Nou dat weet ik welquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:10 schreef Trevland het volgende:
Ik ga zo maar eens
Morgen kijken of mijn Nederlands bijgespijkerd kan worden, geen idee waarom ik dat nou nodig heb
Bis Later Lui
O god ben je er zo eenquote:
Welterusten man en succes morgenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:10 schreef Trevland het volgende:
Ik ga zo maar eens
Morgen kijken of mijn Nederlands bijgespijkerd kan worden, geen idee waarom ik dat nou nodig heb
Bis Later Lui
als er geslagen wordt doe ik datquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:12 schreef Fha het volgende:
[..]
O god ben je er zo eenNou dan hoek ik je gewoon
Truste Trev
Ja denk dat maarquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
als er geslagen wordt doe ik dat
je hebt de pizza gebakkenquote:
dat is gewoon zekerquote:
quote:
quote:
Dan had KG zelf geen hap gegeten want ik ben nogal bodemloos vandaagquote:
quote:
fixedquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan had KG zelf geen hap gegeten want ik ben nogal bodemloos vandaag
Leugens!!!! Met sporten ben ik behoorlijk streng wat ik eetquote:
ook qua hoeveelheidquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Leugens!!!! Met sporten ben ik behoorlijk streng wat ik eet
Ja natuurlijk anders heeft t nog geen fuck zin allemaalquote:
iddquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk anders heeft t nog geen fuck zin allemaal
Mja ik kom liever gezond aanquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
idd![]()
stel je eens voor dat je dik wordt
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Normaal verschijnt er nu zo ongeveer opeens koffie naast me op de bank, maar nog steeds niets
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Normaal verschijnt er nu zo ongeveer opeens koffie naast me op de bank, maar nog steeds niets
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:43 schreef Fha het volgende:
[..]ik kan dit gewoon niet aan
ik wil je echt slaan
moet ik je wakker bellenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, ik zit. Even ontspannen voor ik me er mentaal weer op voor ga bereiden dat ik morgen om tien voor acht in de bus moet zitten
Als je me komt slaan wil je ook wel gelijk een kop koffie zetten toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:43 schreef Fha het volgende:
[..]ik kan dit gewoon niet aan
ik wil je echt slaan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |