Donequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:48 schreef Tennisballetje het volgende:
Mag ik weer terug in het lijstje?mijn NOD is 21 november
oh meis, ewat vervelend om niet te weten hoe of wat... ik hoop nog steeds het beste voor je!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:15 schreef Risu het volgende:
Verdorie, nog steeds bloed. En helemaal niet veel ofzo, gewoon aanwezig. En ook niet dat viezige bruine kleurtje, maar een beetje ertussenin.
Verder ook nog kramp erbij. Alsof ik ongesteld moet worden. Maar dat is dus veel te vroeg.
Heel vervelend als je het wil negeren.
Risu, gekke vraag, maar zou hetgeen blaasontsteking kunnen zijn?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:15 schreef Risu het volgende:
Verdorie, nog steeds bloed. En helemaal niet veel ofzo, gewoon aanwezig. En ook niet dat viezige bruine kleurtje, maar een beetje ertussenin.
Verder ook nog kramp erbij. Alsof ik ongesteld moet worden. Maar dat is dus veel te vroeg.
Heel vervelend als je het wil negeren.
Dan is dit de vreemste blaasontsteking die ik ooit gehad heb. Want ik heb geen pijn bij het plassen, en het bloed komt ook als ik niet plas. Mocht het niet weggaan, dan kan ik altijd nog voor de zekerheid een plasje inleveren natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Risu, gekke vraag, maar zou hetgeen blaasontsteking kunnen zijn?
Hier niks deze maand vermoed ik, we zijn door omstandigheden niet zo gepassioneerd geweest zeg maar
wat lief, weet ze al dat jullie bezig zijn of was het (voor haar) echt zomaar?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:55 schreef LaLouchi het volgende:
Vandaag babyschoentjes gekregen van mijn moeder... alvast voor de toekomst zei ze
Mijn moeder en ik delen lief en leed, dus ze weet ervan af en leeft ontzettend meequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:13 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
wat lief, weet ze al dat jullie bezig zijn of was het (voor haar) echt zomaar?
oh, ik zou dat dan juist weer niet echt kunnen waarderen denk ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:55 schreef LaLouchi het volgende:
Vandaag babyschoentjes gekregen van mijn moeder... alvast voor de toekomst zei ze
Oh nee? Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:50 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
oh, ik zou dat dan juist weer niet echt kunnen waarderen denk ik.
Maar daar ben ik misschien gek in
Nee, meer zo een:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:44 schreef DagenNachtdromer het volgende:
jeetje DM, das toch ook wat. als je door een hond een oog werd uitgestoken. neem aan dat het geen chiwawa was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door DanseMacabre op 29-10-2013 17:17:52 ]
het zou voelen als onnodige druk op mijn schouders.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, meer zo een:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij denkt dat hij eruit ziet als zijn broer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah ok. Ja dat kanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:56 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
het zou voelen als onnodige druk op mijn schouders.
Ik zou het heerlijk vinden als mensen dat zouden doen als ik daadwerkelijk zwanger was, maar niet als ik het niet ben.
Ik ga een werkloze ook geen lunchtrommel voor naar kantoor kado doen
[..]
Ik heb nu een pup rondlopen van 7 maanden, vol op in de puberteit, sterkt wel je relatie moet ik zeggen hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:04 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ooohhh wat lief! die wil ik!!
ik wilook heel graag een hond maar we hebben nu katten, en mijn man vind het een beter idee om eerst een een kind in huis te hebben voor dat er een hond komt, zo dat de hond niet jaloers word. maar die kleintjes zijn zo leuk!
Ik heb al een dochter. Ik vind het wel liefquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:30 schreef Pvoesss het volgende:
Het kan zo nog 4 jaar duren voor je eerste baby er is. En dan is het toch niet fijn om geconfronteerd te worden met zoiets?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Als er nog iemand niet gesmolten was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua symptomen, ik voel me weer helemaal prima.Oh wat schattig. Daar ga ik ook van rammelen. Gek he. (ik rammel overal van)
Heb trouwens de baan binnen. Die onbetaalde stagebaan. Echt vreemd, zit ik straks gewoon dus niet meer thuis de hele dag. Soort van afgesproken dat ik daar kan stoppen zodra ik werk heb gevonden. Ik denk eerlijk gezegd, dat dat nog wel even duurt. Dan is mijn zwangerschap vast eerder.
Het bloeden is overigens niet echt helemaal gestopt, al kan ik niet zeggen dat er nieuw bloed bij komt. Het is volgens mij meer het beetje wat er nog niet uit is gekomen. Het is dan ook ondertussen weer zo'n vies bruin kleurtje. Maar zoveel als ik met spotting heb, is het niet, het wordt steeds minder. Eigenlijk heb ik niet eens een inlegkruisje nodig, want die blijft gewoon wit. Het is alleen met afvegen. Erg vreemd. Gelukkig gaat het wekelijkse zwem-uurtje van morgen sowieso niet door. (dagje weg met schoonmoeder, hoop dat ik mijn mond kan houden) En volgende week weet ik al een stuk meer.
Poeh, wat een week. Het is pas dinsdag hoor.
Maar dat is het ook! Wat vreselijk lief van haar ^^,quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:47 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik delen lief en leed, dus ze weet ervan af en leeft ontzettend mee![]()
Vond het zo lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dottey op 29-10-2013 15:56:55 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Gefeliciteerd met de stage!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:48 schreef Risu het volgende:
[..]Oh wat schattig. Daar ga ik ook van rammelen. Gek he. (ik rammel overal van)
Heb trouwens de baan binnen. Die onbetaalde stagebaan. Echt vreemd, zit ik straks gewoon dus niet meer thuis de hele dag. Soort van afgesproken dat ik daar kan stoppen zodra ik werk heb gevonden. Ik denk eerlijk gezegd, dat dat nog wel even duurt. Dan is mijn zwangerschap vast eerder.
Het bloeden is overigens niet echt helemaal gestopt, al kan ik niet zeggen dat er nieuw bloed bij komt. Het is volgens mij meer het beetje wat er nog niet uit is gekomen. Het is dan ook ondertussen weer zo'n vies bruin kleurtje. Maar zoveel als ik met spotting heb, is het niet, het wordt steeds minder. Eigenlijk heb ik niet eens een inlegkruisje nodig, want die blijft gewoon wit. Het is alleen met afvegen. Erg vreemd. Gelukkig gaat het wekelijkse zwem-uurtje van morgen sowieso niet door. (dagje weg met schoonmoeder, hoop dat ik mijn mond kan houden) En volgende week weet ik al een stuk meer.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar dat is het ook! Wat vreselijk lief van haar ^^,
Wij hadden, toen mijn man verteld had aan mijn moeder dat wij gingen pogen, een aanmoedigingspakketje gehad van mijn ouders met tips![]()
Hier zaten ook kleine laarsjes in en een lieve kaart.![]()
o.a. de tip :sokken uit en met de blote billen naar bed voor mijn manlief
Hahahha wat leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In life, every ending is a new beginning..
Hij denkt dat hij eruit ziet als zijn broer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
je mag de mijne wel eens lenen hoor als west brabant in de buurt isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:14 schreef DagenNachtdromer het volgende:
dat omgeflapte oor![]()
ik moet hier maar eens een leenhond gaan vinden ofzo
gefeliciteerd met je stageplek!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:48 schreef Risu het volgende:
[..]Oh wat schattig. Daar ga ik ook van rammelen. Gek he. (ik rammel overal van)
+1quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:50 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
oh, ik zou dat dan juist weer niet echt kunnen waarderen denk ik.
Maar daar ben ik misschien gek in
de spoiler een beetje aangevuldquote:
Hij denkt dat hij eruit ziet als zijn broer.Wat een schatjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Risu hoe gaat het met het bloed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |