Dat dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:31 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen hekel aan Zwarte Piet en vind het bij de Sinterklaastraditie horen, maar als dit het volk is dat het behoud van Zwarte Piet verdedigt dan weet ik niet of ik nog wel dezelfde mening wil hebben.
Als jij je mening door die paar individuen laat beïnvloeden, dan spoort er ook iets niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:31 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen hekel aan Zwarte Piet en vind het bij de Sinterklaastraditie horen, maar als dit het volk is dat het behoud van Zwarte Piet verdedigt dan weet ik niet of ik nog wel dezelfde mening wil hebben.
Helaas is het niet enkel opde Facebook van Anoukquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als jij je mening door die paar individuen laat beïnvloeden, dan spoort er ook iets niet.
Dus je stemt ook geen pvda meer omdat diezelfde debielen daar op stemmen. Je gaat nooit naar de C1000 omdat die debielen daar ook komen. enz.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Helaas is het niet enkel opde Facebook van Anouk
Vooraf kan je verwachten dat er neonazi's en extreemrechtse debielen afkomen op demonstraties voor zwarte piet. Daar ben je tegen (ik ook gelukkigquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Helaas is het niet enkel opde Facebook van Anouk
Neuh, ik wil alleen niet geassocieerd worden met zulke bekrompen mensen.Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op maandag 28 oktober 2013 17:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dus je stemt ook geen pvda meer omdat diezelfde debielen daar op stemmen. Je gaat nooit naar de C1000 omdat die debielen daar ook komen. enz.
Heb je ook wel gelijk in. Eigenlijk zijn die mensen ook geen energie waard.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vooraf kan je verwachten dat er neonazi's en extreemrechtse debielen afkomen op demonstraties voor zwarte piet. Daar ben je tegen (ik ook gelukkig), maar dat zou niet hoeven te betekenen dat we dan maar gaan over stappen naar de kant van de mensen die tegen zwarte piet / sinterklaasfeest zijn.
Mwah, ze krijgt niet 16 miljoen mensen over zich heen he (figuurlijk), en op zo'n bevolking zitten er altijd wel een paar klapjosti's tussen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:
Kan je weer goed zien uit wat voor paupervolk Nederland bestaat. Mijn hemel zeg
Omdat ze een zangeres is, mag ze geen mening hebben?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:19 schreef sherezade het volgende:
Beter had Anouk gewoon haar mond gehouden in eerste instantie, ze had het kunnen verwachten wat voor
een gezeiks ze over zich heen zou kunnen krijgen
Ze mag zeker een mening hebben maar je hoeft je mening niet altijd uit te spreken of via social media kenbaar te maken, doe je het wel dan moet je ook maar verwachten dat je zulke reacties erop krijgt...quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:20 schreef Olga het volgende:
[..]
Omdat ze een zangeres is, mag ze geen mening hebben?
Anouk kennende maakt het geen bal uit wat anderen van haar denken. Waren er maar meer mensen zo of je het ergens nu mee eens bent of nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze mag zeker een mening hebben maar je hoeft je mening niet altijd uit te spreken of via social media kenbaar te maken, doe je het wel dan moet je ook maar verwachten dat je zulke reacties erop krijgt...
En na alle nieuwsberichten van afgelopen tijd had ze dit al helemaal kunnen verwachten dat er bepaalde pauper zo zouden kunnen reageren
Anouk heeft al vaker in het verleden zich negatief uitgelaten via twitter dus ze had kunnen weten dat dit zou kunnen gebeuren
Dan is het toch goed, waar maken we ons dan druk over :-)quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef Olga het volgende:
[..]
Anouk kennende maakt het geen bal uit wat anderen van haar denken. Waren er maar meer mensen zo of je het ergens nu mee eens bent of niet
Nee, mijn mening is mijn mening, maar ik heb niet graag dezelfde mening als dit soort individuen.... dat neemt niet weg dat ik zwarte Piet nog steeds geen probleem vindt, maar als dit het volk is dat voor het behoud van zwarte Piet staat, dan heb ik liever een andere mening.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als jij je mening door die paar individuen laat beïnvloeden, dan spoort er ook iets niet.
Dit was anders wel een hele eenvoudige manier om niet alleen een mening te hebben en hem (op beschaafde wijze) te uiten, maar ook nog om hem kracht bij te zetten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:19 schreef sherezade het volgende:
Beter had Anouk gewoon haar mond gehouden in eerste instantie, ze had het kunnen verwachten wat voor
een gezeiks ze over zich heen zou kunnen krijgen
Anouk kennende. Schei toch uit. Anouk is iemand die zich op alle manieren krampachtig aan haar stoere chick imago wil vast blijven houden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:26 schreef Olga het volgende:
[..]
Anouk kennende maakt het geen bal uit wat anderen van haar denken. Waren er maar meer mensen zo of je het ergens nu mee eens bent of niet
Ik snap je punt wel, maar dan mag je bijna nergens meer een mening over hebben omdat er altijd wel een aantal idioten rondlopen. Geloof me, 99% van de pietenvoorstanders is normaal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, mijn mening is mijn mening, maar ik heb niet graag dezelfde mening als dit soort individuen.... dat neemt niet weg dat ik zwarte Piet nog steeds geen probleem vindt, maar als dit het volk is dat voor het behoud van zwarte Piet staat, dan heb ik liever een andere mening.
Ja dat weet ik wel, maar ik vind dit soort reacties echt ver beneden alle peil, en ik hoop echt dat die mensen via hun IP opgespoord en aangeklaagd worden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar dan mag je bijna nergens meer een mening over hebben omdat er altijd wel een aantal idioten rondlopen. Geloof me, 99% van de pietenvoorstanders is normaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |