Jaquote:
Ja alle bliksemstraaldinges gaan naar 1 punt hier dus k denk dat je wel goede pics kunt maken!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
foto's dit dat alles
perfecte uitzicht bij jou voor onweerpics
ik kom wel eens derpen als het onweer is en dan velen pics maken aw yissquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja alle bliksemstraaldinges gaan naar 1 punt hier dus k denk dat je wel goede pics kunt maken!
Nice!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef PriemGirl het volgende:
Holy crap! Dat je zo een mail krijgt van wehkamp dat je uitgekozen bent om de Philips lumea (laser ontharingsapparaat) uit te testen![]()
![]()
![]()
Gaaf!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef PriemGirl het volgende:
Holy crap! Dat je zo een mail krijgt van wehkamp dat je uitgekozen bent om de Philips lumea (laser ontharingsapparaat) uit te testen![]()
![]()
![]()
je kunt wel raden wie dat is toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:13 schreef Mss het volgende:
Urgh, zó irritant, mensen die anoniem bellen en geen voicemail inspreken
Ja ik, maar vanaf 3 minuut 30 volgde ik je al niet meer dus ik ga er op een rustiger moment even naar kijkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heeft iemand het filmpje nog bekeken of zit ik echt in de onzichtbaarheidsmodus vandaag?
OH MY GOD, look at zhe prettyquote:
OH LOLquote:
En dan maak je je druk, bellen ze terug en dan is het van "wilt u groene stroom?" "heeft u wat over voor de aidswezen in Burundi?"quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef Mss het volgende:
[..]
OH LOL
Neinz daar heb ik sinds de laatste debiele conversatie niks meer van gehoord en die belde nooit.
Mijn werk en therapie instantie bellen ook anoniem, dus die zullen om 17.50 ook niet meer gebeld hebben.
Stom dat ik me hier zo druk om maakDie mensen snappen toch ook wel dat ik geen idee heb wie ze zijn als ze geen voicemail inspreken
ja dat zou ook nog kunnen, al zie ik die er niet voor aan de "met afgeschermd nummer bellen" functie op de telefoon te snappenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:23 schreef Mss het volgende:
Ja zoiets idd. Of misschien een van die negertoko's
Juist wel, voor die chickies jonge!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat zou ook nog kunnen, al zie ik die er niet voor aan de "met afgeschermd nummer bellen" functie op de telefoon te snappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |