Ik kom je niet slaan, ik deed gewoon even gefrustreerd naar mn scherm schreeuwenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als je me komt slaan wil je ook wel gelijk een kop koffie zetten toch?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]heb je ook een snooze functie?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je me komt slaan wil je ook wel gelijk een kop koffie zetten toch?
Beeld je om het af te maken maar in hoe ik hier met mijn benen omhoog naast een sixpack alcoholvrij bier en een zak chips zit die netjes klaarstonden toen ik thuis kwamquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kom je niet slaan, ik deed gewoon even gefrustreerd naar mn scherm schreeuwen
quote:
Ik ga het echt nooit begrijpenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Beeld je om het af te maken maar in hoe ik hier met mijn benen omhoog naast een sixpack alcoholvrij bier en een zak chips zit die netjes klaarstonden toen ik thuis kwam
Goddomme, luie beerquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Normaal verschijnt er nu zo ongeveer opeens koffie naast me op de bank, maar nog steeds niets
Dat hoeft ook niet, zo werkt het gewoonquote:
GMTAquote:
die hoor ik toch nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]ik denk niet dat dat goed zou zijn voor onze relatie
Ik schijn nare dingen te zeggen in mijn slaap
Jij wil m ook slaan heh?!quote:
Bier dat klaarstaat? Srsly?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beeld je om het af te maken maar in hoe ik hier met mijn benen omhoog naast een sixpack alcoholvrij bier en een zak chips zit die netjes klaarstonden toen ik thuis kwam
Oh je hangt op als ik opneem?quote:
quote:
Eigenlijk wel, ja.quote:
Ik drink mijn bier al een jaar of tien lauwquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Bier dat klaarstaat? Srsly?
Is dat onderhand niet pis- en pislauw?
Dat ga ik óók nooit begrijpenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik drink mijn bier al een jaar of tien lauwAlleen als het echt warm is vind ik koud lekker, lauw is bitterder dus beter
Zwaaiquote:
lauw bierquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik drink mijn bier al een jaar of tien lauwAlleen als het echt warm is vind ik koud lekker, lauw is bitterder dus beter
Zwaaiquote:
ricardoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |