Ik hoop niet dat mijn suicidale gedachten ernstige vormen gaan nemen als ik straks op de twaalfde woon. Gelukkig ben ik vooralsnog te nuchter erin en weet wanneer ik aan de bel moet trekken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn tante vertelde dat ze bang is dat ze gaat springen als ze hoog zit, ze weet dat ze dat niet zal doen, maar toch is ze bang voor een soort onbedwingbare drang ofzo..

Dat scheelt, als je van jezelf weet dat je af en toe hulp nodig hebt, is dat al een heel goede 'drempel'.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat mijn suicidale gedachten ernstige vormen gaan nemen als ik straks op de twaalfde woon. Gelukkig ben ik vooralsnog te nuchter erin en weet wanneer ik aan de bel moet trekken.

Ziet er mooi uitquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat mijn suicidale gedachten ernstige vormen gaan nemen als ik straks op de twaalfde woon. Gelukkig ben ik vooralsnog te nuchter erin en weet wanneer ik aan de bel moet trekken.

Ja, dat klopt. En ik blijf begeleid wonen, dat scheelt ook een hoop.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat scheelt, als je van jezelf weet dat je af en toe hulp nodig hebt, is dat al een heel goede 'drempel'.

Ja, dat heb ik meegekregen, mooiquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. En ik blijf begeleid wonen, dat scheelt ook een hoop.
Het is trouwens morgen een jaar geleden dat ik op de PAAZ terecht kwam.![]()
![]()
Toch is het allemaal snel gegaan die twaalf maanden en is er een hoop veranderd en gebeurd, gelukkig veelal positief; Hardlopen, werk, wonen)

Ik keek vandaag nog de beelden van mijn estafettestuk van de marathon; pa was hier en had het nog niet gezien. Iedere keer geeft me het toch een goed gevoel om mezelf te zien lopen en ook het ogenschijnlijke gemak dat je ziet, terwijl ik op dat punt al een km of 8 er op heb zitten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik meegekregen, mooi

je had al een paar nieuwe schoenenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou het al een aantal maanden heel netjes bij 1 persoon

quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik meegekregen, mooi

Ja leuk!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik keek vandaag nog de beelden van mijn estafettestuk van de marathon; pa was hier en had het nog niet gezien. Iedere keer geeft me het toch een goed gevoel om mezelf te zien lopen en ook het ogenschijnlijke gemak dat je ziet, terwijl ik op dat punt al een km of 8 er op heb zitten.

Die moet ik wel dringend weer een keer kopen..quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
je had al een paar nieuwe schoenen

Misschien is het wel een schizofreen en gaat ze dus toch vreemdquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had al een paar nieuwe schoenen

Nee, ik weet niet waarquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je nog een pakje hiervan over? Dat had je toch eens gekocht?

Oké, doeg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waar
Maar ik ging weg!

Ik heb geen relatie dus vreemd gaan kan sowieso nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Misschien is het wel een schizofreen en gaat ze dus toch vreemd

fijne avond JBquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja leuk!Vind t fijn voor je!
(En nu tv kijken) Fijne avond nog

Owquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie dus vreemd gaan kan sowieso niet

ik stel me altijd voorquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie dus vreemd gaan kan sowieso niet

En het past wel een beetje bij de TTquote:

Ik sla vriendelijk afquote:

trusten trevquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:10 schreef Trevland het volgende:
Ik ga zo maar eens
Morgen kijken of mijn Nederlands bijgespijkerd kan worden, geen idee waarom ik dat nou nodig heb
Bis Later Lui

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |