We adden niet zomaar iedereen, er komen iets van 5 requests per dag bij waarvan het grootste deel nieteens op FOK! zit. Zolang je hier je RSC account niet post wordt je niet geaddquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:44 schreef b4kl4p het volgende:
Wie regelt nou die crew handel? Mijn request is nog steeds pending
Ik denk dat iedereen zelf ook wel kan bedenken dat je niet in een crew only sessie kan als je niet in de crew zit, lieve schatquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet bij een crew only sessie.
Die paarse die ik nu heb zijn echt fantastischquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:13 schreef PicoMMP het volgende:
Als je je aanmeldt bij RSC krijg je toch gratis luchtstreepjes?
Baklap86 is mn psn accountquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:09 schreef kensei het volgende:
[..]
We adden niet zomaar iedereen, er komen iets van 5 requests per dag bij waarvan het grootste deel nieteens op FOK! zit. Zolang je hier je RSC account niet post wordt je niet geadd
Ik zei toch je social club account oliebol, maar ik heb je al gevonden meneer baquelappuequote:
Ik dacht dat je dan pegasus moet bellen. Zeker weten doe ik het nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:06 schreef Droathoah het volgende:
Waar komt het vliegtuigje te staan als je er een koopt en alleen een appartement hebt?
Je kan hem dan alleen bestellen dan inderdaad. Je moet dan nog steeds naar een airstrip in de buurt, dus het is gewoon zonde van je geldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:06 schreef Droathoah het volgende:
Waar komt het vliegtuigje te staan als je er een koopt en alleen een appartement hebt?
Balen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:36 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan hem dan alleen bestellen dan inderdaad. Je moet dan nog steeds naar een airstrip in de buurt, dus het is gewoon zonde van je geld
Hoe heet je op PSN?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:44 schreef hoink581 het volgende:
Invite me zo FF, headset moet nog opgeladen.
Gewoon gta race doen en allemaal in 1 bus stappen ezquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Vanavond met 16 man proberen binnen een seconde te finishen.![]()
Alle negers achter in de busquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Gewoon gta race doen en allemaal in 1 bus stappen ez
Ben je nu op GTAO?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik blondeer mn haar wel heeft niemand het door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |