Mooie logica, de 4 inch past prima dus geen probleem voor een 5 inch model. Dat hij groter is wordt voor het gemak maar even genegeerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:27 schreef Pino112 het volgende:
Past prima want ik heb de 4 en dat gaat moeiteloos. Heb hem ook nog in een pouch zitten.
Praat geen onzin als je niet weet waarover je het hebt.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:22 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Mooie logica, de 4 inch past prima dus geen probleem voor een 5 inch model. Dat hij groter is wordt voor het gemak maar even genegeerd.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:22 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Mooie logica, de 4 inch past prima dus geen probleem voor een 5 inch model. Dat hij groter is wordt voor het gemak maar even genegeerd.
niet even iets verder kunnen kijken dan 4 --> 5 inchquote:Op woensdag 27 november 2013 13:22 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Hier ook blijkt (vandaag mail gekregen van Belsimpel).quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef Pandaplint het volgende:
Ik krijg hem donderdag waarschijnlijk
Zelfde verhaal hierquote:Op woensdag 11 december 2013 19:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier ook blijkt (vandaag mail gekregen van Belsimpel).
Ik. Totaal geen spijt van gehad.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Is er eigenlijk iemand die hem heeft die van een N4 kwam?
Voordelen voor mij persoonlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat vindt je de grootste voordelen tov de N4? En zijn er nadelen?
Ik heb een Neo Hybrid. Ik vind 'm mooi, maar echt kleurrijk is 'ie niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Is er eigenlijk iemand die hem heeft die van een N4 kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |