abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 oktober 2013 @ 16:25:35 #1
24752 mandatory
Wat moet je nou?
pi_132659387
Anouk heeft de afgelopen dagen tientallen haatberichten ontvangen nadat zij zich mengde in de Zwarte Piet-discussie.

De zangeres schreef vrijdag op haar Facebook dat zwarte piet voorgoed ons land moet verlaten. "Wat staan wij Nederlanders voor lul !!

En niet 1 gemeente in Nederland die het eens anders wil gaan aanpakken. Ga je schamen!". Deze uitspraak schoot bij vele Facebookvrienden in het verkeerde keelgat.
Op Facebook deelt Anouk alle haatberichten die ze de afgelopen dagen ontving.

Willem Charite: vieze rvuil vewende kankerhoer dat je bent hoop dat je binnenkort doodvalt het liefst doe ik het zelf tyfus slet.

Jane Smith: vergeet niet door die haters en paar racisten heb jij nou wel je gheld zal je aan dat stel apen niet verdienen zo en nee ik ben geen racist maar je kan het krijgen zoals je het wil hebben

John van Elteren: Viert vast wel Sinterklaas, alleen met der eigen zwarte pietjes, nikker lover.

Kelly Maria Dijkhuizen: Beter een racist dan een bruine lover, vies wijf!

Rob van Es: ze heeft goeie nummers hoor maar ze blijft een nigger bitch in mijn ogen en ze sterft van de capsones en vind haar superarrogant dus meschien heeft ze ook wel nigger bloed, leve SINTERKLAAS en zijn ZWARTE PIET.

Natascha Beton: Ga lekker met die asielzoeker van je naar zijn land van herkomst blanke negerslet

Cees Vrolijk: We moeten niet discrimineren. Zwarte piet eruit, dan alle zwarten eruit.
Na de opmerking dat dit haar fans zou gaan kosten, zei Anouk: "Ik ben blij dat ik daar vanaf ben. Ik wil nog geen Cent aan jullie ugly haters (en een paar racisten) verdienen. ff de bezem er doorheen. Soms moet dat gewoon ff. Jullie mogen ook mij "bannen" hoor, scheelt mij weer."

Ohwjee. :o
Bladiebla...
  maandag 28 oktober 2013 @ 16:28:19 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132659511
Mijn hemel, het halve volk probeert duidelijk te maken dat niet om discriminatie gaat, Anouk heeft een andere mening dan het gros, en krijgt gelijk al die racisten over zich heen....

Er was geen eenvoudiger manier voor haar om haar gelijk te bewijzen, wat een asociale sukkels die zo reageren |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132659570
ik ben geen fan van Anouk, maar dit vind ik wel een strakke actie. Nog even wat olie op het vuur mikken en hoppa :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 28 oktober 2013 @ 16:31:04 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132659642
Ik heb geen hekel aan Zwarte Piet en vind het bij de Sinterklaastraditie horen, maar als dit het volk is dat het behoud van Zwarte Piet verdedigt dan weet ik niet of ik nog wel dezelfde mening wil hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132659928
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:31 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen hekel aan Zwarte Piet en vind het bij de Sinterklaastraditie horen, maar als dit het volk is dat het behoud van Zwarte Piet verdedigt dan weet ik niet of ik nog wel dezelfde mening wil hebben.
Dat dus
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  maandag 28 oktober 2013 @ 16:52:07 #6
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_132660454
Waar komen deze randdebielen vandaan? |:(
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_132660489
Kan je weer goed zien uit wat voor paupervolk Nederland bestaat. Mijn hemel zeg :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_132660913
quote:
Als jij je mening door die paar individuen laat beïnvloeden, dan spoort er ook iets niet.
pi_132660963
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef HPLC het volgende:

[..]

Als jij je mening door die paar individuen laat beïnvloeden, dan spoort er ook iets niet.
Helaas is het niet enkel opde Facebook van Anouk ;)
  maandag 28 oktober 2013 @ 17:05:36 #10
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_132661005
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Olga het volgende:

[..]

Dus je stemt ook geen pvda meer omdat diezelfde debielen daar op stemmen. Je gaat nooit naar de C1000 omdat die debielen daar ook komen. enz.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_132661132
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Olga het volgende:

[..]

Vooraf kan je verwachten dat er neonazi's en extreemrechtse debielen afkomen op demonstraties voor zwarte piet. Daar ben je tegen (ik ook gelukkig :P), maar dat zou niet hoeven te betekenen dat we dan maar gaan over stappen naar de kant van de mensen die tegen zwarte piet / sinterklaasfeest zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2013 17:09:35 ]
pi_132661206
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dus je stemt ook geen pvda meer omdat diezelfde debielen daar op stemmen. Je gaat nooit naar de C1000 omdat die debielen daar ook komen. enz.
Neuh, ik wil alleen niet geassocieerd worden met zulke bekrompen mensen.Gelukkig ben ik niet de enige :)

En ik ben voor Sint en Zwarte Piet (net als 98 procent van de bevolking)
pi_132661369
Ik weet niet wat ik treuriger moet vinden. Het domme gebral van Anouk, het domme gebral van de "fans" of het domme gebral van beide partijen.. ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_132661396
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:09 schreef HPLC het volgende:

[..]

Vooraf kan je verwachten dat er neonazi's en extreemrechtse debielen afkomen op demonstraties voor zwarte piet. Daar ben je tegen (ik ook gelukkig :P), maar dat zou niet hoeven te betekenen dat we dan maar gaan over stappen naar de kant van de mensen die tegen zwarte piet / sinterklaasfeest zijn.
Heb je ook wel gelijk in. Eigenlijk zijn die mensen ook geen energie waard.
pi_132661412
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:
Kan je weer goed zien uit wat voor paupervolk Nederland bestaat. Mijn hemel zeg :')
Mwah, ze krijgt niet 16 miljoen mensen over zich heen he (figuurlijk), en op zo'n bevolking zitten er altijd wel een paar klapjosti's tussen.
Die Anouk is maar een aandachtstrutje.
pi_132661460
Beter had Anouk gewoon haar mond gehouden in eerste instantie, ze had het kunnen verwachten wat voor
een gezeiks ze over zich heen zou kunnen krijgen
pi_132661511
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:19 schreef sherezade het volgende:
Beter had Anouk gewoon haar mond gehouden in eerste instantie, ze had het kunnen verwachten wat voor
Omdat ze een zangeres is, mag ze geen mening hebben?
pi_132661627
quote:
5s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:20 schreef Olga het volgende:

[..]

Omdat ze een zangeres is, mag ze geen mening hebben?
Ze mag zeker een mening hebben maar je hoeft je mening niet altijd uit te spreken of via social media kenbaar te maken, doe je het wel dan moet je ook maar verwachten dat je zulke reacties erop krijgt...
En na alle nieuwsberichten van afgelopen tijd had ze dit al helemaal kunnen verwachten dat er bepaalde pauper zo zouden kunnen reageren

Anouk heeft al vaker in het verleden zich negatief uitgelaten via twitter dus ze had kunnen weten dat dit zou kunnen gebeuren
pi_132661677
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ze mag zeker een mening hebben maar je hoeft je mening niet altijd uit te spreken of via social media kenbaar te maken, doe je het wel dan moet je ook maar verwachten dat je zulke reacties erop krijgt...
En na alle nieuwsberichten van afgelopen tijd had ze dit al helemaal kunnen verwachten dat er bepaalde pauper zo zouden kunnen reageren

Anouk heeft al vaker in het verleden zich negatief uitgelaten via twitter dus ze had kunnen weten dat dit zou kunnen gebeuren
Anouk kennende maakt het geen bal uit wat anderen van haar denken. Waren er maar meer mensen zo of je het ergens nu mee eens bent of niet :)
pi_132661798
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef Olga het volgende:

[..]

Anouk kennende maakt het geen bal uit wat anderen van haar denken. Waren er maar meer mensen zo of je het ergens nu mee eens bent of niet :)
Dan is het toch goed, waar maken we ons dan druk over :-)

slotje
  maandag 28 oktober 2013 @ 17:32:04 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132661835
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef HPLC het volgende:

[..]

Nee, mijn mening is mijn mening, maar ik heb niet graag dezelfde mening als dit soort individuen.... dat neemt niet weg dat ik zwarte Piet nog steeds geen probleem vindt, maar als dit het volk is dat voor het behoud van zwarte Piet staat, dan heb ik liever een andere mening.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 28 oktober 2013 @ 17:33:41 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132661892
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:19 schreef sherezade het volgende:
Dit was anders wel een hele eenvoudige manier om niet alleen een mening te hebben en hem (op beschaafde wijze) te uiten, maar ook nog om hem kracht bij te zetten.

Echt, zo dom dat dat volk zich zo simpel uit de tent laat lokken....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132661894
quote:

[..]

Anouk kennende. Schei toch uit. Anouk is iemand die zich op alle manieren krampachtig aan haar stoere chick imago wil vast blijven houden.

Maar goed. Ze geeft haar mening. Die is net zo kortzichtig als sommige meningen van de zwarte piet liefhebbers. Veel mensen roepen maar wat en worden door enige kennis niet gehinderd.
pi_132661896
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, mijn mening is mijn mening, maar ik heb niet graag dezelfde mening als dit soort individuen.... dat neemt niet weg dat ik zwarte Piet nog steeds geen probleem vindt, maar als dit het volk is dat voor het behoud van zwarte Piet staat, dan heb ik liever een andere mening.
Ik snap je punt wel, maar dan mag je bijna nergens meer een mening over hebben omdat er altijd wel een aantal idioten rondlopen. Geloof me, 99% van de pietenvoorstanders is normaal.
  maandag 28 oktober 2013 @ 17:35:03 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132661935
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:33 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel, maar dan mag je bijna nergens meer een mening over hebben omdat er altijd wel een aantal idioten rondlopen. Geloof me, 99% van de pietenvoorstanders is normaal.
Ja dat weet ik wel, maar ik vind dit soort reacties echt ver beneden alle peil, en ik hoop echt dat die mensen via hun IP opgespoord en aangeklaagd worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132662318
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit was anders wel een hele eenvoudige manier om niet alleen een mening te hebben en hem (op beschaafde wijze) te uiten, maar ook nog om hem kracht bij te zetten.

Echt, zo dom dat dat volk zich zo simpel uit de tent laat lokken....
Dat is waar. Maar het is ook erg simpel om alle pieten liefhebbers maar meteen voor racist uit te maken. En dat doet mevrouw anouk dus.
Maar dat neemt niet weg dat men dient te uiten op een normale manier.
  maandag 28 oktober 2013 @ 17:47:03 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132662343
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:46 schreef zweefbij het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar het is ook erg simpel om alle pieten liefhebbers maar meteen voor racist uit te maken. En dat doet mevrouw anouk dus.
Maar dat neemt niet weg dat men dient te uiten op een normale manier.
Waar deed Anouk dat dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 17:48:11 #28
88815 The_Emotion
98.3
pi_132662378
Anouk vraagt een beetje aandacht met een provocerende uitspraak.
En dat krijgt ze dan van tokkie-Nederland die er over heen valt. :')

Beetje triest allemaal.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_132662567
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar deed Anouk dat dan?
WE DUTCH PEOPLE ARE MAKING FOOLS OF OURSELVES !
And not even one township wants to make a change.
Shame On You !!

Ik ben blij dat ik daar vanaf ben. Ik wil nog geen Cent aan jullie ugly Haters (en een paar racisten)

Ze zet het netjes tussen haakjes, maar ze zet wel ( zonder haakjes ) ugly haters. Wat denk je wat ze daarmee bedoelt. Dus in mijn optiek iedere Pietenliefhebber.

Maar nogmaals. Men kan normaal en op een nette manier reageren.
  maandag 28 oktober 2013 @ 17:57:37 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132662678
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:54 schreef zweefbij het volgende:

[..]

WE DUTCH PEOPLE ARE MAKING FOOLS OF OURSELVES !
And not even one township wants to make a change.
Shame On You !!

Ik ben blij dat ik daar vanaf ben. Ik wil nog geen Cent aan jullie ugly Haters (en een paar racisten)

Ze zet het netjes tussen haakjes, maar ze zet wel ( zonder haakjes ) ugly haters. Wat denk je wat ze daarmee bedoelt. Dus in mijn optiek iedere Pietenliefhebber.

Maar nogmaals. Men kan normaal en op een nette manier reageren.
Dat van de ugly haters was een reactie op de opmerking dat het haar fans zou gaan kosten.....

Maar goed, maak daar lekker van dat ze heel Nederland een racist noemt, gebrek aan nuance doet de discussie sowieso al goed, dus dat kan er ook nog wel bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 28 oktober 2013 @ 17:58:26 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132662709
quote:
9s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:48 schreef Remqo het volgende:
Anouk vraagt een beetje aandacht met een provocerende uitspraak.
En dat krijgt ze dan van tokkie-Nederland die er over heen valt. :')

Beetje triest allemaal.
Ze mag toch gewoon een mening hebben? En die mening hoeft toch niet hetzelfde te zijn als die van het gros van het land?

Moet ze hem voor zich houden omdat ze er anders over denkt?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132662890
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat van de ugly haters was een reactie op de opmerking dat het haar fans zou gaan kosten.....

Maar goed, maak daar lekker van dat ze heel Nederland een racist noemt, gebrek aan nuance doet de discussie sowieso al goed, dus dat kan er ook nog wel bij.
De nuance was al meteen weg vanaf het eerste begin. Vanaf dag 1 zijn mensen die voor zwarte piet zijn, meteen werden weggezet als racisten en slavendrijvers. En die overschatte zogenaamde ruige chick zangeres doet er vrolijk aan mee. ik weet het, ongenuanceerd.
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 18:06:42 #33
88815 The_Emotion
98.3
pi_132662954
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze mag toch gewoon een mening hebben? En die mening hoeft toch niet hetzelfde te zijn als die van het gros van het land?

Moet ze hem voor zich houden omdat ze er anders over denkt?
Natuurlijk mag ze een (andere) mening hebben, daar zeg ik toch niets over?
Als ze Zwarte Piet maar niks vindt, moet ze dat helemaal zelf weten.
Maar Anouk is niet op haar mondje gevallen en wilt graag een beetje provoceren "Kijk mij eens even lekker een andere mening hebben!!!"
Geen wonder dat er zoveel over vallen :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 28 oktober 2013 @ 18:14:31 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132663212
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:06 schreef Remqo het volgende:

[..]

Maar Anouk is niet op haar mondje gevallen en wilt graag een beetje provoceren "Kijk mij eens even lekker een andere mening hebben!!!"
Dus als ze een mening heeft die anders is dan de mening van een hoop mensen, dan is het provoceren als ze die uit door te zeggen dat NL zich zou moeten schamen?
Echt hè.... :')

Half bekend NL kan tegen het koningshuis zijn en daar ook gewoon wat over op FB zetten of twitteren, maar zodra Anouk tegen zwarte Piet is en dat op FB zet is ze aan het provoceren en is het geen wonder dat mensen er over vallen?

Kennelijk hecht men nogal wat waarde aan de mening van Anouk, als zo'n simpele FB-post mensen zo debiel laat reageren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132663914
Anouk zit wel enorm te provoceren natuurlijk. Je oogst wat je zaait.

(Ik vind het dus niet goed die reacties hè voor de duidelijkheid)
٩๏̯͡๏)۶
pi_132664028
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:06 schreef Remqo het volgende:

[..]

En als er dan gereageerd wordt, het op facebook benadrukken. boehoe boehoe Kijk eens wat die Pietenliefhebbers doen. Hoezo over 1 kam scheren.
pi_132664297
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus als ze een mening heeft die anders is dan de mening van een hoop mensen, dan is het provoceren als ze die uit door te zeggen dat NL zich zou moeten schamen?

Half bekend NL kan tegen het koningshuis zijn en daar ook gewoon wat over op FB zetten of twitteren, maar zodra Anouk tegen zwarte Piet is en dat op FB zet is ze aan het provoceren en is het geen wonder dat mensen er over vallen?

Kennelijk hecht men nogal wat waarde aan de mening van Anouk, als zo'n simpele FB-post mensen zo debiel laat reageren.
En dat snap ik ook niet. Want zo bijzonder is anouk met haar mening niet. Het is een zangeresje wat voor vele goe in het gehoor liggende nietszeggende liedjes heeft gemaakt. Toegeven, er zijn er een paar bij die ik ook wel aardig vind en niks dan respect voor wat ze bereikt heeft. Maar voor de rest is haar mening niet bijzonder interessant.
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 18:52:25 #38
88815 The_Emotion
98.3
pi_132664700
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

In dit geval gaat het er niet om WAT haar mening is, maar HOE ze het brengt.
Anouk heeft nou eenmaal een grote waffel en lokt gewoon uit wie het hardste kan schreeuwen.
quote:
Tja, mij interesseert het bar weinig, maar genoeg anderen die meteen naar de fakkels en hooivorken grijpen en Anouk krijgt weer haar portie aandacht.
- Ian Malcolm
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:14:09 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132665750
quote:

Juist. In plaats van lafjes de mond te houden, trekt zij haar bek open. Kan ik wel waarderen.
De treurigheid die daarna op haar Facebookpagina losbarst, daar kan ik wel om janken. Wat een volk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:15:20 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132665802
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:47 schreef Leandra het volgende:
Waar deed Anouk dat dan?
Op de FP.
:+
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132666687
Wat ik jammer vind dat Anouk denkt dat alle zwarten van zwarte piet af willen. Ik ben zelf zwart vier geen Sinterklaas grote deel komt het omdat ik geen kinderen heb. maar als ik geluk krijg om kinderen te krijgen vier ik sinterklaas met zwarte piet. Verder vindt ik het jammer dat ze samen met de racisten Nederland verlul zet. trouwens niemand van mijn omgeving wil van zwarte piet afschaffen.
pi_132666815
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:37 schreef flanken het volgende:
Wat ik jammer vind dat Anouk denkt dat alle zwarten van zwarte piet af willen. Ik ben zelf zwart vier geen Sinterklaas grote deel komt het omdat ik geen kinderen heb. maar als ik geluk krijg om kinderen te krijgen vier ik sinterklaas met zwarte piet. Verder vindt ik het jammer dat ze samen met de racisten Nederland verlul zet. trouwens niemand van mijn omgeving wil van zwarte piet afschaffen.
Anouk luistert u mee ?
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:41:31 #43
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132666885
quote:
Rob van Es: ze heeft goeie nummers hoor maar ze blijft een nigger bitch in mijn ogen en ze sterft van de capsones en vind haar superarrogant dus meschien heeft ze ook wel nigger bloed, leve SINTERKLAAS en zijn ZWARTE PIET.
wtf, mijn oom heet Rob van Es :')
  maandag 28 oktober 2013 @ 21:19:59 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132672467
Door die Zwarte Pieten-discussie laten allerlei mongolen ineens hun ware aard zien. Ik ben soms al redelijk teleurgesteld in de Henks en Ingrids van Nederland, maar met deze discussie zijn er weer een paar duizend bijgekomen ;(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_132672856
Ach Anouk had weer eens aandacht nodig.
  maandag 28 oktober 2013 @ 21:39:52 #46
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132673694
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:19 schreef SEMTEX het volgende:
Door die Zwarte Pieten-discussie laten allerlei mongolen ineens hun ware aard zien. Ik ben soms al redelijk teleurgesteld in de Henks en Ingrids van Nederland, maar met deze discussie zijn er weer een paar duizend bijgekomen ;(
Wat is er mis met Henk en Ingrid?
pi_132673982

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 28-10-2013 21:54:00 (Doe eens normaal zeg) ]
  maandag 28 oktober 2013 @ 23:11:23 #48
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_132678201
Ik zit dit met plaatsvervangende schaamte te lezen:

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † maandag 28 oktober 2013 @ 23:50:29 #49
368283 ato
pi_132679565
quote:
8s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Op de FP.
:+
Helemaal mee eens.. Treurig echt treurig die reacties..
Life can be a bitch, so like it..
pi_132681682
quote:
_O_
pi_132692810
Ze heeft die mening al jaren , en nooit onder bank of stoelen geschoven en is denk ik ook niet om te provoceren maar om gewoon op te komen voor de mensen ze waar ze om geeft.

Ik zelf heb ook een aantal mensen uit de lijst gegooid die toch tegen racistische uitspraken zaten en ik daar niet achter sta.

Ook kan ik me voorstellen dat als je mama ben van 2 donkere kinderen dat het ook het een en ander met je doet hoor .
Het is ook knap dat ze juist opkomt voor waar ze in gelooft en niet zwijgend op de zijlijn zit om de lieve vrede te bewaren.

En uitspraken als nederland moet zich schamen, heel eerlijk heb ik zelf ook met schaamrood op de kaken gezeten wat mensen allemaal roepen om behoud van Piet. Ik vind het eigenlijk ook geen lekker idee dat dit het nederland van nu is.
pi_132710662
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:03 schreef formerjellybean het volgende:
Ze heeft die mening al jaren , en nooit onder bank of stoelen geschoven en is denk ik ook niet om te provoceren maar om gewoon op te komen voor de mensen ze waar ze om geeft.

Ik zelf heb ook een aantal mensen uit de lijst gegooid die toch tegen racistische uitspraken zaten en ik daar niet achter sta.

Ook kan ik me voorstellen dat als je mama ben van 2 donkere kinderen dat het ook het een en ander met je doet hoor .
Het is ook knap dat ze juist opkomt voor waar ze in gelooft en niet zwijgend op de zijlijn zit om de lieve vrede te bewaren.

En uitspraken als nederland moet zich schamen, heel eerlijk heb ik zelf ook met schaamrood op de kaken gezeten wat mensen allemaal roepen om behoud van Piet. Ik vind het eigenlijk ook geen lekker idee dat dit het nederland van nu is.
O+
Go hard or go home
  FOK!mycroftheld dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:19:37 #53
128465 Wrapster
pi_132710964

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 29-10-2013 23:32:47 (Ga nou eens weg met dat 'gehoer') ]
pi_133352233

Een wandeling in het Oosterpark (Amsterdam), kom ik dit tegen.... Waar gaat het naartoe in Nederland???
  zondag 17 november 2013 @ 20:16:07 #55
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_133352271
Hoef je niet in alle topics te posten hoor. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')