons veel betekend.
Als meisje van negen
Heb ik van jou een zusje gekregen.
Ook nog een broer na vijf jaar
Toen was ons gezin klaar.
Ma is haar eigen weg gegaan
En jij bleef voor ons klaar staan.
Ook voor onze vrienden stond jouw deur altijd open.
Wie wilde kon altijd binnen lopen.
Het huis was altijd gevuld met kinderen
Iets wat jou zeker niet kon hinderen.
Je gooide er graag jouw grapjes tussendoor
En hield ons op het rechte spoor.
Ook in mijn leven na de Havikstraat
Bleef je mijn vader, mijn maat.
Yordi’s geboorte maakte jij bekend
Ik ben opa van die kleine vent.
Jij liet hem kikkers vangen IN de sloot
En zei dan: zo komen kinderen groot.
Nooit zal ik vergeten wie je bent
Ik ben dankbaar en trots dat ik je heb gekend!
Jouw sterrenbeeld is op mijn arm getatoeëerd
Uit respect en als dank voor wat jij mij hebt geleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even lettertype bekijken, sowieso is comic sans geen optie
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[q]Lieve Jan, nee lieve Pa
Voor mijn zoon een lieve opa,
Opa Jan,
Gewoon omdat het kan.
Dat was voor jou vanzelfsprekend,
Dat heeft voor ons veel betekend.
Als meisje van negen
Heb ik van jou een zusje gekregen.
Ook nog een broer na vijf jaar
Toen was ons gezin klaar.
Ma is haar eigen weg gegaan
En jij bleef voor ons klaar staan.
Ook voor onze vrienden stond jouw deur altijd open.
Wie wilde kon altijd binnen lopen.
Het huis was altijd gevuld met kinderen
Iets wat jou zeker niet kon hinderen.
Je gooide er graag jouw grapjes tussendoor
En hield ons op het rechte spoor.
Ook in mijn leven na de Havikstraat
Bleef je mijn vader, mijn maat.
Yordi’s geboorte maakte jij bekend
Ik ben opa van die kleine vent.
Jij liet hem kikkers vangen IN de sloot
En zei dan: zo komen kinderen groot.
Nooit zal ik vergeten wie je bent
Ik ben dankbaar en trots dat ik je heb gekend!
Jouw sterrenbeeld is op mijn arm getatoeëerd
Uit respect en als dank voor wat jij mij hebt geleerd.
[/q[Die bovenste foto lijkt me mooier, dan kan je het laten lijken of je naar de naam van je vader kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even lettertype bekijken, sowieso is comic sans geen optie"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik vind juist de onderste mooier...quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die bovenste foto lijkt me mooier, dan kan je het laten lijken of je naar de naam van je vader kijkt.
Maar bij die onderste kijk ik naar de tatoeage die ik voor hem heb laten zetten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die bovenste foto lijkt me mooier, dan kan je het laten lijken of je naar de naam van je vader kijkt.
Bovenste is alleen vrij smal, wordt de tekst meteen een stuk kleiner (of meer regels)quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook heel mooi ja, sowieso doen wat voor jou meer waarde heeft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar bij die onderste kijk ik naar de tatoeage die ik voor hem heb laten zetten.
Beiden mooi dus.
Zover had ik niet gekeken, ben geen DTP'er, daar kijk ik normaal alleen bij over de schouderquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bovenste is alleen vrij smal, wordt de tekst meteen een stuk kleiner (of meer regels)
Onderste dan!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bovenste is alleen vrij smal, wordt de tekst meteen een stuk kleiner (of meer regels)
Nou idd!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik ging een kwartier geleden al slapen geloof ik![]()
Althans, dat is wat ik op wa zei
Vraag of hij een top 5 geeft, dat kiest makkelijker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Teveel lettertypes, mag ik dat aan jou overlaten Sedan?
trustequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik ging een kwartier geleden al slapen geloof ik![]()
Althans, dat is wat ik op wa zei
Nee want het is toch jouw foto/printquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Teveel lettertypes, mag ik dat aan jou overlaten Sedan?
Dan komt ie met 4x comic sans en 1 anderequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag of hij een top 5 geeft, dat kiest makkelijker.
Ja hallo!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou idd!!
Ik zal even tegen GvsE zeggen dat je loog tegen ons
Daarvoor is hij veel te bang voor jou johquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan komt ie met 4x comic sans en 1 andere
Ik begin in paniek te rakenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee want het is toch jouw foto/print
Geef haar een selectie van 5 om van te kiezen, welke volgens jou goed passenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee want het is toch jouw foto/print
Zal even kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind airplanes in the night sky wel mooi
Oh zo tofquote:
Sowieso terecht!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik word hardhandig gedwongen/gemartelt om te gaan afwassen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik word hardhandig gedwongen/gemartelt om te gaan afwassen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met uitlijning rechts
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
Ja, zo bedoelde ik met uitlijnen inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi
|| justdiggit.org ||
Heel gek, maar ik vind dat met de tekst zo, jij beter naar voren komt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dacht dat ik dat niet mooi zou vinden maar
En dat vind ik dus supereng en vreemdquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel gek, maar ik vind dat met de tekst zo, jij beter naar voren komt.
Je koppelt de tekst aan de foto. Like I saidquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel gek, maar ik vind dat met de tekst zo, jij beter naar voren komt.
Dat denk ik wel..quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat vind ik dus supereng en vreemd![]()
Komt die tekst niet beter tot zijn recht als die bold is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
Ik vind de eerste nu echt mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|| justdiggit.org ||
Ik ga voor foto 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben nu wel ff heel emotioneel
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dan overheerst die en wat je net zei, juist dat je naar de tatoeage kijkt moet wel gezien worden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat vind ik dus supereng en vreemd![]()
Komt die tekst niet beter tot zijn recht als die bold is?
* TheGirlNextDoor knuffelt *quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga voor foto 1![]()
Zeker de 1eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga voor foto 1![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Peu? Waarom ben je nog niet aan het afwassen?
Ik mis die man gewoon zo erg en hij zou bijna jarig zijn enzquote:
Kleur is geweldigquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
Kleur ook goed, of liever die eerste. Is iets donkerder.
snap ik, voel het in je gedicht doorkomen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis die man gewoon zo erg en hij zou bijna jarig zijn enz
02 maakte mij aan het huilen, die wordt het dus!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van welke, die 01 is iets lichter namelijk als die 02+03
#02 vind ik qua kleuren het mooistequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van welke, die 01 is iets lichter namelijk als die 02+03
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
Zo komt je tekst iets beter eruit.Naar mijn idee is daar de tekst juist dunner en vind ik nog steeds 02 mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok, doe ik hem terug op die.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar mijn idee is daar de tekst juist dunner en vind ik nog steeds 02 mooier
[ Bericht 9% gewijzigd door S95Sedan op 28-10-2013 22:51:00 ]
Jij bent de enige persoon ter wereld zonder WinRAR op je pc?quote:
Maak wel even een map eropquote:
Juist .zip gedaan omdat windows die standaard paktquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent de enige persoon ter wereld zonder WinRAR op je pc?
Nee, dat heb ik wel. Maar het staat als .zip en toen flipte mijn systeem, maar ik heb het al!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent de enige persoon ter wereld zonder WinRAR op je pc?
Mijn windows dus nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maak wel even een map erop
[..]
Juist .zip gedaan omdat windows die standaard pakt
Ach heeft die nog even de tijd toch om het te lerenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay, de man waar ik behoorlijk verliefd op aan het worden ben heeft nu pas ontdekt dat ik stiekem wel een taalnazi ben/kan zijn.
Althans ik heb hem nu net pas verteld dat ik me erger aan zijn gebrek aan hoofdletters, zijn verkeerder gebruik van stam+t/stam of jou/jouw.
Hij: vind je dat niet erg dan?
Ik: heel erg en jij bent tot nu toe de enige die ik niet verbeter!!
Hij: aww schatje toch, ik voel me nu wel heel speciaal hoor!!
ik: TERECHT!! VERDORIE EN LEER NU NEDERLANDS!!
Een handig trucje wat ik mijn zoon heb geleerd. Vervang het werkwoord door "neuken", als het "ik neuk" is dan is het ook "ik word"quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach heeft die nog even de tijd toch om het te leren
En
Herkenbaar ik trap ook altijd weer in die + -t woorden
Same herequote:Op maandag 28 oktober 2013 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach heeft die nog even de tijd toch om het te leren
En
Herkenbaar ik trap ook altijd weer in die + -t woorden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik doe altijd gewoon zonder t dan kan ik hem altijd nog snel toevoegenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een handig trucje wat ik mijn zoon heb geleerd. Vervang het werkwoord door "neuken", als het "ik neuk" is dan is het ook "ik word"
Werkt niet bij huppel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon zonder t dan kan ik hem altijd nog snel toevoegen
Die is te makkelijk, gewoon zeggen dat die quote niet kloptquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werkt niet bij huppel.
Soms zie ik na het checken de fout maar dan heeft ze me al gequote.
Klootzakquote:
Maar geef toe!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werkt niet bij huppel.
Soms zie ik na het checken de fout maar dan heeft ze me al gequote.
slim, ik doe vaak maar watquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon zonder t dan kan ik hem altijd nog snel toevoegen
Of zeggen dat het een typfout was![]()
Oja, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar geef toe!!
Het feit dat ik iemand niet verbeter, dan wil dat zeggen dat ik het goed te pakken heb
Zeg dat dan!!! Waar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, dat zal ik niet ontkennen.
Ik heb dat zelf echt niet, ik zag jou namelijk ook een foutje maken.
Meestal is ook het eerste wat opkomt het goede, pas bij erover nadenken gaat het mis.quote:
Waar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen d/t fout, wel een voorzetselfout of het was express, dat kan ook.
quote:
Moet ze of hij zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind al die snufjes enz die je tegenwoordig in moderne auto's heb wel heel veel lol van het rijden weghalen hoor![]()
Om nog maar te zwijgen over die verschrikkelijke parkeersensoren.
Ik ken iemand die nog niet kan parkeren al hangt het leven er vanaf, die rekent echt op de piep van die sensor.![]()
Als die sensor ooit kapot gaat rijdt het die auto echt wel in puin!
Daar had ik juist heel bewust het gebruikt omdat ik niet wil dat het voor heel fok duidelijk wordt om wie het gaatquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je vergeet het erboven als we dan toch beginnen
zijn/haar
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar had ik juist heel bewust het gebruikt omdat ik niet wil dat het voor heel fok duidelijk wordt om wie het gaat
Ow ik mis nog een t in die bewuste post.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar had ik juist heel bewust het gebruikt omdat ik niet wil dat het voor heel fok duidelijk wordt om wie het gaat
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je vergeet het erboven als we dan toch beginnen
zijn/haar
U heeft gelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik mis nog een t in die bewuste post.
"Ik vind al die snufjes enz die je tegenwoordig in moderne auto's hebt wel heel veel lol van het rijden weghalen hoor"
quote:
Die het hoort een zijn/haar te zijnquote:Ik ken iemand die nog niet kan parkeren al hangt het leven er vanaf,
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Die het hoort een zijn/haar te zijn
quote:
Ik vind het juist fijn als je mij erop wijstquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op verzoek he want ik kaart het eigenlijk zelden aan.
Heerlijkquote:
Trustenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:24 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal.
Trustenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:24 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal.
Jou neem ik toch niet serieusquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh mooi is dat, zal het onthouden voor de volgende keer
Ik haat ook van jouquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:29 schreef Viro het volgende:
Stomme huppelkut![]()
Hoop dat je wakker wordt met allemaal kikkers om je heen
![]()
Jouw onderburen zijn niet mijn onderburen dus /carequote:Op maandag 28 oktober 2013 23:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet dat mijn onderburen een vijver vol met kikkers hebben?![]()
Ruilen? Die onderburen van jouw zijn tof als de zombie-apocolypse begintquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw onderburen zijn niet mijn onderburen dus /care
*jouquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Ruilen? Die onderburen van jouw zijn tof als de zombie-apocolypse begint
Whehehe, je haptquote:
Eindelijk iemand die hetzelfde zegt na het zien van de film.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:39 schreef Vinniiee het volgende:
Matige film, Bad Grandpa. Trailer vat alle leuke scènes wel samen
quote:Als klein meisje had ik een papa, mijn redder in nood
Hij leerde me lopen, vallen en weer opstaan
Mijn wereldje was nog niet zo groot
Zijn kleine Dolly Dot was mijn koosnaam
Als puber had ik een pa, met een bezorgd ogenpaar
Hij leerde me wat goed was en wat slecht
Tokkelde voor mij “the walk of life” op zijn gitaar
Was altijd in voor een woordengevecht
Als jonge vrouw had ik Joop, mijn maatje
Hij leerde mij ongewild verlies te dragen
Niet meer kunnen zeggen: hé pappaatje
Geen antwoord meer op mijn vragen
Ik heb een vader gehad mijn hele leven
Die ik waardeer en respecteer
Veel te weinig tijd is hem gegeven
Waar ik dan weer een les uit leer
De tijd die je is gegeven
Moet je dan ook intens beleven
Pa bedankt voor je wijsheid en je kracht
Ik vergeet je niet, rust zacht!
Die stripact was echt geniaalquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die hetzelfde zegt na het zien van de film.
Dat was het enige waar ik om moest lachen. Ik had beter naar de Metallica film kunnen gaan. Morgen weer nieuwe dag en nieuwe kansenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die stripact was echt geniaalMaar dat was dan ook zo'n beetje het toppunt
DAAR WIL IK HEEN!!!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was het enige waar ik om moest lachen. Ik had beter naar de Metallica film kunnen gaan. Morgen weer nieuwe dag en nieuwe kansen
Meh, inderdaad. Al ga ik morgen nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was het enige waar ik om moest lachen. Ik had beter naar de Metallica film kunnen gaan. Morgen weer nieuwe dag en nieuwe kansen
RAL 9001 vin, en dan een muur een andere kleur pakkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik was vandaag even bij de karwei; nu twijfel ik weer over de kleur die ik op de muur zal doen
wijf!! Ik had in 10 minuten alle kleuren uitgezocht!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik was vandaag even bij de karwei; nu twijfel ik weer over de kleur die ik op de muur zal doen
Zo jammer ditquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
Metallica film?
Dan moet je wel echt levensmoe zijn
Ik zal jou eens levensmoe maken, vuile kontkever dat je bentquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
Metallica film?
Dan moet je wel echt levensmoe zijn
Gaan we samen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zal jou eens levensmoe maken, vuile kontkever dat je bent
Ja dat weet ik, juist de kleur die ik op die ene muur wil twijfel ik over terwijl ik dacht het besloten te hebbenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
RAL 9001 vin, en dan een muur een andere kleur pakken
Ja maar ja maar ja maar, ik vind zoveel kleuren mooiquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wijf!! Ik had in 10 minuten alle kleuren uitgezocht!
Hebben het gewoon afgedaan nadat ze naar de fans gezegd hebben dat ze de tering konden krijgen omdat een album voor geen meter klonk. (Volume maximaal, geen dynamiek)quote:
Niet iedereen wil zwarte murenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wijf!! Ik had in 10 minuten alle kleuren uitgezocht!
Trusten chickquote:
heb ik ook niet gedaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, juist de kleur die ik op die ene muur wil twijfel ik over terwijl ik dacht het besloten te hebben
[..]
Ja maar ja maar ja maar, ik vind zoveel kleuren mooiEn nee ik maak er geen 'flats alle kleuren op je muur'-muur van
Ik wil wel maar zit zonder Jasonquote:
Heb hier RAL9001 cremewit, slaapkamer een muur rood, woonkamer een muur grijs.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, juist de kleur die ik op die ene muur wil twijfel ik over terwijl ik dacht het besloten te hebben
[..]
Ja maar ja maar ja maar, ik vind zoveel kleuren mooiEn nee ik maak er geen 'flats alle kleuren op je muur'-muur van
quote:
Ah ok. Ja ik weet het dus niet meerquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb hier RAL9001 cremewit, slaapkamer een muur rood, woonkamer een muur grijs.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wil wel maar zit zonder JasonDie is vandaag getroffen door ontsnapte tak. Als ik het baasje van de tak vind klaag ik hem aan
Er rijden ook treinen hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wil wel maar zit zonder JasonDie is vandaag getroffen door ontsnapte tak. Als ik het baasje van de tak vind klaag ik hem aan
Niet eensquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]geen zwarte verf te bekennen hier
quote:
Zou kijken wat je qua interieur wil en een kleur kiezen die daarbij past.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah ok. Ja ik weet het dus niet meer
[..]
Over Jason gesproken.... binnenkort komt er weer een nieuwe film uit met Jason Statham
Wat ik al zei, geen dankquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn bed roept mij!!
Sedan, nogmaals 1000x dank![]()
Mja die is qua kleuren heel neutraal, dus op de muur kan alles eigenlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kijken wat je qua interieur wil en een kleur kiezen die daarbij past.
Jij hebt vertrouwen in de NS en Prorailquote:
Hummingbird bedoel je denk ik?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij hebt vertrouwen in de NS en Prorail![]()
@Vin: oh really? Vorige film waar hij in speelde was kwa verhaalWas hij een dakloze die bleek gezocht te worden door het britse leger. Ben naam van de film vergeten.
Dat was hem. Trailer maar eens checken als mobiel is opgeladen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hummingbird bedoel je denk ik?
Ja, nieuwe film is Homefront (2013) - IMDb
Trailer zag er wel goed uit.'
Nu echt slapenTrusten
Het is apenballenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Verliefd zijn is tof maar zuigt ook monkeyballs!
slaapkamer is een wand zuurverdiende en de rest grijs en woonkamer zijn een grote en een kleine muur zeegroen/turquoise en de rest en de gang een beetje mintgroenquote:
Wat voor kleur is dat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 06:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slaapkamer is een wand zuurverdiende en de rest grijs en woonkamer zijn een grote en een kleine muur zeegroen/turquoise en de rest en de gang een beetje mintgroen
Zuurstokroze?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:41 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik zuurverdiende intyp geeft mijn woordenboek als suggestie 'muurverf', maar dat is nog steeds onlogisch
Ik heb er verdorie geslapen, ik zou de kleur moeten wetenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:46 schreef LovelyLady het volgende:
Het mysterie van de zuurverdiende muur
Mogguh
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er verdorie geslapen, ik zou de kleur moeten weten
Ik had drank op en het was donker!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
We wachten in spanning af tot gvse weer online is
Goed excuusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had drank op en het was donker!!
Mooiquote:
Ik niet hoop ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi![]()
Hmm er komen ook FOK!kers aan mn muur
Ik heb geen foto van ons samenquote:
kutklus!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Foto's aan het uitzoeken voor aan mn muur
Ik was zo klaar met foto's uitzoeken hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
kutklus!
Ik heb al weken 3 lijsten liggen. Ik weet waar ze aan de muur moeten maar niet welke foto's ik erin moet zetten.
Dan heb ik nog een lijst waar 11 'normale' formaat foto's in kunnen. Ook geen flauw idee. Zat te denken aan 11 foto's van beste vrienden en/of familie of in combinatie met mij ofzo... of van vakanties.. maar welke.
Ik heb een vrouw nodig in huis voor dat soort dingen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Lezen. . Nog geen koffiequote:
Je moeder, je zus, vriendinnen.. genoeg keuzequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
kutklus!
Ik heb al weken 3 lijsten liggen. Ik weet waar ze aan de muur moeten maar niet welke foto's ik erin moet zetten.
Dan heb ik nog een lijst waar 11 'normale' formaat foto's in kunnen. Ook geen flauw idee. Zat te denken aan 11 foto's van beste vrienden en/of familie of in combinatie met mij ofzo... of van vakanties.. maar welke.
Je bent gewoon te fotogeniekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zit juist het probleem
had ik nou maar 14 foto's dan was het zo gedaan
Je snapt me nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zit juist het probleem
had ik nou maar 14 foto's dan was het zo gedaan
3 foto's van je auto natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
kutklus!
Ik ben nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je snapt me niet
Vraag je moeder/zus of vriendinnnen om hulp
Makkelijk en anders gooi je er een pin-up in.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ja kan dat?
Heb er wel al 1, van mijn auto en ik op de Ring
Al wel gedownload, maar zit nu in mijn tentamenweek, dus ik begin er pas mee zodra die voorbij is, anders komt er niets van lerenquote:
haha slimquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al wel gedownload, maar zit nu in mijn tentamenweek, dus ik begin er pas mee zodra die voorbij is, anders komt er niets van leren
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
laat even weten aps je hem hebt gekeken
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:24 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Handleiding schrijven vandaag voor het gebruiken van een nieuwe database voor mensen die niet zo handig zijn met computers
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zo klaar met foto's uitzoeken hoor
Sowieso deze:Mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Iedereen lijkt wel een leven te hebben ofzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:14 schreef MeneerLogica het volgende:
Jeetje sinds wanneer is het hier zo een kerkhof
Dank uquote:
And I'm loving every second of itquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel een leven te hebben ofzo
op de bank liggen series kijken doe je och al jarenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
And I'm loving every second of it
Morgen weer tentamen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Veiligheidskunde komt me mn neus uit
Uhm nee, Dat hele serie downloaden doe ik pas sinds een klein jaartjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
op de bank liggen series kijken doe je och al jaren
Lekker tochquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ben stiekem ook eng vaak op pad hoor.
Te vol dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Als het je neus uitkomt zit je hoofd gelukkig wel vol met de leerstof
Heerlijkquote:
Goed! Maar ik blijf niet hangen, hoor. Ik zag Huppels fotoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Hallo jongedame, lang niet (hier) gezien!
Hoe ist met jou?
Ik zie 'm ook op Facebookquote:
Ik heb hem vandaag uitgeprint en in een lijstje gestopt en vanaf morgen te bewonderen bij mij aan de muurquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Maar ik blijf niet hangen, hoor. Ik zag Huppels fotoen wilde even mooi zeggen
.
[..]
Ik zie 'm ook op Facebook.
FF doorzetten nog. Denk aan hoe happy je vrijdag bent als je alles (iig voor je gevoel) goed hebt gemaakt.quote:
Ja, ik krijg er nu alleen even niets meer bij inquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
FF doorzetten nog. Denk aan hoe happy je vrijdag bent als je alles (iig voor je gevoel) goed hebt gemaakt.
Dan moet je inderdaad ff een uurtje wat anders gaan doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er nu alleen even niets meer bij in
Daarom regelmatig pauze nemen van leren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er nu alleen even niets meer bij in
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad ff een uurtje wat anders gaan doen
No shit sherlockquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom regelmatig pauze nemen van leren.
Doe jij al jaren tochquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
bijvoorbeeld het bijdehandje gaan uithangen op een forum, werkt prima
Alsof ik niet weet hoe je moet leren, kom op zegquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk verhaalquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Zo raak ik de wersktress kwijt
Stress![]()
Proppen zou ik niet doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk verhaal![]()
Ik ga de foto's in mijn lijstjes proppen en kijken hoe ik alles aan de muur wil hebben
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry, die moest gewoon evenquote:
die!! Zou jij toch moeten wetenquote:
Uitleg waarom ik het niet weet staat onder die postquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die!! Zou jij toch moeten weten
Als je druk bent met nieuwe motor in je auto hangen zeker?quote:
de volgende ochtend was je nuchter en er was lichtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had drank op en het was donker!!
dat is een gavequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Blauw inmiddelsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups! Is je haar nog net zo paars als mn douchegordijn?trek m net uit de wasmachine en nog steeds allemaal spetters hahaha
Nuchter en brakquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de volgende ochtend was je nuchter en er was licht
haha ook stoer!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blauw inmiddels
[..]
Nuchter en brak![]()
Grr, ik krijg de achterkant van mn lijst niet los
Wel als je dat ding start en je ineens een plas koelvloeistof op de grond ziet liggen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je druk bent met nieuwe motor in je auto hangen zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |