na die wijze woorden, die ik graag quote, pak ik een boek en mijn kussen. Trusten damesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]![]()
(en verder heb je volkomen gelijk)

Trusten!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga ook maar eens te bedde. Slaaptekort zat gehad met HHH en haar zieke darmpjes meer ik haal die slaap na die weken nog steeds niet in![]()
En uitgerekend nu lees ik "Insomnia"van SK nog een keer, in de hoop dat ik die dikke en zo lastig te lezen pil ooit uit kan lezen en het verhaal te snappen. (ik heb iig nog geen last van aura's)![]()
Trusten

Ik heb alle boeken die ik hebben wilquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dus je hebt ze allemaal al? (ben fan van het boek en niet de e-reader)
Anders graaf ik even op zolder wat ik nog aan.boeken heb voor je.

Hé Bambaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef Bamba het volgende:
Greys? Ik weet niet of je meeleest toevallig, maar de AH waar ik werk heeft nu ook de Cote d'or kokos, meestal betekent dat hij dan landelijk bij AH verkrijgbaar is!

JAAAAAAAAAAAAAA ik heb net een stukje gegetenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:45 schreef Bamba het volgende:
Greys? Ik weet niet of je meeleest toevallig, maar de AH waar ik werk heeft nu ook de Cote d'or kokos, meestal betekent dat hij dan landelijk bij AH verkrijgbaar is!

Precies dat, ben het compleet met je eens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:48 schreef Laysa het volgende:
En boeken moeten van papier zijn...boeken moet je kunnen ruiken...niets fijner dan als je de bladzijde omslaat en het papier knipsert.
Dan maar geen gemak

Ik heb trouwens gewone muizen en kikkersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA ik heb net een stukje gegeten![]()
![]()
Ik wilde wat extra lekkers vanavond, dus heb gekeken of ze het nu hadden en hoezee

Lekker, blij ei (en ja, ik spel het goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde wat extra lekkers vanavond, dus heb gekeken of ze het nu hadden en hoezee

Die heb ik ook bij bosjes in de tuin (en dus ook soms binnen) maar die zijn dus ook niet geschikt voor consumptiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gewone muizen en kikkers

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()

Ahhhhh, niet van die evil looking monsters?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gewone muizen en kikkers

Ik ben vandaag naar de tandarts geweest.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lekker, blij ei (en ja, ik spel het goed)

Zie foto hierbovenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhh, niet van die evil looking monsters?![]()

Een Blij ei met rechtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar de tandarts geweest.
Die van jou en Queller.
Ik had niet meneer Suy maar die andere. En het is gelukt![]()
Moet er nog een keer of drie/vier heen, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen nu!
Dus ik ben zeker een heel blij ei vandaag.

Hahaha sorryquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:00 schreef Bamba het volgende:
Oh en Greys..bedankt he. Ik ben al 2 dagen alle filmpjes van die acapella groep aan het kijkenGoed voor m'n nachtrust ook

Damn, die basquote:

Maar..... hebben de kikker badpakjes/bikini's aan???quote:

Hij bleef maar vriendelijk glimlachen en zeggen dat hij er voor ging zorgen dat ik over een paar keer helemaal van mijn angst af ben. En dit was het engste gedeelte dat ik moest, dus ik denk echt dat hij gelijk gaat krijgenquote:

Gewoon volhouden als het je echt niet lekker zitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Bamba![]()
Ik ga hangen, manlief wil samen nog even een film kijken (niet dat hij die zelf uitkijkt, hij is al maanden heel erg doodmoe, slaapt waar hij zit maar krijg hem maar niet naar de ha gesleept , maak me best zorgen maar ijzeren Hein snapt dat niet)
Lekkerquote:
Zo fijn voor jequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar de tandarts geweest.
Die van jou en Queller.
Ik had niet meneer Suy maar die andere. En het is gelukt![]()
Moet er nog een keer of drie/vier heen, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen nu!
Dus ik ben zeker een heel blij ei vandaag.

Hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:09 schreef Laysa het volgende:
Nee...ik dacht dat ze juist nakend moesten zijn... Ik kan me ze alleen nakend goed herinneren en was juist teleurgesteld dat ze aangekleed waren![]()
Ok....ik ben nu in de war

Oh ja, da's de opsteker van de weekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef Laysa het volgende:
Ik was vandaag eerst bij de apotheek en daarna bij de huisarts en kreeg van beiden een : meis wat zie je er slecht uit.
Heel fijn![]()

Oh nou, dat is ook lekker opwekkend iddquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef Laysa het volgende:
Ik was vandaag eerst bij de apotheek en daarna bij de huisarts en kreeg van beiden een : meis wat zie je er slecht uit.
Heel fijn![]()

Lekker snaaienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef Laysa het volgende:
Dit zijn wel kleinere muizen en kikkers....ach hoe dan ook ik zal ze binnen nu en sinterklaas toch wel opvreten
Slaap je zo slecht?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:16 schreef Laysa het volgende:
Ze liegen niet hoor....als ik mn wallen zou liften heb ik gelijk een mooie eyeliner

Ook, maar verdriet, geestelijke en lichamelijke pijn begint er nu wel echt in te hakken. Gelukkig heb ik nu elke dag een beetje minder pijn en ik hoop deze lijn vast te houden...als die lichamelijke pijn weer te hanteren is scheelt dat toch wel weer iets.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker snaaienDaar zijn ze voor!
[..]
Slaap je zo slecht?

Hopelijk zet die lijn zich voortquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ook, maar verdriet, geestelijke en lichamelijke pijn begint er nu wel echt in te hakken. Gelukkig heb ik nu elke dag een beetje minder pijn en ik hoop deze lijn vast te houden...als die lichamelijke pijn weer te hanteren is scheelt dat toch wel weer iets.

Ze zijn echt miermiermierzoet idd jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
M'n vullingen knappen eruit als ik alleen naar die kikkers kijk

Ik hoop dat je medicatie snel aanslaat en welterustenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:22 schreef Laysa het volgende:
En daarmee afsluitend ga ik nu mijn slaappillen slikken en proberen vroeg te slapen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |