Ik dacht dat jij zo'n Apple-fanboy was?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:14 schreef Catch22- het volgende:
Even mijn iPhone5 laten fiksen bij apple (plekje op de lens) en dan verkopen en een nexus halen.
Vermits de reviews goed zijn
denk dat maarquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n Apple-fanboy was?
Persoonlijk vind ik dit een betere review:quote:
iOS 7 krijgt in hun review anders een lager cijfer dan Android 4.4 KitKatquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:32 schreef themole het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit een betere review:
http://gizmodo.com/nexus-(...)specially-1458003288
The Verge zijn nogal een stelletje apple-fanboys.
De accuduur wordt in de komende twee weken nog beter zelfs, elke avond aan de lader hangen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:36 schreef Remzz het volgende:
Ik heb hem ook sinds gisteren, wat een mooi toestel. Ik kom van de Galaxy Nexus, deze is wel zoveel sneller en het scherm is echt prachtig. Accu gaat een stuk langer meer dan ik in reviews lees. Waar ik met mijn Galaxy Nexus net 12 uur redde, is hij nu na 12 uur net op 40% en dan gebruik ik hem behoorlijk zwaar.
Een zandkorreltje is scherper dan gorilla glas.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:34 schreef Spelvout het volgende:
Godverdomme, zie net dat er een dikke vette kras op mn beeldscherm zitGeen idee hoe dat komt, heb mijn telefoon altijd apart in mijn broekzak. Mijn oude S3 had na 1.5 jaar nog geen enkel krasje.
Nogal kras gevoelig glas dus..
Screenprotectors en hoesjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:43 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Een zandkorreltje is scherper dan gorilla glas.Heb je al een screenprotector?
Moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Screenprotectors en hoesjeslaat je je bank ook in plastic zitten?
Wel besteld maar was nog niet binnen. Ik maak mijn broekzakken overigens goed schoon dus zand zal het niet zijn geweest.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:43 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Een zandkorreltje is scherper dan gorilla glas.Heb je al een screenprotector?
Ben erg tevreden tot nu toe. Een keer zelfs 2 dagen kunnen doen op één lading met gemiddeld gebruik. Zit nu op 71% met 1uur 40min schermtijd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:32 schreef David Letterman het volgende:
Wat zijn de ervaringen van jullie mbt de accuduur?
Reviews zijn nl niet altijd even posistief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |