Mag niet hosten van Rockstarquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat is de deal met jouw host-gebeuren dan
Is ook een tyfus ding, ballers all the way m8quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:50 schreef Divje het volgende:
Ik ga m'n Dubsta verkopen. Kolereding. Need money want heb een zion volledig lopen upgraden
Meh, neem geen SUV meerquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef kensei het volgende:
[..]
Is ook een tyfus ding, ballers all the way m8
Sultan heb ik ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Meh, neem geen SUV meer
Heb nu 1 motor, 1 muscle en 1 coupe. 2x super/sports/sedan.. Dus heb een slotje vrij voor een toffe bak. Misschien die Sultan en dan tunen tot RS versie
Je banden zijn nog steeds bulletproof ook als je die tekst hebtquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:54 schreef Scarface150993 het volgende:
Elke keer als ik atomic lees op die sportbanden (waarom zou je die nemen als er bulletproof banden zijn?) moet ik denken aan die atomic blimp die ik nog steeds niet gebruikt heb xD
Jouw post bracht me op 't idee jaquote:
Echt, ik was telkens bang dat als ik op die sportbanden zou drukken dat mijn dure kogelvrijebanden zouden verdwijnen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Je banden zijn nog steeds bulletproof ook als je die tekst hebt
Gelukkig nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Echt, ik was telkens bang dat als ik op die sportbanden zou drukken dat mijn dure kogelvrijebanden zouden verdwijnen.
zit ook te twijfelen over of ik de Futo zal houden...quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Jouw post bracht me op 't idee jaVind zo'n tunersgebakje wel geinig. Maar die Futo viel tegen..
Niet van jullie ;-)quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:11 schreef marimbondo het volgende:
Welke luchtstreepje passen bij deze ride?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
holy shit wat is dat voor autoquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:11 schreef marimbondo het volgende:
Welke luchtstreepje passen bij deze ride?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
xD! In de missie "No Hai Bronca" kan je deze vinden op de parkeerplaats tegenover waar de gangleader ontstnapt... je moet even zoeken maar dan heb je ook watquote:
Bedankt voor de printscreen Frits.quote:
Maar toch won ik ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:41 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Bedankt voor de printscreen Frits.
Durex met zijn grote bek met zijn Akuma![]()
![]()
SnuggLe for the win!![]()
fixedquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:42 schreef SnuggLe het volgende:
Mijn vrouw is thuis en knalde mij eruit helaas, dus offline. Waren goede races, thanks.
Nee, ik luisterde naar Daisyquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wedden dat je die stem net hardop hoorde
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:49 schreef Olep het volgende:
https://play.google.com/s(...)rockstargames.ifruit
Lekker op tijd.
invite mij even. mn ps3 crashtequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |