Waarschijnlijk, zoals gewoonlijk weer uit het niets verschenen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Wat is dit? Gamesverslaving verhaaltje?
Ik denk dat wij 10x beter acteren dan dat zooitje bij elkaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Zullen wij ons met zijn allen eens gaan opgeven als figurant?
ze hoopt ook nog dat Abel ruimdenkend isquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:08 schreef Specularium het volgende:
Hij is wel heel groot he?
Geile oma.
Ik heb meer last van de wekelijkse schat die ze gaan zoeken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
Dat gedoe met dat dromen hangt me ook de keel uit..
Ik denk niet dat dit renee is.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:15 schreef zeebeschuit het volgende:
Sinds de zomerstop is het echt dodelijk saai... Er gebeurt werkelijk NIETS!
http://instagram.com/p/gRRtjDEQhc/ Is dit niet Renee van Spangas links?
En Abel maakt elke dag iets nieuws voor zijn suïcidale oma, er iets ook iets geheimzinnigs met de moeder van Raaf en natuurlijke de real life soap van Charleyquote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit renee is.
En er gebeurt juist heel veel! Ze bouwen een boomhut, en Eman mag niet meedoen, en ze gaan bijna de derde schat van dit jaar opgravenik weet.
Ben je fan van iemand en dan zorg je er voor dat ie tijdelijk zijn beroep niet meer kan uitoefenenquote:Op woensdag 6 november 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
Ik moest net lachen bij het jeugdjournaal, dat 'filmpje over Ryan Lochte en de enthousiaste fan
Ja dat is wel minder, maar die reconstructie was grappig.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ben je fan van iemand en dan zorg je er voor dat ie tijdelijk zijn beroep niet meer kan uitoefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |