SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig voel je je wat beter nu.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik snap je wel hoor Risu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig voel je je wat beter nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Risu beetje klotedag dus, kop op meisS. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Risu beetje klotedag dus, kop op meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beste vriendinnetje viert morgen haar verjaardag en ik heb gehoord dat er een baby'tje komt.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]Ik vind je niet dom hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beste vriendinnetje viert morgen haar verjaardag en ik heb gehoord dat er een baby'tje komt.
S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben misselijk en heb rommelende darmen....quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Lief gm.![]()
Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden verder. Geen symptomen om over te hypochonderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt zo blij dat ik deze cyclus niet misselijk ben. Dat is echt een stuk fijner.![]()
Niet tegelijk gegeten natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:36 schreef Risu het volgende:
Patat en taart? Nee joh, moet kunnen bij elkaar. Raar hoor.
Ik vind je ook niet dom hoor DM, ik vind hier niemand dom. Mijn zusje kan ook haar rijbewijs niet halen. Zij is ook niet dom. Ze heeft wel zo'n klein 45km autotje waar je een scooterrijbewijs voor moet hebben. Maar ja, moet je ook maar net in willen rijden. En er past ook geen maxi-cosi in volgens mij, dus tja.
Daarom, het autorijden an sich maakt me niet zoveel uit. Maar het feit dat ik het niet kán. Dat wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Niet tegelijk gegeten natuurlijk
En ik heb wel n rijbewijs, maar geen auto... Schiet dus niet op! Maar ik kan wandelen en fietsen en reizen met t ov, dus ik maak mij niet druk
Snap ik!quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:14 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Daarom, het autorijden an sich maakt me niet zoveel uit. Maar het feit dat ik het niet kán. Dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwbakken moeders moeten voor elk kuchje naar de arts, jup.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, want je moet elke week naar de nachtarts met je kindals de nood écht zo hoog is kun je bij de buren aanbellen / taxi bestellen lijkt me.
Dan kan je ook met de taxi of de auto van de buren of noem maar op.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:19 schreef Messina het volgende:
Mja, maar het is wel gewoon handig dat je met de auto naar de (nacht)arts kunt. Is wat kut op de fiets/lopende met een baby met hoge koorts (als voorbeeld eh).
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:23 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan kan je ook met de taxi of de auto van de buren of noem maar op.5 jaar lang heb ik geen auto gehad (ik heb geen rijbewijs) en eigenlijk niet gemist met 2 kinderen.
Ik snap het wel, maar het is allemaal niet zo handig als een eigen auto.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:23 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan kan je ook met de taxi of de auto van de buren of noem maar op.5 jaar lang heb ik geen auto gehad (ik heb geen rijbewijs) en eigenlijk niet gemist met 2 kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |