Dat jij het niet begrijpt maakt het nog geen reden dat het niet klopt. Zo bestaat het aanbod niet alleen uit de Nexus 5, maar zijn er meer telefoons op de markt met ander prijsstellingen. Om maar een voorbeeld te noemen als het gaat om aanbod. Verder is er ook al de garantie benoemt, wat he aanbod anders maakt. Vraag en aanbod is niet alleen specifiek voor de telefoon, maar gaat om de gehele markt. Als ie het zo oneens bent moet ie het maar niet in NL kopen en koop je het lekker in de US. Waar mensen zich niet druk over maken.quote:Op maandag 23 december 2013 16:09 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ja, dus als de vraag hoog is, dan stijgt de prijs (aanbod). Heeft hier niets mee te maken. Sterker nog, de prijzen waren vooraf al bekend, en het concept achter de Nexus is sowieso dat ze relatief goedkoop zijn. Kortom de prijs stond al vast, ofafhanelijk van de vraag. Het aanbod is hier niet duurder of in mindere getallen beschikbaar doordat de vraag hier hoger is.
Ik denk dat jij het niet begrijpt. De wet van vraag en aanbod heeft niets het het prijsverschil te maken. Jij noemt allerlei variabelen die totaal niet relevant zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:25 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Dat jij het niet begrijpt maakt het nog geen reden dat het niet klopt. Zo bestaat het aanbod niet alleen uit de Nexus 5, maar zijn er meer telefoons op de markt met ander prijsstellingen. Om maar een voorbeeld te noemen als het gaat om aanbod. Verder is er ook al de garantie benoemt, wat he aanbod anders maakt. Vraag en aanbod is niet alleen specifiek voor de telefoon, maar gaat om de gehele markt. Als ie het zo oneens bent moet ie het maar niet in NL kopen en koop je het lekker in de US. Waar mensen zich niet druk over maken.
Mwah, het kan iig veel en veel beter. Ik installeer altijd standaard Swiftkey.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:37 schreef Skillstorm het volgende:
Stock keyboard is erg fijn moet ik zeggen.
Weet je wat. Er is helemaal geen marktwerking in de markt. Iedereen is dom en betaalt zonder over na te denken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:10 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet begrijpt. De wet van vraag en aanbod heeft niets het het prijsverschil te maken. Jij noemt allerlei variabelen die totaal niet relevant zijn.
[..]
Mwah, het kan iig veel en veel beter. Ik installeer altijd standaard Swiftkey.
Doe niet zo kinderachtig. Het prijsverschil heeft gewoon niets te maken met marktwerking. Vaak is er een verschil in prijs tussen producten in de VS en NL. De Nexus 5 is in beide landen ontzettend populair, en het ding is zeker niet schaars. Kortom, praten over vraag en aanbod is kolder in deze.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:25 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Weet je wat. Er is helemaal geen marktwerking in de markt. Iedereen is dom en betaalt zonder over na te denken.
Het is inderdaad niet schaars, daarom is het overal in Nederland uitverkocht. Keep up with your bullshit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig. Het prijsverschil heeft gewoon niets te maken met marktwerking. Vaak is er een verschil in prijs tussen producten in de VS en NL. De Nexus 5 is in beide landen ontzettend populair, en het ding is zeker niet schaars. Kortom, praten over vraag en aanbod is kolder in deze.
Over het algemeen kan je er de dag mee doorkomen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we het misschien weer inhoudelijk over de telefoon gaan hebben? Hoe is de accuduur?
quote:Op woensdag 25 december 2013 05:15 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Nog steeds tevreden hier met mijn Nexus 4, en snelle Custom Rom en Kernel!
Ontopic: Was het niet zo, dat er 2 versies waren van de Nexus 5? De andere had de kleine fabrieksfouten weggefilterd.
Is het qi? Dan hoeft het geen 40 euro te kosten. Via dealextreme kun je voor <$20 kleine qi ladertjes kopen.quote:Op woensdag 25 december 2013 05:10 schreef Skillstorm het volgende:
Is zo'n wireless oplader praktisch? Of is het echt een verspilling van 40 euro?
Ik heb een battery saver geïnstalleerd. Bij gemiddeld/weinig gebruik haal ik er 2,5 dag mee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we het misschien weer inhoudelijk over de telefoon gaan hebben? Hoe is de accuduur?
Geen van beide.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:11 schreef GlenSpey het volgende:
Hebben jullie de Nexus los gekocht met simonly of gewoon met een abootje?
Wat vind je beter aan Swiftkey dan aan de standaard dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:10 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet begrijpt. De wet van vraag en aanbod heeft niets het het prijsverschil te maken. Jij noemt allerlei variabelen die totaal niet relevant zijn.
[..]
Mwah, het kan iig veel en veel beter. Ik installeer altijd standaard Swiftkey.
Ik ook. Heb nog abbo tot maart. Ga volgend jaar wel shoppen voor een sim only.quote:
Overal in Nederland uitverkocht?? Bijv.:quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:40 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet schaars, daarom is het overal in Nederland uitverkocht. Keep up with your bullshit.
En ik ken werkelijk niemand die in de laatste weken een Nexus 5 gekocht heeft, moeite had om hem te krijgen. Alleen in het begin was hij lastig te krijgen. Was in de VS niet anders.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:17 schreef Katth het volgende:
Gisteren gekocht bij Saturn in Bocholt (D). Ze hadden er nog veel op voorraad. Na 4 jaar een iPhone te hebben gehad moet ik zeggen dat ik aangenaam ben verrast. Keek wel op tegen het feit dat toestel/scherm een stuk groter is, maar dat went heel erg snel. Ik ben happy
Leert je typ-gebruik beter, houdt beter rekening met het gebruik van aparte woorden (bijv. rare namen, woorden die geen abn zijn, straattaal, etc) en afkortingen, en leert beter hoe bepaalde afwijkingen in je typgedrag (bijv. dat je bij bepaalde letters er steeds net naast zit, dan weet Swiftkey op een gegeven moment dat je die specifieke letter wilde typen) werken... Anderen doen dit natuurlijk ook, maar naar mijn ervaring doet geen enkel toetsenbord het zo goed als swiftkey. Maar dat kan natuurlijk ook persoonlijk zijn. Sowieso is het beter dan het standaard toetsenbord. Ik wilde op mijn G2 een tijdje weer het standaard toetsenbord proberen. Bij het eerste drukke BBM-gesprek toch maar weer Swiftkey geïnstalleerd.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:33 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wat vind je beter aan Swiftkey dan aan de standaard dan?
Bocholt Duitsland ;-)quote:Op woensdag 25 december 2013 17:27 schreef Kenju het volgende:
[..]
Overal in Nederland uitverkocht?? Bijv.:
[..]
En ik ken werkelijk niemand die in de laatste weken een Nexus 5 gekocht heeft, moeite had om hem te krijgen. Alleen in het begin was hij lastig te krijgen. Was in de VS niet anders.
Dat webshops er wat moeite mee hebben, is een ander verhaal.
Ik had mijn Nexus 4 gewoon via de MediaMarkt in Nürnberg besteld. Een mailtje gestuurd, en zij stuurde hem op. Hetzelfde met mijn Xbox One (die zij vanuit overigens Eindhoven toegestuurd krijgen).quote:Op woensdag 25 december 2013 18:44 schreef Katth het volgende:
[..]
Bocholt Duitsland ;-)
Was eerder die dag de belcompanies en shops wel af geweest in Nijmegen, maar nergens te krijgen.
Het is mogelijk om de XT1058 versie te kopen welke ondersteuning heeft op banden die ook in Nederland gebruikt worden.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:10 schreef Klonk het volgende:
Moto x heeft toch geen europese netwerkbanden?
ah, okquote:Op woensdag 25 december 2013 20:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het is mogelijk om de XT1058 versie te kopen welke ondersteuning heeft op banden die ook in Nederland gebruikt worden.
Moto X is natuurlijk een tof toestel. Maar het verchil qua specs met de Nexus 5 is best redelijk. De Moto X is meer in de lijn van de Nexus 4, Optimus G, On X+, Galaxy SIII...quote:Op woensdag 25 december 2013 20:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het is mogelijk om de XT1058 versie te kopen welke ondersteuning heeft op banden die ook in Nederland gebruikt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |