Waar? Volgens mij is hij vrijwel overal uitverkocht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef nilssanders het volgende:
Ik heb besteld.
Nu wachten tot hij binnen is <3
volgens mij krijgen ze snel nieuwe voorraden..quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waar? Volgens mij is hij vrijwel overal uitverkocht.
Vanuit duitslandquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waar? Volgens mij is hij vrijwel overal uitverkocht.
Haha geen wonder dat ze nog voorraad hebben met die prijs, bizar dat je als bedrijf bestaansrecht hebt als je als enige iets 20% boven de prijs van je concurrenten verkoopt. Maar goed, aan de andere kant hebben zij nu nog voorraad en de rest niet, dus wellicht kiezen er nu mensen toch voor Castle.quote:Op maandag 11 november 2013 10:59 schreef St3fan het volgende:
Castle Telecom (http://www.castle.nl/gsm/details/60378/lg-nexus-5-black) schijnt hem nog op voorraad te hebben. Maar wel 80 euro duurder, en persoonlijk ken ik die website niet, voor de geïnteresseerde;
Ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 11 november 2013 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha geen wonder dat ze nog voorraad hebben met die prijs, bizar dat je als bedrijf bestaansrecht hebt als je als enige iets 20% boven de prijs van je concurrenten verkoopt. Maar goed, aan de andere kant hebben zij nu nog voorraad en de rest niet, dus wellicht kiezen er nu mensen toch voor Castle.
Castle is een prima bedrijf.quote:Op maandag 11 november 2013 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha geen wonder dat ze nog voorraad hebben met die prijs, bizar dat je als bedrijf bestaansrecht hebt als je als enige iets 20% boven de prijs van je concurrenten verkoopt. Maar goed, aan de andere kant hebben zij nu nog voorraad en de rest niet, dus wellicht kiezen er nu mensen toch voor Castle.
Het is gewoon een eenheidsworst product, waar de meeste mensen geen service voor nodig hebben, het is écht niet te verklaren dat je dat gewoon 20% boven de huidige prijs verkoopt. Garantie e.d. gaat vaak toch via repair shops van de fabrikant, en als je een DOA hebt handelt volgens mij ieder bedrijf dat wel prima af. Verder ben je als consument redelijk beschermt door Wet Koop op Afstand, dus nogmaals, dat je dan 5 of 10% meer vraagt, als je het bij wijze van spreken na aankoop nog op komt poetsen bij de consument thuis. Maar 20%quote:Op maandag 11 november 2013 11:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Castle is een prima bedrijf.
En gelukkig verandert het "HET MOET GOEDKOOP ZIJN" verhaal een beetje. Je kan namelijk niet de allergoedkoopste zijn en toch service bieden. En gelukkig zien steeds meer mensen dat in en kopen niet meer bij de goedkoopste.
Als je echt krassen wilt dan moet je er een hoesje omheen doen.quote:
dan bestel jij lekker bij de goedkoopste, het is wel vrij duidelijk dat je het niet snapt.quote:Op maandag 11 november 2013 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon een eenheidsworst product, waar de meeste mensen geen service voor nodig hebben, het is écht niet te verklaren dat je dat gewoon 20% boven de huidige prijs verkoopt. Garantie e.d. gaat vaak toch via repair shops van de fabrikant, en als je een DOA hebt handelt volgens mij ieder bedrijf dat wel prima af. Verder ben je als consument redelijk beschermt door Wet Koop op Afstand, dus nogmaals, dat je dan 5 of 10% meer vraagt, als je het bij wijze van spreken na aankoop nog op komt poetsen bij de consument thuis. Maar 20%![]()
Je kan het ook wel leuk als bedrijf zo zien, maar zeker deze markt is er eentje waar gewoon naar de prijs gekeken wordt door consumenten, en waar after-sales vrijwel geen rol spelen. Het is geen auto die je koopt ofzo, of op maat gemaakt meubilair. Het is gewoon overal hetzelfde product, zij kopen het in, en verkopen het weer aan jou. Hun toegevoegde waarde is dat ze het op voorraad hebben en netjes en snel naar je verzenden.
Gast, het is een TELEFOON, precies dezelfde als in 10 andere winkels, dan is die 20% hogere prijs gewoon niet recht te lullen, klaar. En gezien het feit dat zij nog wél voorraad hebben is het dus wel duidelijk dat er meer mensen kiezen voor de goedkopere.quote:Op maandag 11 november 2013 11:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan bestel jij lekker bij de goedkoopste, het is wel vrij duidelijk dat je het niet snapt.
Jahoor jaquote:Op maandag 11 november 2013 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gast, het is een TELEFOON, precies dezelfde als in 10 andere winkels, dan is die 20% hogere prijs gewoon niet recht te lullen, klaar. En gezien het feit dat zij nog wél voorraad hebben is het dus wel duidelijk dat er meer mensen kiezen voor de goedkopere.
ja dat snap ik. Maar je betaalt voor service vaak. Dus als je en defect toestel hebt, of dat hij defect raakt krijg je met ze te maken. Je hebt wettelijk gezien een overeenkomst met een winkel en niet met een fabrikant. En er zijn genoeg verhalen te vinden van winkels die niet 1-2-3 doen wat ze verplicht zijn te doen.quote:Op maandag 11 november 2013 11:50 schreef koemleit het volgende:
ff serieus
Catch22- de Nexus 5 is overal precies hetzelfde zo'n prijs van 20% duurder kun je echt niet rechtvaardigen hoor.. Alleen echte stommeriken kopen het daar.
alle bedrijven waar je hem voor 399 kunt kopen bieden prima service.. .bij een defect sturen zij hem ook op.. ik vraag me af welke superdeluxemegaservice ze daar dan nog te bieden hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 11:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja dat snap ik. Maar je betaalt voor service vaak. Dus als je en defect toestel hebt, of dat hij defect raakt krijg je met ze te maken. Je hebt wettelijk gezien een overeenkomst met een winkel en niet met een fabrikant. En er zijn genoeg verhalen te vinden van winkels die niet 1-2-3 doen wat ze verplicht zijn te doen.
Niet dat het per sé zo is, maar het kan wel gebeuren.
Ik zou hem overigens gewoon in duitsland bestellen en met huifkar laten verzenden.
Lees eens de shopreviews van de winkels die hem voor totaal incl verzenden <410 aanbieden zou ik zeggen, en geef dan eens aan wat die 20% meerprijs rechtvaardigt;quote:Op maandag 11 november 2013 11:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja dat snap ik. Maar je betaalt voor service vaak. Dus als je en defect toestel hebt, of dat hij defect raakt krijg je met ze te maken. Je hebt wettelijk gezien een overeenkomst met een winkel en niet met een fabrikant. En er zijn genoeg verhalen te vinden van winkels die niet 1-2-3 doen wat ze verplicht zijn te doen.
Niet dat het per sé zo is, maar het kan wel gebeuren.
Ik zou hem overigens gewoon in duitsland bestellen en met huifkar laten verzenden.
Nee. de 4G werkt niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:16 schreef ScudRaket het volgende:
N00b-vraagje: Ik ga komende maand naar de VS en ben van plan een Nexus 5 mee terug te nemen (32gb, $400), Is de Amerikaanse versie compatibel met de Europese frequentie? Kortom, kan ik hem ook in NL gebruiken?
Dank jullie wel!
Ja, maar 4G ondersteuning heb je hier niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:16 schreef ScudRaket het volgende:
N00b-vraagje: Ik ga komende maand naar de VS en ben van plan een Nexus 5 mee terug te nemen (32gb, $400), Is de Amerikaanse versie compatibel met de Europese frequentie? Kortom, kan ik hem ook in NL gebruiken?
Dank jullie wel!
Past prima want ik heb de 4 en dat gaat moeiteloos. Heb hem ook nog in een pouch zitten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:29 schreef Pandaplint het volgende:
Ik zit nu ook aan dit toestel te denken. Maar wil hem eerst eens in het echt zien. Weet iemand toevallig welke winkel in Groningen ze heeft?
Daarnaast vraag ik mij af hoe deze telefoon in je broekzak past. Ik vind mijn huidige telefoon (Galaxy S Plus) eigenlijk al groot zat.
Mooie logica, de 4 inch past prima dus geen probleem voor een 5 inch model. Dat hij groter is wordt voor het gemak maar even genegeerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:27 schreef Pino112 het volgende:
Past prima want ik heb de 4 en dat gaat moeiteloos. Heb hem ook nog in een pouch zitten.
Praat geen onzin als je niet weet waarover je het hebt.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:22 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Mooie logica, de 4 inch past prima dus geen probleem voor een 5 inch model. Dat hij groter is wordt voor het gemak maar even genegeerd.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:22 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Mooie logica, de 4 inch past prima dus geen probleem voor een 5 inch model. Dat hij groter is wordt voor het gemak maar even genegeerd.
niet even iets verder kunnen kijken dan 4 --> 5 inchquote:Op woensdag 27 november 2013 13:22 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Hier ook blijkt (vandaag mail gekregen van Belsimpel).quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef Pandaplint het volgende:
Ik krijg hem donderdag waarschijnlijk
Zelfde verhaal hierquote:Op woensdag 11 december 2013 19:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier ook blijkt (vandaag mail gekregen van Belsimpel).
Ik. Totaal geen spijt van gehad.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Is er eigenlijk iemand die hem heeft die van een N4 kwam?
Voordelen voor mij persoonlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat vindt je de grootste voordelen tov de N4? En zijn er nadelen?
Ik heb een Neo Hybrid. Ik vind 'm mooi, maar echt kleurrijk is 'ie niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, m'n N4 doet het nog prima.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom heb je liever een N5 dan een HTC One?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:03 schreef Skillstorm het volgende:
Grrr... Ik wil de N5 ook...maar moet toch noodzakelijk sparen voor iets anders.
Heb de One al dus heb geen goede reden om de N5 te kopen, maar heb nu 400 euro....verleiding is gewoon zo groot dat ik sinds release al aan dit toestel denk.
Niet liever, erbij.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:12 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Waarom heb je liever een N5 dan een HTC One?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Zoveel winst maken ze er niet op, als ze dat überhaupt doen. Kortom, het interesseert ze begrijpelijkerwijs niet. Dit is altijd zo met de Nexus-toestellen en fabrikanten zijn echt niet stom. Ze zijn niet bedoeld als verkoop-wonders. Verder snapt Google ook dat ze de andere fabrikanten niet te veel tegen de haren in moeten strijken. Zeker niet met de andere OS' in het verschiet. Na wat leeswerk van de week zijn, schijnt het dat naast Samsung ook Sony serieus verder aan het kijken is dan Android.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:40 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Best een slechte lancering zeg. Ze hadden zoveel meer kunnen verkopen als ze niet zo'n grote leveringsprobleem hadden. Sommigen gaan wachten, maar ook genoeg die dan maar een andere telefoon nemen.
De Nexus hoeft geen verkoopknaller te worden. LG verkoopt denk ik ook liever de G2 dan de Nexusquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:40 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Best een slechte lancering zeg. Ze hadden zoveel meer kunnen verkopen als ze niet zo'n grote leveringsprobleem hadden. Sommigen gaan wachten, maar ook genoeg die dan maar een andere telefoon nemen.
De lancering was erg succesvol zelfs, zo succesvol dat ze nu de vraag niet aankunnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:40 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Maar ik wil het zo graag.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is wel een klein beetje totale onzin natuurlijk. Spaar dan inderdaad dat geld gewoon.
rare redeneringquote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Skillstorm het volgende:
Ging vandaag naar de Mediamarkt, gelukkig hadden ze die de Nexus 5 op voorraad, anders ben ik bang dat ik het gekocht had.
Eens...quote:
Klopt.quote:
Waar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef Catch22- het volgende:
Je was "niet" vergeten in je reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |