alle bedrijven waar je hem voor 399 kunt kopen bieden prima service.. .bij een defect sturen zij hem ook op.. ik vraag me af welke superdeluxemegaservice ze daar dan nog te bieden hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 11:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja dat snap ik. Maar je betaalt voor service vaak. Dus als je en defect toestel hebt, of dat hij defect raakt krijg je met ze te maken. Je hebt wettelijk gezien een overeenkomst met een winkel en niet met een fabrikant. En er zijn genoeg verhalen te vinden van winkels die niet 1-2-3 doen wat ze verplicht zijn te doen.
Niet dat het per sé zo is, maar het kan wel gebeuren.
Ik zou hem overigens gewoon in duitsland bestellen en met huifkar laten verzenden.
Lees eens de shopreviews van de winkels die hem voor totaal incl verzenden <410 aanbieden zou ik zeggen, en geef dan eens aan wat die 20% meerprijs rechtvaardigt;quote:Op maandag 11 november 2013 11:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja dat snap ik. Maar je betaalt voor service vaak. Dus als je en defect toestel hebt, of dat hij defect raakt krijg je met ze te maken. Je hebt wettelijk gezien een overeenkomst met een winkel en niet met een fabrikant. En er zijn genoeg verhalen te vinden van winkels die niet 1-2-3 doen wat ze verplicht zijn te doen.
Niet dat het per sé zo is, maar het kan wel gebeuren.
Ik zou hem overigens gewoon in duitsland bestellen en met huifkar laten verzenden.
Nee. de 4G werkt niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:16 schreef ScudRaket het volgende:
N00b-vraagje: Ik ga komende maand naar de VS en ben van plan een Nexus 5 mee terug te nemen (32gb, $400), Is de Amerikaanse versie compatibel met de Europese frequentie? Kortom, kan ik hem ook in NL gebruiken?
Dank jullie wel!
Ja, maar 4G ondersteuning heb je hier niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:16 schreef ScudRaket het volgende:
N00b-vraagje: Ik ga komende maand naar de VS en ben van plan een Nexus 5 mee terug te nemen (32gb, $400), Is de Amerikaanse versie compatibel met de Europese frequentie? Kortom, kan ik hem ook in NL gebruiken?
Dank jullie wel!
Past prima want ik heb de 4 en dat gaat moeiteloos. Heb hem ook nog in een pouch zitten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:29 schreef Pandaplint het volgende:
Ik zit nu ook aan dit toestel te denken. Maar wil hem eerst eens in het echt zien. Weet iemand toevallig welke winkel in Groningen ze heeft?
Daarnaast vraag ik mij af hoe deze telefoon in je broekzak past. Ik vind mijn huidige telefoon (Galaxy S Plus) eigenlijk al groot zat.
Mooie logica, de 4 inch past prima dus geen probleem voor een 5 inch model. Dat hij groter is wordt voor het gemak maar even genegeerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:27 schreef Pino112 het volgende:
Past prima want ik heb de 4 en dat gaat moeiteloos. Heb hem ook nog in een pouch zitten.
Praat geen onzin als je niet weet waarover je het hebt.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:22 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Mooie logica, de 4 inch past prima dus geen probleem voor een 5 inch model. Dat hij groter is wordt voor het gemak maar even genegeerd.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:22 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Mooie logica, de 4 inch past prima dus geen probleem voor een 5 inch model. Dat hij groter is wordt voor het gemak maar even genegeerd.
niet even iets verder kunnen kijken dan 4 --> 5 inchquote:Op woensdag 27 november 2013 13:22 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Hier ook blijkt (vandaag mail gekregen van Belsimpel).quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef Pandaplint het volgende:
Ik krijg hem donderdag waarschijnlijk
Zelfde verhaal hierquote:Op woensdag 11 december 2013 19:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier ook blijkt (vandaag mail gekregen van Belsimpel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |