abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133021517
Mijn pa heeft hem net, godverdomme ik ben jaloers al heb ik een One. :')
pi_133024423
vanaf morgen heb ik hem ook :) kom van Galaxy nexus af dus ben benieuwd :)
pi_133042778
sinds vandaag in mijn bezit dus... en tov de galaxy nexus is dit echt een verademing.. In alles beter/mooier/sneller :)
pi_133044224
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:36 schreef Remzz het volgende:
Ik heb hem ook sinds gisteren, wat een mooi toestel _O_. Ik kom van de Galaxy Nexus, deze is wel zoveel sneller en het scherm is echt prachtig. Accu gaat een stuk langer meer dan ik in reviews lees. Waar ik met mijn Galaxy Nexus net 12 uur redde, is hij nu na 12 uur net op 40% en dan gebruik ik hem behoorlijk zwaar.
De accuduur wordt in de komende twee weken nog beter zelfs, elke avond aan de lader hangen. :)
Powered by Janetje®
pi_133064042
Godverdomme, zie net dat er een dikke vette kras op mn beeldscherm zit :? Geen idee hoe dat komt, heb mijn telefoon altijd apart in mijn broekzak. Mijn oude S3 had na 1.5 jaar nog geen enkel krasje.

Nogal kras gevoelig glas dus..
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:43:29 #66
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_133064494
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:34 schreef Spelvout het volgende:
Godverdomme, zie net dat er een dikke vette kras op mn beeldscherm zit :? Geen idee hoe dat komt, heb mijn telefoon altijd apart in mijn broekzak. Mijn oude S3 had na 1.5 jaar nog geen enkel krasje.

Nogal kras gevoelig glas dus..
Een zandkorreltje is scherper dan gorilla glas. :') Heb je al een screenprotector?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:47:48 #67
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_133064705
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:43 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Een zandkorreltje is scherper dan gorilla glas. :') Heb je al een screenprotector?
Screenprotectors en hoesjes :') laat je je bank ook in plastic zitten?
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:48:46 #68
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_133064754
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Screenprotectors en hoesjes :') laat je je bank ook in plastic zitten?
Moet je zelf weten :s)
pi_133065921
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:43 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Wel besteld maar was nog niet binnen. Ik maak mijn broekzakken overigens goed schoon dus zand zal het niet zijn geweest.
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:17:56 #70
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_133066191
pi_133069493
Wanneer mijn abo afloopt over een paar maanden koop ik deze _O_
pi_133074990
En ja hoor, wat krijg ik 1 dag nadat mn telefoon is bekrast binnen? Juist, een hoesje + screenprotector 8)7

[ Bericht 1% gewijzigd door Spelvout op 09-11-2013 12:50:35 ]
pi_133082306
Wat zijn de ervaringen van jullie mbt de accuduur?
Reviews zijn nl niet altijd even posistief.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_133082509
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:32 schreef David Letterman het volgende:
Wat zijn de ervaringen van jullie mbt de accuduur?
Reviews zijn nl niet altijd even posistief.
Ben erg tevreden tot nu toe. Een keer zelfs 2 dagen kunnen doen op één lading met gemiddeld gebruik. Zit nu op 71% met 1uur 40min schermtijd.
pi_133082535
in de video review kwam wel naar boven dat de camera weer niet al te geweldig is. Ik heb nu de htc one x en wil in dat opzicht eigenlijk niet achteruit gaan qua camera.
pi_133082846
Ik heb besteld.
Nu wachten tot hij binnen is <3
pi_133084942
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef nilssanders het volgende:
Ik heb besteld.
Nu wachten tot hij binnen is <3
Waar? Volgens mij is hij vrijwel overal uitverkocht. :+
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_133085675
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:58 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

volgens mij krijgen ze snel nieuwe voorraden..
toen ik bestelde was ie ook uitverkocht.. 2 dagen later had ik hem in huis.
pi_133087337
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:58 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Vanuit duitsland ;).
pi_133141591
Castle Telecom (http://www.castle.nl/gsm/details/60378/lg-nexus-5-black) schijnt hem nog op voorraad te hebben. Maar wel 80 euro duurder, en persoonlijk ken ik die website niet, voor de geïnteresseerde;
pi_133141649
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:59 schreef St3fan het volgende:
Castle Telecom (http://www.castle.nl/gsm/details/60378/lg-nexus-5-black) schijnt hem nog op voorraad te hebben. Maar wel 80 euro duurder, en persoonlijk ken ik die website niet, voor de geïnteresseerde;
Haha geen wonder dat ze nog voorraad hebben met die prijs, bizar dat je als bedrijf bestaansrecht hebt als je als enige iets 20% boven de prijs van je concurrenten verkoopt. Maar goed, aan de andere kant hebben zij nu nog voorraad en de rest niet, dus wellicht kiezen er nu mensen toch voor Castle.
pi_133141675
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 11:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Haha geen wonder dat ze nog voorraad hebben met die prijs, bizar dat je als bedrijf bestaansrecht hebt als je als enige iets 20% boven de prijs van je concurrenten verkoopt. Maar goed, aan de andere kant hebben zij nu nog voorraad en de rest niet, dus wellicht kiezen er nu mensen toch voor Castle.
Ben het helemaal met je eens.
  maandag 11 november 2013 @ 11:05:40 #83
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133141779
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 11:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Castle is een prima bedrijf.

En gelukkig verandert het "HET MOET GOEDKOOP ZIJN" verhaal een beetje. Je kan namelijk niet de allergoedkoopste zijn en toch service bieden. En gelukkig zien steeds meer mensen dat in en kopen niet meer bij de goedkoopste.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_133141865
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 11:05 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Castle is een prima bedrijf.

En gelukkig verandert het "HET MOET GOEDKOOP ZIJN" verhaal een beetje. Je kan namelijk niet de allergoedkoopste zijn en toch service bieden. En gelukkig zien steeds meer mensen dat in en kopen niet meer bij de goedkoopste.
Het is gewoon een eenheidsworst product, waar de meeste mensen geen service voor nodig hebben, het is écht niet te verklaren dat je dat gewoon 20% boven de huidige prijs verkoopt. Garantie e.d. gaat vaak toch via repair shops van de fabrikant, en als je een DOA hebt handelt volgens mij ieder bedrijf dat wel prima af. Verder ben je als consument redelijk beschermt door Wet Koop op Afstand, dus nogmaals, dat je dan 5 of 10% meer vraagt, als je het bij wijze van spreken na aankoop nog op komt poetsen bij de consument thuis. Maar 20% :')

Je kan het ook wel leuk als bedrijf zo zien, maar zeker deze markt is er eentje waar gewoon naar de prijs gekeken wordt door consumenten, en waar after-sales vrijwel geen rol spelen. Het is geen auto die je koopt ofzo, of op maat gemaakt meubilair. Het is gewoon overal hetzelfde product, zij kopen het in, en verkopen het weer aan jou. Hun toegevoegde waarde is dat ze het op voorraad hebben en netjes en snel naar je verzenden.
  maandag 11 november 2013 @ 11:10:33 #85
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_133141926
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:48 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Moet je zelf weten :s)
Als je echt krassen wilt dan moet je er een hoesje omheen doen.

M'n iPhone 5 altijd los in m'n zak gehad (en ja er zit altijd wel wat rommel/zand onder in je zakken, geen idee waar dat elke keer vandaan komt) ding ziet er uit als nieuw. Zit geen krasje op. Idem met de iPhone 4 die ik hiervoor had. Na 2 jaar gebruik zag ie er als nieuw uit.

Een korreltje zand veroorzaakt pas krassen als deze hard tegen het toestel gedrukt worden en bewogen. Los in je zak heb je hier geen last van tenzij je hele strakke broeken draagt. Met een hoesje hoeft er maar 1 korreltje zand tussen het hoesje en je telefoon te glippen en die korrel wordt continue door het hoesje tegen je telefoon gedrukt.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 11 november 2013 @ 11:15:49 #86
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133142070
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 11:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het is gewoon een eenheidsworst product, waar de meeste mensen geen service voor nodig hebben, het is écht niet te verklaren dat je dat gewoon 20% boven de huidige prijs verkoopt. Garantie e.d. gaat vaak toch via repair shops van de fabrikant, en als je een DOA hebt handelt volgens mij ieder bedrijf dat wel prima af. Verder ben je als consument redelijk beschermt door Wet Koop op Afstand, dus nogmaals, dat je dan 5 of 10% meer vraagt, als je het bij wijze van spreken na aankoop nog op komt poetsen bij de consument thuis. Maar 20% :')

Je kan het ook wel leuk als bedrijf zo zien, maar zeker deze markt is er eentje waar gewoon naar de prijs gekeken wordt door consumenten, en waar after-sales vrijwel geen rol spelen. Het is geen auto die je koopt ofzo, of op maat gemaakt meubilair. Het is gewoon overal hetzelfde product, zij kopen het in, en verkopen het weer aan jou. Hun toegevoegde waarde is dat ze het op voorraad hebben en netjes en snel naar je verzenden.
dan bestel jij lekker bij de goedkoopste, het is wel vrij duidelijk dat je het niet snapt.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_133142338
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 11:15 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dan bestel jij lekker bij de goedkoopste, het is wel vrij duidelijk dat je het niet snapt.
Gast, het is een TELEFOON, precies dezelfde als in 10 andere winkels, dan is die 20% hogere prijs gewoon niet recht te lullen, klaar. En gezien het feit dat zij nog wél voorraad hebben is het dus wel duidelijk dat er meer mensen kiezen voor de goedkopere.
  maandag 11 november 2013 @ 11:42:46 #88
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133142769
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 11:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gast, het is een TELEFOON, precies dezelfde als in 10 andere winkels, dan is die 20% hogere prijs gewoon niet recht te lullen, klaar. En gezien het feit dat zij nog wél voorraad hebben is het dus wel duidelijk dat er meer mensen kiezen voor de goedkopere.
Jahoor ja
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_133142962
ff serieus :')
Catch22- de Nexus 5 is overal precies hetzelfde zo'n prijs van 20% duurder kun je echt niet rechtvaardigen hoor.. Alleen echte stommeriken kopen het daar.
  maandag 11 november 2013 @ 11:52:51 #90
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133143028
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 11:50 schreef koemleit het volgende:
ff serieus :')
Catch22- de Nexus 5 is overal precies hetzelfde zo'n prijs van 20% duurder kun je echt niet rechtvaardigen hoor.. Alleen echte stommeriken kopen het daar.
ja dat snap ik. Maar je betaalt voor service vaak. Dus als je en defect toestel hebt, of dat hij defect raakt krijg je met ze te maken. Je hebt wettelijk gezien een overeenkomst met een winkel en niet met een fabrikant. En er zijn genoeg verhalen te vinden van winkels die niet 1-2-3 doen wat ze verplicht zijn te doen.

Niet dat het per sé zo is, maar het kan wel gebeuren.

Ik zou hem overigens gewoon in duitsland bestellen en met huifkar laten verzenden.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')