SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Nee. Die werd de avond voor de sprong opgepakt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Max23 het volgende:
Zat Bing trouwens niet al vast toen die parachute gesaboteerd werd?
Ik vermoed dat Aysen en Menno simpelweg de cliffhanger hebben teruggekeken op RTL Gemist. Als ze echt slim waren, hadden zo ook de app gespeeld, had een hoop verhoren gescheeld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef roos85 het volgende:
Maar hoe weten ze zo zeker dat de parachute de avond van te voren is gesaboteerd?
Heb iets gemist geloof ik.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Aysen en Menno simpelweg de cliffhanger hebben teruggekeken op RTL Gemist. Als ze echt slim waren, hadden zo ook de app gespeeld, had een hoop verhoren gescheeld.
Proestquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Aysen en Menno simpelweg de cliffhanger hebben teruggekeken op RTL Gemist. Als ze echt slim waren, hadden zo ook de app gespeeld, had een hoop verhoren gescheeld.
Vind je de kwaliteit van seizoen 4 serieus goed?quote:
Beeld en geluid in seizoen 4 (maar met name het geluid) werden toen wel beter, hierna werd het alleen maar nog beter uiteraard.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vind je de kwaliteit van seizoen 4 serieus goed?Alleen maar beeldstoringen joh!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Mwah, wat betreft de opname-equipment van toen heb je zeker gelijk. Maar hoe het momenteel bewaard gebleven is en gedigitaliseerd is het gewoon een doodzonde inclusief zwaar storende Betacam-tapes. Seizoen 1 had er ook last van hoor, allerlei macroblocks (dus door de digitalisatie veroorzaakt) in heldere buitenshots of gedimde shots in decors (het platenfeestje van Linda die door de mandvalt als de zangeres die niet zingt).quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Beeld en geluid in seizoen 4 (maar met name het geluid) werden toen wel beter, hierna werd het alleen maar nog beter uiteraard.
Het heeft ook gewoon maanden geduurd voor die grap gemaakt werd, tering zegquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het met jouw box zit, maar bij mij komen dit soort dingen zeer incidenteel voor en is het geen schering en inslag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, wat betreft de opname-equipment van toen heb je zeker gelijk. Maar hoe het momenteel bewaard gebleven is en gedigitaliseerd is het gewoon een doodzonde inclusief zwaar storende Betacam-tapes. Seizoen 1 had er ook last van hoor, allerlei macroblocks (dus door de digitalisatie veroorzaakt) in heldere buitenshots of gedimde shots in decors (het platenfeestje van Linda die door de mandvalt als de zangeres die niet zingt).
Zetten ze Ludo helemaal in de schijnwerpers of zo? Eerst Julia, Anton, Janine en Frank en nu ook nog Vincent. Gelukkig brengt hij ook wat mee omtrent Maxime.quote:Oscar Aerts zet GTST 'aardig op z'n kop'
Oscar Aerts (24) maakt dinsdag zijn debuut in Meerdijk. Als de gedreven zakenman Vincent, die is aangenomen als de rechterhand van Ludo Sanders, brengt hij bij GTST leven in de brouwerij.
Aerts is blij met deze kans, maar is zich ook rot geschrokken. "Zoveel scènes op één dag, zoveel in één week", zegt hij in het AD. "Ik was elke keer opnieuw helemaal gesloopt. Maar ik krijg het langzaam maar zeker in mijn vingers en leer ontzettend veel. Daarom heb ik de rol ook aangenomen."
Daar moest hij in eerste instantie nog wel goed over nadenken. "Niet om het spelen, maar wel om de bekendheid die een GTST-rol met zich meebrengt. Dat was voor mij wel een ding. Op die roem zit ik niet zo te wachten. Nu vind ik het ook wel weer spannend, en denk ik dat deze rol mij heel veel gaat brengen."
Aerts was al weken op de set, maar mocht er nooit over spreken. "Dat was best lastig. Soms moest ik echt woorden inslikken. Maar ik vond het ook wel leuk om met zo’n mooi geheim rond te lopen." Over zijn rol kan en wil hij niet al te veel verklappen. "Maar als de mensen eenmaal weten wie hij is, zet dat Meerdijk aardig op z’n kop!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Het geluid werd verbeterd in seizoen 3 en het beeld in seizoen 5!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Beeld en geluid in seizoen 4 (maar met name het geluid) werden toen wel beter, hierna werd het alleen maar nog beter uiteraard.
Ik was niet zo serieus, nee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vind je de kwaliteit van seizoen 4 serieus goed?Alleen maar beeldstoringen joh!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:50 schreef LetsGame het volgende:
Over de dader en vaste cast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
EINDELIJK (als het echt zo is)
Het is echter niet zeker!quote:
quote:
Met de snelheid waarmee kinderen opgroeien in GTST, zal het Valentijn wel zijn of zoquote:"Maar als de mensen eenmaal weten wie hij is, zet dat Meerdijk aardig op z’n kop!"
Nina weg.... lijkt me prima, maar ik zie liever Bing gaan. Jammer dat Menno nog geen vaste rol wordt. Homohuwelijk en dan over een jaar of wat adoptie van een kind. Waar dan over weer een paar jaar de moeder van opduikt die het kind terug wil. Ondertussen kan hij de politiezaken doen en blijven ruziën met Ayshen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |